W salonach Sony Centre i Sony Store, w sklepie internetowym www.sonymobile.pl oraz w sieciach handlowych Euro RTV/AGD, Media Markt, Saturn, Media Expert, Neonet i Avans ruszyła dziś przedsprzedaż Xperii Z2 razem z gratisowymi dodatkami.
Z2 kosztuje w przedsprzedaży 2799 złotych.
W salonach Sony Centre klient otrzymuje do wyboru albo SmartBand (kosztujący w sprzedaży detalicznej ok. 299 złotych), albo magnetyczną stację dokującą DK36.
Podobnie jak w przypadku Xperii Z1, Sony bardzo mocnym akcentem rozpoczyna sprzedaż swojego nowego produktu – mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing Poland w Sony Mobile Communication. – Chcemy pokazać nie tylko wyjątkowe atrybuty naszego smartfonu, ale jednocześnie wskazać na całkowicie nowe możliwości, które daje klientowi zintegrowanie Xperii Z2 z inteligentną galanterią Sony. To już nie tylko SmartWatch 2, który ułatwia korzystanie ze smartfonów, ale także SmartBand – opaska, która pomoże nam zmienić styl własnego życia. To jeden z głównych kierunków rozwoju marki i jednocześnie jasny przekaz w stronę konsumentów: jesteśmy blisko waszych potrzeb, pomagamy wam ogarnąć świat, zmieniać siebie, bawić się i kształtować swoje życie. Ruszamy z przedsprzedażą smartfonów w kilku sieciach handlowych oraz w Sony Centre widząc ogromne zainteresowanie naszym produktem ze strony tych użytkowników, którzy nie chcą czekać do oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży i już dziś chcą mieć pewność, że dostaną Xperię Z2 w pierwszej kolejności.
Pula smartfonów dostępna w sieciach handlowych – razem z gratisowymi SmartBandem i (do wyboru w Sony Centre) stacją dokującą – jest limitowana.