PTC chce w tym roku ostro walczyć

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 33
Opinie: 33

PTC spodziewa się, że jej zysk netto i przychody nie będę się wiele zmieniały do 2010 r. z powodu obniżania przez nią cen i wysiłków do odzyskania pozycji lidera pod względem liczby klientów - poinformował prezes PTC Klaus Hartmann.
PTC chce zwiększyć w 2007 roku liczbę klientów do 13 mln z 12,2 mln na koniec 2006 roku. W drugim półroczu tego roku PTC chce wprowadzić usługi internetowe oparte o technologię WiMAX, aby pozyskać klientów mniejszych miast i wsi, którzy nie mają dostępu do szerokopasmowego internetu Telekomunikacji Polskiej.

"Nie spodziewamy się, aby przychody i zysk netto rosły, ponieważ na rynku jest bardzo duża konkurencja" - powiedział Hartmann. "Obniżanie cen to sposób na obronę obecnej bazy klientów, a nowa oferta to sposób na przyciągnięcie nowych" - dodał. Hartmann powiedział, że tegoroczny zysk netto pozostanie blisko 735 mln zł zanotowanych w 2006 roku, a przychody pozostaną na podobnym poziomie 7 mld zł osiągniętych w 2006. Prezes powiedział też, że PTC chce dorównać cenowo PLAY.

Opinie:

Opinie archiwalne (33):

Komentuj

Komentarze / 33

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-04-01 12:38
    Założenia w sytuacji, gdy odpadło 200 punktów Germanosa w hipermarketach i napływających lawiną wypowiedzeń w związku ze zmianą regulaminu bardzo realistyczne :-). No chyba że podpiszą umowę z siecią RUCHu … :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Luk pisze: 2007-04-01 12:39
    Brawo p.Hartmann !!
    0
  • Users Avatars Mini
    aaddi pisze: 2007-04-01 12:44
    jak ładnie zostalo to nazwane "CHCE DORÓWNAĆ PLAY" moze za kilka miesiecy obniżą ceny ...
    0
  • Users Avatars Mini
    macabra pisze: 2007-04-01 12:45
    czekam usilnie na zmiany w cennikach ery. Wypowiedzenia umów to bzdura i dotyczy tylko tych ktorzy zacwaniakowali i przeszli z orange lub plusa do ery, podpisali umowy, wzieli telefony i teraz dla 300 zl maja zamiar sie sadzic.Z mojej strony: POWODZENIA i mam nadzieje ze gra jest warta swieczki. Zadenemu stałemu abonentowi PTC zadna siec nie jest w stanie przedstawic korzystniejszej oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    wolles pisze: 2007-04-01 12:45
    Brawo za optymizm!
    0
  • Users Avatars Mini
    xyz pisze: 2007-04-01 12:48
    kiedy w końcu zostana obniżone te cenniki jak na razie odkad wszedł play nic aletokompletnie nic w tymkierunku nie robia i rzucaja puste słowana wiatr a jak było drogo tak drogo jest dalej co macie zamiar z tym zrobic??kiedy konkrety juz dosyc mamy tego wszystkiego i zamieszania z tym wszystkim związanego!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    macabra pisze: 2007-04-01 12:52
    PTC to w mojej ocenie najlepszy operator działający na polskim rynku.Miałem lojalki z Plusem, Ideą(orange znam z 2-giej reki) i różne prepaid`y jednoczesnie. W erze jestem od bardzo dawna i poza 2 drobnymi wpadkami nie mam nic do zarzucenia.Faktury sie zgadzają a obsługa na wysokim poziomie. Polecam każdemu kto się zastanawia nad wyborem. Dbają o klienta i największy zasięg. PS: Masowy exodus zauwazylem raczej wśród znajomych korzystających z orange. :-) i nie dziwi mnie to!
    0
  • Users Avatars Mini
    macabra pisze: 2007-04-01 12:58
    **wolles** czekam na zmiany w cennikach i podpisuje juz 4 lojalke z PTC. Każda z podpisanych=dużo lepsze warunki od poprzednich=najlepsze warunki rynku! Naprawde wiem co mówię. W idei swojego czasu bardziej opłacało mi się przejśc do ery niż podpisac z nimi lojalke. To nie optymizm ale realne spojrzenie i ujęcie wszystkich kosztów. Dodam ze podpisuje lojalki bez wymian aparatów a to dla mnie najkorzystniejsze rozwiązanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-04-01 13:11
    Widzieliście stronkę Ery...? Zlikwidowali link do "Megapakietu", a tym samym pewnie i sam "Megapakiet". Pozostał jedynie pakiet po 7,32zł. Z Administracji Konta też nie można już go aktywować... To nie prima aprilis - to niestety jak narazie prawda. Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja z TT. :-|
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-04-01 13:32
    macabra* Macabra co Ty wypisujesz. To Operator "zacwaniakował" ze słowem "uzupełnienie" zamiast "zmiana". UKE to zauważył, jak i większość abonentów.Korzystam z Ery, ale co innego produkt, a co innego ludzie nim zarządzający z Hartmannem na czele, którzy ewidentnie mnie okłamują, bym przypadkiem nie naraził ich na starty.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2007-04-01 16:04
    przeciez dzisiaj jest 1 kwietnia wiec nie ma co sie podniecac - to taki joke ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    czarny pisze: 2007-04-01 17:22
    Tylko, że pozyskani abonenci odejdą po 2 latach jak zobaczą oferty przedłużenia umowy. W tej chwili to największe dno jakie można znaleźć wśród ofert naszych opów. Nowy abo w erze płaci 50 zł za 80 min + darmowe poł z jednym nr a stary abo płaci za to 60 zł. Era możesz więcej (płacić).
    0
  • Users Avatars Mini
    spat pisze: 2007-04-01 17:43
    jojo rzeczywiście nie ma Megapakietu. Żeby tylko nie zlikwidowali "Numerków za grosze".
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2007-04-01 17:57
    zycze powodzenia ale era spadnie jescze za plusa:)
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiedziony pisze: 2007-04-01 19:47
    likwidacja megapakietu i podwójnego doładowania to gwóźdź do trumny era_tt. oferty typu jakies numerki za grosze rodem z orange maja w sobie ukryty koszt dodatkowy i tylko w szczególnych przypadkach sa dla nielicznych korzystne - poza tym to cwane wyciąganie kasy! Być może trzeba sie bedzie zastanowić nad zmianą prepaida. ca. 12 szt. numerów calej familiady. Era_TT - POPRAW SIĘ !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarek325 pisze: 2007-04-01 19:57
    Wegług telepolis.pl i fkn.pl zamiast pakietów będzie niska cena na połączenia do sieci Era i stacjonarnych jako stała pozycja w cenniku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-04-01 22:26
    Najczęściej powtarzające sie słowo w tej wiadomości to "chce". Na razie nie wiadomo czy p. Hartmann jest prezesem PTC czy tylko "chce"- i to będzie mój cały komentarz do obecnej sytuacji w ERZE.
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2007-04-01 22:43
    Osobiscie jestem bardzo zadowolony z uslug Ery ale ze zdaniem ze dla stalych abonentow warunki sa coraz korzystniejsze nie moge sie zgodzic. Mi po 2 latach w propozycji bez telefonu zaproponowali 2x wyzsza cene za to samo co mam teraz bez zadnych dodatkowych bonusow i umowe na kolejne 2 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2007-04-01 23:51
    czarny* owszem... stary za 60zł ma to samo, co nowy za 50zł... ale ten stary zamiast 80 minut wszędzie może mieć 100 minut Era i stacjonarne + 40 minut wszędzie; dodatkowo stary dostaje bonus w postaci 600 minut do wykorzystania przez pierwsze 10 m-cy umwy na Erę i stacjonarne... jeśli się dzwoni głównie poza sieć, to rzeczywiście nowy ma lepiej (tylko po co telefon mieć w erze, skoro nie dzwoni się do ery???)... ale jeśli głównie w sieci, to już stary ma zdecydowanie lepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2007-04-01 23:53
    M* hm... to jaką miałeś do tej pory ofertę? bo albo ktoś Ci kit wciska, albo miałeś jakąś ofertę indywidualną i porównujesz ją do ogólnej.... mało prawdopodobne, zeby oferta sprzed dwóch lat była tańsza od obecnej...
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2007-04-01 23:53
    M* a jeśli już to na pewno nie 2x tańsza ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2007-04-02 03:11
    olo, mialem taryfe weekendowa w Nowy Komfort za 15 PLN, teraz przy zachowaniu tego pakietu proponuja mi 30PLN w promocji.... "obniz koszty"! :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Witek pisze: 2007-04-02 10:08
    Likwiduja Megapakiet i to jest dla nich obnizanie cen. Dla mnie jest to wzrost 80%-85% polaczen o prawie 50% ceny (a wygaduje ok 300, 400 minut miesiecznie). Dalej obnizaj w ten sposob ceny Ero, to sie pozegnamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    czarny pisze: 2007-04-02 12:03
    olo*** Czyli za 600 bezpłatnych minut płacę 10 zł abo przez ca 24 miesiące? :/ Mnie interesuje oferta 80 bezpł minut (nie chce mi się "dziabać" pakietów, bo dzwonię różnie) i połączenia z jednym nr bezpłatnie (i ew. jakiś niezły tel). W takim wypadku bardziej opłaca mi się przenieść stary nr do TT i podpisać nową umowę. Poczekam jeszcze może play zaproponuje podobny abonament to przeniosę nr do nich. Era ma u mnie ogromnego minusa ale to już prywatna sprawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    rolls pisze: 2007-04-02 12:30
    no zobaczymu co mi zaproponują;))) Wnet kończy się umowa... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    SER pisze: 2007-04-02 12:43
    tylko ile jeszczebedzie tupac straszyc a nic nie robic? w promocji dla stałych klijentów jeszcze zdjecia z grudnia:)
    0
  • Users Avatars Mini
    dusiek pisze: 2007-04-02 13:58
    w maju kończy mi się umowa, po kilku emailach np. prośba aby przedstawili mi telefon UMTS poniżej 200zł przy dwóch ofertach, uparcie proponują mi Samsunga Z 400 przy dwóch ofertach za...900zł.... Jak to ktos powiedział: "głupota czy prowokacja?" i jak mam zostac, jak konkurencja daje mi kilkakrotnie niższą cenę? ( i telefonu i niższą cenę połączeń ) Wykonają jakiś ruch czy oddadzą pola konkurencji?
    0
  • Users Avatars Mini
    latmar pisze: 2007-04-02 14:11
    dusiek*to i tak masz dobrze ze odpisali na Twoje maile.Ja wyslalem juz dwa i zero odzewu-wiec postanowilem zadzwonic.Pan byl malo uprzejmy,a na moje argumenty ze oferta dla starych abonentow jest drozsza/taka sama konfiguracja i fon/ niz dla nowych stwierdzil ze cos pomylilem.Gdy jednak slowo po slowie,liczba po liczbie wszystko sobie wyjasnilismy stwierdzil ze moge isc do Plusa albo Orange-i tu mnie calkiem zaskoczyl.Dodam ze mam dwie aktywacje i na kazdej mam rachunki w okolicach 80-100PLN/msc
    0
  • Users Avatars Mini
    latmar pisze: 2007-04-02 14:14
    i teraz zastanawiam sie jak w swietle tego nerwowego i nieuprzejmego podejscia do klienta brzmia slowa pana Hartmanna. Moze rzeczywiscie oni tam jeszcze niewiedza czy to ich firma czy ICH. Wiec i podejscie z lekka obojetne.Czekam do konca kwietnia i jesli oferta nie bedzie konkurencyjna-Zegnam cie ero! A w sierpniu replay (moze i play) z drugiej aktywacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2007-04-02 14:52
    faktycznie-OD LAT NIEROZBUDOWYWANY ZASIEG GSM,ZABRANIE MEGA PAKIETU,NIESTABILNOSC PTC PRZEKLADAJA SIE NA TO ZE TRZEBA TAKI NEWS TRAKTOWAC JAKO PRIMA APRILIS.INACZEJ NIE WIDZE..A CO DO WIMAXA NA KTOREGO CZESTOTLIWOSCI PTC OD LAT BLOKUJE PROMUJAC BADZIEWNY BLUECONNECT POLECAM WOJEWODZTWO SIWTOKRZYSKIE-NAJMNIEJ BTSOW W CALYM KRAJU I MAKABRYCZNIE SLABY ZASIEG ERY..NIECH SIE BIORA DO ROBOTY A NIE MOWIA ZE "CHCEMY".MY TEZ CHCEMY;-)TANIEJ LEPIEJ I BEZPRZEWODOWO;-)ZYCZE PTC DUZO POWODZENIA
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2007-04-02 14:54
    świętokrzyskie rzecz jasna
    0
  • Users Avatars Mini
    szyno pisze: 2007-04-02 16:30
    Witam, Szkoda mi Was ludzie, może i z tym Regulaminem to wpadka, czytałem go, ale nie chce mi się porównywać z poprzednim, wieć pozostawiam bez komentarza...ale ofertę muszę skomentować, otóż właśnie przedłużałem umowę na kolejne 24 miesiące i za 54PLN mam 80min do wszystkich+100min do sieci i stacjonarnych+600min do sieci i stacjonarnych(do wykorzystanie przez 10 miesięcy)+oczywiście wymianę telefonu...więc zanim coś napiszecie, to poznajcie ofertę...
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2007-04-02 16:37
    przecież ciągle w GERMANOSie są obsługiwaniu klienci PTC wiec te punkty jeszcze nie zostały wyłączone ze sprzedazy
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: