Do 31.03.2004 r. jest przedłużona oferta "Pół na Pół" dostępna w bezabonamentowej ofercie Idea POP.
Każdy użytkownik Idea POP będzie posiadał 2 konta (użycie drugiego konta możliwe tylko przy doładowaniu "pół na pół"). Konto główne jest niezmienione w stosunku do istniejącego w tym momencie.
Nowością jest specjalne konto SMSowe dostępne dla wszystkich użytkowników Idea POP. Każdy użytkownik Idea POP w momencie doładowania konta dowolną wartością, będzie miał możliwość doładowania "Pół na Pół": 50% wartości doładowania zasili specjalne konto SMSowe; druga połowa zasili konto główne. Kwota doładowująca konto SMS zostanie zamieniona na konkretną liczbę tanich SMSów w sieci Idea. Cena jednego SMSa wysłanego z konta SMSowego do sieci Idea wynosi tylko20 gr. brutto - 50 % obecnej ceny SMSa. (tabelka w załączeniu).
Konto główne pozostaje niezmienione w stosunku do obecnie funkcjonującego. Kwotę gromadzoną na nim, użytkownik może wykorzystać na wszystkie sposoby komunikacji i zabawy dostępne w ofercie Idea POP-rozmowy, SMSy off- net, on- net (przy czym SMSy - on-net będą spływały w pierwszej kolejności z konta SMSowego), quizy, SMSy premium etc. Konto SMSowe umożliwia tylko i wyłącznie wysyłanie SMSów w ramach sieci Idea.
Wartość POPkarty | Tradycyjne konto | Konto SMSowe | Konto główne |
Ilość SMSów po 40 gr brutto* w sieci Idea (za połowę wartości POPkarty) | Ilość SMSów po 20 gr brutto w sieci Idea | Gotówka do wykorzystania | |
25 zł | 32 | 63 | 12,50 zł |
50 zł | 63 | 125 | 25 zł |
100 + 10 zł | 125 | 250 | 50 + 10 zł |
150 + 30 zł | 188 | 375 | 75 + 30 zł |
* Cena SMSa bez wybrania zniżki na SMSy w ramach taryfy ZTS. W ramach konta głównego użytkownik ma zawsze możliwość wybrania zniżki ZTS dla SMSów (koszt SMSa wysyłanego w sieci Idea wynosi 29 gr. brutto, a poza sieć Idea 38 gr. brutto)
Informacje dodatkowe:
SMSy wysyłane w ramach sieci Idea zawsze będą najpierw schodziły z konta SMSowego, a po jego ewentualnym wyczerpaniu, z konta głównego. Okresy aktywnych połączeń wychodzących (X) na koncie głównym i SMSowym sąod siebie niezależne, tzn. przy doładowaniu "Pół na Pół", karta zdrapka przedłuża oba konta tak samo, ale jeżeli następnie użytkownik doładuje standardowo tylko konto główne, ważność konta SMSowego nie zostanie przedłużona. Doładowanie PÓŁ na PÓŁ nie działa, kiedy użytkownik jest w roamingu. Usługa ta dostępna jest tylko na terytorium Polski.
Jak doładować konto:
Doładowanie "Pół na Pół" jest możliwe tylko za pomocą czternastocyfrowego kodu z karty zdrapki lub z wydruku z terminala POS.
Są dwie możliwości doładowania kont Pół na Pół:
a) Aby doładować konto Pół na Pół: użytkownik powinien wybrać waparacie: *126*czternastocyfrowy kod POPkarty#. Zapis ten, trzeba zatwierdzić wciskając w telefonie zieloną słuchawkę lub
b) wysłać SMS pod numer 1166 o treści: "SMS czternastocyfrowy kod POPkarty". Cena SMSa wynosi 40 gr. brutto.
c) Aby dowiedzieć się szczegółów dotyczących promocji, każdy użytkownik Idei może zadzwonić na numer *1166. Minuta połączenia z usługi POPwynosi 1.22 zł brutto a dla klientów Idea Optima i Meritum minuta połączenia jest zgodna z atulanym planem taryfowym.
Jeżeli użytkownik nie chce doładować konta SMSowego, może przeznaczyć całą kwotę na doładowanie konta głównego, korzystając ze wszystkich dostępnych form doładowania np. przez a) USSD- *125*czternastocyfrowy kod#, b) IVR- *111, c) bankomat, d) terminal POS oraz wszystkie inne formy doładowania dostępne w ofercie Idea POP. Po doładowaniu "Pół na Pół", użytkownik oprócz standardowego SMSa wysyłanego przez platformę, otrzyma dodatkowego SMSa potwierdzającego doładowanie "Pół na Pół" o treści: "Pół na Pół" o treści: "Doładowałeśkonto POL NA POL. Masz teraz xx,x PLN na koncie głównym ważne przez xxxdni i xxx SMSów na koncie SMSowym ważne przez xxx dni. Po każdej rozmowie, użytkownik otrzymuje informacje tylko o stanie konta głównego, o treści: "Czas rozmowy: xx g xx m xx s. Stan konta głównego: xxx.xx PLN ważne przez xxx dni."Jak kontrolować konta? Użytkownik może sprawdzić stan obu kont oraz termin ich ważności,wybierając *126*# i naciskając zieloną słuchawkę lub wykonując darmowe połączenie z Automatycznym Biurem Obsługi *111.