1 września rusza nowa kampania reklamowa marki TELE2. Jej celem będzie promocja oferty internetowej – 2Mb/s od 16 zł miesięcznie.
Kampania „Pan Dobry i Pan Tani razem tylko w TELE2” kierowana jest do grupy młodych ludzi, ceniących wygodę, wysoką jakość i atrakcyjne ceny usług. Regularna kampania telewizyjna oparta została na koncepcji ukazującej trudną przyjaźń Dobrego i Taniego, jako uosobienia cech pozostających ze sobą w sprzeczności, którzy dzięki TELE2 mogą jednak razem żyć w harmonii.
Spot telewizyjny jest serią przezabawnych psot, które dwaj koledzy z biura płatają sobie nawzajem. Z żartu na żart ich wzajemna agresja rośnie. Widać wyraźnie, że Pan Dobry i Pan Tani żyją ze sobą jak pies z kotem, bo te dwie cechy prawie nigdy nie idą w parze… A jednak finałem eskalacji niewybrednych dowcipów nie jest wcale bójka. Po magicznym przejściu w ostatniej scenie widzimy, jak nasi bohaterowie padają sobie w ramiona na rajskiej plaży w świetle promieni zachodzącego słońca. Lektor wyjaśnia, że Pan Dobry i Pan Tani mogą jednak występować razem, ale tylko w ofercie TELE2.
Kampania potrwa półtora miesiąca i zakłada wykorzystanie takich mediów jak: telewizja, radio, kino i internet. Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis, kreacją internetową – 180heartbeats, zakupem mediów – Starcom, internetowych – ACR, a działaniami PR – agencja Walk Group.