Najdroższe marki na świecie - jest debiutant

Newsy
Opinie: 0
Najdroższe marki na świecie - jest debiutant

Firma  Interbrand opublikowała swój coroczny ranking najbardziej wartościowych marek na świecie - Best Global Brands 2022.

Tegorocznym numerem 1 jest Apple z wartością marki ocenioną przez Interbrand na ponad 482 mld dolarów. To oznacza wzrost wartości aż o 18%.

Numerem 2 jest Microsoft, którego wartość wynosi 278 mld (wzrost o 32%).

Numer 3 to Google – plus 28% i marka warta prawie 252 mld.

Samsung zajmuje wysoką 5 pozycję z marką wycenioną na prawie 88 mld (wzrost o 17%).

Numerem 19 jest Intel, numer 21 to Adobe, 59 to Philips.

Pozycję 84 w rankingu Best Global Brands zajmuje Xiaomi z marką wartą 7.3 mld dolarów. Marka Xiaomi jest debiutantem w tym rankingu.

Huawei jest wyceniony na 6.6 mld (7% wzrostu) i jego marka zajmuje pozycję numer 86.

Z pełnym rankingiem najlepiej wycenianych marek można zapoznać się tutaj

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: