Prezentujemy najnowszy raport Fanpage Trends przygotowany przez zespół Fanpage Trender w kategorii telekomunikacja. Jacek Szejda, analityk w SmartNet Research & Solutions, koordynator comiesięcznych raportów Fanpage Trends, tak ocenia sytuację telekomunikacyjnych profili na Facebooku w styczniu:
Największe profile w branży telekomunikacyjnej pod względem liczby fanów należą do ścisłej czołówki polskojęzycznego Facebooka. Strony te systematycznie, z miesiąca na miesiąc poszerzają bazę fanów; marki Play, Plus i Orange odnotowały w styczniu bardzo wysokie przyrosty liczby fanów, zarówno w ujęciu liczbowym, jak i procentowym. W wielu zestawieniach króluje Serce i Rozum, skądinąd dobry przykład skutecznego wykorzystania "brand heroes" w długotrwałej kampanii integrującej wiele kanałów. Wysoką względną interaktywnością wyróżnia się fanpage Play4U, pomyślany jako Facebookowe centrum obsługi klienta -- wysoka wartość Relative Interactivity jest związana z dużą liczbą wpisów zostawianych na tej stronie przez fanów-użytkowników sieci. Najpopularniejsze wpisy opublikowane na stronach firm telekomunikacyjnych angażowały głównie kobiety.