REGULAMIN PROMOCJI "Elita2"
1. Organizatorem Promocji "Elita2" jest Polkomtel Spółka Akcyjna z siedzibą Al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa. zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy XIX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000020908.
2. Promocja "Elita2" obejmuje osoby (zwane dalej Klientem), które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. na warunkach promocyjnych umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i zakupią aparat telefoniczny, o którym mowa w pkt. 4
3. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM, oferowane po cenie promocyjnej stanowią z kartami SIM niepodzielne Zestawy i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
4. Promocyjna cena Zestawu netto wynosi odpowiednio:
ZESTAW | APARAT | CENA AKTYWACJI | CENA TELEFONU W TARYFIE | |||||||||||
CZASAMI | CZĘSTO | NON-STOP | ||||||||||||
10 | 20 | 150 | 15 | 50 | 100 | 150 | 15 | 50 | 100 | 150 | 300 | |||
1 | Nokia 9210 | 15 zł | brak | brak | 1999 | brak | 1999 | 1999 | 1999 | brak | 1999 | 1999 | 1999 | 1999 |
5. Opłata aktywacyjna w wysokości 15,00 zł netto, płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
6. Cena wyżej wymienionych aparatów telefonicznych wraz z aktywacją oferowanych na zasadach ogólnych wynosi odpowiednio:
Zestaw 1: 2699,00 zł + VAT składający się z:
a) opłaty aktywacyjnej: 100,00 zł + VAT
b) telefonu Nokia 9210 w cenie 2599,00 zł + VAT
7. Promocja "Elita2" trwa od 05 lutego 2002 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 24 marca 2002 roku.
8. Do wzięcia udziału w Promocji "Elita2" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.2.
9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Elita2":
a) w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Klient nie może zawiesić świadczenia usługi,
c) Klient nie może rozwiązać Umowy.
10. Klient nabywający Zestaw promocyjny może wybrać jedną z taryf, dostępnych w trzech Pakietach Taryf: Czasami, Często, Non Stop, zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów umieszczoną w pkt. 4 niniejszego Regulaminu.
11. Klient, który kupił Zestaw w ramach Promocji "Elita2", nie może w ciągu 6 miesięcy od daty podpisania Umowy zmienić wybranej zgodnie z pkt. 4 taryfy na niższą w opłacie abonamentowej.
12. Do każdej aktywacji w Promocji "Elita2" dodawana jest specjalna bonifikata na usługę transmisji danych.
13 Wysokość bonifikaty równa jest odpowiednio iloczynowi liczby minut transmisji danych oraz wysokości opłaty za jedną minutę w momencie realizacji połączenia, ale nie więcej niż 60 minut w okresie 6 miesięcy
14. Udzielona bonifikata pomniejszająca rachunek telefoniczny dotyczy pierwszych 60 minut transmisji danych w ciągu sześciu miesięcy licząc od pierwszego dnia po dniu aktywacji. Niewykorzystana bonifikata nie będzie udzielana po upływie 6 miesięcy od dnia aktywacji.
15. Opłata za każdą kolejną minutę transmisji danych przekraczającą wartość udzielonej bonifikaty naliczona zostanie zgodnie z obowiązującym cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM.
16. W Promocji "Elita2" oferowane są tylko i wyłącznie karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów. W przypadku gdy Klient wyrazi chęć zmiany numeru, opłata za tę usługę wynosi 50,00 złotych + VAT. Kwotą tą Klient zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.
17. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach niniejszej promocji, przed upływem dwudziestu czterech miesięcy od dnia zawarcia Umowy Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
18. Klient ma prawo wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł + VAT.
19. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 18 działania Klienta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 20 .
20. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Klientowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 9, jej rozwiązania przez Klienta lub zawieszenia świadczenia usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 1000,00 zł.
21. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 20 rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany Cennika usług Polkomtel SA skutkującego podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.
22. Polkomtel S.A. informuje, że oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
23. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 48 godzin Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
24. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 złotych + VAT.
25. W przypadku usunięcia blokady telefonu z pominięciem zasad określonych w pkt. 23 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji.
26. Promocja "Elita2" nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji.
27. Klient biorący udział w Promocji "Elita2" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu lub usługi.
28. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Elita2" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.