Przedłużono promocję "blue" w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 15

Warunki Oferty Promocyjnej "blue" w sieci Era:

I. Opis promocji

1. W okresie od dnia 30 czerwca 2005 roku do dnia 15 lipca 2005 roku (włącznie) przy wyborze taryfy data, PTC operator sieci Era oferuje:

  • Taryfę data 1:

    Taryfa data

    z opłatą abonamentową

    1,00 zł netto (1,22 zł z VAT)

1 Podana cena nie uwzględnia opłaty aktywacyjnej za przyłączenie do sieci Era. Opłata aktywacyjna w niniejszej ofercie promocyjnej wynosi 49,00 zł netto (59,78 zł z VAT) i będzie uwzględniona na pierwszej fakturze VAT.

2. W niniejszej ofercie promocyjnej dostępna jest wyłącznie taryfa data. Nie ma możliwości zmiany taryfy data na inna taryfę przez cały czas obowiązywania Umowy.
3. Pozostałe opłaty, nieokreślone w warunkach niniejszej oferty promocyjnej naliczane będą zgodnie z Cennikiem usługi blue connect.
4. W trakcie trwania Umowy zawartej na podstawie niniejsze oferty promocyjnej Abonent nie będzie mógł zawiesić świadczenia usług na własne życzenie.
5. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
6. Abonent zobowiązuje się do nie wyłączania usługi blue connect przez cały okres obowiązywania niniejszej Umowy.
7. W trakcie trwania Umowy nie istnieje możliwość zastąpienia usługi blue connect innymi pakietami transmisji danych dostępnymi w ofercie standardowej lub też ofercie promocyjnej PTC.
8. Operator świadczy usługi transmisji danych w poszczególnych technologiach transmisji danych w zakresie istniejących możliwości technicznych. Mapa orientacyjna zasięgu sieci Era dla poszczególnych technologii transmisji danych wyznacza zakres dostępności usługi. Mapa ta jest dostępna na stronach www.blueconnect.pl. Jednocześnie PTC zastrzega sobie prawo do modyfikacji zasięgu sieci Era dla usług transmisji danych.

Z oferty może skorzystać każda osoba fizyczna, która jednocześnie z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era, w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era:

  • przedstawi dwa dokumenty ze zdjęciem stwierdzające tożsamość i dokument potwierdzający wiarygodność płatniczą, taki jak np. zaświadczenie o zatrudnieniu, karta kredytowa, dokumenty poświadczające fakt otrzymywania emerytury lub renty itp. (szczegółowy wykaz honorowanych dokumentów dostępny jest w punktach sprzedaży i obsługi sieci Era, a także na stronach internetowych www.era.pl)

  • oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.

Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i jednocześnie wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), u Doradcy Biznesowego lub Autoryzowanego Doradcy Biznesowego, w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era, w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.

II. Postanowienia ogólne

1. Ceny netto zwiększane są o podatek VAT. Podatek VAT od usług telekomunikacyjnych wynosi 22%.
2. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe. Cena przyłączenia do sieci w przypadkach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99,00 zł netto (120,78 zł z VAT).
3. PTC, operator sieci Era informuje, że Doradcy Biznesowi, Autoryzowani Doradcy Biznesowi, Sklepy, Salony oraz Autoryzowane Punkty Sprzedaży nie mają prawa do pobierania żadnych wpłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
4. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi u każdego Doradcy Biznesowego, w salonach i sklepach firmowych sieci Era.
5. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era kart SIM zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. Usługa Poczty głosowej dla wszystkich korzystających z powyższej promocji zostanie udostępniona również w ciągu 2 dni od daty aktywacji.
6. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych w wysokości 200,00 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500,00 zł.
7. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora.
8. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych warunków oferty promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych warunków oferty promocyjnej.
9. Abonent uzgodni z PTC stosowanie urządzeń realizujących funkcje zakończenia sieci stałej (Fixed Cellular Terminal) lub działających na podobnej zasadzie, w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Era.
10. PTC ma prawo wypowiedzenia Umowy (Umów) zawartej w ramach niniejszej promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta ze zobowiązania określonego w pkt II ppkt 9 oraz naliczenia kary umownej w wysokości 1200,00 zł z tytułu każdej Umowy.
11. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność świadczonych przez niego usług wynikających z nieosiągnięcia przez Abonenta parametrów technicznych wymaganych do skorzystania z tych usług przez urządzenia używane przez Abonenta lub przez zmiany dokonywane w tych urządzeniach przez Abonenta we własnym zakresie.

III. Czas trwania Umowy

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy, trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba, że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
2. Abonent przyjmuje na siebie:
2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2. zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczenia opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1200,00 zł. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu zestawu promocyjnego i usług.
4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
4.1. złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych okresu jej obowiązywania,
4.2. rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w §17 ust 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC,
4.3. utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III pakt. 5 oraz w pkt III ppkt 6.
5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
6. Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia utraty do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2005-07-01 00:37
    i inne promocje tez przedłużyli i w sumie to normalnie aż słabo się robi jak czyta się o przedłużaniu promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    gumisie pisze: 2005-07-01 00:45
    Czy może ktoś wie co z pakietami w taktak??? Bo nie wiem czy kupić mam jeszcze ponad godzinkę :))) A moze jutro era jednostki będą po 20 gr. ???
    0
  • Users Avatars Mini
    hbr pisze: 2005-07-01 01:51
    ***gumisie: pospierdalaj. NTG, dzwon na BOA!
    0
  • Users Avatars Mini
    gumisie pisze: 2005-07-01 01:59
    hbr sam spierdalaj pedale jeden.
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2005-07-01 03:01
    *hbr: NTG, nie ta grupa? musze cie zmartwic ale nie jestesmy na grupach...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-07-01 03:11
    ~~~gumisie: pakiety Era Tak Tak zostały narazie przedłużone do 31 lipca w niezmienionej formie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-07-01 05:34
    jak dlugo ta taryfa data jest za 1 zl bo juz mi sie oczka kleja;) ?
    0
  • Users Avatars Mini
    hbr pisze: 2005-07-01 10:48
    ***sympatyczny: ale jak to sie ma do newsa, hmm? w kilku poprzednich newsach tez byly sie takie komentarze, nie wiem czy tej samej osoby. moze ja zaczne codziennie pytac o kurs dolara, co?
    0
  • Users Avatars Mini
    l_s pisze: 2005-07-01 12:30
    ***hbr: widzę ża na GOLu jesteś od dawna, ale może tylko zarejestrowany, a teraz zacząłeś komentrarze czytać. Owszem, zdarzają się idioci typu "pierwszy" (5 takich komentarzy na początku), i to trzeba tępić, albo jeszcze lepiej zignorować i poczekać aż redakcja wywali. Natomiast komentarze "nie na temat" zdarzają się dość często, ponieważ nie działa tu forum na którym możnaby spytać (kiedyś chyba było, ale mało kto zaglądał). Jeżeli pytanie jest związane z telekomunikacją, to w porządku, zawsze ktoś z większą wiedzą odpowie (no chyba że pytanie jest zupełnie idiotyczne). Bywało że ktoś rzucił kawałek newsa z innej strony, którego na golu jeszcze nie było, i roztaczała się dyskusja na 50 - 60 komentarzy... To tyle z mojej strony, przepraszam wszystkich pozostałych którzy muszą to czytać, ale nie mogłem się powstrzymać :D
    0
  • Users Avatars Mini
    l_s pisze: 2005-07-01 12:32
    ***hbr: i jeszcze jedno, nie uczyli cię, że w takich miejscach obowiązuje netykieta i nie wypada wulgaryzmów używać? - to tylko o tobie źle świadczy, a nam newsy zaśmieca...
    0
  • Users Avatars Mini
    hbr pisze: 2005-07-01 12:58
    ***l_s: czytam tez od dawna. za wulgaryzmy przepraszam, moja irytacja siegnela zenitu.
    0
  • Users Avatars Mini
    birbant pisze: 2005-07-01 14:42
    BC w Warszawie sprawdza sie rewelacyjnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Stilo pisze: 2005-07-01 15:47
    hbr: Bardzo inteligentna odpowiedz. Na takim samym poziomie jak twoje telefon. Heheeheh
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-01 16:23
    Panowie troszeczkę spokojniej, GOL-a czytają też nastolatkowie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hbr pisze: 2005-07-01 22:37
    ***Stilo: Ty pewnie masz nokie, co? Ale powiedz - 3100, czy wciaz 3310?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: