Miroslav Rakowski, nowy prezes zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej, udzielił wywiadu serwisowi rpkom.pl. Prezes potwierdził, że rebranding jest już przesądzony, ale szef Ery nie zdradził na kiedy jest planowany. Rakowski obiecał także nową kulturę korporacyjną, sprawniejsze zarządzanie, mniejszą liczbę procedur wymaganych przy działaniach operacyjnych. Prezes twierdzi, że zmiany nie będą powiązane z redukcją zatrudnienia. Marka Heyah ma szanse przetrwać rebranding, bo "to bardzo silny brand, skierowany do młodzieży." T-Mobile po rebrandingu nie będzie walczył cenami, ale na pewno zaoferuje nowe produkty m.in. w połączeniach roamingowych i międzynarodowych. Era planuje także rozwój usług stacjonarnych, także aby wesprzeć rozwój transmisji danych w sieci mobilnej. Nie jest wykluczone przejęcie operatora usług stacjonarnych. Era nie planuje natomiast przejęć na rynku komórkowym. Era wprowadzi także usługi telewizji cyfrowej, ale na razie nie wiadomo w jakiej technologii.