T-Mobile stworzył departament Public Affairs

Newsy
Opinie: 15
Piotr Kędzierski

Piotr Kędzierski dołączył do zespołu T-Mobile Polska, gdzie będzie zarządzał nowopowstałym Departamentem Public Affairs w pionie prezesa zarządu. Do głównych zadań nowej jednostki należy koordynowanie działań związanych z kształtowaniem relacji z instytucjami i organizacjami odpowiedzialnymi za rynek komunikacji elektronicznej.

Kędzierski posiada ponad 18-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii, przygotowaniu komunikacji oraz budowaniu pozytywnych relacji z otoczeniem w Polsce i w Europie. Do zadań Departamentu Public Affairs będzie należała współpraca z obszarami strategii, regulacji i komunikacji korporacyjnej w zakresie koordynacji działań związanych z kształtowaniem relacji z instytucjami i organizacjami odpowiedzialnymi za rynek komunikacji elektronicznej.

Teraz, kiedy usługi cyfrowe napędzają rozwój gospodarczy świata, współpraca biznesu z administracją rządową staje się jeszcze bardziej istotna. Dzięki wzajemnemu zrozumieniu potrzeb oraz dialogowi, możliwe jest wykorzystanie potencjału polskich firm w celu przyśpieszenia rozwoju gospodarczego i społecznego kraju. Chcemy aktywnie uczestniczyć w tym procesie i dlatego wyodrębniliśmy obszar Public Affairs, którym pokieruje Piotr Kędzierski – komentuje Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.

Piotr Kędzierski przez ponad dziesięć lat związany był z koncernem energetycznym Vattenfall w Polsce i za granicą, gdzie obejmował stanowiska Dyrektora Komunikacji Strategicznej oraz Zastępcy Dyrektora ds. ICM (Incident and Crisis Management). Pracę w komunikacji korporacyjnej rozpoczął w 1998 roku jako dyrektor Departamentu Promocji i Informacji PKO Banku Polskiego. Piotr Kędzierski jest absolwentem stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim.

Ostatnio Kędzierski był partnerem w agencji Canevas Communications, a w 2014 r. dyrektorem w KGHM.

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Jacek pisze: 2016-07-20 13:57
    będzie to miało jakiś wpływ na prywatnych klientów? bo chętnie bym usłyszał, że t-m pójdzie dalej z promocjami, zniżkami i z upraszczaniem faktur, co ostatnio zrobili z abonamentami. ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    X. pisze: 2016-07-20 14:20
    Jak nie nowy prezes to dyrektor i jeszcze ktoś tam. Czy to tak na prawdę ciężko zrozumieć czego potrzebuje klient? Niech podpatrzą jak i co robi konkurencja, bo inaczej odpłyną od nich wszyscy.
    1
  • Users Avatars Mini
    Thec pisze: 2016-07-20 14:22
    Teraz konsultanci po prostu beda musieli o 20% wiecej robic planow aby utrzymac kolejny dzial. A im zabiora systemy motywacyje pod pretekstem braku kasy czy za maly wymog. Kiedy skonczy sie w koncy tworzenie sztucznych miejsc pracy by utrzymywac darmozjadow. Ehhh... tamci odbiora sztucznie zarobione 5000 a konsultanci po wyprowaniu sobie zyl i uzeraniu sie otrzymaja 2000.... co o tym sadzicie??
    1
  • Users Avatars Mini
    job pisze: 2016-07-20 14:32
    Tej firmie to już chyba nawet Jezus Chrystus by nie pomógł.....
    2
  • Users Avatars Mini
    timbobajlusek pisze: 2016-07-20 14:34
    Timbobaj super oferta na kartkę!!!
    -2
  • Users Avatars Mini
    start pisze: 2016-07-20 15:36
    Ostatnie pół roku to wiele zmian u madżentowych, a wiadomo zmiany zmianami ale na efekty trzeba zaczekać. Osobiście jestem ich klientem od wielu lat i nie narzekam, tym bardziej dziwią mnie takie negatywne opinie jak tu w komentarzach, osób które pewnie nie miały na dobrą sprawe styczności z tą siecią nigdy...
    0
  • Users Avatars Mini
    ooo pisze: 2016-07-20 15:58
    Start ty klakerze!
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2016-07-20 17:16
    Rozumiem że teraz więcej pajacowania , tak sie nieskładnie złożyło, duetu Kędzior z Szulim. Teraz to rzeczywiście pozycjonują tmobile .. równając w dół z siłą wodospadu.
    0
  • Users Avatars Mini
    mmk pisze: 2016-07-20 17:37
    @start te ich zmiany nie przynoszą i nie przyniosą nic dobrego. Ta sieć jest obecnie nastawiona na dojenie klienta i wciskanie wyższych abonamentów w ofertach przedłużeniowych, a jakość obsługi stałych klientów to tragifarsa. Jestem z nimi praktycznie od początku ich istnienia (wtedy jeszcze ERA) lecz takie dziadostwo jak jest teraz za czasów Ery było nie do pomyślenia. Era była bardzo dobrze kojarzona. Zmianą na T zniszczyli tą opinię, a odbudować ją będzie bardzo ciężko lub niemożliwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Edgar pisze: 2016-07-20 20:21
    A może wreszcie t mobile stworzy jakaś ciekawa ofertę na kartę a nie kolejny departament itp
    0
  • Users Avatars Mini
    Edgar pisze: 2016-07-20 20:30
    A do którego departamentu należy złożyć podanie o rok ważności konta bo już się pogubilem
    0
  • Users Avatars Mini
    Do Edgara pisze: 2016-07-20 21:38
    przecież oferta na kartełkę w timbombajlełkę jest super!!! Nierozuzumiesz jej?!?!?!? Ach ci Polacy, ie rozumieją tak świetnej oferty w tak super sieci best in test xdxdxd xoxoxoxo
    0
  • Users Avatars Mini
    Mm...lena pisze: 2016-07-20 22:18
    @thec Fajnie gadasz. Bo inni wierza w te sieci jak... @mmk a ktora siec tak nie robi. Z 30zl od osoby nie da sie wyzyc. 40 zl to jest srednia dla sieci. Od zawsze. A teraz raty. Ze tez nie potrafia wyzyc legalnie na bts i uslugach.... Polska
    0
  • Users Avatars Mini
    kravmaga pisze: 2016-07-21 15:09
    ...czyżby operatorzy komórkowi byli miękkim łożem do lądowania dla tłustych misiów z dawnych spółek rządowych za czasów PO? Kędzierski był w KGHM, wadzunia się zmieniła to przyszedł do TMobile.
    0
  • Users Avatars Mini
    niemerytorycznie pisze: 2016-07-21 23:43
    Nowo_powstałym
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: