Magazyn Media i Marketing napisał, że PTK Centertel ma kłopoty z wyborem agencji, która przygotuje kampanię rebrandingową. Według magazynu, propozycje agencji Grey nie zostały przez klienta zaakceptowane i być może całą kampanię przygotuje agencja Testardo (obecnie zajmuje się głównie POP-em) lub agencja DDB Warszawa (agencja Telekomunikacji Polskiej).
Rebranding Idei ma rozpocząć się już we wrześniu. W Rumunii kampania zmiany marki na Orange złożona była z dwóch etapów: w pierwszej operator informował, że dotychczasowa marka zmieni się na Orange, a dopiero po paru tygodniach firma zaprezentowała swoją nową ofertę. Według nieoficjalnych informacji, w Polsce planowana jest likwidacja wszystkich dotychczasowych marek - także mocnej marki POP, która mogłaby stać się po rebrandingu bezpośrednią tanią kontrofertą submarek Heyah i Sami Swoi.
Kampania Orange będzie musiała w prawidłowy sposób pokazać Polakom wartości, z którymi nowa marka ma się kojarzyć, czyli ma być postrzegana jako: innowacyjna, dynamiczna, bezpośrednia, przyjazna oraz uczciwa.