Przejęcie na rynku usług mobilnych

Newsy
Żródło: MediaRun.pl
Opinie: 5

Agencja marketingu mobilnego adMobile zmieniła właściciela. Od maja tego roku spółka wchodzi w skład Platformy Mediowej Point Group. adMobile realizuje usługi m-marketingowe, poszerzając zakres usług Mobile Point Group - departamentu usług mobilnych Platformy Mediowej Point Group.

To kolejny znaczący zakup dokonany przez Platformę Mediową Point Group w 2005 roku. Po wzmocnieniu departamentu mediów (przejęcie tytułu Machina) firma wzmacnia także departament usług mobilnych. Zakup agencji adMobile jest elementem strategii firmy, która dąży do rozszerzenia portfolio usług oraz wzmocnienia swojej pozycji na rynku usług interaktywnych.

Agencja Marketingu Mobilnego adMobile działa od 2003 roku i od dnia powstania specjalizuje się w marketingu mobilnym. Agencja świadczy usługi w oparciu o autorską platformę Mobilo i jej autorskie rozwiązania m.Brodcast, m.Contest, m.Data, m.Enterainment, m.Info, m.Loyality, m.Paynment i m.Rank. Są to narzędzia umożliwiające świadczenie szerokiego zakresu usług, m.in. konkursów SMS, loterii promocyjnych, badań opinii publicznej, sond, głosowań. adMobile świadczy także usługi w zakresie realizacji programów lojalnościowych, płatności przez SMS-a i dostępu do baz danych.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: