Regulamin promocji „KARTA BIZNES KLASA” w sieci Plus:
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „KARTA BIZNES KLASA” („Promocja”) organizowana przez Polkomtel S.A. („Polkomtel”) skierowana jest do przedsiębiorców i innych podmiotów posiadających REGON, którzy w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus („Umowa”).
2. Promocja trwa od 01.10.2006 r. do odwołania.
§ 2 UPRAWNIENIA ABONENTA
1. Podmiot zawierający Umowę w ramach Promocji („Abonent”) może wybrać jedną z taryf Biznesklasa zgodnie z poniższą specyfikacją:
Taryfa | Biznesklasa 30 | Biznesklasa 50 | Biznesklasa 100 | Biznesklasa 200 | Biznesklasa 300 |
Pakiet Kwotowy | 30,00 zł | 50,00 zł | 100,00 zł | 200,00 zł | 300,00 zł |
(36,60 zł z VAT) | (61,00 zł z VAT) | (122,00 zł z VAT) | (244,00 zł z VAT) | (366,00 zł z VAT) | |
Stawka za minutę połączenia krajowego | 0,50 zł (0,61 zł z VAT) | ||||
Zniżki na połączenia krajowe do sieci Plus lub do sieci stacjonarnych | 20% | 30% | 40% | 50% | 60% |
Stawka za minutę połączenia krajowego do sieci Plus lub do sieci stacjonarnych po zastosowaniu Zniżki na połączenia | 0,40 zł | 0,35 zł | 0,30 zł | 0,25 zł | 0,20 zł |
(0,49 zł z VAT) | (0,43 zł z VAT) | (0,37 zł z VAT) | (0,31 zł z VAT) | (0,24 zł z VAT) | |
Opłata miesięczna za zniżkę jednego typu (na połączenia do sieci Plus lub do sieci stacjonarnych) | 2,50 zł (3,05 zł z VAT) | Bezpłatnie1 |
2. Jeżeli niniejszy Regulamin Promocji nie stanowi inaczej, Abonent może korzystać z usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Polkomtel na zasadach określonych w cenniku właściwym dla taryf Biznesklasa.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 1,00 zł (1,22 zł z VAT).
4. Abonent przez 6 okresów rozliczeniowych2 otrzymuje Rabat od wartości pakietu kwotowego stanowiącego minimalną miesięczną wartość rachunku. Miesięczna wartość Rabatu, niezależnie od wybranej taryfy wynosi 15%.
Taryfa | Biznesklasa 30 | Biznesklasa 50 | Biznesklasa 100 | Biznesklasa 200 | Biznesklasa 300 |
Pakiet Kwotowy | 30,00 zł | 50,00 zł | 100,00 zł | 200,00 zł | 300,00 zł |
(36,60 zł z VAT) | (61,00 zł z VAT) | (122,00 zł z VAT) | (244,00 zł z VAT) | (366,00 zł z VAT) | |
Rabat | 15% | 15% | 15% | 15% | 15% |
Miesięczna wartość Rabatu | 4,50 zł | 7,50 zł | 15,00 zł | 30,00 zł | 45,00 zł |
(5,49 zł z VAT) | (9,15 zł z VAT) | (18,30 zł z VAT) | (36,60 zł z VAT) | (54,90 zł z VAT) | |
Pakiet Kwotowy po rabacie | 25,50 zł | 42,50 zł | 85,00 zł | 170,00 zł | 255,00 zł |
(31,11 zł z VAT) | (51,85 zł z VAT) | (103,70 zł z VAT) | (207,40 zł z VAT) | (311,10 zł z VAT) |
5. Zmiana taryfy w ramach taryf Biznesklasa w okresie funkcjonowania Rabatu powoduje rozpoczęcie przydzielania Rabatu w wysokości odpowiadającej nowo-wybranej taryfie. Niezależnie od ilości zmian Rabat naliczany jest przez 6 okresów rozliczeniowych począwszy od aktywacji karty SIM z zastrzeżeniem treści § 2 pkt 6.
6. Zmiana taryfy na jakąkolwiek inną taryfę niż Biznesklasa powoduje zaprzestanie przydzielania Rabatu.
§ 3 WARUNKI SPECJALNE
1. W ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w ramach Promocji Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani przenieść bez zgody Polkomtel praw i obowiązków wynikających z Umowy na inny podmiot.
2. Jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
3. Zmiana taryfy, transfer numeru telefonicznego na inne konto Abonenta oraz przeniesienie na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy powoduje utratę niewykorzystanej wartości Pakietu Kwotowego oraz Rabatu z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych.
§ 4 ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się, że w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy:
a. nie rozwiąże Umowy,
b. swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez Polkomtel lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w ramach Umowy.
2. W związku z ulgami przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel w przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa w pkt. 1 a)-b) powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Polkomtel kary umownej w wysokości 650,00 złotych.
3. W przypadku utraty karty SIM aktywowanej na podstawie Umowy zawartej w ramach Promocji przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent powinien wystąpić do Polkomtel o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel faktu utraty karty SIM. W przypadku braku aktywacji nowej karty SIM Polkomtel uprawniony jest do naliczenia kara umownej określonej w pkt. 2 powyżej.
§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umowy zawartej w ramach Promocji zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.
1 Opłata wliczona w miesięczną opłatę za Pakiet Kwotowy.
2 pierwszy okres rozliczeniowy liczony jest do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego