Zaczyna się rebranding na EE

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Consumer: Sharpening our focus to create a better business

Brytyjskie BT poinformowało, że główną marką w grupie będzie EE. Rebranding ma potrwać kilka najbliższych miesięcy. Do tej pory większość usług, systemów, aplikacji, planów i strategii było dublowane. Teraz BT chce uprościć zarządzenie operatorem poprzez postawienie na jedną, wybraną markę dla klientów indywidualnych.

Marka EE na rynku brytyjskim jest obecna od 2012 r.

Trochę niezrozumiałe jest to, że w komunikacie prasowym zaznaczono, że marka BT nadal będzie wykorzystywana dla usług szerokopasmowych i stacjonarnych (poza konwergencją). BT Sport będzie nadal marką telewizyjną (niedługo rozpocznie się współpraca z Warner Bros. Discovery). Plusnet, value brand, będzie nadal oferować klientom podstawowe, proste łącza szerokopasmowe i stacjonarne.

BT pozostanie flagową marką dla sektora publicznego i klientów hurtowych.

Zmiany w brandingu mają potrwać wiele miesięcy.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: