PTC chce zbliżyć się w tym roku do 9 mln klientów

Newsy
Opinie: 84

Polska Telefonia Cyfrowa opublikowała swoje wyniki za III kw. 2004 r. W kwartale tym ponad 533 tysiące osób wybrało usługi oferowane przez PTC, zarówno w systemie abonamentowym, jak i przedpłaconym. We wrześniu 2004r. ogólna liczba klientów PTC przekroczyła 8 milionów – najwięcej spośród wszystkich operatorów sieci komórkowych – co oznacza wzrost o prawie 39% w skali rok do roku (wrzesień 2003: 5,8 miliona klientów).

Szczególnie wysoka liczba nowych klientów PTC w systemie pre-paid wynika z bardzo dobrego przyjęcia przez rynek taryfy Happy w Era Tak Tak i ogromnego zainteresowania Heyah.

Szacunkowy udział PTC w polskim rynku telefonii bezprzewodowej pod koniec III kwartału 2004r. osiągnął 38,1% w porównaniu do 35,7% rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży w III kwartale 2004 wyniosły blisko 1,685 miliarda złotych (wzrost o ponad 13%), a zysk netto 355 milionów zł (ponad dwukrotny wzrost). Jednocześnie inwestycje PTC, w tym w rozbudowę sieci, osiągnęły prawie 234 miliony zł (ponad 2 razy więcej niż rok wcześniej), a wartość zamówień złożonych dostawcom przekroczyła na koniec III kwartału 265 mln zł.

Marża EBITDA ponownie odnotowała rekordowy wśród operatorów komórkowych poziom ponad 46%.

W czasie dzisiejszej konferencji prasowej Martin Schneider, Dyrektor ds. Strategii, Marketingu i Sprzedaży, zapowiedział, że nowe taryfy postpaid pojawią się w ofercie PTC na początku przyszłego roku. Według niego klienci powinni wstrzymać się do tego czasu z podejmowaniem decyzji o wyborze operatora, ponieważ taryfy Ery mają być naprawdę tanie i atrakcyjne. PTC chce mocno powalczyć z telekomami stacjonarnymi o ich klientów - użytkownicy telefonów stacjonarnych  mają wybrać telefon komórkowy jako swój podstawowy telefon w rodzinie i biznesie. Bogusław Kułakowski, prezes zarządu PTC, powiedział, że nie należy się spodziewać, że nowe taryfy obejmą także usługi 3G - komercyjna oferta na UMTS nie jest obecnie priorytetowa. Prezes chwalił natomiast dobrze zbudowaną sieć UMTS w Warszawie.

W przyszłym roku Era przedstawi swoją ofertę dostępu szerokopasmowego do Internetu opartą o częstotliwości zdobyte ostatnio przez PTC w przetargu. Później taka sama oferta zostanie przygotowana dla klientów indywidualnych.

Era chce w tym roku osiągnąć przychody na poziomie 6.4 mld zł oraz zwiększyć liczbę klientów tak, aby zbliżyć się jak najbardziej do 9 mln. Era podkreśla, że nadal uważa się za lidera na rynku postpaid, ponieważ według niej konkurenci traktują trochę na wyrost użytkowników ofert MIX jako klientów abonamentowych.

Pełne wyniki finansowe PTC za Q3 2004 znajdują się tutaj (plik PDF 170 KB)

Opinie:

Opinie archiwalne (84):

Komentuj

Komentarze / 84

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-11-15 18:07
    Widac, kto jest zdecydowanym liderem. Gratulacje!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-11-15 18:07
    Ptc pnie sie w góre, 9 mnl to juz duuuzoo!!! denerwuja mnie w newsach artykuły które sa zapisane w PDF !!!! komu by sie chcialo z tym bawic!!! juz bym wolał w wordzie!!:-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-11-15 18:09
    PTC ... brak mi słów...made in niemcy
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 18:12
    Najbardziej gorący okres na zakupy , a oni każą poczekać ? Czy Pan Schneider się dobrze czuje? Do kogo dotrą jego słowa ? Do nas i może tych co się tym jeszcze interesują. Reszta poleci po aktywacje do Plusa i Idei. Już widzę te raklamy Ery , Mikołaj z workiem , otwiera worek , a tam tabliczka "Czekajcie na nas do stycznia" he,he...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-11-15 18:12
    Widac, ze Heyah i nowy Tak-tak to ogormny sukces i potwierdzenie ogolnego trendu, ze pre-paidy to przyszlosc na rynku. PTC trafila w dziesiatke ze strategia.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 18:14
    Bardzo duże ode mnie, czyli klienta swego mają gratulacje - sam osobiście kupując Heyah oraz płacąc mneij lub bardziej w terminie moje rachunki się do tego przyczyniłem. Serio, te liczby jakby na nie nie patrzeć robią jednak wrażenie - z tego co pamiętam dopiero co się mówiło o 6 milionach a tu już mamy 9! A tak sobie myślę, że więcej klientów oznacza większy dochód co oznacza większe możliwości obniżek - więc niech nam Era rośnie zdrowo i dowala konkurencji cały czas a my zawsze wtedy na tym dobrze wyjdziemy:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    komar pisze: 2004-11-15 18:16
    Nowe taryfy dopiero w przyszlym roku! Stracą w ten sposob wielu poterncjalnych klientow bo w tej chwili nikt rozsadnie myslacy nie podpisze z nimi umowy, przeciez u konkurencji jest dwukrotnie taniej!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 18:16
    ***issa: a ja jakoś to przewidziałem:) Z jednej strony mi źle, a z drugiej jeśli ma mi to przebić Plusa i Ideę to spokojnie poczekam. A powiem jeszcze że to wina Plusa!!! Kazał czekać starym 2 miechy, to Era też tak zrobi:) No ja się wstrzymam oczywiście z wszelkimi ruchami i tak nie przekraczam ostatnio mojego abo:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 18:17
    "Era podkreśla, że nadal uważa się za lidera na rynku postpaid, ponieważ według niej konkurenci traktują trochę na wyrost użytkowników ofert MIX jako klientów abonamentowych." i słusznie. To by już była niekonsekwencja ze strony Plusa , "telefon za 1 zł , bez abonamentu , na kartę" i post-paid ? ;-D Wolne żarty... To już prędzej IdeaMix , bo jednak jest f-ra i wyraźny abonament. A wiem coś o tym , bo mam takiego szufladowego Mixa;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 18:19
    Ale nowe taryfy nowymi taryfami - a może jednak ja się doczekam PROMOCJI świątecznej dla mnie - jakieś MMSki na przykład? DOdatkowe minutki na życzenia? :) Nie tracę nadziei!!!:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    TP pisze: 2004-11-15 18:20
    **Issa... mysle ,ze gdyby faktycznie nowe tryfy w erze mialy byc na poczatku roku to by o tym nie mowili. Mi sie wydaje z,e to zwykla zmylka..... a nowe taryfy beda w grudniu.. Choc byly tez jakies plotki ,ze 18 listopada cos ma byc... Ale jak na razie nikt nic nie wie... No a Pan Dyrektor bylby idioto gdyby ujawnial strategie firmy... nie uwazacie? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 18:21
    ***locco - Era ma podobno wprowadzić od 17.11 nową promocję "Pusty Worek". Szykowana jest też alternatywna nazwa "Konkurencja szaleje , a my śpimy". Decyzje o wyborze nazwy ma podjąć zarząd :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 18:21
    ***issa: to znaczy że MIX to abonament czy karta w końcu? Moim zdaniem bardziej karta, ale sam się już pogubiłem:(
    0
  • Users Avatars Mini
    papa pisze: 2004-11-15 18:22
    W sumie i to dobrze ze niema teraz tych nowych taryf w erze.Bedzie za to jakas niespodzianka.Jak bylo z prepaidem Era czyli heyah zrobila rewolucje to zaraz pop i simplus odgapili A teraz idea i plus ruszyli z postpaidem to ERA nie jest glupia i nie nabiera sie na ich badziewie tylko spokojnie czeka i ruszy pewno w styczniu z takimi taryfami ze szczeny opadna idei i plusowi beda uciekac gdzie pieprz rosnie hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 18:23
    ***issa: tyyyyyyyy!!! tak mi psuć humor!!!! :( Nie wierzę Ci nic a nic! Jeszcze się na Erze nie zawiodłem i mimo, że się z umowy nie wywiązuję to liczę na paczuszkę ze wstążką i odpowiednią zawartością a PUSTY WOREK zostawiam jako promocję Plusa dla OBECNYCH abonentów - bo ich w bambuko zrobił:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 18:24
    ***TP - czyli innymi słowy , albo jest zwykłym kłamcą , albo nie jest kłamcą. Może i w biznesie to człowieka nie dyskwalifikuje. ***locco , TP - "na początku przyszłego roku" to termin tak dokładnie sprecyzowany , jak "niedługo" , albo "kiedyś tam". Również pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-11-15 18:25
    a mikolaj i tak by mi rozge przyniosl wiec poczekam :) choc wiekszosc pociech chyba nie wytrzyma :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-15 18:26
    miczu: a ja wolę w pdf. Nie każdy ma worda a acrobat reader jest darmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 18:27
    ***issa: oj:) będzie od stycznia i basta. To mówię ja! A jak nie będzie to zrobię dym:) Na razie gartulacje dla sztabu ludzi którzy w tym roku Heyah wymyślili - bo bez Heyah nie byłoby nowych taryf w ogóle:)))) A tak to jeszcze piękny wynik finansowy z udziałem Heyah się PTC zrobił.
    0
  • Users Avatars Mini
    omega pisze: 2004-11-15 18:27
    Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz!
    0
  • Users Avatars Mini
    rafał pisze: 2004-11-15 18:27
    "drogi" duecie Schneider&Kułakowski proponuję zapoznać się na tej stronce z ofertą Plusa dla klientów prywatnych i pomyśleć logicznie gdzie klienci którzy mają zamiar kupić telefon w okolicy świąt Bożego Narodzenia zakupią aparat ??? Tak pewnie wszyscy będą czekać na waszą ofertę... tak jak na odpowiedź ze zniżką w Taktaku pewnie z tych 8 milionów to około 600 tyś leży w koszu -numerów na 692xxxxxx gratuluję rozumu !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 18:28
    ***locco - to jest niestety smutna prawda. Plus dał JUŻ przedsmak nowych taryf i KAŻDY kto wejdzie do salonu , albo spojrzy w TIVI , teraz już będzie wiedział czego się można spodziewać , w tym i starzy klienci. Idea też poszła na całość i ma świetną ofertę. Era musiałaby dać znać co będzie także już teraz , innaczej ludzie nie poczekają. Chyba , że satre taryfy są tak boskie , ale raczej nie są i nie ma efektu NOWOŚCI , a jak ten zadziałał wie każdy kto słyszał o Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    daro pisze: 2004-11-15 18:29
    chyba warto poczekac bo jednak na 100% era zastrzeli konkurentow swoimi taryfami
    0
  • Users Avatars Mini
    dancom pisze: 2004-11-15 18:29
    ERA Was wycycka.....
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-11-15 18:31
    ale tak na spokojnie zastanawiajac sie nad strategia opozniania swojego merketingowego ataku: co w tej sposob zyska Era ?? z jednej strony przeleci bum swiateczny - i to moze byc negatywny punkt programu - z drugiej strony przetrzyma wysyp ofert konkurencji ktora wyrzuci z worka wszystkie swoje prezenty - to wstrzymywanie sie plusa ktory ze swojej nowej oferty uczynil promocje - jest chyba bardzo znamienne - w koncu tylko idea odkryla swoje karty w 100 % - reszta mimo wszystko to wielka niewiadoma i o ten rzad dusz opowie typu plus i era beda walczyc
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-15 18:33
    Piszecie że Plus olał starych klientów, bo za 2 miesiące nowe taryfy itp. A co robi lider? Robi to samo. Oferta utzrymaniowa jest fatalna. Już pomijam że nie ma czegos podobnego jak Plus tobie. Dostałem wypas ofertę, umowa na 12 miesięcy i 50% rabatu na 6 i 1s za 1zł na 6. No poprostu rewelacja i bez telefonu. Toż to w tik-taku jest lepiej. A konsultanci tylko mówią że można poczekać, bo może będą nowe taryfy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-11-15 18:34
    plus odpowiednio sie zabezpieczyl - zaistnial w swiadomosci klientow - slowem efekt psychologiczny wstrzymywania swojej oferty jest in minus ale jezeli cena bedzie przekonywujaco-porazajaca to niezdecydowany i nawet nasycony po swietach target przebieze do salonow - a moze to jeszcze jeden znak dzialajacego ologopolu - w koncu tylko w ten sposob wzglednie "uczciwie" mozna podzielic sie rynkiem
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 18:34
    ***issa: i masz rację i nie:) Ludziki patrzą na święta na promocje i jak Era swój "Na cały kontrakt" ubierze w czapeczkę Mikołaja i okrasi pięknym kolorowym telefonem za 1zł to się rzucą na to jak na ciepłe bułeczki. :) Jak ze znajomymi rozmawiam to nie mają pojęcia co to jest ta Jedna Idea, na czym to polega itd. W Plusie ma szansę Mix PLus a w Erze - właśnie jakiś świąteczny telefon z taryfą na cały kotrakt i zapewnieniem fantastycznych benefitów na nowy rok. - tak mi się wydaje osobiście
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 18:34
    ***locco - Mix Idei to abonament bez dwóch zdań , a Plusa oczywiście też , tylko miał kłamliwą , oszukańczą i wprowadzającą w błąd kampanię reklamową , jakoby był to pre-paid. Chyba nikt nigdy o pre-paid na umowę nie słyszał? Ja przynajmniej nie słyszałem... I z karą umowną na deser...
    0
  • Users Avatars Mini
    mcgrey pisze: 2004-11-15 18:35
    Era dlatego chce poczekać z nowymi taryfami bo boi się że osiągnie 40% :)) A wtedy (według naszego głupiego prawa) stanie się monopolem. Teraz chcą żeby trochę wzrosła liczba klientów u konkurencji, a potem oni wystartują ze swoimi taryfami i szybciutko przegonią znów konkurencję. A tak poza: to HEYAH traci coraz bardziej popularność. Bez MMSów, GPRSu i WAPu daleko nie zajdą.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 18:37
    ***Grzegorz_Z: czy ja CI juz kilkakrotnie nie mówiłem, że to bardzo nieładnie jak się personalnie na czyimś wyglądzie wyżywasz? Jak jedziesz po konkretnych osobach? Nawet jeśli są to osoby publiczne??? I nie chodzi mi tu o to, że bronię "swojej" Ery i że jestem nieobiektywny - po prostu uważam to za nieeleganckie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 18:38
    ***RAFALS - w aktualnych realiach wszystkie umowy z DOPL Plusa nadają się tylko do jednego. Do wyrzucenia do kosza. I to jak najszybciej. Albo PWA , albo nowa aktywacja - to jest dobre wyjście. Problem jest tylko , jak komuś zależy na numerze.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-11-15 18:39
    ambitne plany :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-15 18:40
    rollo: Jasne, Era przetrzyma oferty konkuencji a potem w styczniu zrobi promocję noworoczną, tyle że większość klientów już będzie związana kontraktami, z innymi operatorami, po fali świątecznych zakupów. No chyba że to jest nowa strategia. Starych się pozbędziemy bo po zakończonych umowach w odejdą do konkurencji, na nowych poczekamy do stycznia, bo ci przedświąteczni klienci są be....
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-15 18:45
    issa: Wiesz prepaid to tylko forma płacenia za usługę, tak jak postpaid. A skoro może beć postpaid bez umowy promocyjnej, to i prepaid może być z umową. mixPlus to jest czysty prepaid. A umowa jest po to, żeby mieć pewność zwrotu za aparat.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2004-11-15 18:46
    Uważam, że bardzo poważne gartulacje należą się Marketingowcom PTC - w ciągu roku ruszyli z takim impetem i tak dali czadu, że w zasadzie w pewnym momencie konkurencja nie wiedziała co ma ze sobą zrobić - czapki z głów tyle tylko pozostaje powiedzieć
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-11-15 18:47
    issa: Masz chociaż opcję nowej superkarty dla przedłużajacych, 12 miesięcy, tanie rozmowy i 1s naliczanie. a w Erce 12 miesięcy umowa i 6 miesięcy rabat tylko i 1s naliczanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    BeNeK pisze: 2004-11-15 18:48
    MICZU TY BARANIE!!!DOC to jest zapis w jakimś windowsowym pliku,a pdf jest rozpoznawalny przez wszystkie systemy
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2004-11-15 18:49
    Uważam, że PTC bardzo dobrze przemyślała ruch z przeczekaniem z nowymi taryfami - ten rok spokojnie można już nazwać rokiem PTC (Ery i Heyah łącznie) - na następny też muszą coś sobie zostawić, żeby wyniki i w przysżłym roku były tak jak teraz imponujące.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 18:51
    ***RAFALS - obawiam się , że w Polkomtelu myślą nieco innaczej ;-))) Dyskutowaliśmy o tym wielkrotnie , Mix to post-paid , według mnie , ale nie zamierzam nikogo do tego przekonywać :-) Na takiej samej zasadzie jak piszesz , można napisać , że post-paid to pre-paid , bo się abonament płaci z góry... Nie ma post-apidu bez umowy promocyjnej tak na marginesie , może jest ewentualnie z umową na czas nieokreślony...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-11-15 18:53
    Widac, ze Heyah i nowy Tak-tak to ogormny sukces i potwierdzenie ogolnego trendu, ze pre-paidy to przyszlosc na rynku. PTC trafila w dziesiatke ze strategia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-11-15 18:56
    ups, chcialem odswiezyc strone, a tu tymczasem Explorer wyslal jeszcze raz to samo :) Sorki
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2004-11-15 18:57
    ***Bartek - tak sądzę - uważam, że Era wykazała się ogromnym nosem do interesów i żestartegia Plusa ogłoszona powyżej czyli strategia trzymania się kurczowo abonamentowców to jest mijająca już fala na rynku - skoro świat odchodzi od postpaidów na rzecz prepaidów a w Polsce mamy wyraźny przyrost pre-paidów i ogromny sukces Heyah to Plusowa taktyka jest uwstecznieniem. PTC jeszcze będzie w annałach się chwalić, jak to analitycy przewidzieli trendy na rynku i jak firma na tym dobrze wyszła. Tym bardziej się dziwię że analitycy Plusa tego nie widzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 19:06
    ***krzysiek - a co powiedzą analitycy Ery , jak 1milion klientów Heyah odpłynie w ciągu miesiąca do Plusa lub Idei? Klient pre-paid to tak jak kólka na wodzie , jest a zaraz nie ma. Zapytaj się analityków od Ery przez Idee , po Plusa , czy woleli by mieć 300 tysięcy post-paidowców związanych umową, czy 600 tysięcy pre-paidowców. Jak myślisz , ilu POPaków wart jest jeden klient Mega 350 ? Nie zmienia to jednak faktu , że trend jest taki , że ludzi odpływają do pre-paid. A drugi fakt taki , że przepływają między ofertami. Skąd wiesz , czego nie widzą analitycy Plusa ? Czy może mówisz o ofercie Team7? Jest zła? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    TP pisze: 2004-11-15 19:08
    Ja bym powiedzial ,ze to nie klamstwo ale raczej element kampanii dezinformacji... to przeciez powszechna praktyka.. Zaden operator nie chwali sie tak na dwa miesiace przed wprowadzeniem jakiejs rewolucyjnej oferty z obawy przed konkurencja. A swoja droga w lutym konczy mi sie cyro z era i mam nadzieje,ze bedzie warto zostac w tej sieci.. chce minute za 0,60 zl brytto do wszystkich sieci i N6230 ;p plus oczywiscie max darmowych minut.. :D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 19:11
    Jest bardzo dobra oferta pre-paid w Plusie , teraz już całkiem niezła w post-paid. I to w zasadzie tyle. Czyli nie znaczy to , że analitycy Plusa nie mają rozeznania w aktualnych trendach , bo to byłoby bez sensu , znaczy tylko tyle , że WOLĄ JEDNAK KLIENTÓW POST-PAID co oczywiste , i takich chcieliby mieć najbardziej. A nie , że pre-paid to w Polkomtelu zło konieczne...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 19:11
    ***issa: na zdrowy rozum to masz rację - bo klient związany to klient związany:) Z drugiej stron jak wytłumaczyć to, że np. we Włoszech większy odsetek i dochodu i klientów przynoszą prepaidy? Wydaje mi się, że na polskim rynku obie strategie się na krótką metę sprawdzą i ta Ery i ta Plusa - ale długofalowo to chyba *krzysiek ma rację, że wygra prepaid. CHociaż JA osobiście twardo przy abo stoję:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 19:15
    Przemoc też jest teraz niemal powszechną praktyką... "Fajny" punkt widzenia nie ma co :-/ No tak , to tylko kłamstwo , taki tam drobiazg... Na marginesie Prezes Pachowski też ściemniał , że nia mają zamiaru wprowadzać nowego pre-paid , a potem pojawił się SS. Ehhh...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 19:16
    ***issa (18:01): masz rację oczywiście, ale z wymowy tego niusa o postpaid w Polkomtelu tak trochę wyszło jakby prepaid mieli w nosie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaiser pisze: 2004-11-15 19:19
    "Era podkreśla, że nadal uważa się za lidera na rynku postpaid, ponieważ według niej konkurenci traktują trochę na wyrost użytkowników ofert MIX jako klientów abonamentowych." Ha ha, a sami przenieśli kilka miesięcy temu zarządzanie mixem z prepaida do rynku abonamentowego, ha ha ha. SCHIZOFRENIA czy co??
    0
  • Users Avatars Mini
    daro pisze: 2004-11-15 19:20
    moim zdaniem era ma szansę na powiększenie swego udziału do 9 mln, ludzi poczekają bo jest logiiczne ze era musi pokazac coś lepszego.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-11-15 19:20
    To nie chodzi o to , że wygra pre-paid , bo on już wygrywa i tak zostanie. Tu chodzi jednak o to , że klient post-paid jest po prostu dla nich "lepszy". I trzeba o niego walczyć , nawet jak trend jest inny. Taki jest ich punkt widzenia , to oczywiste raczej.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 19:26
    ***issa: no ok. ale wyjdzie na to, że Plus stanie się niszowy. Zyski w końcu też spadną - bo to nie jest całkiem tak, że mało klientów płacących dużo = dużo klientów płacących mało.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 19:29
    Zresztą co ja się tu głowię i przejmuję i daję wciągać w dywagacje o zarobkach Plusa:) Najważniejsze dla mnie jest to, żebym płacił mało a miał dużo - jeśli Era na początku przyszłego roku (styczeń, luty whatever) da mi taką taryfę, że mi buty spadną, to warto poczekać. Jak nie, to wtedy będziecie mogli mi to wytknąć i będę wszystkich solennie przepraszać za moją butę i wieczną-niczym -nie -zachwianą -wiarę w moją Erę:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-11-15 19:31
    A teraz do roboty - bo nigdy z roboty nie wyjdę:) Pozdro. I do *Grzegorz_Z: wiesz, że lubię Twoje komentarze, więc specjalnie dla Ciebie uczepię się tramwaja po drodze do domu:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-11-15 19:48
    Moim zdaniem Era robi bardzo dobrze czekajac do stycznia z nowymi abo. Zobaczy co przyniesie Jedna Idea i jak to sie sprawdza, Plus jak zwykle wykonuje jakies nerwowe ruchy w postaci natychmiastowej promocji i niewiele tym zyska, a Era dobrze sie przygotuje i w styczniu uderzy raz a dobrze ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-11-15 19:52
    Zreszta Era juz tyle razy udowodnila, ze jest mocna i innowacyjna (Heyah) wiec licze na nich i uwazam, ze warto poczekac i jak mawiaja w nowych reklamch Heyah, nie ma sie co podpalac do jakis promocji (Idea, Plus) :) a 9 mln to calkiem realna liczba.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysieeq pisze: 2004-11-15 20:05
    era zawsze byla jest i bedzie najlepsza nie ma co tu duzogadac ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-11-15 20:30
    inwestycja w prepaid to chyba nienajlepsza droga. Dużo lepszym i stabilniejszym klientem jest użytkownik postpaid, i do tego generuje większe zyski.
