Rakowski o sukcesie rebrandingu

Newsy
Opinie: 5
Na specjalnej konferencji prasowej w Dąbrowie koło Kielc prezes T-Mobile, Miroslav Rakowski, podał aktualne wyniki znajomości marki T-Mobile w Polsce. Aż 92% Polaków wie już, że Era zmieniła swoją markę na T-Mobile. Wspomagana świadomości marki wynosi obecnie 78%. Znajomość spontaniczna wynosi 43%. Wskaźnik Top of mind awareness (TOMA) osiąga poziom 17%, co oznacza, że T-Mobile jest już bardziej znany niż marka Play.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    olotoja pisze: 2011-10-01 22:34
    ta jasne sukces... szkoda że sprzedawcy nie wiedzą - chyba są w tych 8%, gdzie nie pójdziesz po doładowanie t-mobile to mówią, że nie ma!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2011-10-02 15:59
    olotoja - to kup doladowanie do ery ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    neff pisze: 2011-10-03 01:30
    olotoja, tyle tych reklam, że nie wiem gdzie się Ci Twoi sprzedawcy uchowali ;) Na początku 2012 ma też wystartować nowa Heyah - chyba będzie nowa oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    kubas pisze: 2011-10-03 11:39
    Chyba sprzedawcy w kiosku Ruch-u
    0
  • Users Avatars Mini
    Iliana pisze: 2011-10-11 13:35
    No ładnie... T-Mobile bardziej znana niz marka Play :) Pewnie dlatego ze Era byla od zawsze i nagle wszyscy zachodzili w glowe co sie stalo z Erą :D A tak naprawdę, to nie ma co się dziwić. TM ma przynajmniej przyzwoity zasieg i jakosc rozmow. Play stawia tylko na zasieg w duzych miastach i wiele na tym tracac...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: