Play przygotował specjalną ofertę dla osób, które mają powyżej 65 lat.
W tym czasie nie jest wymagane doładowanie, aby korzystać ze zgromadzonych środków.
Z przyczyn technicznych dotyczy to osób, które mają obecnie aktywne konto. Natomiast w przypadku wykorzystania środków będziemy zachęcać do doładowania przez kanały zdalne, takie jak aplikacja Play24, strona doladowania.play.pl czy także możliwość dopisania doładowania konta do rachunku za fakturę przez bliskie osoby.
Usługa działa w trzech wersjach, z których można skorzystać, jeżeli stan środków na koncie jest poniżej 1 zł:
Kwota przydzielonego pakietu zostanie pobrana przy następnym doładowaniu.
Pakiet można aktywować dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta (790 500 500) lub krótkim kodem:
To dodatkowe 14 dni, które pozwolą na bardziej elastyczne podejście do płatności za fakturę. Wszyscy seniorzy objęci akcją otrzymają SMS informujący o nowym, wydłużonym terminie płatności.
Weryfikacja wieku odbywa się poprzez dane, na które zarejestrowana jest usługa.
Play w planach ma także udostępnienie specjalnego przewodnika o pierwszych krokach po smartfonie dedykowanego seniorom.