Zasady przeniesienia numeru telefonicznego z usługi abonamentowej do systemu Tak Tak w sieci Era.
Przeniesienie numeru telefonicznego z usługi abonamentowej do systemu Tak Tak jest dostępne dla wybranych Abonentów sieci Era, którzy spełniają kryteria określone przez Operatora*.
Warunkiem przeniesienia jest rozwiązanie w formie pisemnej Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w usłudze Abonamentowej oraz zawarcie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w systemie Tak Tak (w myśl deklaracji przejścia do systemu Tak Tak złożonej w formie pisemnej lub w formie ustnej w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem sieci Era). Deklaracja przeniesienia numeru telefonicznego z usługi abonamentowej do systemu Tak Tak w sieci Era jest równoznaczna z akceptacją zasad przeniesienia, a także Regulaminu i Cennika Świadczenia usług telekomunikacyjnych w systemie Tak Tak.
Numer telefonu Abonenta będzie dezaktywowany w systemie abonenckim z dniem określonym jako data rozwiązania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w usłudze Abonamentowej. Jeżeli deklaracja przeniesienia zostanie złożona przed datą rozwiązania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w usłudze Abonamentowej, aktywacja numeru w systemie TAK TAK nastąpi w ciągu pięciu dni roboczych od daty dezaktywacji numeru w usłudze Abonamentowej. W innych
przypadkach aktywacja numeru w systemie TAK TAK nastąpi w ciągu pięciu dni roboczych od daty przyjęcia deklaracji przez Operatora.
W chwili aktywacji użytkownik systemu Tak Tak otrzymuje:
a) zerowy stan konta – w tym czasie Użytkownik może odbierać połączenia przychodzące
b) możliwość uzyskania połączenia z numerem 9898 w celu uzyskania informacji o terminie ważności i stanie konta oraz w celu uzupełnienia stanu konta kuponem jednocześnie przedłużającym jego datę ważności
c) okres ważności w wysokości jednego miesiąca, licząc od daty aktywacji, w którym powinno nastąpić uzupełnienie stanu konta i przedłużenie jego ważności.
Nie przedłużenie ważności konta w określonym terminie spowoduje jego dezaktywację.
Konto w systemie Tak Tak aktywowane jest na taryfie Cały dzień.
Operator nie pobiera opłaty z tytułu przeniesienia numeru z usługi abonamentowej do systemu Tak Tak.
Skorzystanie z przeniesienia numeru telefonu z usługi abonamentowej do systemu Tak Tak nie zwalnia klienta od uregulowania wszystkich należności wobec PTC powstałych w trakcie korzystania z usług abonamentowych.
Ewentualne nadpłaty powstałe w trakcie korzystania z usługi Abonenckiej nie mogą zostać rozliczone poprzez uzupełnienie konta systemu Tak Tak.
PTC oświadcza, że w stosunku do Użytkowników Karty SIM systemu TAK TAK, którzy skorzystali z niniejszej oferty, odstępuje od wymogu wypełnienia i doręczenia PTC wypełnionej karty rejestracyjnej. Nie doręczenie karty rejestracyjnej nie powoduje utraty prawa do zgłoszenia i rozpatrzenia reklamacji. PTC informuje równocześnie, że dotychczasowe dane adresowe Abonenta zostaną przeniesione na konto Użytkownika systemu Tak Tak. W przypadku zmiany danych, nowy Użytkownik jest zobowiązany zgodnie z Regulaminem, do dostarczenia do PTC wypełnionej karty rejestracyjnej ze swoimi danymi.
Zgodnie z art. 7 ust.1 ustawy z 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny konsument, który zawarł umowę na odległość – poprzez pisemny wniosek przesłany do DOK - może od niej odstąpić w terminie 10 dni od daty złożenia deklaracji, składając stosowne oświadczenie na piśmie.
PTC zastrzega sobie prawo do zmiany, zawieszenia lub zakończenia oferty w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiana, zawieszenie lub zakończenie oferty nie może naruszać prawa Abonenta do korzystania z oferty, o ile prawo to zostało nabyte przed zmiana, zawieszeniem lub zakończeniem oferty.
* Operator zastrzega sobie prawo zmiany bądź wprowadzenia dodatkowych warunków bez uprzedzenia.