Rebranding w Orange Polska

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Rebranding w Orange Polska

Hurtowy segment działalności Orange Polska zmienił swoją markę. Obszer rynku hurtowego otrzymał od października wspólną markę dla rynku krajowego i międzynarodowego Orange Wholesale.

Jest to marka wykorzystywana od dłuższego czasu w globalych strukturach Orange.

Zmiana identyfikacji wizualnej Rynku hurtowego nie powoduje zmian w umowach, na fakturach oraz w innych dokumentach formalnych.

Orange tak opisuje nową wizualizację swojej marki biznesowej:

Nowa identyfikacja Wholesale opiera się na motywie przecinających się horyzontów. W świecie malejących odległości i zacierających się granic cyfrowych zachodzące na siebie horyzonty stają się nową normą. Te kolorowe linie o różnej grubości odzwierciedlają mnogość sieci. Biegną przez obrazy, płaszczyzny i wiadomości jak połączenia sieciowe, obecne wszędzie i przez cały czas. Stanowią ortonormalną, matematyczną interpretację elementów infrastruktury: sieci są jak niewidzialne kable, napięte i zawsze w ruchu.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: