PTK Centertel ogłosił przetarg na obsługę reklamową dwóch swoich brandów: Idea, POP. Do ostatecznej walki o obsługę Idei stanęły: Corporate Profiles DDB, Scholz & Friends, Grupa Ogilvy i Grey. Termin składania prezentacji to koniec października, rozstrzygnięcie planowane jest na listopad. W brifie przedstawionym agencjom szczególny nacisk został położony na CRM i programy lojalnościowe. W przetargu na obsługę POP'a startują cztery agencje m.in.: Testardo/Bates i dotychczasowa agencja Upstairs Young & Rubicam. Ta ostatnia obsługuje także Meritum, w którym nie planuje się żadnych zmian.
Według danych Expert Monitora od stycznia do sierpnia br. PTK Centertel wydał na reklamę ponad 12.3 mln zł w magazynach, 16.3 mln zł w gazetach, 7.5 mln zł w radiu i 108.5 mln w telewizji. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się sam operator.