Regulamin promocji „10% WIĘCEJ” z dnia 15 grudnia br. w sieci Idea:
I. Postanowienia ogólne:
1. Organizatorem promocji "10% WIĘCEJ" (zwanej w dalszej części niniejszego Regulaminu "promocją") jest PTK Centertel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Skierniewickiej 10a..
2. Promocja organizowana jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Promocja zostanie przeprowadzona w okresie od 4 sierpnia 2003 r. do 30 czerwca 2005 r.
4. Promocja polega na umożliwieniu użytkownikom telefonów komórkowych w sieci IDEA w usłudze przedpłaconej POP, Dla Każdego i Jedna Idea na kartę lub w ofercie IdeaMIX oraz Jedna Idea mix uzyskania dodatkowych doładowań konta.
II. Uczestnictwo w promocji
1. Uczestnikiem promocji może być każda osoba, która jest uprawniona do użytkowania telefonu komórkowego w sieci IDEA w usłudze przedpłaconej POP, Dla Każdego, Jedna Idea na kartę lub w ofercie IdeaMIX oraz Jedna Idea mix („uczestnik”). Osoby fizyczne nie mające pełnej zdolności do czynności prawnych mogą wziąć udział w promocji, jednak oświadczenia woli wymagane według treści niniejszego Regulaminu składają za zgodą lub przez przedstawiciela ustawowego.
III. Zasady i przebieg promocji
1. W celu wzięcia udziału w promocji uczestnik powinien, w okresie trwania promocji, dokonać rejestracji poprzez wysłanie SMS-a na numer 71155 z hasłem „WIECEJ” lub „WIĘCEJ”. Cena SMS-a wysłanego na numer 71155 wynosi 1,22 zł z VAT.
2. W promocji będą brane pod uwagę wyłącznie SMS-y o treści określonej powyżej, wysłane przez uczestnika z telefonu komórkowego działającego w sieci IDEA w usłudze przepłaconej POP, Dla Każdego, Jedna Idea na kartę lub w ofercie IdeaMIX oraz Jedna Idea mix, spełniającego wymagania z punktu II niniejszego Regulaminu. SMS powinien zostać wysłany z numeru telefonu, którego konto ma być doładowywane w ramach promocji.
3. Po zarejestrowaniu w promocji uczestnik uzyskuje możliwość otrzymywania promocyjnych doładowań konta w wysokości 10% wartości doładowania („Doładowanie Promocyjne”). Promocyjne Doładowania przyznawane są w przypadku, jeżeli doładowanie konta dokonane zostanie w okresie nie dłuższym niż 25 dni od poprzedniego doładowania tego konta dokonanego w trakcie promocji. Nie dokonanie doładowania przed upływem 25 dni od dnia dokonania poprzedniego doładowania konta w trakcie promocji nie oznacza konieczności dokonania kolejnej rejestracji w promocji, a uczestnik może nadal brać udział w promocji na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
4. W 20 dniu po dokonaniu doładowania danego konta w trakcie promocji uczestnik otrzymuje SMSa zawierającego informację zachęcającą do dokonania w terminie 4 dni kolejnego doładowania, które nagrodzone będzie Doładowaniem Promocyjnym. Jeżeli po uzyskaniu tej informacji, a przed upływem 25 dni od dnia dokonania poprzedniego doładowania konta w trakcie promocji, dokonane zostanie doładowanie tego konta, uczestnik zostanie nagrodzony Doładowaniem Promocyjnym oraz otrzyma SMSa potwierdzającego przyznanie Doładowania Promocyjnego.
5. W przypadku, jeżeli doładowanie danego konta zostanie dokonane przed upływem 20 dni od dokonania poprzedniego doładowania tego konta w trakcie promocji, uczestnik zostanie nagrodzony Doładowaniem Promocyjnym oraz otrzyma SMSa potwierdzającego przyznanie Doładowania Promocyjnego.
6. Doładowania Promocyjne dotyczą wyłącznie wartości doładowań 25, 50, 100 i 150 złotych i przyznawane są w wysokości 10% wartości doładowania, za które Doładowanie Promocyjne jest przyznawane. W przypadku doładowań z bonusem (110 i 180 złotych) Doładowanie Promocyjne naliczane jest od wartości zakupu (100 i 150 złotych). Doładowania Promocyjne przyznawane są wyłącznie od doładowań dokonanych w okresie promocji.
7. Doładowanie Promocyjne zostanie dodane do konta uczestnika w terminie 2 dni od dnia dokonania doładowania stanowiącego podstawę przyznania Doładowania Promocyjnego.
8. W przypadku dokonania kilku doładowań w ciągu jednego dnia, Doładowanie Promocyjne przyznawane jest od każdego doładowania zrealizowanego przez uczestnika promocji zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym Regulaminie.
9. Doładowania mogą być dokonywane za pośrednictwem wszelkich kanałów doładowań.
IV. Postępowanie reklamacyjne
1. Reklamacje związane z promocją muszą być składane w formie pisemnej.
2. Reklamacje mogą być składane do dnia 31 lipca 2005r. włącznie (decyduje data otrzymania reklamacji przez PTK Centertel Sp. z o.o.) na adres: PTK Centertel Sp. z o.o., ul. Skierniewicka 10a, 01-230 Warszawa z dopiskiem „10% WIĘCEJ”. Reklamacje zgłoszone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
3. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko (nazwę) i dokładny adres osoby składającej reklamację oraz numer telefonu, dla którego dokonywano doładowań w ramach promocji, jak również dokładny opis i powód reklamacji. GSM/PDF11/
4. O wyniku reklamacji składający reklamację zostanie poinformowany pisemnie (na adres podany w reklamacji) bądź telefonicznie, w ciągu 30 dni od daty otrzymania reklamacji przez PTK Centertel Sp. z o.o.
V. Postanowienia końcowe
1. Dokonując rejestracji w promocji w sposób przewidziany w punkcie III niniejszego Regulaminu, uczestnik wyraża zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu. Ponadto wysłanie SMS-a rejestracyjnego, o którym mowa w punkcie III.1. niniejszego Regulaminu, stanowi jednocześnie zgodę uczestnika na otrzymywanie przez uczestnika drogą elektroniczną informacji handlowych, w tym informacji o promocjach w sieci Idea.
2. Doładowania Promocyjne nie przedłużają okresu, w którym uczestnik jest uprawniony do wykonywania połączeń wychodzących.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za powstałe pomyłki w definiowaniu numerów telefonów POP, Dla Każdego lub w ofercie IdeaMIX.
4. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.idea.pl oraz w siedzibie PTK Centertel Sp. z o.o. Organizator promocji zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji postanowień Regulaminu, przy czym w takim przypadku odpowiednia informacja zostanie podana na wyżej wymienionej stronie internetowej i w siedzibie PTK Centertel Sp. z o.o. Zmiana Regulaminu nie narusza praw osób, które nabyły prawo do Doładowania Promocyjnego.