PTC grozi kara

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 90
Opinie: 90

UKE skłania się ku rozpoczęciu postępowania o nałożenie kary na PTC za działania na niekorzyść klientów - poinformowała prezes UKE Anna Streżyńska. "Teraz urząd skupia się głównie na żmudnej pracy u podstaw, jednak niedługo możemy rozpocząć postępowanie przeciwko PTC za zmianę regulaminu i uniemożliwienie w związku z tym klientom swobodnego rozwiązania umowy bez płacenia kary. Próbowaliśmy rozmawiać ze spółką, jednak dialog okazał się niemożliwy" - powiedziała Streżyńska. "Jedynym jeszcze wyjściem dla spółki w tej sytuacji jest ponowne rozesłanie regulaminu i umożliwienie rozwiązania umów, w przeciwnym razie rozpoczniemy proces nałożenia kary" - dodała.

Streżyńska podkreśliła, że byłby to pierwszy pierwsze dla Ery postępowanie za działanie antykonsumenckie. "Jest to taki pierwszy przypadek jeśli chodzi o Erę, jednak będę surowa, ponieważ napływa do nas bardzo dużo skarg. Na razie jest za wcześnie, by mówić o wysokości kary" - powiedziała prezes UKE.

Opinie:

Opinie archiwalne (90):

Komentuj

Komentarze / 90

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mat pisze: 2007-03-28 12:02
    i bardzo dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2007-03-28 12:16
    Prawo zawsze musi byc przestrzegane, popelnie przestepstwo pojde siedziec, Era zmienia regulamin, mam prawo zerwac umowe, proste.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-28 12:40
    Prawa ustanowione są dla sprawiedliwych nie dlatego, by nie popełniali nieprawości, lecz by jej nie doznawali. Epikur
    0
  • Users Avatars Mini
    kom pisze: 2007-03-28 12:44
    -> LOKOP, to po co zawierałeś umowę, żeby teraz łasić się na jej zerwanie !? żenujące jest zachowanie tzw. " łowców komórek" którzy skaczą od operatora do operatora tylko po słuchawki ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Cinek pisze: 2007-03-28 12:47
    Trzymamy kciuki Pani Aniu, bo wiekszosc klientow boi sie rozwiazac umowe przez to straszenie karą przez Ere.
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2007-03-28 12:49
    ja wogole sie zastanawiam dlaczego era wymyslila sobie kare za rozwiazanie umowy z ich winy, pamietacie niedawno jak klienci tepsy w zwiazku z rozdzieleniem usugi neostrada tp mieli mozliwosc rozwiazania umowy?? mozna sie nauczyc?? jak najbardziej!!!!!! a ze przed tym dostali sowite kary to ich sprawa;jak najbardziej popieram dzialania UKE moze wreszcie skonczy sie robienie klienta w konia
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-28 12:51
    kom*żenujące jest zachowanie opertatora, ktory próbuje obejść prawo i oszukuje abonentmów by uniknąć strat. Prcowników operatora, którzy wymyslili słowo "uzupełnienie" w miejsce "zmiana" różni od łowców komurek najwyżej krawat.
    0
  • Users Avatars Mini
    SJJ pisze: 2007-03-28 12:52
    Zobaczymy czy UKE wygra przed sądem. Bez sensu jest egzekwowanie prawa dosłownie zgodnie z jego literą, liczy się duch prawa, a prawda jest taka że regulamin zmienia się na korzyść klienta, bo jest uzupełniany o procedurę postępowania reklamacyjnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-28 12:54
    kom* przepraszam za błąd w słowie komórek, a Tobie i Tobie podobnym życzę jak zwykle uzupełnień w umowach kredytowych i umowie o pracę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-28 12:56
    SJJ*Jak mądrze powtarza UKE, to nie operator jest od tego, by stwierdzać czy zmiana jest czy nie jest korzystna dla klienta, bo nie jest obiektywny. Nie jest również ważne czy ta zmiana to kosmetyka. Istotne, że wiedząc o przysługującym prawie abonenta do wypowiedzenia umowy, operator oszukuje go i mami inną, swoja interpretacją przepisów prawa, by uniknąc strat.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-28 12:58
    SJJ*Jeżeli, jak twierdzi Era, zmiany były obowiązkowe, to powinny dotyczyć innych operatorów, a tak nie jest. Jeżeli inni zrobili zmiany wcześniej, to zgodnie z prawem ponieśli konsekwencje i powiadomili o prawie abonenta do wypowiedzenia umów.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2007-03-28 12:58
    Ja nie jestem zadnym lowca komorek, malo mnie obchodzi czy Era poniesie straty czy nie. Chce jednej prostej rzeczy, jako obywatel tego panstwa chce aby ustawy byly przestrzegane przez wszystkich i osoby fizyczne i osoby prawne takie jak PTC. No chyba nie wymagam wiele, ja jako abonent Ery musze placic co miesiac abonament i robie to w terminiem, co za tym idzie przestrzegam norm kodeksu cywilnego, a wiec przestrzegam prawa. A moj operato ktoremu place co miesiac, moze to prawo lamac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2007-03-28 13:01
    i bardzo dobrze, bo w koncu aby obejsc utrate klientow nadal sie bunktruja uzupelnieniem regulaminu a nie zmiana... Czekam na pismo zatem z "oficjalna" zmiana, ktore sadze ze niebawem wymusi Pani Ania :)
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2007-03-28 13:02
    a umowe nawet zerwalbym dla samej zasady aby mieli nauczke ze przez krecenie i tak nic nie zmienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2007-03-28 13:02
    to jest nie fair, nie zamierzam tego tolerowac. Licze na jedna rzecz, niech Era pozwie jakiegos klienta i wytoczy mu sprawe sadowa. Jezeli sad przyzna PTC racje, juz wiecej sie nie wypowiadam i wypelnie umowe do konaca, jezeli racja bedzei po stronie pozwanego, czyli klienta zrywam umowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-28 13:09
    lokop*Era włąśnie liczy na to, że klienci będą czekać i czekać i czekać, aż... umowa się skończy. Sprawa w sądzie trwa trzy lata, a umowa abonencka dwa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-28 13:10
    kom: To może niech operatorzy chcą konkurować cenami połączeń a nie telefonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-28 13:12
    SJJ: A jaka to ta zmiana na korzyść klienta, której wcześniej nie było?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-28 13:15
    Korzystam z Ery i jestem zadowolony, ale co innego produkt, a co innego ludzie nim zarządzający, którzy ewidentnie mnie okłamują, bym przypadkiem nie naraził ich na starty. Dla samej nauczki -MILION WYPOWIEDZEŃ!
    0
  • Users Avatars Mini
    kerox pisze: 2007-03-28 13:29
    Polskie prawo telekomunikacyjne jest absurdalne skoro pozwala bezkarnie zerwać umowę np. z powodu zmiany w regulaminie adresu siedziby operatora lub innych nie mających wpływu na sytuację abonenta powodów. No ale dura lex sed lex. Era powinna przysłać nowy regulamin, pozwolić tym co chcą odejść i zakończyć tą żenadę
    0
  • Users Avatars Mini
    vinde pisze: 2007-03-28 13:39
    Czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi z tą zmianą regulaminu ? MAm tel w Erze i żadna wiadomość o zmianach do mnie nie dotarła !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-28 13:41
    kerox: A gdzie w regulaminie jest adres PTC? PTC dokonała niestety zmian na niekorzyść abonenta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-28 13:43
    kerox* mimo że urodziłem się w ustroju propagandy jestem na nią odporny. Zmiana adresu, którą Era powtarza setki razy jak Gebels, służy temu samemu celowi. Przykład zmiany, który NIE MAM MIEJSCA stanie się jej częścią i absurdalnym powodem zerwania umowy przez klienta. Na Tobie im się udało.
    0
  • Users Avatars Mini
    kom pisze: 2007-03-28 13:50
    może dzięki takiej akcji Era pozbędzie się takich " super lojalnych" klientów, którzy są jak pasożyt ... płacą min. abonamnet a strugają wielkich figofago ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kerox pisze: 2007-03-28 13:51
    tygrysek*zerwałbyś umowę tylko dlatego że np. przenieśli się z ul. Konopnickiej na Mickiewicza ?
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobak pisze: 2007-03-28 13:53
    kom: A kto kazał ERZE zmieniać regulamin?? Co znowu kombinują. Może chcą zmienić na zapis że "kto kupił telefon w GERMANOSIE to będzie miał go zablokowanego" hehehehehe.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobak pisze: 2007-03-28 13:55
    kom: Niedługo Era się pozbędzie się wszystkich abonentów, zostaną tylko tact super lojalni jak ty. Hehehe.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-28 13:56
    Niech najpierw Era będzie lojalna wobec klienta, to będzie mogła sama wymagać takiej lojalności. Jeśli cała rzesza abonentów to pasożyty to przecież PTC nie ma obowiązku ich utrzymywać. Niech podniosą ceny i będzie po problemie. Mogą też zwinąć interes i po kłopocie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kom pisze: 2007-03-28 14:06
    def." klient pasożyt" - to taki który podpisuje umowę tylko dla słychawki, a potem robi wszystko że rozwizać umowe ... czyżby w Was to godziło ;-) ?
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-28 14:10
    kom: Powyżej Twoja definicja pasożyta wygląda nieco inaczej. To chyba PTC sama daje taką możliwość. Nikt ich o to nie prosił. Nie wysyłałem pisma do PTC z prośbąo zmianę regulaminu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Arek-1 pisze: 2007-03-28 14:20
    w całym tym sporze jedno jest inepodważalne. Że Era to marka, najbardziej rozpoznawalna, silna, i ich obecne oferty prepaid i abonament są jednymi z lepszych, dla zorientowanych w temacie komórek. A ta sprawa nie jestem przekonany, że się odbije na marce.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-28 14:22
    kerox: A gdzie jest w regulaminie PTC ulica przy jakie się mieszczą. Oczywistym jest, że przy takiej zmianie to śmieszne byłoby. Co innego zmiana warunków umowy na niekorzyść klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    BZL pisze: 2007-03-28 14:28
    a ja mysle, że się odbije na marce.Duzo osób będzie się grubo zastanawiać czy podpisac umowę z operatorem, który ma prawa abonenta za nic.A jak np. podniosą kwotę abonamentu o 100% i dodadzą drugie tyle darmowych minut.To też nie działają na krzywde abonenta, bo dostał więcej minut przecież. I tak mogą sobie uzupełniać abonament w kółko.Ja juz wysłałem wypowiedzenia (x3)i będę walczył o swoje.Nie odpuszcze im.Nawet chociaż miałbym się sądzić z nimi pięć lat.Oni by mi nie odpuścili.
    0
  • Users Avatars Mini
    Natolinn pisze: 2007-03-28 14:47
    heh, śmieszne są te wasze frazy w stylu, będe walczył o swoje. Zobaczymy do jakiego momentu.
    0
  • Users Avatars Mini
    gregor pisze: 2007-03-28 14:53
    BZL: popieram :) ja kiedys odpuscilem dla + tylko dlatego, ze zmienili oferte abonamentowa. Tym razem ERA sie nie popisala, zlamala prawo i robi z klientow idiotow. Ja zlozylem juz 2 wypowiedzenia dla ojca i siebie, licze na pozytywne rozpatrzenie sprawy. Jesli nie to napewno spotkam sie z ERA w sadzie. Jak przyznaja mi kare to sprawa trafi do prokuratury o probe wyludzenia 1000 zl czy ile tam mi nalicza.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-28 14:55
    Natolinn: Uważasz, że lepiej odpuścić i zgodzić się na łamanie praw konsumenta?
    0
  • Users Avatars Mini
    hubcio pisze: 2007-03-28 14:56
    mi tam era nie podpadła jeszcze nigdy. Mam tak-taka, znajomi abonament i jakoś nikt się nie burzy.Era zrobiła błąd, ale orange miała większe błędy gdy były dziury w sieci, albo gdy w plsuie padła platforma. Takie błędy dla mnie by były poważniejsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2007-03-28 14:58
    Ja pomimo ze w tej kwesti akurat nie jestem za Era bo ewidentnie chce abonentow "wykiwac" to zmieniam calkiem zdanie o Erze i Orange :)- a dlaczego ? To proste okazalo sie ze te sieci w moim miescie beda dawac umts - odpowiednie wnioski juz sa w urzedzie gminy :) a Plus wyjdzie na to pewnie tak jak z edge ze da umts na szarym koncu...pewnie za 3lata :/ jednak konkurencja wbrew pozorom jest :) i bardzo dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-28 15:02
    hubcio: Tylko, że Orange jak zmieniało regulamin to dawało możliwość rozwiązania umowy bez kar. O jakich dziurach mówisz jak Era prawie nie ma zasięgu. Polecam Ci btsearch.org i zobacz kto ma zasięg.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarenek pisze: 2007-03-28 15:03
    era zapewne po tej ewidentnej wpadce czuje apirację by być lepsza, silniejsza itd...
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2007-03-28 15:16
    Widze sikania ciag dalszy co niektorych? Przestalbys juz zasmiecac swoim ekscytowaniem sie fora telekomunikacyjne? Dziecko neostrady....:-/ Jedz pod siedzibe PTC i zloz hold prezesowi
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-28 15:21
    kom*Biznes to biznes. Jak spóźnisz się o dzień z wypowiedzeniem umowy Era nalicza Ci kolejny miesiąc bez dyskusji. Zapomnisz o aneksie? Nie przypomną, że czeka na Ciebie słuchawka. W skali kraju to miliony. Zatrzymanie dobrego foniku za 1PLN, to mini biznes w porównaniu z nie płaceniem za niego abonamentu w Pakiecie Biznes 230 powiedzmy przez 22 miesiące...A razy milion abonentów...;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-28 15:27
    Powtórzę, że należy odróżnić produkt od ludzi nim zarządzającym. Korzystam z Ery i jestem zadowolony, ale Operator ewidentnie mnie okłamuje, bym przypadkiem nie naraził go na starty. Łamanie moje prawa, z których w innej sytuacji bym nie skorzystał.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-28 15:56
    Co do wykładni POLSKIEGO prawa, to odpowiedź komu mamy wierzyć: Deutsche Telekom i Prezesowi Klausowi Hartmannowi czy Urzędowi Komunikacji Elektronicznej Rzeczpospolitej Polskiej i Prezesowi Annie Streżyńskiej powinna być oczywista.;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ahan pisze: 2007-03-28 16:50
    śmieszna jest ta dyskucja ;d, prawdę mówiąc nie ma trochę sensu - prawda jest taka, że klient ma takie prawo i perator ma obowiązek go o tym powiadomić; a co klient zrobi dalej to już jego sprawa; widzę że niektórzy chyba się poprostu boją że "najleprza" Era może mieć mniejsze cyferki przy podawaniu liczby abonentów..
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2007-03-28 17:40
    jestem za jak najwieksza kara dla PTC!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ApixelSC pisze: 2007-03-28 17:58
    Jestem abonentem Ery już 3 rok, płacę rachunki po 130 - 150 zł + ok 50 zł za drugą aktywację jak na studenta to dosyć dużo, ostatnio doliczono mi do rachunku 40 zł za połączenia z internetem, których nie wykonywałem, złożyłem reklamację, oczywiście olali to myśląc, że zamydlą mi oczy technicznym zwrotami niestety na ich nie korzyść od ponad 2 lat pracuję u konkurencyjnego operatora "OR" i po prostu w odp. ośmieszyli się tylko, dałem spokój ! ale dla zasady umowę rozwiąże !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2007-03-28 19:21
    Ale jaja! Wiara się podnieca, wysyła rezygnacje... a moze to rodzice wysyłają na ich polecnie bo jak czytam te wypowiedzi to mam wrażenie, że mam do czynienia z dziećmi. Rozumiem, że ktoś ma okazje się zemścić za doliczony internet itp. Jednym słowem wszędzie dobrze gdzie nas nie ma! Później jeden z drugim pójdzie do konkurencji znów go oszukają i będzie czekał na kolejną okazje do zerwania umowy. Przecież jest ważny płaci abonament jest kimś ...
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2007-03-28 19:25
    ...wiem jak jest w tym interesie bo sam jestem konsultantem tej "niedobrej" sieci. I powiem tak nikt do tej pory nie przyszedł rozwiązać umowy. Może klienci są zadowoleni z obsługi naszego APS, a może nie są "dziećmi neostrady", czekajcymi tylko na moment gdy będzie można wyłudzić od operatora telefon za 1zł rozwiązując umowe na podstawie nieistotnych zmian w regulaminie!!!!!! ludzie opanujcie się!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2007-03-28 19:29
    ApixelSC: czy będąc konsultantem waszej wspaniałej sieci nigdy nie spotkałeś się z klientem, który miał "coś za dużo" na rachunku? no pochwal się? a próbowałeś chociaż to wyjaśnić czy zbyłeś klienta technicznymi zwrotami?!
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-28 19:38
    ja: Jakie to "nieistotne zmiany". To Twój punk widzenia. Moj jest taki, że to próba ograniczenia moich praw. Ciekawe, że jak składałem wypowiedzenie i jakoś Wam argumentów zbrakło. Skoro wszyscy tutaj to "dzieci neostrady" i to Ci przeszkadza to co tu robisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    Dumber pisze: 2007-03-28 19:39
    kom "może dzięki takiej akcji Era pozbędzie się takich " super lojalnych" klientów, którzy są jak pasożyt ... płacą min. abonamnet a strugają wielkich figofago ;-)". Obraza dla wszystkich nie dość ze sama era kłamie, to jeszcze jej pracownicy!!! Mam 2 tel, łączny koszt abonamentu 100zł a 2 panie z BOA mnie zbywaja wysyłając sprawe do dzialu tech. To ja chyba wysle swoja sprawe do UKE i ciekawe co wyjdzie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ApixelSC pisze: 2007-03-28 20:23
    Do ja: aktualnie nie jestem konsultantem (pracuje w pionie biznesu) ale podczas pracy jako wspomniany konsultant zawsze robiłem wszystko aby wyjaśnić zaistniały błąd, i dokonać korekty, klienci nie wszyscy rozumieją język techniczny, więc nie używam go wobec nich, a o podejściu PH i ADB w Erze mógłbym napisać książkę, raz w życiu uzyskałem rzetelną i dot. tematu odpowiedź, reszta to "spychologia" i odbieganie od tematu celem uniknięcia odpowiedzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2007-03-28 21:18
    ciekake:era rozstala sie z germanosem(lub odwrotnie)poszlo do play.jasne.dodam ze dla klientow ery to latwy sposub by np przejsc do play bo daje lepsze warunki(regulamin i ulotka promocyjna swego czasu na necie)wiec..konkurencja powoli goni.PTC TO NIEZLA SPOKLA Z00 ;-))NIECH PLACI ZA PRZEKMINIKI PRAWNIKOW I TAK NIEWIELE TO DA
    0
  • Users Avatars Mini
    WM pisze: 2007-03-28 21:23
    Rozumiem, że Ci, którzy piszą "prawo w Polsce ma być przestrzegane" jeżdżą samochodem zgodnie z przepisami - przecież prawo w Polsce ma być przestrzegane.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-28 21:28
    WM: Z mojej strony jak najbardziej.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2007-03-28 21:55
    WM: to ze nie przestrzegam prawa jadac saomochodem nie ma nic do rzeczy, place rachunki Erze to chce zeby ona prawo przestrzegala, a jak ma to gdzies, to ja tez bede mial gdzies przyszle faktury wystawione przez PTC.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2007-03-28 21:59
    no i slusznie!najlepsi,nietykalni,wiarygodni a nie moga sie z tym faktem pogodzic ;-)nalezy zaplacic za bledy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2007-03-28 22:07
    do WM: nawiązałeś do prawa drogowego, to załóżmy tak: przepis jest, że można jechać 50km/h ja jadę 90km/h i łapie mnie policja bo złamałem prawo i płace mandat. a drugim samochodem jedzie prezes ery jechał tyle samo, ale on może łamać prawo bezkarnie, tak ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-29 00:38
    ja* Jesteś blondynką? Czytasz wszystkie komentarze, czy tyle ile Ci się chce? Zobacz skąd się loguje. Powtarzam ciągle, że należy odróżnić produkt od ludzi nim zarządzającym i że korzystam z Ery z której jestem zadowolony, ale Operator ewidentnie mnie okłamuje, bym przypadkiem nie naraził go na starty. Łamanie moje prawa, z których w innej sytuacji bym nie skorzystał.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-29 00:44
    WM* Przykład idealny. Oczywiście prawo zabrania jeździć 200/h, ale samochód i Ty nim MOŻESZ. Znasz jednak konsekwencje i ryzykujesz. Era też mogła zakombinować by nie ponieść strat, ale została złapana i musi ponieść konsekwencje. Najwięcej straci marka.
    0
  • Users Avatars Mini
    yoz pisze: 2007-03-29 09:55
    lowcy sluchawek, pasozyty, nielojalni klienci itd. no coz jesli dzial PR ERY nie zacznie kontrolowac takich wypowiedzi w koncu fakt tym sie zainteresuje i bedzie jazda :) apropo "uzupelnien" w regulaminie, kazda zmiana w umowach, regulaminie ZWSZE jest negocjowana i kazda ze stron musi ja zakceptowac. ps. co do obslugi klienta, mam wlasnie okazje pracowac w firmie, w ktorej jest zbieranina ludzi z roznych opow komorkowych :D i to co prezentuja byli erowcy wola o pomste do boga :(
    0
  • Users Avatars Mini
    kom pisze: 2007-03-29 11:25
    ale chyba logiczne jest to, że jak ktoś zawiera umowę to się liczy z tym, co podpisuje... i na ile ... ja korzystam z usług Ery i najważniejsze, że jestem zadowolony, mam zasięg, mogę dzwonić i nic więcej mnie nie interesuje
    0
  • Users Avatars Mini
    iliw pisze: 2007-03-29 11:31
    Dla mnie ten przepis jest bez sensu. Co w sytuacji jeżeli np. prawo telekomunikacyjne do którego musi być dostosowany regulamin świadczenia usługi będzie się zmieniało powiedzmy co pół roku? Wtedy żeby regulamin był zgodny z obowiązującym prawem też musi być zmieniony na bieżąco. Dlaczego w takim razie operator musi ponosić z tego tytułu straty, przecież każda firma dąży do zysków. A takie działania stawiają operatorów w pozycji dyskryminującej. Pieniacze na forum chcieliby wszystko za darmo
    0
  • Users Avatars Mini
    iliw pisze: 2007-03-29 11:36
    dlatego tak się tutaj wysmętniają. Nie zdziwiiłbym się Erze jakby takim klientom którzy z powodu regulaminu zerwali umowę (w którym zmieniono przepisy na korzyść abonenta) już nigdy nie przysługiwała żadna promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-29 11:36
    kom: Liczyłem się z tym co podpisuję i PTC też się liczyć powinna i tego nie zmieniać. Mnie oprócz zasięgu (wątpliwego w przypadku Ery) interesuje jeszcze oferta i obsługa klienta. iliw: PT jest aktem wyższego rzędu i regulamin nie musi być do niego dostosowywany natychmiast. Wystarczy wprowadzić regulamin nowym abonentom. Swoją drogą to po co PTC czekała ponad 2 lata na wprowadzenie zmian?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-29 12:43
    iliw*Czytasz tylko argumenty operatora czy może też inne? Prawo telekomunikacyjne jest dla WSZYSTKICH operatorów. Dlaczego inni powiadomili abonentów o przysługującym prawie do wypowiedzenia umowy, a Era nie? Bo użyli słowa "uzupełnienie" zamiast "zmiana". Oszustem jest nielojalny Kowalski z telefonem za 500PLN, czy Operator z zaoszczędzonymi milionami? Wolę nielojalnego w swetrze, od oszusta w garniturze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-29 12:48
    ililw*Z tą dyskryminacją operatorów się nie ośmieszaj. Prawo telekomunikacyjne jak podatki wprowadzane jest USTAWĄ. Jeżeli podatki będą się zmieniać się co pół roku, to nie będziesz ich płacić bo to niesprawiedliwie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-29 12:54
    iliw* Zgodzić się z Tobą, to jak życzyć Ci żeby śliczna i kochająca żona zdradziła Cię z przyjacielem, argumentując to "uzupełnieniem" związku, a Tobie prawo zabraniało w takim wypadku wyboru i ewentualnego zerwania umowy małżeńskiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacek pisze: 2007-03-29 13:05
