Miroslav Rakowski, szef polskiego T-Mobile, powiedział w wywiadzie dla Dziennika Gazeta Prawna, że "oferta heyah non stop posiada dwie podstawowe przewagi nad ofertami konkurencji. Marka heyah, ma ugruntowaną pozycję i jest obecna na rynku od dawna. Posiada bardzo dużą rozpoznawalność, zwłaszcza wśród ludzi młodych i aktywnych. Oferty heyah są proste i przejrzyste i klienci mają zaufanie do tej marki. Nasi konkurenci będą potrzebowali dużo czasu i środków, aby zbudować podobny poziom świadomości wśród klientów, jaki ma obecnie heyah. Będzie to niezwykle trudne na rynku telekomunikacyjnym, który się kurczy, a konkurencja jest bardzo duża. Drugą przewagą heyah non stop jest oferowanie telefonów, które są dostępne dla klientów na bardzo dobrych warunkach finansowych. Myślę, że dzięki temu pierwsza oferta abonamentowa heyah może namieszać na rynku, podobnie gdy heyah wchodziła na rynek. Żadna oferta i marka nie powtórzyła tego sukcesu."
Prezes tak ocenia obecną systuację rynkową w Polsce: "Ceny na polskim rynku telekomunikacyjnym są bardzo niskie i w tym zakresie praktycznie żaden operator specjalnie się nie wyróżnia. Nie my rozpoczęliśmy tę wojnę cenową, ale skutecznie na nią odpowiedzieliśmy. Jeżeli w przyszłości pojawią się nowe to również na nie odpowiemy."
Według prezesa T-Mobile, większość klientów nie potrzebuje ofert no limit: "Jeżeli popatrzymy na liczbę minut średnio wykorzystywaną przez abonentów na polskim rynku, to stwierdzimy, że większość z nich wykorzystuje nie więcej niż około 250 minut. Oznacza to, że im oferty no limit nie są do niczego potrzebne. Jest grupa klientów aktywnych na rynku i to do nich skierowane są nowe oferty no limit. Przy podobnej ofercie cenowej o wyborze klientów będą decydowały inne czynniki i tutaj heyah ma się o co bić."
Szczegóły dotyczące oferty Heyah non stop znajdują się tutaj