Polska Telefonia Cyfrowa otrzymała dzisiaj certyfikaty zgodności Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 i Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001, nadane przez Lloyds Register Quality Assurance - jedną z wiodących światowych instytucji certyfikujących.
Otrzymanie certyfikatu ISO 14001 jest dla PTC szczególnym wydarzeniem, bowiem jest ona pierwszym operatorem telekomunikacyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej, który uzyskał takie potwierdzenie kontroli wpływu swojej działalności na środowisko. Posiadanie certyfikatu ISO 14001 oznacza, że budowa i eksploatacja sieci Era są w pełni kontrolowane na każdym etapie rozwoju i funkcjonowania oraz że nie mają one negatywnego wpływu na otoczenie.
Certyfikat ISO 9001:2000, przyznany dzisiaj PTC, obejmuje wszystkie procesy w przedsiębiorstwie. Dotychczas certyfikacja obejmowała główne procesy świadczenia usług klientowi, natomiast ten certyfikat dotyczy również procesów wspomagających.
Polska Telefonia Cyfrowa, która rozpoczęła działalność we wrześniu 1996 roku zainicjowała wdrażanie norm ISO serii 9000 w roku 1998. Pierwszym obszarem objętym tym systemem była obsługa klienta, w którym to zakresie PTC otrzymała certyfikat 9001 już w grudniu 1998.
"Moją obsesją jest jakość. Będziemy korzystać z wszelkich sprawdzonych metod i mechanizmów, by jak najlepiej zarządzać organizacją i dostarczać klientom produkty i usługi najwyższej jakości." - powiedział Bogusław Kułakowski, prezes PTC.