PTC wykorzysta rozwiązanie SAP Learning Solution

Newsy
Żródło: SAP Polska
Opinie: 6

Firma SAP Polska poinformowała o zakończonym wdrożeniu rozwiązania SAP Learning Solution (SAP LSO) - kompleksowego systemu do zarządzania dostarczaniem wiedzy - w Polskiej Telefonii Cyfrowej. Uruchomienie rozwiązania pozwoli PTC na zintegrowane zarządzanie procesami szkoleniowymi, włącznie z wykorzystaniem e-learningu, szkoleń tradycyjnych oraz zaawansowanych narzędzi planowania rozwoju pracowników. Wykorzystanie SAP LSO umożliwi stworzenie w PTC jednorodnej oferty szkoleniowej, dostępnej dla wszystkich pracowników oraz partnerów biznesowych firmy. Jest to druga w Polsce i największa pod względem zakresu wdrożonych funkcjonalności implementacja SAP Learning Solution.

Polska Telefonia Cyfrowa wykorzystywać będzie wszystkie obszary funkcjonowania systemu SAP Learning Solution, m.in. w zakresie zarządzania szkoleniami elektronicznymi i stacjonarnymi oraz oceny jakości szkoleń. W ramach tego systemu Polska Telefonia Cyfrowa korzysta również z funkcjonalności do tworzenia zawartości szkoleń, które są przygotowywane przez działy szkoleniowe firmy. 

System SAP Learning Solution jest rozszerzeniem funkcjonalnym rozwiązania do zarządzania zasobami ludzkimi (mySAP HR) - wcześniej wdrożonym i z powodzeniem wykorzystywanym przez PTC. Szkolenia udostępniane są poprzez SAP Enterprise Portal, do którego dostęp mają zarówno pracownicy PTC, jak również wskazani przez PTC zewnętrzni partnerzy firmy.

Wdrożenie SAP LSO w PTC poprzedzone zostało stworzeniem odpowiedniego środowiska dla funkcjonowania rozwiązania. W ramach tych działań przeprowadzono upgrade systemu mySAP ERP do wersji 4.7 oraz uruchomiono portal korporacyjny SAP Enterprise Portal w wersji 6.0. Całość prac związanych z dostosowaniem rozwiązań do specyficznych potrzeb PTC, jak również z wdrożeniem SAP LSO realizowali wspólnie z klientem konsultanci z SAP Polska, zaś wdrożenie portalu korporacyjnego przeprowadzili specjaliści z firmy partnerskiej AMG.net przy współdziałaniu pracowników PTC i wsparciu konsultantów SAP Polska. Wszelkie działania związane z tym projektem zakończone zostały w okresie sześciu miesięcy.

"Sprawne przeprowadzenie projektu możliwe było dzięki dużemu zaangażowaniu przedstawicieli Polskiej Telefonii Cyfrowej - na każdym etapie wdrożenia wspierani byliśmy wiedzą i doświadczeniem specjalistów PTC, zarówno z działu IT, jak i z działów biznesowych i szkoleniowych" - powiedział Adam Dudo, Kierownik Projektu, SAP Polska.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: