Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
18 listopada 2024
Firma Interbrand opublikowała swój coroczny ranking najbardziej wartościowych marek na świecie - Best Global Brands 2022.
Tegorocznym numerem 1 jest Apple z wartością marki ocenioną przez Interbrand na ponad 482 mld dolarów. To oznacza wzrost wartości aż o 18%.
Numerem 2 jest Microsoft, którego wartość wynosi 278 mld (wzrost o 32%).
Numer 3 to Google – plus 28% i marka warta prawie 252 mld.
Samsung zajmuje wysoką 5 pozycję z marką wycenioną na prawie 88 mld (wzrost o 17%).
Numerem 19 jest Intel, numer 21 to Adobe, 59 to Philips.
Pozycję 84 w rankingu Best Global Brands zajmuje Xiaomi z marką wartą 7.3 mld dolarów. Marka Xiaomi jest debiutantem w tym rankingu.
Huawei jest wyceniony na 6.6 mld (7% wzrostu) i jego marka zajmuje pozycję numer 86.