    czytam i łapę sie za głowę jakie bzury ludzie piszą, albo celowo albo nie rozumieja tego co piszą , broniąc piersią "swgo" lojalnego operatora jaki to jest "best" a jacy to są źli klienci "wyłudzający" aparat za 1 zł. Tak dla opamiętania dla tych "niemyślących", jeśli ja chciałbym zerwać umowę w trakcie tzw promocji 24 miesięcznej to poniósł bym karę naliczoną z góry, dlaczego ja mam być uczciwy wobec kogoś jeśli ktoś jest nieuczciwy wobec mnie, niech, to ERA w tym przypadku zrywa umowę a nie ja
    0
  • Users Avatars Mini
    Everybody-1 pisze: 2007-03-29 17:08
    era na pewno odczuje w jakiś sposób tą wpadke, ale klienci zyskają bardziej precyzyjnym oepratorem z bardziej profesjonalną obsługą.
    0
  • Users Avatars Mini
    marfry pisze: 2007-03-29 18:55
    Czytam to wszystko i nie wiem czy śmiać się czy płakać.... Ciekawe ilu "klientów" którzy chcą strasznie zrywać umowy ze względu na niekorzystne dla nich (wg ich samych) zmiany w regulaminie przeczytało regulamin świadczenia usług przed albo nawet po podpisaniu umowy???? Ilu przeczytało obecne uzupełienia do regulaminu?? Ja sam mam telefon od kilku lat a regulamin czytałem z nudów kilka miesięcy temu... Można rozwiązać umowę tylko trzeba podać z którym punktem regulaminu się nie zgadzacie-proste
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-29 19:23
    marfry: Po pierwsze nie muszę podawać z którym punktem się nie zgadzam. Po drugie chodzi nie o zmianę pod względem merytorycznym, a o to, że operator próbuje dokonać czegoś niezgodnego z prawem. Chodzi także o to, że nie zmienia się umów jednostronnie. Można oczywiście teraz przymknąć na to oko, to myślę, że najdalej na pół roku operator przyśle kolejne uzupełnienia, lecz idące znacznie dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2007-03-29 21:56
    Jak dobrze pójdzie to za miesiąc Era będzie trzecim operatorem w Polsce :-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-29 22:33
    marfy* Wskazanie punktu, z którym się nie zgadzam to kolejny wymysł "kołnierzyków" Ery. Rynek telekomunikacyjny reguluje PRAWO, w tym przypadku Ustawa Prawo Telekomunikacyjne i to ona określa co powinien zawierać regulamin operatora, a nie co chce Deutsche Telekom i Prezes Klaus Hartmann. Pilnuje tego DLA NAS Urząd Komunikacji Elektronicznej Rzeczpospolitej Polskiej i jej Prezes Anna Streżyńska. The End.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-29 22:38
    "PTC Sp. z o.o. nie ma uprawnienia do żądania od Abonenta uzasadnienia, z którym zapisem zmienionego Regulaminu się nie zgadza – to Spółka jednostronnie zmienia warunki świadczenia usług, a druga strona ma prawo się z tym nie zgodzić."
    0
  • Users Avatars Mini
    Peo pisze: 2007-03-29 22:49
    Jeski ktos mysli ze Era sie podda bez walki to sie myli juz kiedys była podobna sytuacja z plusem . Plus naliczył kary a sprawy do dzis wiszą w sądach era na pracowników na etacie i jesli jakis dzieciak mysli ze ich wykiwa to zeby tylko sie nie rozczarował i nie zapłacił kilkaset złotych kary
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-03-30 00:46
    Dzieciaki to pracują w Erze. Rynek Biznesowy do którego dedykowana jest połowa ofert operatora wytwarza 60% PKB naszego kraju. Bez wątpienia abonenci, chociażby tylko tego rynku są o wiele mądrzejsi od "kołnierzyków" operatora i z pewnością mają środki i wiedzę by to udowodnić.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonah pisze: 2007-03-30 01:17
    Peo: Przypominam, że Polkomtel przegrał w sądzie odwołanie od Decyzji prezesa UOKIK dotyczącej zmiany regulaminu. Przegrywa też pozwy cywilne i to tylko kwestia czasu jak przegra wszystkie ponosząc dodatkowo koszty sądowe. Powstrzymaj się zatem od populizmu.
    0
  • Users Avatars Mini
    daaamn pisze: 2007-03-30 03:36
    no nieźle era się wkopała. zamiast puścic "dezerterów" ;) wolno, robią wszystko by nie odeszli - z jednej strony ok da się jako tako zrozumieć ale z drugiej...cóż inni operatorzy urosną w siłę...swoją drogą myślę, że najbardziej na tym Play skorzysta
    0
  • Users Avatars Mini
    dru pisze: 2007-03-30 13:16
    Czemu w GOL'u nie ma żadnej informacji, że wczoraj na kilka godzin zamilkła sieć telefonii komórkowej ERA, miało to miejsce w całym województwie zachodniopomorskim i pomorskim. Konsultantka powiedziała dziennikarzom podającym się za użytkownika, cytuję" Mamy problemy techniczne, chodzi o zasięg, ale specjaliści nad tym pracują.
    0
  • Users Avatars Mini
    shemek pisze: 2007-03-30 14:08
    Kilka godzin? Raczej około 12. Sprawdzone na własne skórze. Ludziki z Ery nie potrafią podłączyć UMTSu i dlatego sieć padła.
    0
  • Users Avatars Mini
    dru pisze: 2007-03-30 14:16
    Cytowałem z gazety, napisali kilka. Ja nie jestem w Erze, więc nie wiem. Jednak uważam, że brakuje w takim serwisie jak GOL tego typu podstawowych informacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    shemek pisze: 2007-03-30 14:26
    Również uważam, że powinno być, ale to nie Warszawa, a jak już nie Warszawa to nikgo nie interesuje :]
    0
  • Users Avatars Mini
    Janusz pisze: 2007-03-30 23:08
    Po pieram UKE, Era nie powinna łamac prawa
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2007-03-31 17:03
    ***shemek - ja po juz nie wiadomo której awanturze w erze o zasięg otrzymalem takiego smsa: po zbadaniu problemu informujemy ze zasieg na zewnątrz budynków dochodzi do 2 kresek. W najblizszym czasie nie przewidujemy żadnych prac nad poprawieniem zasięgu sieci era w tej lokalizacji" sms nadany z nr 053. I tak latka leca ja wysyłam im ten problem juz od 3 lat a zasięg kiepski jest od 7. Jak tu korzystac z telefonu jak w budynkach zrywa rozmowe a o gprs czy innych wynalazkach to już nie mówie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ideapop pisze: 2007-03-31 18:00
    PLAY przygotowuje specjalna oferte dla kilientów ery.....
    0
  • Users Avatars Mini
    korolova pisze: 2007-04-01 16:18
    Ja proponuję przejść do Playa- tam nie ma żadnych problemów z zasięgiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2007-04-01 20:45
    "Przejść do playa" ? A ile już mają tego zasięgu ? 10% 15% ? ;-) A karę PTC powinno dostać porządną - najlepiej prezesikowi imiennie, żeby odczuł na własnych czterech literach a nie żeby sobie ją "w koszty wrzucili". Tak czytam powyższy tekst i wasze komentarze i wnioskuję że jeśli się pokajają i wyślą jeszcze raz pismo o poprawnej treści to rozwiążę umowę. Dla zasady. Żebym miał do prepaida oranżowego się przenieść ;-) Albo zrezygnować z komórki i podłączyć sobie z powrotem telefon druciany :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kirra pisze: 2007-04-11 16:25
    ja wyslalam wypowiedzenie dwa tyg temu i nic jestem ciekawa kiedy mi cos odpisza... i jestem ciekawa ile tych wypowiedzen dostała ERA
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: