PTK Centertel, przedstawiając swoje oferty handlowe klientom biznesowym, korzysta ze znaku towarowego sieci Orange. I choć oficjalnie przedstawiciele sieci Idea zapewniają, że rebranding jest kwestią czasu – fakty mówią co innego.
Dziennikarze miesięcznika Mobile Internet zdobyli ofertę sieci Idea przygotowaną dla klientów korporacyjnych, na której, obok logo sieci Idea widnieje znak towarowy Orange – jednego z największych operatorów komórkowych na świecie. Tak przygotowane oferty handlowcy PTK Centertel przedstawiają podczas prezentacji swojej oferty klientom biznesowym.
Przedstawiciele Idei w oficjalnych publikacjach zapewniają, że zmiana loga i nazwy handlowej firmy jest jeszcze kwestią czasu. Jednak fakty pokazują, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby korzystać z obu znaków towarowych jednocześnie. Dodatkowo, od ponad roku, polskie domeny internetowe zawierające słowo „orangegsm” są wykupione przez PTK Centertel.
Z nieoficjalnych źródeł w Idei udało się uzyskać informację, że w najbliższym czasie faktycznie nie dojdzie do zmiany marki Idea na Orange. Nie oznacza to jednak, że nie są podejmowane żadne działania. Cel, który został postawiony przed Ideą na ten rok jest prosty: posiadać większą liczbę klientów niż Polkomtel S.A. Głównym celem przedstawicieli handlowych pracujących w Idei jest przejmowanie klientów Plusa, którzy z jakichś powodów są niezadowoleni z jego usług. Dlatego też klienci korporacyjni otrzymują oferty z dwoma znakami towarowymi: Idea oraz Orange.