Regulamin promocji „Złap potrójną okazję” w sieci Idea:
§ 1 ZAKRES PROMOCJI
1. Promocyjna sprzedaż telefonów i aktywacji w ofercie „Złap potrójną okazję ”, zwana dalej „Promocją” skierowana jest do osób fizycznych, prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, zwanych dalej „Abonentami”, zawierających w okresie jej trwania umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Idea, zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 28 października 2003 roku.
2. Promocja obowiązuje od dnia 5.07.2004 r. do 15.09.2004 r. albo do wyczerpania zapasów telefonów lub kart SIM. PTK Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego odwołania Promocji lub przedłużenia jej trwania
o kolejny czas określony.
§ 2 PRZEDMIOT PROMOCJI
1. W ramach niniejszej Promocji Abonent ma prawo do aktywowania numeru abonenckiego na warunkach szczególnych, opisanych poniżej:
a) jeżeli w momencie zawarcia umowy Abonent wybrał plan taryfowy Nowa Idea Optima 15 lub 30 - promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 50 zł(61 zł z VAT);
b) jeżeli w momencie zawarcia umowy Abonent wybrał plan taryfowy Nowa Idea Optima 60, 90, 120 lub 240 – aktywacja jest bezpłatna.
2. Opłata aktywacyjna określona w § 2 pkt 1 lit. a) płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem za usługi telekomunikacyjne.
TELEFONY
3. Abonent w ramach niniejszej Promocji ma prawo do zakupu telefonu w cenie promocyjnej określonej w tabeli poniżej:
Typ telefonu | Cena telefonu (w zł ) w Promocji w planie taryfowym Nowa Idea Optima 15, 30, 60, 90, 120 lub 240 | Cena telefonu (w zł ) poza Promocją | ||
bez VAT | z VAT | bez VAT | z VAT | |
Alcatel OT320 | 1,00 | 1,22 | 850,00 | 1 037,00 |
Alcatel OT332 | 1,00 | 1,22 | 850,00 | 1 037,00 |
Motorola C200 | 1,00 | 1,22 | 850,00 | 1 037,00 |
Motorola C205 | 1,00 | 1,22 | 850,00 | 1 037,00 |
Sony Ericsson T105 | 1,00 | 1,22 | 850,00 | 1 037,00 |
Sony Ericsson T230 bez aparatu cyfrowego | 49,00 | 59,78 | 999,00 | 1 218,78 |
4. Telefony oferowane w Promocji posiadają blokadę SIM-lock umożliwiającą pracę telefonu jedynie z kartami SIM w sieci Idea.
RABAT NA ABONAMENT
5. Abonent dla każdego numeru abonenckiego aktywowanego w ramach niniejszej Promocji w planie taryfowym Nowa Idea Optima 15 - 240 uzyskuje 50 % rabat na abonament w czasie 12 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych, następujących bezpośrednio po dniu, w którym została zawarta umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
SEKUNDA PRO
6. Abonent dla każdego numeru abonenckiego aktywowanego w ramach niniejszej Promocji w planie taryfowym Nowa Idea Optima 15- 240 ma możliwość korzystania z promocyjnej usługi „Sekunda Pro” przez 12 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych, następujących bezpośrednio po dniu, w którym została zawarta umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych, bez ponoszenia opłaty abonamentowej za tę usługę. Pozostałe warunki świadczenia promocyjnej usługi „Sekunda Pro” są zgodne z obowiązującym Regulaminem świadczenia promocyjnej usługi „Sekunda” i „Sekunda Pro”.
7. Począwszy od 13 pełnego okresu rozliczeniowego, następującego po dniu, w którym została zawarta umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych, opłata abonamentowa za promocyjną usługę „Sekunda Pro” jest naliczana na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia promocyjnej usługi „Sekunda” i „Sekunda Pro”.
8. Aktywacja promocyjnej usługi „Sekunda Pro” może nastąpi ć w momencie zawierania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach niniejszej Promocji lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *22 w czasie do 15 września 2004 r.
9. W ramach niniejszej Promocji Abonent ma możliwość korzystania z połączeń z numerami infolinii i serwisów audioteksowych na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia promocyjnej usługi „Dostęp do numerów infolinii i serwisów audioteksowych”.
§ 3 WARUNKI PROMOCJI
1. Warunkiem skorzystania z niniejszej Promocji jest:
a) zawarcie z PTK Centertel sp. z o.o. umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony 24 miesięcy,
b) wyrażenie zgody na wykonanie kserokopii dokumentów wymaganych przez PTK Centertel sp. z o.o. do zawarcia umowy oraz dokumentów potwierdzających wiarygodność płatniczą Abonenta, zgodnie z obowiązującą Procedurą zawierania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w PTK Centertel sp. z o.o. ,
c) wybór jednego z planów taryfowych Nowa Idea Optima 15, 30, 60, 90, 120 lub 240,
d) zakup telefonu określonego w § 2 pkt 3,
e) zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu.
2. Po upływie okresu, o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a), umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych przekształca się w umowę na czas nieokreślony.
3. Abonent w czasie określonym w § 3 pkt 1 lit. a) zobowiązany jest do:
a) utrzymywania aktywnego numeru w sieci Idea,
b) niedokonywania odłączenia czasowego na życzenie Abonenta,
c) niedokonywania zmiany abonenta,
d) nie wypowiadania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
4. W czasie pierwszych pełnych 24 okresów rozliczeniowych Abonent zobowiązany jest do niedokonywania zmiany planu taryfowego na plan taryfowy inny niż jeden z planów taryfowych: Nowa Idea Optima 30 – 240.
5. W czasie pierwszych pełnych 24 okresów rozliczeniowych, liczonych od daty aktywacji numeru abonenckiego w niniejszej Promocji, Abonent nie ma możliwości zmiany planu taryfowego na plan taryfowy o niższej ilości minut/SMS-ów bezpłatnych w abonamencie.
6. Niedotrzymanie warunków Promocji określonych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4 bę dzie traktowane jako wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Abonenta, z przyczyn leżących po jego stronie.
§ 4 KARY UMOWNE, OPŁATY SPECJALNE
1. W przypadku naruszenia warunków niniejszego Regulaminu, określonych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4, a także rozwiązania umowy przez PTK Centertel sp. z o.o. z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel sp. z o.o. uprawniona jest do żądania od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 750 zł za każdy numer abonencki aktywowany w Promocji, którego dotyczy naruszenie.
§ 5 UMOWY ZAWARTE POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Prawo powyższe przysługuje Konsumentowi, czyli osobie fizycznej zawierającej umowę nie związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku odstąpienia od umowy świadczenie usług telekomunikacyjnych Abonent obowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości różnicy pomiędzy rzeczywistą ceną telefonu, określoną w § 2 pkt 3 jako „Cena telefonu poza ofertą promocyjną”, a ceną uiszczoną przez Abonenta.
2. Na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży telefonu zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Prawo powyższe przysługuje Konsumentowi, czyli osobie fizycznej zawierającej umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. W przypadku skorzystania przez Abonenta wyłącznie z prawa, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu, a następnie naruszenia przez Abonenta warunków opisanych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4, a także rozwiązania umowy przez PTK Centertel sp. z o.o. z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel sp. z o.o. uprawniony jest żądać od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 250 zł.
§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmąPolska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 28 października 2003 roku, Regulaminu świadczenia promocyjnej usługi „Dostęp do numerów infolinii i serwisów audioteksowych”, Regulaminu świadczenia promocyjnej usługi „Sekunda” i „Sekunda Pro” oraz obowiązującego cennika.
2. W okresie, o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a) Abonent nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z innych ofert, dotyczących zniżek w abonamencie lub opłatach za połączenia w zakresie numeru abonenckiego objętego niniejszą Promocją.