    0
  • Users Avatars Mini
    Przechodzień pisze: 2004-11-15 20:50
    "PTC zapowiada ostry kontratak dopiero na początku przyszłego roku. - Chyba, że sytuacja zmusi nas do tego WCZEŚNIEJ - dodaje prezes PTC" (za Wyborczą)
    0
  • Users Avatars Mini
    emfuz pisze: 2004-11-15 20:57
    Do stycznia to moze byc nieco pozno bo w tej chwili Ery nikt nie wybierze. Przeciez jest mikolaj, gwiazdka, bardzo duzo osob wlasnie wtedy kupuje telefon. Nikt nie powie wiesz zono kupie ci telefon na gwiazdke ale poczekaj do stycznia ;DD
    0
  • Users Avatars Mini
    cris23 pisze: 2004-11-15 21:34
    do RAFALS:wiesz ja bym proponowal, ze jesli nie znasz dobrze oferty utrzymaniowej ery, to lepiej zebys wogole nie wypowiadal sie na ten temat na GOL-u.dostales wypas w ofercie Plus Tobie dokladnie taki sam jaki otrzymuja Klienci sieci Era przy podpisaniu aneksu na takich samych warunkach jak ty!!!wiec nie widze tu powodow, zebys sapal na ere!!!jeslinie masz konkretnych argumentow to nie wypowiadaj sie lepiej. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-11-15 22:23
    A mi dzisiaj z tej pewnie okazji dali 30 min ekstra w przyszłym miechu :) - przyda sie bo święta .. .a poważnie to zapomnieli w tym miesiącu zalizyć 10 min za Era Premia i wnagrodę dali 30min extra w przyszłym + z2 miesiace dłużej EraPremiaczyli dodatkowe 20min :))) -ja ich jednak lubię!!! Co nie znaczy że nie mogło by być taniej :))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-11-15 22:45
    zostaje 30mln na idee i plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-11-15 22:50
    a jak oni chca mieć 9 mln do końca roku z tymi taryfami? pewnie znów promocja wiązana aktywacja+ T-T i tani telefon, to może przygonic lud, bo inaczej bedzie problem, a jak to u nas bywa, świeta, wydatki, każda złotówka sie liczy, więc najlepiej niech będzie tani telefon, a potem się będziemy martwić jak to mniej za niego płacić. Wkurzył mnie fakt, że obiecali na grudzień (ustami prezesa!!), a teraz znowu poczatek roku, a potem znowu...1 i koniec tematu
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2004-11-15 23:11
    po nowym roku moga sie obudzic z reka w nocniku
    0
  • Users Avatars Mini
    qbek pisze: 2004-11-15 23:19
    Ja uważam, że Era to najlepszy operator i już na gwiazdkę wypuści nowe taryfy. Zgadzam się także z myślą, że klient post-paid jest "wartościowszy" od pre-paidowych. Mam abonament, płacę miesięcznie około 150 zł. Mój kumpel średnio wydaje na doładowania konta 25 zł miesięcznie. Jak myślicie: którego z nas pod względem ekonomicznym woli operator???
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniek pisze: 2004-11-16 00:01
    Era do sobie rade, 9 mln zrobi wczesniej niz sie tu wszyscy spodziewamy. Era po prostu ma wizje i strategie na lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-11-16 00:28
    PRZESTRASZYLI SIĘ! Era miała gotową od tygodni ofertę postpaid, jednak konstrukcja i ceny Jednej Idei tak zaskoczyły PTC, że zamiast wprowadzać z hukiem w listopadzie nowe taryfy, to podkulili ogon, poddali bitwę o grudzień (pik sprzedaży!) i na nowo konstruują taryfy. Jak wejdą w lutym to będzie dobrze, ale wątpię czy się wyrobią. To jest nokaut proszę państwa, Era ucieka z ringu w 12 rundzie roku ;) !
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-11-16 00:31
    Maniek: wizję ma nie tylko Era. A tu zarząd i reszta się nie popisali. A tych co mówią, że Era to najlepszy operator pytam: czy wystarczająco długo używali usług wszystkich 3 operatorow, aby tak pisać? Raczej każdy chwali własną sieć, nie znając tak naprawdę innych wystarczająco dobrze i długo. Co do 9 mln użytkownikow: sukces firmy mierzy się nie ilością klientów :) Zobaczymy jak będą kształtować się przychody, ARPU i koszty PTC w 2005.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-11-16 00:32
    Aha, z 9 mln ponad 6 mln to prepaid.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-16 00:43
    poczkaj ... ta reklame juz przerabiali i co? i wypalila.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-16 01:03
    szerokie wuwuwu hm interesujace...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-11-16 01:34
    No cóż... Jeśli im się uda to będzie dla ich pewnie sukces stosownie odtrąbiony :-) BTW. Ciekaw jestem rzeczywiście, jak Idea i Plus traktują MIX-y. Idea pewnie jako abonament, bo jest regularna faktura, Plus ma tylko umowę, ale przecież użytkownicy MIX-a są traktowani właśnie jako użytkownicy w rozumieniu regulaminu a nie jako abonenci... Wniosek nasuwa się sam... Znowu konkurencja (Era w tym przypadku) przesadza - ale to normalne :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-16 01:47
    tak te zmiany to pewnie na walentynki... bo tylu kocha ere ()
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniek pisze: 2004-11-16 02:13
    *Ania, o tym, ze Era jest liderem swiadcza twarde liczby. Prawie 40% rynku robi wrazenie. p.s. staram sie wypowiadac obiektywnie. przez 2 lata uzywalem prywatnie Idei i z radoscia sie z nia rozstalem. 4 lata temu w firmie mielismy plusa, ale to juz tak dawno, ze nie chce porownywac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzidek pisze: 2004-11-16 10:44
    a zastanawialiście się, że Era nie wprowadza nowych taryf celowo??? zbliża się grudzień i rzeczywiście ludzie będą kupować telefony jako prezenty gwiazdkowe sobie i innym - no i właśnie - w tym właśnie sęk, ludzie będą chcieli niedrogiego i dobrego telefonu będą w mniejszym stopniu patrzyli na koszty połączeń... Era przebije teraz wszystkich innych operatorów dobrymi i tanimi telefonami - i to do nich ludzie pójdą po dobry telefon - a nowe taryfy mogą zaczekać... Bo przecież taka jest nasz polska mentalność - kupimy super nowoczesny telefon a o koszta połączeń będziemy się martwić później - będziemy przecież mieli na to 2 lata:) Przecież w marketingu takich sieci pracują dobrze opłacani fachowcy i mają tam głowy na karku żeby przyciągnąć klientów.....
    0
  • Users Avatars Mini
    krok pisze: 2004-11-16 13:05
    Era zawsze prowadziła na polskim rynku telefonii komórkowej i po prostu nie ma siły, żeby oddała palmę pierwszeństwa konkurentom.
    0
  • Users Avatars Mini
    tukarol pisze: 2004-11-16 13:21
    a ja mysle zo to zmyła z tym poczatkiem roku
    0
  • Users Avatars Mini
    happy pisze: 2004-11-16 17:52
    a mozer będzie poprostu promocja swiateczna??? To nie to co taryfa... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-16 17:57
    Dzidek, ale ci co kupia w swiatecznej erowej promo fony beda mogli przechodzic na nowe taryfy za 50,- +22%VAT
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-11-16 18:00
    Aniu, era w 2005 bedzie miala wysokie koszty bo ... cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    Relax pisze: 2004-11-20 19:35
    Dlaczego nasuwa mi sie na myśl, ze nowe taryfy będą się nazwyać relax...????
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-12-16 13:07
    Już to kiedyś omawiałem, PTC chce być pierwsza, ale pozostaje jakość i stosunek do klienta, bo co z tego że se nałapie te 9mln, jak później nie potrafi tych abonentów zatrzymać u siebie, proponując im korzystną oferte skłaniającą do pozostania w sieci.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: