PTK Centertel zwiększył udział w rynku do ponad 28%

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 102

PTK Centertel w ostatnich miesiącach 2001 r. była zdecydowanym liderem sprzedaży wśród sieci GSM w Polsce. Tylko w listopadzie i grudniu ub. r. liczba użytkowników sieci Idea powiększyła się o blisko 450.000 nowych klientów - co stanowi ok. 40% udział w grupie nowopozyskanych klientów na polskim rynku GSM w tym okresie. Natomiast w całym 2001 r. operatorowi sieci Idea udało się powiększyć liczbę klientów o ponad 1.150.000 abonentów pozyskanych i dzięki temu zwiększyła swój udział w rynku telefonii komórkowej w Polsce do ponad 28%
Zdaniem wiceprezesa zarządu PTK Centertel ds. operacyjnych, Jean-Marc Vignolles'a, Idea posiada obecnie ponad 2.800.000 klientów, z których ponad 1.500.000 korzysta z bezabonamentowej usługi POP. Natomiast w sieci analogowej NMT450 działa nadal ok. 40.000 abonentów. O sukcesie Idei zdecydowała szybka rozbudowa sieci (obecnie dostępna dla ponad 97% Polaków), wdrażanie nowych usług oraz poprawa jakości obsługi klientów. Realizacja celów przyjętych w 2001 r. to potwierdzenie naszych możliwości oraz słuszności przyjętej strategii - mówi wiceprezes J-M. Vignolles - Zdecydowały o tym: opracowanie oferty handlowej wyróżniającej od konkurencji oraz szybka budowa sieci i zdobywanie nowych klientów. Idea uzyskała w 2001 r. blisko 40% udział w rynku nowopozyskanych abonentów. 
W 2002 r. planujemy utrzymać tempo wzrostu sprzedaży, tak by na koniec roku posiadać blisko 1/3 rynku telefonii komórkowej w Polsce i ok. 4.000.000 klientów - dodaje Jean-Marc Vignolles, wiceprezes zarządu PTK Centertel ds. operacyjnych.

Opinie:

Opinie archiwalne (102):

Komentuj

Komentarze / 102

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-10 18:45
    Liczy sie jakosc (klientow i ich wysokosc rachunkow), a nie ilosc. I to by bylo na tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ramidus pisze: 2002-01-10 18:49
    ilosc sie rowniez liczy (wszak wplywy sa nie tylko z rozmow inicjowanych przeez danego abonenta, ale rowniez z rozmow _do_ owej osoby).
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-10 18:49
    hubert: masz rację. choc i tak naleza sie GRATULACJE dla Idei. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    marjan pisze: 2002-01-10 18:56
    dobrze dobrze widać dobre oferty i cena
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasso pisze: 2002-01-10 19:06
    Liczy sie i jedno i drugie. Po za tym meczy mnie juz ciagle gadanie o tym, ze Era i Idea maja dresy i biednych studentow, a tylko Plus jest taki super i ma samych biznesmenow. Przeciez to paranoja. Kazda siec ma jednych i drugich i co najwazniejsze i jedni i drudzy nabijaja operatorowi kase. Co prawda jeden przedsiebiorca to jak 5 studentow i 2 dresy, ale mimo wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-10 19:07
    Takie dobre wyniki osiagneli ostatnia promocją 100% za darmo i niską ceną słuchawek N8210 !!! Wiele osób się na to skusiło. Oczywiście nie tylko dzięki temu osiągneli taki sukces - ale jeśli chodzi o te ostatnie miesiące 2001 - to właśnie miało największy wpływ.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-10 19:09
    Tomasso: Zgadzam się z Tobą. A jesli chodzi o klientów biznesowych - to era ma ich najwięcej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2002-01-10 19:12
    patrze z boku jako abonent innej sieci i sie nadziwic nie moge jak te popy ida, ale taka tendencja bedzie odchodzic sie od subsydiowania telefonow i sprzedawac prepaidy ale net tez jest wazny, moze nie dla wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2002-01-10 19:12
    Takie wyniki Idei potwierdzaja ciagly rozwój sieci - nie stoi ona w miejscu jak np.Plus, tylko ciągle się ulepsza - a to kolejne BTSy, a to promocje itp. I to działa na człowieka !
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-10 19:17
    I bardzo dobrze. Mi Idea odpowiada, wiec nie mam nic przeciwko rozwojowi tej firmy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2002-01-10 19:19
    Żeero: promocji to idea nie ma zbyt ciekawych, chyba że rzucą jakiś fany fonik. A swoją drogą ilu z tych 450.000 nowych klientów to ludzie którzy kupili N8210 i sprzedali je w komisie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-10 19:22
    Meritum i prepaidy to ostatnio hity Ideii.W ostatnim Profilu Idea daje nową promocję dla analogowej sieci NMT.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-10 19:25
    Kan: Jaką promocję? No Idea przez ostatni rok zrobiła duży krok naprzód w poprawie usług i zasięgu i dość szybko goni pozostałych operatorów. Najwolnie rozwija się w ostatnich miesiącach chyba Era. Ciekawe czy to ze względu na problemy Elektrimu?
    0
  • Users Avatars Mini
    Wajn pisze: 2002-01-10 19:26
    Ehhh, czym tu sie podniecac? Przyrost rzeczywiscie swietny ilosciowo, ale jaki jakosciowo? Ja wpolczuje Idei jakosci abonentow, w wiekszosci "koneserow" niskich modeli marki Nokia, piszacych "Idei" przez dwa "i". O ile jeszcze dwa lata temu wiekszosc znanych mi "klientow drugiego sortu" byla w Erze, to teraz wszyscy niemal co do jednego przeszli do Idei. Ci lepsi albo skusili sie na Ere Biznes (sam tez jej uzywam), albo trzymaja sie Plusa, najczesciej z powodu checi zachowania numeru. Posrednim dowodem na prawdziwosc moich slow jest to, ze gdy jeszcze mialem w swojej firmie dwa telefony w Idei, ci przewrazliwieni kretyni (znaczy sie Centertel) straszyli mnie wylaczeniem telefonow juz w kilka dni po terminie platnosci, mimo ze ZAWSZE faktury byly oplacane w terminie, rachunki wysokie a staz w sieci dlugi... Takie rzeczy NIGDY nie zdazyly mi sie w Erze ani Plusie, mimo ze mam w kazdej z tych sieci po kilka aktywacji (Era - 5, Plus - 3).
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-10 19:37
    Piszący zdaża się przez dwa ii przez pomyłkę nie musi od razu należeć do drugiego sortu,to pierwsze,marka telefonu nie oznacza zaraz tego że ktoś wykorzystuje wszystkie funkcje,często do szpanowania,a Ci przewrażliwieni kretyni dbają o interes płacących terminowo.Z jednym się zgadzam Idea za bardzo wpatrzona w obsługę bezabonamentową i biznes zapomina o zwykłym ciułaczu minut,przepraszam za błędy-Wajn:)
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2002-01-10 19:39
    no 40% nowych abonentow idzie do idealnej sieci! Cos chyba musi w tym byc ;))))
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-01-10 19:42
    Ostatni gwałtowny przyrost abonentów wiąże się z promocją 8210. W niektórych salonach były non stop kolejki. Poza tym w pre-paidzie też są najlepsi. Z tą poprawą obsługi klientów to bym polemizował, ale idzie wszystko ku lepszemu (cytując Małysza). Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-10 19:50
    Idea jest najgorszą siecią !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-10 19:51
    Nigdy bym do niej nie przeszedł. Mojemu kumplowi właśnie teraz na Nowy Rok zginął telefon (ma w idei oczywiście), więc szybko zadzwonił zablokować numer.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-10 19:52
    Z tym nie było problemów, ale za to z odblokowaniem - 2 dni odblokowywał !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-10 19:53
    A chyba powinno im zależeć na jak najszybszym uruchomieniu usług, żeby jak najszybciej już czerpać korzyści. Dodam, że kumpel ma ideę z firmy, był w stanie podać wszystkie szczegóły żeby mu tylko włączyli (nawet datę urodzin szefa itd.). A Idea też oczywiście ustnie nie mogła włączyć - domagała sie faxu. Fax cały dzień zajęty. W końcu udało się wysłać i powiedzieli, że za 4h telefon będzie włączony. Więc czekał - ale nie 4h a 24h - w końcu tak się na nich wkurzył, że mu włączyli. Ale co się nadenerwował przez te 2 dni - to jak mi opowiadał - to aż krew mi się zagotowała. PRECZ Z JUDEĄ !!!! Co z tego, że zdobywają szybko klientów - jak jakość usług i obsługa klienta jest taka jak w firmie matce - Tepsie !!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-01-10 19:54
    SORKI, że tak podzieliłem ale nie mogłem w ogóle zostawić tego komentarza. Ciągle wywalał mi "za długi ciąg znaków" - a było wszystko ok. I nie przekroczyłem 1000 znaków - ale juz jest chyba dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wajn pisze: 2002-01-10 19:56
    Do PatGSM: 40% sprzedanych w zeszlym roku w Polsce nowych samochodow to Fiaty i Daewoo. Jak myslisz, czy to dowod na wyzszosc tych marek nad innymi???
    0
  • Users Avatars Mini
    jeżyna pisze: 2002-01-10 20:04
    faktury za rachunki często im sie gdzies zapodziewaja,a co do odblokowywania karty sim to Era jest nie do pobicia,po wysłaniu faxu po godzince wszystko było oki
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-01-10 20:11
    To są " puści " klienci. To są klienci na Nokię 8210 za 49,00 zł a nie na usługi operatora których ten nie potrafi świadczyć. Z tą rozbudową sieci to jest po części prawda jednak jeżeli z 30% zasięgu robi się 60% to skok jest lepszy od innych operatorów ale efekt końcowy i tak najmarniejszy. IDEAlna powinna uderzyć się w piersi, przeprosić zrobionych w konia abonentów a nie łgać w telewizji i innych mediach o swojej najlepszej ofercie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wajn pisze: 2002-01-10 20:22
    A zauwazyliscie, z jakim upodobaniem i uporem Idea nazywa "darmowymi" minuty w istocie wliczone po prostu w abonament? Przeciez to obraza dla inteligencji klientow tej firmy! Ale widac na taki target sie nastawiaja i nie boja sie, ze ktos poczuje sie obrazony...
    0
  • Users Avatars Mini
    kruhy pisze: 2002-01-10 20:30
    Do wpe- jak masz mało inteligentnego kolego to Twoja sprawa, my tu rozmawiamy o czym innym. Proszę zauważyć, jeśli chodzi o tte statystyki, że bardzo dużo POPowców jest nie zajerestrowabych! Ciekkawe tylko czy idea nie dolicza też i ich tak na oko :-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-10 21:00
    Wajn jak nazwiesz abonament tpsa powiedzmy za 43zł.i dopiero póżniej płacisz za taktowanie?To są darmowe minuty i tak jest w każdej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon1 pisze: 2002-01-10 21:07
    Wajn: nie zgadzam sie z twoim zdaniem na temat "darmowych" minut, op wcale nie musi ci dawac minut za to ze placisz abonament. A tu abo i tak placisz i masz 30 darmowych minut, przecież nie placisz za te minuty dodatkowego abonamentu wiec o co ci chodzi ?. A przyrost jest niezly kumpel mi mowil ze jednegodnia zostalo sprzedanych 12.000 aktywacji moim zdaniem wynik jest rewelka, a ze pozyskuja duza ilosc nowych abonentow to jest oki widac oferta odpowiada klientom skoro kupuja telefony, ciekawe jaki procent z tych 40% to klienci Meritum
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-10 21:26
    Bardzo sie ciesze ze Idea jest liderem wsrod pozostalych 2 sieci GSM w Polsce, jednak wg mnie nie jest to IDEAlna siec! Ma wady jak kazda inna! Najbardziej denerwuje mnie sposob taryfikacji! Mogliby wprowadzic przynajmniej co 10 sec, mysle ze wiekszosc by to usatysfakcjonowalo! Inna sprawa to to ze wprowadzili dosyc dobre promocje i postawili na Nokie... Co do POPa to sie nie dziwie ze maja tak duzo sprzedanych sluchawek... maja najnizsze ceny aparatow! Mysle ze beda dalsze sukcesy, konkurencja musi byc! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-10 21:32
    teraz juz tak dobze nie bedzie bo cyro tak jak wszedzie
    0
  • Users Avatars Mini
    Spidek pisze: 2002-01-10 21:52
    Do Wain. Na samochodach to Ty chyba sie neznasz. Ze FIAT sprzedaje w Polsce najwiecej samochodów to nie znaczy to ze jest najgorszy, wg mnie jest najlepszy. Udział w rynku wg mnie na koniec 2002 to 1. Plus 2. Idea 3. Era Sory ze troche nie na temat ale musialem.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-10 22:21
    Pozostaje pogratulować wyniku i życzyć dalszych sukcesów
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-10 22:23
    Flip,postulat zmiany taryfikacji to do wszystkich operatorów (najmniej do +) można kierować
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2002-01-10 22:29
    A ciekawe ilu abonentow stracila? Niemniej rownowaga do dobre posuniecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ln pisze: 2002-01-10 22:48
    Idea idzie w dobra strone. Inne sieci powinny brac przyklad i obnizyć ceny rozmów oraz SMS'ów bo 50gr w Erze i Plusie a 30 w Idei to DUZA różnica (przy wyslanych 30 smsach oszczedność 6 PLN - 7.30 Brutto)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-10 23:49
    Idea rośnie w siłę. Bardzo mnie to cieszy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    ECz pisze: 2002-01-11 00:03
    Ciekawe, czy uwzględnili w tej propagandzie sukcesu klientów, którzy się z nimi rozstali (chyba nie było ich tak mało, skoro zdecydowali się na 2-letni cyrograf).
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-01-11 00:03
    Ln dla NIO nie ma taryfy malejacej w smsach. a co do nokii to dziwie sie ze to ludzie brali (staroc) a jak chca utrzymac takie tempo w tym roku to musza cos rzucic bo 8210 napewno im przez rok nie pociagnie moze jakas t39 za 300 zl ?:)
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2002-01-11 00:20
    No to zajebiście
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-11 00:40
    Muszę dodać że bardzo ambitne plany ma Idea :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Gresiek pisze: 2002-01-11 01:09
    He, he, dobre. Dobra obsluga klientow? Az tak dobra ze czworo moich znajomych w krotkim czasie zrezygnowalo z uslug tej wspanialej sieci. 1 osob - z powodu syfiastej oferty wymiany telefonu na nowy (rachunki ok. 300zl). 2 osoba - po prostu stwierdzila ze siec syfiasta, 3 osoba - kiepska oferta zmiany aparatu na nowy (rachunki raczej niewysokie), 4 osoba - wlasnie sie namysla nad zmiana na Plusa no i 5 osoba, bo stracila plynnosc finansowa :-). A poza tym takie scenki jak opisane na www.telefon.pl (za G Wyborcza) rowniez nie swiadcza najlepiej o tej "przyjaznej" sieci. Abonamentowcow maja malo. Wiekszosc tego ich sukcesu to agresywna reklama POP-a (BigBrother???) :-). Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2002-01-11 01:37
    %#$@$%#@%&%@ od tego, jaka ta sieć jest na prawdę, robią niezłe postępy. A przy okazji są sprytni: pozyskując nowych klijentów czyszczą sobie magazyny wciskając ludziom 3210. Niestety, większość z nich nie ma pojęcia, że to już przeżytek. No ale wilk cały i owca syta ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2002-01-11 01:40
    Nie wiem dlaczego, ale w miejsce słowa %#$@$%#@%&%@$%#@ powyżej pojawily się krzaki.
