PTC nie kwestionuje wyniku przetargu - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 39

Treść komunikatu:

Polska Telefonia Cyfrowa Sp z o. o. szanuje wybór sponsora przez działaczy PZPN i PLP, nie kwestionuje i nigdy nie kwestionowała wyniku przetargu. W związku jednak z rozpowszechnianiem nieścisłych informacji dotyczących naszej oferty uznajemy,że miłośnicy piłki nożnej, a przede wszystkim kibice powinni wiedzieć, jak wyglądała oferta złożona przez PTC uznana za gorszą.

Nasza oferta oprócz wartości bazowej uwzględniała fundusze na szkolenia młodzieży, rozwój młodych talentów, zimowe rozgrywki halowe, wsparcie II ligi oraz promocję piłki w telewizji, na życzenie zainteresowanych stron.

Zgodnie z ustaleniami z PZPN przedstawiliśmy 3 opcje (32,8; 43,8 i 53,8 mln zł), których wysokość była uzależniona od subiektywnego wyboru przez Komisję Przetargową.

Wychodzimy bowiem z założenia, że liga piłkarska i zmagania sportowe mają wielowymiarowy charakter i potrzebują dużego wsparcia medialnego, mającego edukacyjny wpływ na kształtowanie pozytywnych postaw.

Nasza oferta była zintegrowanym, długofalowym planem rozwoju i promowania ligi piłkarskiej. Jednak prezesi klubów ekstraklasy i Zarząd PZPN zadecydowali, że jedynym kryterium wyboru będzie kwota przekazana bezpośrednio na kluby I ligi.

Traktowaliśmy całe przedsięwzięcie jako ogromną szansę dla piłki nożnej w Polsce, stąd wielowątkowy rodzaj oferty przedstawiający mecze nie tylko jako rozgrywki sportowe ale jako wydarzenia towarzyskie, a nawet rodzinne.

Uważamy, że udział PTC w tym przedsięwzięciu jest sukcesem, gdyż dzięki upublicznieniu całego procesu wierzymy, że za kilka lat wybór sponsora odbędzie się w drodze otwartego i czytelnego przetargu z wieloma zaproszonymi uczestnikami.

Dzięki naszemu zaangażowaniu przedsięwzięcie to znacznie zbliżyło się do standardów europejskich, pomimo tego, że poważne wielomilionowe zmagania prowadzone były bez pisemnego regulaminu, a zasady zmieniane w czasie rozmów.

Biuro Prasowe
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o. o.

Opinie:

Opinie archiwalne (39):

Komentuj

Komentarze / 39

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-10-15 23:46
    lacze sie w bolu - szkoda :(
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2004-10-15 23:52
    ja jednak bym zareklamował to co się działo w "środowisku przetargowym" zwłaszcza to, że za pośrednictwo ktoś zgarnie blisko 10.000.000 zł to tyle ile wypada w kumulacji lotto raz na kwartał!
    0
  • Users Avatars Mini
    laszek pisze: 2004-10-15 23:52
    Mnie też jest szkoda!!! Oferta była lepsza od oferty Idei i powinni byli wygrać. Dobrze, że mają na tyle jaj, żeby powiedzieć, że nie mają do nikogo pretensji i żeby oficjalnie pokazać swoje propozycje!
    0
  • Users Avatars Mini
    laszek pisze: 2004-10-15 23:59
    No i tych pieniąchów jednak Era też więcej od Idei dawała, ale Idea więcej do kieszonki pana Listkiewicza i dlatego Idea wygrała:(
    0
  • Users Avatars Mini
    laszek pisze: 2004-10-16 00:00
    KORPORACJA: masz rację! To, co zgarnie firma pośrednicząca to jakaś pomyłka! Tyle procent??? To złodziejstwo czyste!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-10-16 00:30
    poprostu LICHWA
    0
  • Users Avatars Mini
    cris23 pisze: 2004-10-16 00:57
    jaTez pozwole sobie dorzucic swoje trzy grosze do waszych komentarzy...uwazam,zeEra zostalaOLANA przez \"PZPN SP. O.O.\"!!!przeciez te pieniadze,ktore PTC chciala przeznaczyc na rozwoj znajdujacej sie na poziomie bliskim dna polskiej pilki,to ze chcieli pomagac mlodziezy,rozwijac ich umiejetnosci,na ktore PZPN SP.Z o.o.przeznacza marne pieniadze trafilyby na podatny grunt i byc moze kiedys doczekalibysmy sie prawdziwej EKSTRAKLASY,a nie klubikow rodem z podworka,ktorym do klasy europejskiej jeszcze bardzo daleko!!!ale nie!!!w Polsce byl!!jest!!i bedzie!!liga rzadzil niczym z filmu pilkarski poker!!no coz pozostaje tylko miec nadzieje,ze panowie Listkiewicz i Boniek,ktorym kij w oko za to co robia,po calej transakcji z Idea nie beda potrzebowali wiecej\"prowizji\"i polska pilka naprawde zostanie dofinansowana!!czego sobie i wszystkim kibicom zycze...a tak swoja droga to caly ten przetarg=jedna wielka żenada
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-16 01:20
    nie lubię ery, ale tutaj muszę stanąć jak mur za nią...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-16 01:25
    PZPN wolalo piniadze bezposrednio w I lige, bo wowczas wiecej kasy dostanie sie dzialacze dostana premie, tyle ze ci dzialacze to (dla mnie) tacy towarzysze ktorzy nic nie robia czynnie tylko kasuja!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-16 01:28
    ero bedziesz miala jeszcze szanse "dokopac" (to "dokopac" to w pozytywnym znaczeniu :-) )
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-16 02:50
    bla bla bla bla.... A może coś dla abonentów??? Zasady zmieniane w czasie rozmów....Oj , wypomnę wam jak płatny BOK wprowadzicie. Wielcy uczciwcy mi się znaleźli..
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-16 10:43
    IDEA mi tu nie pasuje! Era została źle potraktowana! :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-10-16 10:48
    ale na razie nie przyszedł i mozna dyskutować o piłce, nie o platnym boku...Coz, pomysł Ery był podobny do tego co zrobili z koszykówką, (rozgrywki szkolne i popularyzacja) i to samo chcieli w piłce, tylko, ze tam siedza kolesie, którzy rozliczani sa za konkretne wyniki i nikt nie mysli o tym co bedzie za pare lat, liczy sie tylko jeden cel (mieć kase na utrzymanie druzyny wszelkimi mozliwymi sposobami..) wiec to ich najbardziej ucieszyło, że bedzie pare groszy wiecej na zaplacenie zawodnikom zaległych premii, opłacenie rachunków itp...Jest to chore, ale skoro ma byc lepiej to niech sponsoruje i diabeł, byle tylko była widoczna poprawa w grze, wynikach i na trybunach...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-10-16 11:07
    wiecie co? jak ogladam piłke w telewizji czy na stadionie to sie dziwie tym ludziom, którzy przychodza na lige w Polsce, ostatnio byłem na meczu pucharowym Górnik Gks w Zabrzu i jakby mnie brat nie obudził to bym tam jeszcze do teraz spał! W Canal+ jak oglądam mecze to wszystkie prezentuja jeden styl grania "bij piłke na przad a reszta leci - moze cos z tego bedzie" - generalnie granie na afere i tzw młyn - jak najszybciej pozbywaja sie piłki. Jako tako graja druzyny z czołówki ale to poziom II lig europejskich. Jak potem włącze na lige angielska czy niemiecką to zastanawiam sie za co im ci prezesi płaca. W poniedziałki sa na polsacie sport transmisje z 2 ligi niemieckiej - i wiecie co oni tam lepiej graja niz w naszej ekstraklasie i wcale takich duzych pieniedzy nie biora bo budżety te kluby maja czesto mniejsze od naszych druzyn I ligowych
    0
  • Users Avatars Mini
    wos pisze: 2004-10-16 11:18
    I ciesze się, że ani grosza Era nie zapłaci kopaczykom pieprzonym i bydłu na trybunach.
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-10-16 11:49
    nie szkoda mi pierwszej ligi...szkoda mi tej młodzieży która miała jakąś szanse na rozwoj i na sprzet i pieniądze na treningi, no ale pzpn nie pierwszy raz pokazuje że nie interesują ją działania długofalowe tylko chwilowy zysk :/
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2004-10-16 12:28
    szkoda ze wygrywa ten kto daje bezpośrednio kase do reki tylko klubą 1 ligi, a nie sponsor który chce zaiwestować w młodzież, :((( bo to polska
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-16 13:13
    ee co mmnie era obchodzi:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-10-16 13:59
    Zgadzam się z każdym Waszym słowem! Przeczytałem wiadomość Ery i przeczytałem wiadomość Idei i jest tak jak mówicie - Era miała pomysł, żeby rozruszać ligę tak jak to w koszykówce zrobiła - tymczasem Idea dała kaskę bezpośrednio do klubów (he he he - już wiadomo, czemu Ideę wybrali!) i resztę ma głęboko w bardzo dużym poważaniu! Nie podoba mi się to:(
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-10-16 14:00
    Ale w sumie czego Era się spodziewała? Że przetarg wygra bez dawania w łapę, obietnic i układzików? To nie w Poslce. Chcieli uczciwie, ale zapomneili, że uczciwie się nie da.
    0
  • Users Avatars Mini
    Niko pisze: 2004-10-16 15:20
    Czy ktos jeszcze interesuje sie polska liga partaczy footballu? Dzialaczy do wora i do rzeki. Kij im w oko... Mafijny ukladzik z pogranicza sportu, biznessu i polityki. Rzygac sie chce...
    0
  • Users Avatars Mini
    relewand pisze: 2004-10-16 15:52
    Pozdrowienia dla pana Listkiewicza. Napewno wybrał najlepszą ofertę, z tym że dla siebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    michal pisze: 2004-10-16 20:04
    plan finansowania wglada imponujaco, jestem ciekaw ile dawala idea, bo w newsie wyzej nie ma tego jasno napisane chyba, ze slabo widze
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-10-16 23:55
    ERA ostatnio sie bardzo lubi pokazywac jako zbity pies.I bardzo dobrze widac,ze dziala pokazujac,ze dba o klienta napewno bedzie miala ich wiecej.Nawet TakTakowcy sa bardzo dobrze traktowani na rowni z abo.Jezeli klient zuskuje to i ERA.A swoja droga to powinni sprawdzic ten przetarg np.prokurator.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-10-17 00:13
    Polecę otwartym tekstem: Ciekawe ile Idea zaplaciła do łapki prezesa Michała M,skoro wygrali ten bój o sponsorimg?? Jeśli mieli taką dobrą ofertę,to niech pokaża na GOLu! Bo jak narazie to jestem zdegustowany tym ,że Era nie wygrała i skłonny jestem podejrzewać,że musieli ( Idea) posmarować gdzie trzeba - nie oszukujmy sie - zyjemy w Polsce,niestety... ( a w Polsce się daje i bierze) :-((
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-10-17 11:49
    olek * a ty sie dziwisz? Idea wiekszosc wiekszych duzych firm tak wyciaga.Moze niekoniecznie takimi duzymi kwotami bo i kontrakty mniejsze ale numery w stylu bezplatna lacza internetowe do domu od mamusi tpsa dla zarzadu i inne takie to standard.
    0
  • Users Avatars Mini
    sialala pisze: 2004-10-17 15:03
    PEWNIE OFERTA ERY BYŁA RÓWNIE CZYTELNA JAK JEJ PROMOCJE !!! NIE DZIWIE SIE ZE KLUBY WOLALY KONKRETNA PROPOZYCJE IDEI - WEZMA KASKE I SAME ZDECYDUJA CO Z NIA ZROBIC; NAJWYRAZNIEJ ERA CHCIALA SPONSOROWAC ALE NIE PLACIC KLUBOM TYLKO RZEKOMO WSPIERAC PILKE NOZNA NA BAZIE PRZYSZLEGO REGULAMINU SKLADAJACEGO SIE Z 1.957.256 STRON Z 6.564.546 KLAUZULAMI;
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-10-17 15:26
    Siala * cos w tym jest ;-) ale z drugiej strony dawac tym wszystkim prezesa kase to przewala wszystko , Era pewnie chciala miec kontrole nad tym gdzie kasa pojdzie , a wiadomo ze w polsce glownie obowiazuje \"Piłkarski Poker\"
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-10-17 15:34
    era nie chciała dac od razu całej kasy prezesikom - oni rozpieprzą kase i bedzie po zawodach-co bylo z kasa z canal+ ? od razu poszla na auta premie itp era chciala cos zrobic dla polskiej piłki tak jak duzo robi dla koszykowki
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-10-17 19:17
    sprawa bolesna dla Ery, szum wokół tego duzy, a trzeba powiedziec, że przegrali, a Idea jest lepsza...mam nadzieje, że w niewielu głowach zaświta takie "nowoczesne" myslenie...Szkoda Ery, bo lubie i firme i piłke nozną...
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2004-10-17 22:14
    ***olek_01: sądzę, że masz rację. Powyższy komunikat Ery jest znacznie jaśniej napisany niż notatka Idei - wygląda na to, że rzeczywiście Era miała porządny plan. Ale Listkiewicz wolał sam się obłowić. Szkoda:(
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2004-10-17 22:15
    A tym bardziej szkoda, że Era nie wygrała, że zdecydowanie ładniejsze ubranka mają panny chearleaderdki Ery;))) Obcisłe mają niebieskie koszulki i spódnice rozcięte baaaaardzo wysoko... mniam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-10-18 11:05
    Idea byla lepsza w dawaniu lapowki
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-10-18 12:47
    a co ma "biedna" era napisac...
    0
  • Users Avatars Mini
    g-rat pisze: 2004-10-18 13:30
    tak oto w zawoalowany i elegancki sposób można powiedzieć o czyimś przekręcie... i nikt się nie przyczepi! ładnie powiedziane.
    0
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2004-10-18 13:38
    Panowie, w czym jest problem? Przetarg dotyczył sponsoringu I ligi a nie szkolenia młodzieży. Jeżeli Era chce sponsorować młodziez niech to robi, nikt jej nie broni, ale powtarzam po raz kolejny przetarg był na I ligę. Więcej kasy na ten cela dał Idea więc wygrali i po zawodach. Gdyby była szansa na odwołanie i wygraną przezd sądem to Panowie z Ery by to zrobili z całym szumem medialnym, przykładem sa regulacje stawek interconnectowych. A tak na marginesie jeżeli mówiecie o łapówkach to takowe informacje jeszcze trzeba udowodnić, słowo nic nie kosztuje, a potrafi zrobić krzywdę.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-18 13:52
    ***Olo - bardzo być może, że robimy krzywdę ludziom z PZPNu i Listkiewiczowi - jednak uważam, że cały przatarg odbywał się w sposób dziwny - Idea np. do tej pory nie powiedziała, ile tak naprawdę dała pieniędzy (oczywiście, że nie MUSI tego robić, ale tak byłoby elegancko, chyba że mają coś do ukrycie). Do tego dochodzi cała ta maniana ze Sport Five, ich prowizją otp. Raczej bardzo małe szanse, ze ten przetarg był uczciwie przeprowadzony.
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-10-18 14:43
    tpsa jest znana z tego ze ma swoich ludzi i umie wywierac nacisk jezeli jej zalezy na osiagnieciu czegos to i tak to osiagnie, przyzwyczaila nas do takiego postepowania
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2004-10-18 20:02
    PZPN powinien zmienić nazwę na TWA tzn. Towarzystwo Wzajemnej Adoracji. A potem powinni powołać holding TWA TPSA. Listkiewicz zostanie Prezesem Rady Nadzorczej w TPSA a w TWA Kalinowski będzie specem od II ligii .... Dlaczego nie pierwszej ? Bo pierwszej już wtedy nie będzie !!! Q..... Q..... Q....... by ich wszystkich **********
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: