Niniejsze warunki Oferty Promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. dla obecnych Abonentów sieci Era określają zasady i zakres oferty „Wymiana telefonu z Pakietem Minut Ekstra – 24 cykle rozliczeniowe” zwanej dalej „Wymiana telefonu z Pakietem Minut Ekstra – 24” w okresie od 08.04.2003r. do odwania.
1. Oferta „Wymiana telefonu z Pakietem Minut Ekstra – 24” umożliwia Abonentom zakup nowego aparatu telefonicznego z określonej przez Sprzedawać puli, po preferencyjnej cenie bez aktywacji wraz z dodatkowym pakietem Minut Ekstra, który zwiększa, przez okres obowiązywania Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych lub do momentu zawarcia kolejnego Aneksu, liczbę bezpłatnych minut przysługujących w ramach określonego planu taryfowego o liczbę określoną w tym aneksie. Minuty Ekstra będą przyznawane co miesiąc.
2. Operator zastrzega sobie prawo do określania puli dostępnych modeli aparatów w ofercie oraz uzależnienia ich dostępności i ceny w zależności od wybranej taryfy. W przypadku zakupu telefonu w ramach oferty „Wymiana telefonu – 24”, którego cena może być różna w zależności od wyboru taryfy, Klient nie może zmienić taryfy na niższą, przy której cena zakupu wybranego telefonu byłaby wyższa, przez 12 pełnych Cykli Rozliczeniowych.
3. Z oferty „Wymiana telefonu z Pakietem Minut Ekstra – 24” może skorzystać każdy Abonent sieci Era, który:
spełnia kryteria każdorazowo określone przez Operatora, (są one dostępne w punktach sprzedaży Operatora dokonujących wymiany telefonów oraz w Biurze Obsługi Abonenta*)
uregulował wszystkie wymagalne należności wobec PTC
podpisze przy skorzystaniu z oferty Aneks do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, przedłużający ją na następne 24 pełne Cykle rozliczeniowe licząc od daty podpisania Aneksu do Umowy
4. Przy podpisywaniu Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych wybierze jedną z taryf Moja (Moja 25 Start, Moja 40 Medium, Moja 80 Medium, Moja 140 VIP, Moja 240 VIP) lub Biznes (Biznes 15 Start, Biznes 60 Pro, Biznes 120 Pro, Biznes 180 VIP, Biznes 240 VIP)**.
Za wybór jednej z powyższych taryf PTC nie pobierze dodatkowej opłaty. Przy wyborze taryfy z cennika Nowa Era zmiana nastąpi na pakiet podstawowy. Zmiana usług taryfowych: Usługi Naliczania, Usługi Tanich Połączeń będzie możliwa w kolejnym cyklu rozliczeniowym
5. Sposób naliczania minut i SMS–ów zawartych w abonamencie zgodny jest z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC posiadanej lub wybranej taryfy.
6. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Umową o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach i sklepach firmowych sieci Era lub u doradców biznesowych sieci Era.
7. Oferta skierowana przez Operatora do Abonenta w formie pisemnej, ważna jest przez 30 dni kalendarzowych licząc od daty wysyłki oferty (z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to dodatkowych przywilejów promocji). Po upływie w/w okresu oferta może ulec zmianie. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Operator zastrzega sobie prawo do przedstawienia Abonentowi nowej oferty zachowującej ważność przez okres kolejnych 30 dni kalendarzowych.
8. W przypadku podpisania Aneksu do Umowy w ramach niniejszej oferty zgodnym zamiarem stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty „Wymiana telefonu z Pakietem Minut Ekstra – 24”
9. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba .e jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
10. Abonent przyjmuje na siebie:
a. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od daty podpisania Aneksu, przy realizacji oferty „Wymiana telefonu z Pakietem Minut Ekstra – 24”
b. zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
11. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania niepieniężnego, o którym mowa w pkt. 8, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie Operatora do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 650 zł w przypadku realizacji oferty „Wymiana telefonu z Pakietem Minut Ekstra – 24”.
Kara umowna będzie pomniejszana w stosunku miesięcznym w zależności od czasu w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru stron, o którym mowa w pkt. 8 i celu umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył równie. przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy O Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania,
rozwiązania przez PTC Umowy O Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach o których mowa w i 17 ust. 3, 4, 5 i 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polska Telefonię Cyfrowa,
utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt. 12.
12. W przypadku utraty karty SIM przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty „Wymiana telefonu z Pakietem Minut Ekstra – 24”, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. Abonent ma również obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
13. Warunków niniejszej oferty nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie każdorazowo określonym przez Operatora.
14. Oferta Minuty Ekstra dotyczy płatnych połączeń krajowych niezależnie od pory dnia, z wyłączeniem połączeń z numerami 602950000, 602951000, 602913, 604010101, 604020202 oraz Numerami premium określonymi w Cenniku
15. Minuty Ekstra są rozliczane zgodnie ze sposobem naliczania opłat za połączenia krajowe. Do pakietu Minuty Ekstra nie są wliczane przekierowania oraz połączenia typu fax i dane. Minuty Ekstra nie podlegają zamianie na SMS–y. Przechodzenie Minut Ekstra dotyczy tylko i wyłącznie oferty przy wyborze jednej z nowych taryf z cennika Nowa Era Moja lub Nowa Era Biznes i działa na takiej samej zasadzie jak Przechodzenie bezpłatnych minut opisane w tych cennikach.
16. Skorzystanie z oferty Minuty Ekstra powoduje w danym Cyklu rozliczeniowym:
rozliczenie bezpłatnych minut dostępnych w aktualnie posiadanej taryfie w okresie od pierwszego dnia danego Cyklu rozliczeniowego do dnia uaktywnienia Minut Ekstra, proporcjonalnie do liczby dni, w których karta SIM jest aktywna w ww. okresie,
rozliczenie bezpłatnych minut dostępnych w aktualnie posiadanej taryfie i Minut Ekstra łącznie w okresie od dnia uaktywnienia Minut Ekstra do ostatniego dnia Cyklu rozliczeniowego, proporcjonalnie do liczby dni, w których karta SIM jest aktywna w ww. okresie.
17. W kolejnych Cyklach rozliczeniowych Minuty Ekstra są rozliczane po wykorzystaniu bezpłatnych minut zawartych w abonamencie (z uwzględnieniem niewykorzystanych bezpłatnych minut z poprzedniego cyklu rozliczeniowego).
a. Niewykorzystane w danym cyklu rozliczeniowym Minuty Ekstra można wykorzystać w następnym cyklu rozliczeniowym.
b. Minuty Ekstra przechodzące na następny cykl rozliczeniowy są rozliczane zgodnie z Naliczaniem standardowym lub posiadana usługa Naliczania.
18. PTC zastrzega sobie prawo do udostępnienia Minut Ekstra:
a. w przypadku realizacji oferty w Salonie, Sklepie firmowym lub Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty podpisania Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych,
b. w przypadku realizacji oferty droga korespondencyjna, PTC zrealizuje ofertę w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania poprawnie wypełnionego przez Abonenta formularza Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. O realizacji oferty Operator poinformuje Klienta za pomocą krótkiej wiadomości tekstowej SMS.