Piotr Kędzierski dołączył do zespołu T-Mobile Polska, gdzie będzie zarządzał nowopowstałym Departamentem Public Affairs w pionie prezesa zarządu. Do głównych zadań nowej jednostki należy koordynowanie działań związanych z kształtowaniem relacji z instytucjami i organizacjami odpowiedzialnymi za rynek komunikacji elektronicznej.
Kędzierski posiada ponad 18-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii, przygotowaniu komunikacji oraz budowaniu pozytywnych relacji z otoczeniem w Polsce i w Europie. Do zadań Departamentu Public Affairs będzie należała współpraca z obszarami strategii, regulacji i komunikacji korporacyjnej w zakresie koordynacji działań związanych z kształtowaniem relacji z instytucjami i organizacjami odpowiedzialnymi za rynek komunikacji elektronicznej.
Teraz, kiedy usługi cyfrowe napędzają rozwój gospodarczy świata, współpraca biznesu z administracją rządową staje się jeszcze bardziej istotna. Dzięki wzajemnemu zrozumieniu potrzeb oraz dialogowi, możliwe jest wykorzystanie potencjału polskich firm w celu przyśpieszenia rozwoju gospodarczego i społecznego kraju. Chcemy aktywnie uczestniczyć w tym procesie i dlatego wyodrębniliśmy obszar Public Affairs, którym pokieruje Piotr Kędzierski – komentuje Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.
Piotr Kędzierski przez ponad dziesięć lat związany był z koncernem energetycznym Vattenfall w Polsce i za granicą, gdzie obejmował stanowiska Dyrektora Komunikacji Strategicznej oraz Zastępcy Dyrektora ds. ICM (Incident and Crisis Management). Pracę w komunikacji korporacyjnej rozpoczął w 1998 roku jako dyrektor Departamentu Promocji i Informacji PKO Banku Polskiego. Piotr Kędzierski jest absolwentem stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim.
Ostatnio Kędzierski był partnerem w agencji Canevas Communications, a w 2014 r. dyrektorem w KGHM.
Do @TMobilePolska dołącza Piotr Kędzierski, który będzie odpowiedzialny za obszar Public Affairs. Piotrze – witamy po madżentowej stronie;)
— Adam Sawicki (@SawickiAd) July 20, 2016