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-01-11 01:41
    Do gresiek: nie mogę się z Tobą zgodzić. Co prawda zawsze zdarzają się momenty kiedy mamy dość operatora (ściślej BOKu), bądź jego usług, ale ja bym nie genaralizował. Wszędzie są dobre i złe rzeczy. Należy, porównując operatorów, brać całokształt działalności. Generalnie idea nie wypada gorzej od innych - a mam porównanie. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    KoziK pisze: 2002-01-11 01:43
    A ja mam pytanie czy Ci co sie tak szczyca i chlubia sie tym ze w ze w Era czy Plusie jest wiecej klijentow biznesowych maja takowe abonamenty czy zwykle np: MOJA 15!!!!!! czy cos takiego...Wniosek nasuwa sie sam.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-11 01:46
    No coz Idea sie rozwija, oferuja coraz atrakcyjniejsze uslugi, a gdyby nie to ze umowa jest niestety znowu na 24 miesiace to napewno penetracja rynku szla by im wiele szybciej
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-11 02:06
    Ln, co do ery to zgoda z tymi SMSami, ale w + są niewiele tylko droższe niż w idei, co innego rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-11 02:08
    Dexeter, ja niestety zgadzam się z Greśkiem - jakość obsługi conajmniej wątpliwa (choć akurat nie co do wymiany telefonów! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-11 04:19
    Hubert masz racje nie ilosc, lecz jakosc! Owszem IDEA reprezentuje wysoka jakosc uslug jak na obsluge takiej ilosci uzytkwnikow. Nalezy tez na to spojrzec i w ten sposob. Jednak musze przekreslic wiele z tych uslug mowiac, ze niestety zasiagu nie maja dopracowanego. Zaduzo dziur! pomimo duzego pokrycia kraju. Jest ono niedokladne. A co mi po GPRSie, jesli mam slaby zasieg (lub nie mam go wcale) i wciaz mi zrywa polaczenie? Albo biegam po domu i szukam zasiegu? To jest niestey problem wszystkich operatowow:(((.
    0
  • Users Avatars Mini
    mszymaniuk pisze: 2002-01-11 06:07
    Idea jest dobra... ale i tak jest lepszy Plus
    0
  • Users Avatars Mini
    bodi pisze: 2002-01-11 09:26
    Ja mam idee juz pare lat i jestem naprawde zadowolony. Rachunki place w terminie i ZERO problemow.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodi pisze: 2002-01-11 09:27
    Oczywiscie bardzo sie ciesze ze idea sie tak szybko rozwija. Oby tak dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 10:12
    A pisalem ze Idea jedzie najlepiej to nikt mi nie wierzyl! Wszystko dzieki nowej ofercie i promocji z 8210 i innymi aparatami za drobne pieniadze! Jezeli bedzie tak dalej to Idea moze osiagnac jeszcze wiecej niz 1/3 rynku!
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-11 10:13
    fish235: Mi rowniez swego czasu zrywalo polaczenia, zglaszalem 4 reklamacje po czym stwierdzili ze to wina karty... wymienili i jest wszystko ok!!! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 10:14
    Zas nowa oferta dla NMT jest doskonala! Gdzie dadza 8850 i SL45 i wszystkie inne aparaty dostepne w Idei za 1 zl netto, przy przejsciu z NMT do Idei! Operator chce zamknac NMT wiec sciaga wszystkich do Idei, ale w bardzo dobry sposob! Jednak Idea jest chyba najlepsza z trzech operatorow w Polsce!
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-11 10:17
    Qba: zgadzam sie w 100% Zobaczycie ze kiedys tak moze byc! A jak Idea zmieni oferte dla biznesu to Era zostanie w tyle... Meritum niestety nie jest do konca dopracowana :( Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-01-11 10:22
    Spidek: "Udział w rynku wg mnie na koniec 2002 to 1. Plus 2. Idea 3." OK, to według ciebie... ale czy są jakieś wiarygodne dane? Czy po prostu jesteś abonentem +?
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-01-11 10:31
    Qba: ja nadal ci nie wierzę:-P Po prostu wydaje mi się, że nie jesteś obiektywny. A że GOL faworyzuje IDEĘ, więc jest to woda na twój młyn i możesz zasuwać z tą swoją idealną propagandą. IDEA może rzeczywiście dużo zrobiła w ubiegłym roku, ma parę fajnych rzeczy, ale ogólnie mnie nie pociąga (a na pewno nie na tyle, żeby piać peany na jej cześć). Pozdrawiam wszystkich komórkowców.
    0
  • Users Avatars Mini
    bart78 pisze: 2002-01-11 10:36
    czytaliście "O sukcesie Idei zdecydowała szybka rozbudowa sieci (obecnie dostępna dla ponad 97% Polaków), wdrażanie nowych usług oraz poprawa jakości obsługi klientów. " nie znam grugiej firmy, która tak źle traktuje swoich klientów ma nie kompetentne biuro obsługi klienta i stwaza tyle niepotrzebnych utrudnień. Jestem w sieci od ponad dwóch lat i moge coś na ten temat powiedzieć. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-11 10:41
    Qba oferta dla NMT za 1zł. nie na wszystkie aparaty.Niektóre są zależne od abonamentu,np.6210 w Idei Optimie 240,a SL 45 w240 tak więc wszystko ma swoją cenę.dane,,PROFIL''ze stycznia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-11 10:44
    Zapomniałem dodać oferta 1zł.ale przy konkretnym abonamencie tak dla pełnej jasności pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 10:55
    Tak, ale nie zmienia to faktu ze nigdzie nie dostaniesz takich sluchawek za zeta nawet z najwyzszym abonamentem!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 10:57
    Steve wole zeby cie pociagaly kobiety a nie siec komorkowa, a obralem sobie jeden z trzech obozow i siedze w nim oraz bronie jego zalet! Trzeba cos robic bo bedzie za nudno!
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2002-01-11 11:08
    Do Wajn: Mowisz, ze IDEA z uporem reklamuje minuty wliczone w abonament, bzdury chłopie gadasz, nie lubisz IDEI, to nie polemizuj mi tu, popatrz na PLUSA ile daje wliczonych minut w abonament, smiac mi sie chce jak widze oferte PLUSA. Wec zastanów sie co piszesz, a nie klikaj tu bzdur.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 11:23
    Plus na samych promocjach tak informuje przyszlych klientow ze w sumie potem okazuje sie ze wkopali sie na dwa lata i maj pretensje do operatora ze ich oszukano! Tak bylo z 601 minut gratis!
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-01-11 11:39
    qba:wez juz przestan. nikt nikogo nie wkopal na 2 lata cyro jest na rok a ze teoretyczne 601 minut jest na 2 lata to inna sprawa. nie podoba sie to zrywasz umowe po roku
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 12:01
    Nie gadaj bo wielu ludzi sie nacielo na te 601 minut gratis i mieli pretensje do Plusa, mam z tym kontakt wiec wiem o co chodzi!
    0
  • Users Avatars Mini
    yaro22 pisze: 2002-01-11 12:02
    idea jeszcze do niedawna była bardzo konkurencyjną firmą Teraz szkoda gadać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-11 12:07
    Qba,każdy operator tak układa regulaminyże tylko dokładne czytanie warunków promocji pozwala uniknąć pretensji.a jak jest wiemy i federacje konsumenckie pełno mają skarg klientów którzy w czasie podpisywania nie zwrócili uwagę na szczególy.Idea wcale nie jest bez grzechu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-11 12:15
    Nie kumam tych waszych dyskusji. Niektorzy staraj sie udowodniac ze jedna siec jest do dupy. A to nie bardzo jest mozliwe bo jakos wszystkie sieci maja sporo klientow. A moze to oznacza ze siec X zrobila w ciula 2 mln klientow, tzn zwabila ich nieuczciwa promocja??? Zastanowcie sie co Wy piszecie, bo piszecie bzdury. Nie moze kazda siec byc identyczna z idetycznym cenikiem, bo to byloby troche nielogiczne. Jeden za ciekawa oferte bedzie uwazal jedna siec a drugi druga. A to nie jest dyskusja bo w dyskusji podaje sie argumenty a co poniktorzy po prostu wpieraja innym ze dana siec jest najlepsza. Pozdrawiam normalnie myslacych :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasso pisze: 2002-01-11 12:25
    Giewont zgadzam sie w 100%. Czytam GOL prawie od poczatku, ale powoli przestaje czytac komentarze. Nie ma tam juz prawie ciekawych dyskusji. Odnosze wrazenie ze komentarze pisane sa tylko dla punktow, byle cos napisac. A najlepiej jeszcze jak mozna napisac ze jakas siec jest do d..y, bo moja jest najlepsza. Bez punktacji za komentarze dyskusja nabralaby moze jakiegos sensu. Ja rowniez Pozdrawiam normalnie myslacych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 12:26
    Do Kan: Nie mowie ze Idea jest bez grzechu, ale pokarz mi osobe ktora dokladnie przeczytala regulamin i wie jakie sa konsekwencje procz zerwania umowy!
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-01-11 12:37
    Kto ma tylko Ideę to może powiedzieć że nie ma jeszcze telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    peka pisze: 2002-01-11 12:41
    fian: chola, chola. Idea jest de beściak, Wolski jest de beściak i jego mafia też
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 13:06
    Ja osobiscie bylem oszukany przez Plusa i dlatego mam awersje!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-11 13:16
    fian : rozwiń swoją myśl :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 15:17
    Poszedlem po aktywacje z 3310 i chcialem najnizszy abonament, lecz pan diler powiedzal ze telefony z tymi taryfami sie skonczyly i beda dopiero za dwa tygodnie! Jezeli chce teraz to musze wziac wyzszy, wiec wziolem bo sie spieszylem! Wyszedlem i zadzwonilem do znajomego z Plusa! Sytuacja potoczyla sie tak ze salon zostal zawiszony na tydzien i zaja sie ta sprawa diler manager z wrocka! Zostalem przeproszony i zostal mi zmniejszony abonament! Wiec Plus to banda naciagaczy i oszustow!
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2002-01-11 15:27
    No i polski tort rynku GSM został juz prawie podzielony na trzy równe części - a dzieki utrudnieniom w dostepie do rynku telekomunikacyjnegob (koncesje, pozwolenia itd) nie ma co marzyć o wprowadzeniu kolejnego operatora na rynek.......korzyść niewątpliwie byłaby jedna - obnizka stawek za rozmowy i pewnie w końcu - tego czego tutaj nigdy sie nie doczekamy - uczciwa jednosekundowa taryfikacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    bart78 pisze: 2002-01-11 15:36
    w pełni popieram athlona wystarczy popatrzec na naszych sąsiadów czechów i słowaków i możemy tylko pomażyć o takich operatorach
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-11 15:43
    A tak naprawde to w polsce przydalo by sie miec jeszcze 2-óch operatorów!m wtedy to byla konkurencjia i byly ceny!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-11 16:14
    Kojo: jjjaassne! i bankructwo 3 pozostalych. Do wszystkich narzekajacych na mala ilosc operatorow i decyzje w tej sprawie URT: Hiszpania - prawie tyle samo ludnosci co Polska. Obszar tez troche wiekszy. Ilu operatorow: 3. Slownie: TRZECH. I co teraz wiecznie niezadowoleni?! Tam tez sa "utrudnienia w dostepie do rynku telekom" (vide: wypowiedz Athlona) A przeciez, jesli sie nie myle, to UE stosuje dosc czytelne i liberalne zasady w tej dziedzinie. Wnioski sami sobie wyciagnijcie....
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-11 16:16
    Zainteresowanych zapraszam na: www.gsmworld.com Aha! I jeszcze przyklad Niemiec. 80 mln ludzi, ile operatorow? 4. .... Takich przykladow mozna z pewnoscia mnozyc....
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-11 16:25
    Qba to wynika z nieuczyciwosci przedstawiciela a nie operatora, owszem operator odpowiada za przedstawicieli ale chyba nie powiesz mi ze do obowiazkow operatora nalezy kontorla kazdego salonu, tzn kazdego jego dzialania. W kazdej sieci zdarzaja sie nieuczciwi przedstawiciele i na to nie ma reguly czy to jest Era, Idea czy Plus.
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2002-01-11 16:49
    Do Hubert - Mi nie chodzi o to zeby zaistniał koniecznie na rynku czwarty, piaty czy dziesiaty operator, tylko o to żebysmy my abonenci mieli z tego wymierne korzysci w postaci nizszych kosztów użytkowania telefonów. A niestety nic tak nie zmusza operatorów jak zdrowa konkurencja - chyba że ty sądzisz ze to załatwią wytyczne administracyjne......
    0
  • Users Avatars Mini
    bart78 pisze: 2002-01-11 16:54
    tu nie chodzi o ilość operatorów ale o stosunek do klienta. zadowolony klient jako jeden z podstawowych celów firmy to rzecz obca dla naszych operatorów u na wyznaje sie zasade że niezadowolony klient to rzecz normalna ale ukonkurencji nie będzi itak lepiej więc jest to jego problem czy ktoś temu zaprzeczy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 17:03
    Do Giewonta: W Idei robilo sie to samo z aktywacjami bo sami jezdzilismy po salonach i sprawdzilismy to, ale to w czasach Idei 50 i 150, wiec wszedzie sie to stosuje, ale ja mam uraz do Plusa i tak juz pozostanie!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-11 17:04
    Athlon: no i w tym sie zgadzamy ;) Ale chyba na jakies widoczne skutki tej konkurencji chyba sobie jeszcze troche poczekamy...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-11 17:19
    QBA: cos jak "syndrom poaborcyjny"? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-11 17:22
    Ze tak zapytam co to jest ten syndrom!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-11 17:26
    To taki uraz psychiczny u kobiet, ktore dokonaly aborcji i ktory trwa do konca zycia, mimo ze urodzily one juz nastepne dzieci. Moze to porownanie do Twojej sytuacji z Plusem jest troche grubymi nicmi szyte, ale po prostu tak mi sie skojarzylo. ;) P.S. Bynajmniej nie jestem kobieta, a juz na pewno nie dokonalem aborcji ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    robru pisze: 2002-01-11 17:28
    jakoś nie mogę przekonać się do idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2002-01-11 17:57
    Zadna siec nie jest bez grzechu,ale oferowanie 8210 za 49zł to ciekawa oferta.Jasne ze ten telefon to nie rewelacja-dla takich jest Meritum. Jednie czego mi brakuje w Idei to tanszego GPRSu.A z Qba sie zgadzam,bo Plus to naprawde już nic nie znaczy-np.Simplus i SMS Pager...to jakaś paranoja a nie SMS...
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-11 18:42
    Zebro to powiedz mi dlaczego jezeli wg Ciebie plus nic nie znaczy ma coraz wicej klientow??? bo wg mnie jezeli firma nic nie znaczy to traci klientow, bo jest to firma uslugowa i jezeli uslugi ktore swiadczy sa na nieodpowiednim poziomie to klient szuka inego uslugodawcy. Ale nie pisz czegos w stylu "zlapala frajerow w oszukanej promocji" bo kazda siec jezeli chodzi o promocje postepuje identycznie. A jezeli ktos kto kupuje telefon w danej promocji a potem sie okazuje ze nie przeczytal regulaminu i mysal ze jest inaczej sam jest sobie winien. I nie ma tlumaczenia ze sprzedawca go naciagnal bo jak ktos tak tlumaczy to znaczy ze jest po prostu glupi i probuje zwalic wiine na innych. To jest kapitalizm nie ma nic za darmo a jak ktos jest naiwny to niech sie w koncu nauczy, i realniej patrzy na wszelkie promocje ktore nas otaczaja ( bo to dotyczy rowniez samochodow, mieszkan, sprzetu agd, rtv itd )
    0
  • Users Avatars Mini
    bart78 pisze: 2002-01-11 19:09
    giewont masz rację z tym, że ludzie nie czytaja co podpisują. z drugiej str zobaczymy co się stanie jak rynek sie nasyci i ludzi przestaną kupowac telefony w takich ilościach czy także pozwolą sobie na taką olewkę klienta
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-01-11 22:52
    Wtedy to sie dopiero zacznie prawdziwa walka o klienta BART78. Tak poza tym to mam to wszystko w d..pie.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-12 01:51
    Giewont : racja racja. ludziska nie czytają regulaminu a topem mają pretensje do garbatego :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-12 09:46
    Ale przeciez wiecie ze w regulaminie jest i tak wiele kroczkow!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-13 19:32
    Qba: my, GOLowicze je wszystkie znamy (przynajmniej mam taka nadzieje), ale GSMowi laicy - niestety nie; i dlatego jest mi ich troche szkoda :(
    0
  • Users Avatars Mini
    leszek27041 pisze: 2002-01-13 23:10
    Idea ma zapwsze pierwsza dobre aparaty, tylko w zasięgu jest ostatnia no i opinia krązy kipeska.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-14 09:29
    Do huberta: Golowiczy jest malo, a ludzi posiadajacych komorke wedlug newsow ponad 10.000.000 wiec jest wielu laikow, ktorzy daja sie naciagnac a potem zaluja!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-14 09:31
    Do Leszek27041: To fakt, ze ma najlepsze aparaty, ale z zasiegiem jest prawie identycznie jak u innych!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: