Podczas gali magazynu "Brief" redakcja uhonorowała tytułami Ludzi roku osoby, które przez ostatnie 12 miesięcy szczególnie zasłużyły się dla branży, gospodarki, regionu i kraju.
Człowiekiem marketingu i sprzedaży Briefu 2010 został Wojciech Pronobis, dyrektor zarządzający ds. marketingu w Grupie PZU. Nominowany za przygotowanie i opracowanie debiutu Grupy PZU na Giełdzie Papierów Wartościowych, jednego z najważniejszych wydarzeń w polskiej gospodarce minionego roku. Wojciech Pronobis wcześniej Dyrektorem Departamentu Mediów i Komunikacji na Rynku Masowym w Grupie TP.
Tytułem Człowiek PR-u Briefu 2010 uhonorowano Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora departamentu PR w TP SA., nominowanego za odważne wykorzystanie nowych narzędzi komunikacyjnych poprzez uruchomienie platformy blogowej, obejmującej trzy obszary: korporacyjny, technologiczny i sportowy, która stanowi istotny element strategii komunikacyjnej, tak z mediami, jak i klientami.