Przedłużono promocję "Warta polecenia" w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 9

Warunki Oferty Promocyjnej "Warta polecenia" w sieci Era:

I. Opis oferty

1. W okresie od dnia 15 lipca 2004 roku do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą ofertą promocyjną, jednak nie dłużej niż do dnia 31 sierpnia 2004 roku (włącznie) przy wyborze taryfy Warta polecenia, PTC operator sieci Era oferuje:

  • Taryfę Warta polecenia od dnia aktywacji przez 24 miesiące od daty zakończenia promocji*

    Taryfę Warta polecenia*

    Pakiet bezpłatnych minut (wliczonych w abonament) 40
    Abonament miesięczny 30,00 zł netto 36,60 zł z VAT

    * W dniach 1 września 2006 roku - 13 września 2006 roku użytkownicy taryfy Warta polecenia będą przenoszeni na taryfę Biznes 60 Pro. Od momentu przeniesienia na taryfę Biznes 60 Pro obowiązują opłaty określone w Cenniku dla taryfy Biznes 60 Pro. Wszystkie pozostałe opłaty w taryfie Warta polecenia rozliczane są zgodnie z cennikiem usług dla taryfy Biznes 60 Pro.

  • Połączenia krajowe z jednym wybranym numerem sieci Era z 99% upustem za jedną minutę połączenia (z wyłączeniem numerów: 602 950 000, 602 951 000, 602 955 000, 602 963, 602 913, 608 955, 608 966, połączeń typu faks i dane (w tym także połączeń z numerami: 604 01 01 01, 604 02 02 02), Numerów Premium, Numerów bezpłatnych, połączeń przekierowanych) od dnia aktywacji do dnia 14 lipca 2006 roku (włącznie);

  • Aparaty telefoniczne w cenie**:

    Lp Modele telefonów ceny netto
    1 Motorola C650 288,00 zł
    2 Nokia 3410 1,00 zł
    3 Nokia 3510i 48,00 zł
    4 Samsung SGH-C100 248,00 zł
    5 Siemens A60 1,00 zł
    6 Sony Ericsson T230 148,00 zł
    7 Sony Ericsson T630 288,00 zł
    8 Siemens C62 188,00 zł
    9 Siemens MC60 248,00 zł

    ** Podana cena nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata ta w niniejszej promocji wynosi 50,00 zł netto (61,00 zł z VAT) i jest doliczana do pierwszego rachunku.

2. Minimalna opłata za połączenie z numerem promocyjnym bez względu na długość trwania połączenia wynosi 1 grosz netto (1,22 grosze z VAT).
3. Numer promocyjny może być aktywowany tylko w momencie podpisywania umowy.
4. Nie ma możliwości zmiany numeru promocyjnego.
5. Skorzystanie z numeru promocyjnego musi zostać potwierdzone jego zapisaniem w umowie, pod którą podpisuje się Klient.
6. W przypadku, gdy do dnia 31 sierpnia 2006 roku Klient wybierze dodatkowo usługę Taniej w sieci Era, wówczas upust za połączenie z numerem promocyjnym będzie naliczony od stawek wynikających z tej usługi. Numer promocyjny nie może być jednocześnie wpisany jako numer w usłudze Między Nami.
7. W przypadku wyboru usługi Sieć korporacyjna połączenia z jednym wybranym numerem sieci Era z 99% upustem, który jednocześnie należy do Sieci korporacyjnej, będą naliczane po stawce wynikającej z usługi Sieć korporacyjna.
8. Połączenia z 1 wybranym promocyjnym numerem sieci Era pomniejszają pulę pakietu bezpłatnych minut.
9. Cesja nie powoduje utraty promocyjnej taryfy Warta polecenia i promocyjnego upustu na połączenia z jednym wybranym numerem sieci Era z 99% upustem.
10. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
11. W trakcie trwania promocyjnej umowy terminowej Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie.
12. W trakcie trwania promocyjnej umowy terminowej nie ma możliwości przejścia na taryfy z niższą opłatą abonamentową.
13. Z oferty można skorzystać u Doradców Biznesowych, Autoryzowanych Doradców Biznesowych, w salonach i sklepach firmowych sieci Era, a także autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Era.
14. W promocji dostępna jest taryfa promocyjna o nazwie Warta polecenia.
15. Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe.
16. W trakcie trwania promocyjnej umowy terminowej nie ma możliwości przejścia na taryfy inne niż Biznes 500 VIP, Biznes 240 VIP, Biznes 180 VIP, Biznes 120 Pro, Biznes 60 Pro, TAKAjakTY L, TAKAjakTY M pod warunkiem podanym w ppkt I pkt 12.
17. Zmiana taryfy z taryfy Warta polecenia na każdą inną powoduje brak możliwości ponownego posiadania tej taryfy.
18. Zmiana taryfy z taryfy Warta polecenia na taryfę z wyższym abonamentem powoduje utratę promocyjnej taryfy Warta polecenia, ale nie powoduje zmiany wysokości promocyjnego upustu na połączenia z jednym wybranym numerem sieci Era z 99% upustem.
19. W przypadku skorzystania przez Abonenta z usług Pakietowej transmisji danych na terenie Polski lub Transfera Abonent akceptuje warunki promocji "Łącz się-nowy WAP i Internet w sieci Era". Operator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia promocji "Łącz się-nowy WAP i Internet w sieci Era" bez podania przyczyny (zgodnie z § 2 pkt. 2.2 warunków regulaminu promocji "Łącz się-nowy WAP i Internet w sieci Era", który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu).

II. Postanowienia ogólne

1. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia promocyjnych zestawów objętych niniejszą promocją u Doradcy Biznesowego lub Autoryzowanego Doradcy Biznesowego sieci Era, w salonach i sklepach firmowych sieci Era, a także w autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Era jest Umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji a PTC.
2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów tylko z kartą SIM sieci Era.
3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe. Cena przyłączenia do sieci w przypadkach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99,00 zł netto (120,78 zł z VAT).
4. PTC, operator sieci Era informuje, że Doradcy Biznesowi, Autoryzowani Doradcy Biznesowi oraz sprzedawcy nie mają prawa do pobierania żadnych wpłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi u każdego Doradcy Biznesowego i Autoryzowanego Doradcy Biznesowego sieci Era, w salonach i sklepach firmowych sieci Era, a także w autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Era.
6. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. Jednocześnie informujemy, że usługa Poczty głosowej dla wszystkich korzystających z powyższej promocji zostanie udostępniona w ciągu 2 dni od daty aktywacji.
7. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych w wysokości 200,00 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500,00 zł.
8. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora.

III. Czas trwania Umowy

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
2. Abonent przyjmuje na siebie:
2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczenia opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1000,00 zł. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu zestawu promocyjnego i usług.
4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:

  • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych okresu jej obowiązywania,

  • rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w §17 ust . 7, 8, 9, 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC,

  • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III ppkt 5.1.

5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
5.1. Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia utraty do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
6. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej.

Informacja o zasadach usunięcia blokady karty SIM (tzw. SIM LOCK):

Jeśli usunięcie blokady nastąpi w ciągu dwóch lat od daty podpisania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych sieci Era, jednorazowa opłata wynosi 500,00 zł netto (610,00 zł z VAT). Jeśli usunięcie blokady nastąpi po dwóch latach, PTC nie pobiera żadnych opłat.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Uzi pisze: 2004-07-15 18:44
    Wydaje mi się, iż trochę namieszne tu jest... obecnie jeśli rozchodzi się promocje biznesowe w sieci ERA - moim zdaniem lepszą, korzystniejszą promocją jest promocja: \"Największy pakiet minut\", darmowe minuty są podwajane i dodatkowo jest wybór jednego numeru z którym się łączę za 1 grosz do sieci i Heyah (teraz chyba widomo, że Hayah to ERA ?!? ). Takie jest moje zdanie... nie wszyscy muszą się ze mną zgadzać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    spartacus pisze: 2004-07-15 18:50
    ... jeszcze ze dwa lata temu taryfy biznesowe były chyba najkorzystniejszymi w całeym pakiecie usług komórkowych, a teraz z miesiąca na miesiąc biznesowcy mają wręcz gorzej niż użytkownicy pre-paidów...
    0
  • Users Avatars Mini
    spartacus pisze: 2004-07-15 18:53
    ...nieźle się wkurzyłem, kiedy ostatnio w ramach "porządkowania kosztów" w moim biznesie przeliczyłem sobie ponoszone koszty i porównałem, ile zyskałbym w opłatach gdybym swoje 3 firmowe telefony zamienił na ERA LOVE - miałbym ok. 40 zł oszczędności na aparacie miesięcznie, a po wprowadzeniu nowych taryf w tak-taku będzie tego znacznie więcej... aż boje się liczyć żeby nie dostać zawału:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    marecki pisze: 2004-07-15 19:17
    A który prowadzący biznes człowiek przejdzie na telefon na kartę? To się nie opłaca, nawet jak się policzyże jest te 10 czy 20 złotych taniej. Mnie z promocji Ery biznesowych najbardziej podoba sie "Maksymalne korzyści", ma się połowę abonamentu itd itd...
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-07-16 03:48
    *** marecki - znam takich 'biznesmenow', co zmienili abo na pp... nie maja z tego powodu kompleksow, a korzysci dla nich sa oczywiste (obnizenie kosztow).
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-07-16 15:23
    *promedia: wiekszosc biznesmenow woli jednak te pare minut wolnego czasu zostawic rodzinie a nie drapac albo stac w kolejce do bankomatu.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2004-07-17 15:15
    wszystko zalezy jacy to biznesmeni. Jak ktos ma od 8 lat komorke i placi rachunki normalnie, to nie zmieni tego nagle na zdrapki, bo jednak troche sie przyzwyczail... zwlaszcza, jezeli jest to osoba starsza. Mlodym ludziom chyba latwiej sie dostosowac do tendencji przechodzenia na prepaidy, a zwlaszcza dla poczatkujacego biznesmena wszelka oszczednosc wydaje sie byc obowiazkowa... wiec jak to zwykle, nie ma reguly... czesc biznesmenow pewnie przeszla/przejdzie na prepaidy, a czesc mimo drozszych abo zostanie w postpaidach. i chyba tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-07-19 23:58
    Drogie fony i szkoda ze ta taryfa nie jest przez cala umowe!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-07-21 00:37
    Może już jakieś nowości by wypuślili wreszcie, a nie to samo od kilku miesięcy.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: