Promocja "Wymiana telefonu - Komfort Biznes" w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 10

Regulamin promocji "Wymiana telefonu - Komfort Biznes" w sieci Era:

Niniejsze warunki oferty promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. (zwanej dalej "Operatorem" lub "Era") skierowane są do obecnych Abonentów biznesowych sieci Era i określają zasady i zakres oferty "Wymiana telefonu - Komfort Biznes "(zwanej dalej ofertą). Oferta ważna jest od 1 września 2005 r. do odwołania. 

1. Oferta "Wymiana telefonu - Komfort Biznes " umożliwia Abonentom biznesowym zakup nowego aparatu telefonicznego po preferencyjnej cenie. 
2. Operator zastrzega sobie prawo do określania puli dostępnych modeli telefonów w ofercie, dostępności ofert telefonów oraz uzależniania ich ceny i dostępności od posiadanej lub wybranej przez Abonenta taryfy. 
3. Z oferty "Wymiana telefonu - Komfort Biznes " może skorzystać Abonent sieci Era, który spełnia łącznie poniższe warunki: 

  • jest przedsiębiorcą w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa

  • zostanie poinformowany o ofercie przez Autoryzowanego Doradcę Biznesowego, Doradcę Biznesowego sieci Era lub otrzyma ofertę bezpośrednio z Era 

  • uregulował wszystkie należności wobec PTC 

  • podpisze przy skorzystaniu z oferty Aneks do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, przedłużający ją na następne 24 pełne Cykle rozliczeniowe

4. Cena zakupu telefonu przy realizacji oferty "Wymiana telefonu -Komfort Biznes" uzależniona jest od wybranej taryfy w momencie podpisania Aneksu. Oferta Wymiany telefonu - Komfort Biznes jest dostępna przy wyborze następujących taryf: Prestiż 1400, Premium 700, Profi 340, Standard 160, Kontakt 60, Classic70, Classic130, Classic220, Classic1000 lub jednej z promocyjnych taryf Era Classic Partner: Era Classic Partner 1000, Era Classic Partner 220, Era Classic Partner 130, Era Classic Partner 70, Era Classic Partner 30, z zastrzeżeniem, że cena telefonu jest uzależniona od wybranej taryfy. 
5. Abonent pragnący skorzystać z oferty "Wymiana telefonu - Komfort Biznes" jest zobligowany do wyboru taryfy jednej z powyższych. 
6. W niniejszej ofercie nie ma możliwości zmiany taryfy na taryfę z niższym abonamentem miesięcznym przez 12 pierwszych pełnych Cykli Rozliczeniowych po podpisaniu Aneksu do Umowy 
7. Wybór przez Abonenta jednej z w/w taryf, która obowiązywać będzie podczas trwania umowy w wyniku podpisania aneksu, nie wiąże się z pobraniem dodatkowej opłaty przez Operatora. 
8. Wybór przez Abonenta jednej z w/w taryf, która obowiązywać będzie podczas trwania umowy w wyniku podpisania aneksu, powoduje anulowanie wszystkich dotychczas uzyskanych przywilejów, które Abonent nabył w związku z jakimikolwiek wcześniej zawartymi umowami z PTC w tym miedzy innymi: Umowami z Klientem Kluczowym, Umowami o Świadczenie Usług Dodanych lub Umowami o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych - Oferta Specjalna, aneksami do tych umów (nie dotyczy przywilejów uzyskanych w ramach programu Era Premia). 
9. Dodatkowo przy wyborze taryf Era Komfort Biznes: Prestiż 1400 ,Premium 700, Profi 340, Standard 160 oraz Era Classic70, Era Classic130, Era Classic220, Era Classic1000 lub jednej z promocyjnych taryf Era Classic Partner: Era Classic Partner 1000, Era Classic Partner 220, Era Classic Partner 130, Era Classic Partner 70 Abonent otrzyma dodatkowy bezpłatny pakiet Minut Ekstra Biznes (MEB) wliczony w abonament przez 12 pierwszych pełnych Cykli Rozliczeniowych po podpisaniu Aneksu. Do poszczególnych taryf zostaną przyznane odpowiednie ilości minut w zależności od wybranej taryfy przy realizacji Aneksu: dla taryfy Era Komfort Biznes Prestiż 1400 dodatkowo 120 MEB, Era Komfort Biznes Premium 700 - dodatkowo 120 MEB, Era Komfort Biznes Profi 340 - dodatkowo 60 MEB, Era Komfort Biznes Standard 160 - dodatkowo 30 MEB, Era Classic1000 i Era Classic Partner 1000 - dodatkowo 120 MEB, Era Classic220 i Era Classic Partner 220 - dodatkowo 90 MEB, Era Classic130 i Era Classic Partner 130 - dodatkowo 60 MEB, Era Classic70 i Era Classic Partner 70 - dodatkowo 30 MEB: 

a. Dodatkowy pakiet MEB zostanie włączony w ciągu 48 godzin od momentu podpisania aneksu 
b. Przy zmianie taryfy na wyższą nie ulega zmianie wysokość przyznanego pakietu MEB. Klient będzie posiadał pakiet z taką ilością dodatkowych minut jak w momencie realizacji aneksu 
c. Minuty z dodatkowego pakietu będą wykorzystywane po minutach wliczonych w abonament z bieżącego okresu rozliczeniowego. Niewykorzystane minuty z dodatkowego pakietu minut przechodzą na kolejny Okres Rozliczeniowy 
d. Przy zmianie planu taryfowego na inny nie wymieniony w niniejszym Regulaminie, Abonent traci prawo do warunków promocyjnych na kontrakcie, na którym została dokonana zmiana, określonych w tym Regulaminie 
e. Oferta dodatkowych MEB dotyczy płatnych połączeń krajowych i połączeń z Numerami informacyjnymi niezależnie od pory dnia, z wyłączeniem połączeń: Numerami Premium określonymi w Cenniku, Numerami bezpłatnymi, połączeń typu faks i dane (w tym także połączeń z numerami +48 604 01 01 01, +48 604 02 02 02), z numerem Poczty Głosowej (602 950 000), przeniesień do Poczty Głosowej (602 951 000), numerem 602 913, przekierowań. 
f. Dodatkowe MEB są wymienne na SMS-y zgodnie z zasadą: 1 minuta połączenia równa się 4 wiadomościom SMS. Bezpłatne SMS-y nie dotyczą SMS-ów specjalnych, SMS-ów wysyłanych w usłudze SIMekstra oraz SMS-ów międzynarodowych. 
g. Dodatkowe MEB są rozliczane zgodnie ze sposobem naliczania opłat za połączenia krajowe. Przechodzenie Minut Ekstra - Biznes działa na takiej samej zasadzie jak Przechodzenie bezpłatnych minut opisane w cenniku lub Załączniku cenowym PTC odpowiednim dla taryfy posiadanej przez Klienta. 
h. Podpisanie aneksu i otrzymanie dodatkowego pakietu MEB, powoduje w danym Cyklu rozliczeniowym:

  • rozliczenie bezpłatnych minut dostępnych w aktualnie posiadanej taryfie w okresie od pierwszego dnia danego Cyklu rozliczeniowego do dnia podpisania aneksu, proporcjonalnie do liczby dni, w których karta SIM jest aktywna w ww. okresie,

  • rozliczenie bezpłatnych minut dostępnych w aktualnie posiadanej taryfie i MEB łącznie w okresie od dnia podpisania aneksu do ostatniego dnia Cyklu rozliczeniowego, proporcjonalnie do liczby dni, w których karta SIM jest aktywna ww. okresie

10. Dodatkowo Abonent może skorzystać z promocyjnej oferty na usługę Pakietowa transmisja danych (paczka 20 MB). Abonament za usługę zostanie wliczony w Abonament miesięczny przez trzy pełne Cykle Rozliczeniowe licząc od aktywacji usługi. Po tym okresie opłata za abonament będzie naliczana według zasad określonych w Załączniku Cenowym usług PTC. Promocyjna opłata za abonament usługi Pakietowa transmisja danych jest dostępna przy wyborze taryf: Era Classic, Era Classic Partner lub jedną z taryf Komfort Biznes:Profi 340, Standard 160, Kontakt 60. Zmiana taryfy na inną niż wymienione powoduje utratę prawa do korzystania z promocyjnego naliczania opłat. Włączenie usługi Pakietowa transmisja danych (paczka 20 MB) w momencie realizacji aneksu możliwe jest wyłącznie w salonach i sklepach firmowych sieci Era. W każdym innym przypadku Abonent będzie mógł włączyć Pakietową transmisję danych (paczka 20 MB). na promocyjnych warunkach w kolejnym cyklu rozliczeniowym, lecz nie później niż do dnia 31.12.2005 roku. 
11. Przy wyborze promocyjnych taryf Era Classic Partner, Abonent nabywa prawo do aktywacji i korzystania przez cały czas posiadania taryf promocyjnych z dodatkowych usług: Tanie rozmowy i Sieć korporacyjna, na poniższych zasadach: 

Usługa  Abonament miesięczny cena za 1 minutę połączenia
Tanie rozmowy za każdy numer  1,00 zł netto (1,22 zł brutto)  0,10 zł netto (0,12 zł brutto)
Sieć korporacyjna 10,00 zł netto (12,20 zł brutto) 0,20 zł netto (0,24 zł brutto)

11.1 Przy wyborze promocyjnych taryf Era Classic Partner będą dostępne poniższe usługi oraz będą naliczane poniższe opłaty: 

    Era Classic Partner 1000 Era Classic Partner 220 Era Classic Partner 130 Era Classic Partner 70 Era Classic Partner 30
Abonament 409,84 zł netto 500,00 zł z VAT 122,95 zł netto 150,00 zł z VAT  73,77 zł netto 90,00 zł z VAT 40,98 zł netto 50,00 zł z VAT 20,00 zł netto 24,40 zł z VAT
Darmowe minuty na połączenia do wszystkich sieci (wliczone w abonament)  1000  220  130  70  30
wymienialne na lub lub lub lub lub
Darmowe SMSy do wszystkich sieci komórkowych (wliczone w abonament)   4000  880  520  280  120
Minuta połączenia krajowego do wszystkich operatorów przez całą dobę po przekroczeniu pakietu darmowych minut 0,57 zł netto 0,70 zł z VAT  0,57 zł netto 0,70 zł z VAT  0,57 zł netto 0,70 zł z VAT  0,57 zł netto 0,70 zł z VAT  0,62 zł netto 0,76 zł z VAT
Cena SMSa po przekroczeniu pakietu darmowych SMS'ów   0,16 zł netto 0,20 zł z VAT   0,16 zł netto 0,20 zł z VAT   0,16 zł netto 0,20 zł z VAT   0,16 zł netto 0,20 zł z VAT   0,16 zł netto 0,20 zł z VAT
Cena MMSa 0,33 zł netto 0,40 zł z VAT 0,33 zł netto 0,40 zł z VAT 0,33 zł netto 0,40 zł z VAT 0,33 zł netto 0,40 zł z VAT 0,33 zł netto 0,40 zł z VAT
Naliczanie za połączenia krajowe 1s/1s 1s/1s 1s/1s 1s/1s 1s/1s

Pozostałe usługi i opłaty dla taryf Era Classic Partner są zgodne z "Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Classic i Era Classic Bis" i "Załącznikiem cenowym do oferty usługi prywatne dla taryf Era Komfort, Era Komfort 80, Era Classic i Era Classic Bis". 
11.2 W ramach usługi Tanie rozmowy Abonent może wybrać dla jednej karty SIM maksymalnie do 3 numerów obejmujących numery sieci Era lub stacjonarne. 
11.3 Modyfikacja (aktywacja / dezaktywacja usługi lub zmiana listy numerów) usługi Tanie rozmowy jest możliwa jeden raz w Cyklu rozliczeniowym. 
11.4 Połączenia z numerami wybranymi w usłudze Tanie rozmowy pomniejszają pakiet bezpłatnych minut zawartych w Abonamencie.
11.5 Aktywacja lub dezaktywacja usługi Tanie rozmowy oraz modyfikacja listy numerów wybranych w ramach usługi Tanie rozmowy za pośrednictwem serwisu TeleEra lub i-BOA jest bezpłatne. Opłata za aktywację lub dezaktywację usługi Tanie rozmowy oraz za modyfikację listy numerów wybranych w ramach usługi Tanie rozmowy za pośrednictwem Konsultanta sieci Era (BOA, Sklepy, Salony, Autoryzowane punkty sprzedaży) wynosi 5 zł netto (6,10 zł z VAT) i doliczana jest do rachunku. 
11.6 Minimalny okres utrzymywania usługi Tanie rozmowy wynosi 1 pełny Cykl rozliczeniowy.
11.7 Dezaktywacja usługi Tanie rozmowy powoduje powrót do standardowych opłat za połączenia wynikających z posiadanej taryfy. 
11.8 Z usługi Tanie rozmowy wyłączone są numery: 602 950 000, 602 951 000, 602 955 000, 602 963, 608 955, 608966, 602 990, Numery premium, Numery bezpłatne. Dodatkowo wyłączone są numery: połączenia typu faks i dane (w tym także połączenia z numerami +48 604 01 01 01, +48 604 02 02 02), Numery informacyjne, przekierowania oraz numery aktywowane w ramach usługi Sieć korporacyjna. 
11.9 Usługa Sieć korporacyjna jest dostępna dla Abonentów posiadających, co najmniej 3 aktywne karty SIM na taryfach biznesowych.
11.10 Chęć skorzystania z usługi Sieć korporacyjna musi zostać zgłoszona na Wniosku o usługę Sieć korporacyjna dostępnym w Salonach firmowych, Sklepach firmowych, w Autoryzowanych punktach sprzedaży, u Doradców Biznesowych, Autoryzowanych Doradców Biznesowych sieci Era, podpisanym przez osobę upoważnioną i złożonym w punkcie sprzedaży, wysłanym na adres PTC lub wysłanym faksem pod numer (22) 413 49 49. 
11.11 Aktywacja usługi Sieć korporacyjna nastąpi w terminie 21 dni roboczych od momentu wpłynięcia do siedziby PTC formularza złożonego w punkcie sprzedaży lub wysłanego faksem. 
11.12 Aktywacja usługi Sieć korporacyjna jest bezpłatna. Połączenia pomiędzy numerami telefonów, na których została aktywowana Sieć korporacyjna nie będą wliczane jako pakiet bezpłatnych minut zawartych w Abonamencie oraz jako pakiety minut dostępne w ramach promocyjnych pakietów minut, Minut Ekstra, Minut Ekstra - Biznes, Oferty specjalnej Pakiet 2000 minut, pakietów minut przyznawanych w ramach programu Era Premia oraz innych dodatkowych pakietów przyznawanych dodatkowo do abonamentu miesięcznego.
11.13 W przypadku wyboru usługi Sieć korporacyjna połączenia z wybranymi numerami w usłudze Tanie rozmowy, które jednocześnie należą do Sieci korporacyjnej, będą naliczane po stawce wynikającej z usługi Sieć korporacyjna. 
11.14 PTC zastrzega sobie prawo nie uruchomienia usługi Sieć korporacyjna, jeżeli zamieszczone we Wniosku dane są nieprawdziwe lub Wniosek jest niekompletny.
11.15 PTC zastrzega sobie prawo dezaktywacji usługi Sieć korporacyjna z następujących powodów: 

  • nieterminowe opłaty rachunków z tytułu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych,

  • nieregulowanie innych zobowiązań wobec PTC,

  • posiadanie mniej niż wymagane 3 aktywne karty SIM na koncie na jednej z taryf biznesowych.

12. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era dostępnym u Autoryzowanych Doradców Biznesowych, Doradców Biznesowych sieci Era, w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach i sklepach firmowych sieci Era oraz zgodnie z warunkami Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. 
13. Operator zastrzega sobie prawo zmiany oferty "Wymiana telefonu - Komfort Biznes " bez podania przyczyn. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 
14. W przypadku podpisania Aneksu do Umowy w ramach niniejszej oferty zgodnym zamiarem stron jest, aby Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało, co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od daty podpisania Aneksu. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba, że jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu obowiązywania Umowy. 
15. W wyniku podpisania aneksu do umowy Abonent przyjmuje na siebie: 
15.1 Zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od daty podpisania Aneksu.
15.2 Zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne oraz inne usługi świadczone przez Operatora zgodnie z Cennikiem.
16. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt. 15 Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie Operatora, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1000 zł lub innej kwoty określonej w indywidualnych Umowach lub Aneksach do Umów. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa, w pkt. 14 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył w szczególności przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn: 

  • Złożenia przez Abonenta oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania

  • Rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową.

  • Utraty przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt. 15.

17. W przypadku utraty karty SIM przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - Biznes", Abonent zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. Abonent ma również obowiązek wystąpić do Operatora o wydanie nowej karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia faktu kradzieży Operatorowi. . Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem. 
18. W trakcie trwania promocyjnych warunków aneksu Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie. 
19. Cesja nie powoduje utraty promocyjnych benefitów określonych w tym Regulaminie. 
20. Szczegółowe warunki cenowe i zasady korzystania z usług nieokreślone w poniższym Regulaminie, są zgodne z "Załącznikiem cenowym do oferty taryf pakietowych Era Komfort Biznes", lub "Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Classic i Era Classic Bis" lub "Załącznikiem cenowym do oferty usługi prywatne dla taryf Era Komfort, Era Komfort 80, Era Classic i Era Classic Bis". 
21. W przypadku skorzystania z kolejnej oferty promocyjnej operatora, z która wiązać się będzie z podpisaniem aneksu do umowy, przywileje uzyskane w związku z niniejszą promocją, ulegają anulowaniu. 
22. Oferta ograniczona dostępnością modeli aparatów. 
W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora a postanowieniami niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Rocik pisze: 2005-09-05 12:40
    Widze ze Era dostała sraczki i na siłe chce klientów zatrzymać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    DJPi pisze: 2005-09-05 12:42
    Święta prawda - strasznie się boją Orange
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-05 12:42
    Jednak na rzeczy coś jest... To dla mnie ewidentna ochrona przed rosnącym churnem ;-) Nie rozumiem tylko jedneg - po cholerę tworzyć ceniki dla tych któzy biorą telefony i dla tych, którzy telefonów nie biorą? Nie lepiej mieć jeden a telefony sprzedawać na raty - a nie, wliczać je w usługi w okresie kontraktowym?
    0
  • Users Avatars Mini
    DJPi pisze: 2005-09-05 12:47
    wlo - widac w ten sposob robia wieksza kase
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-05 12:54
    Ja byłbym bardzo zadowolony, gdyby za telefon się osobno płaciło na raty i usługi. Wszystko można umieścić na jednej fakturze i koszt telefonu rozbić na 12, 18, 24 miesiące. Wszyscy byliby zadowoleni, ale jakoś jeszcze nikt na to nie wpadł. Po spłaceniu telefonu mogłaby się na przykład umowa kończyć i można by brać następny, chyba że byłaby mowa w umowie :D o jakimś okresie, dopiero po którym można skończyć umowę. Wszystko jest do zrobienia, ale trzeba chcieć, a nasze opy na razie nie chcą.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-05 13:15
    DJPi - większą? trudno oceniać czy nie robiliby większej na sprzedaży ratalnej. wydaje mi się, że raczej ludzie wolą kupować telefon za złotówkę niż za 300 zł na raty przy niższym abonamencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2005-09-05 13:38
    Ale przyznać trzeba, ze to bardzo dobra oferta. Era powinna dać rade utrzymac klientów jeśli dalej będzie proponować takie promocje
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-05 13:44
    No oferta jak oferta... 50 groszy w najwyższym abonamencie za minutę - brutto. Szału nie ma. Bo przecież w sieci powinno być znacznie taniej niż 50 groszy - szczeólnie dla firm. A tu bez włączenia dodatkwej opcji (i to tylko w sieci firmowej) płaci się róno wszędzie. Tanie rozmowy... Jest OK, ale czy te numery można wybrać we wszystkich sieciach?
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2005-09-05 15:00
    Na Era lub stacjonarne. Zakładam, że w firmie aktywuje sie sieć korporacyjną i w sumie mało do kogo płaci po 50groszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    generał gugel pisze: 2005-09-06 16:16
    Całkiem nieźle to wygląda, rzdko kiedy jest, tak, ze można i wymienić telefon i dostać jakieś dodatkowe usługi za jednym razem. Może za przykłądeem ery pójdą inni operatorzy
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: