Regulamin Promocji „Dom Plus”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „Dom Plus” obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" i jednocześnie kupią w Salonie Firmowym Polkomtel S.A. aparat telefoniczny w cenie promocyjnej oraz wybiorą jeden z promocyjnych planów taryfowych: Domowa 30 lub Domowa 60, o których mowa w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu Promocji „Dom Plus”.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł brutto.
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Aparat telefoniczny oferowany przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowi niepodzielny Zestaw z kartą SIM i samodzielnie nie jest przedmiotem Promocji „Dom Plus”.
5. Promocyjna cena w zł aparatu telefonicznego oferowanego w Promocji „Dom Plus” wchodzącego w skład Zestawu wynosi odpowiednio:
L.p. | Model telefonu | Cena promocyjna w zł brutto przy zawarciu Umowy i wyborze jednego z promocyjnych planów taryfowych: | Cena w zł brutto aparatu telefonicznego oferowanego na warunkach ogólnych | |
Domowa 30 | Domowa 60 | |||
1. | Telefon biurkowy, Jablotron GDP-02 | 199,00 zł | 99,00 zł | 599,00 zł |
Cena detaliczna aparatu telefonicznego na dzień 19.09.2005
6. Promocja „Dom Plus” trwa od 19.09.2005 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 31.12.2005 roku.
7. Do wzięcia udziału w Promocji „Dom Plus” nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji „Dom Plus” zobowiązany jest do wyboru jednego z promocyjnych planów taryfowych: Domowa 30 lub Domowa 60, zgodnie z poniższą specyfikacją:
Domowa 30 | Domowa 60 | |
Abonament miesięczny brutto | 30 zł | 60 zł |
liczba minut wliczonych w abonament na krajowe połączenia do krajowych sieci stacjonarnych i sieci Plus GSM | 60 | 120 |
stawka brutto za minutę krajowego połączenia do krajowych sieci stacjonarnych | 0,18 zł | |
stawka brutto za minutę krajowego połączenia do sieci Plus GSM | 0,36 zł | |
stawka brutto za minutę krajowego połączenia do pozostałych krajowych sieci komórkowych | 0,72 zł | |
stawka brutto za wysłanie jednej krajowej wiadomości SMS | 0,18 zł |
Opłaty za połączenia krajowe naliczane są za każdą rozpoczętą sekundę połączenia.
Opłaty za połączenia międzynarodowe naliczane są za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia.
Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT.
9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność aparatu wskazanego w § 1 pkt.5 uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. / Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM.
§ 2 OGRANICZENIA
1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Dom Plus":
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy.
2. W przypadku zmiany promocyjnego planu taryfowego lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też cesji na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie funkcjonowania promocyjnych planów taryfowych, o których mowa w § 1 pkt.8 Regulaminu Promocji „Dom Plus”, niewykorzystane minuty wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty.
3. Abonent biorący udział w Promocji „Dom Plus” nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji „Dom Plus” może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM na warunkach Promocji „Dom Plus” zmienić wybrany promocyjny plan taryfowy na inny promocyjny plan taryfowy, o którym mowa w § 1 pkt.8 Regulaminu Promocji lub na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf NowyPlus (NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165), z zastrzeżeniem, że w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM na warunkach Promocji „Dom Plus” zmiana może nastąpić wyłącznie na promocyjny plan taryfowy, o którym mowa w § 1 pkt.8 lub taryfę z miesięczną opłatą stałą o wyższej wartości. Po upływie 12 miesięcy od aktywacji karty SIM na warunkach Promocji "Dom Plus", w przypadku zmiany promocyjnego planu taryfowego, o którym mowa w § 1 pkt.8 Regulaminu Promocji na inny promocyjny plan taryfowy, o którym mowa w § 1 pkt.8 Regulaminu Promocji lub taryfę z miesięczną opłatą abonamentową o niższej wartości opłata za zmianę wynosi 30,50 zł brutto.
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.4 niniejszego Regulaminu Promocji „Dom Plus”, jakakolwiek zmiana promocyjnego planu taryfowego jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
§ 3 WARUNKI SPECJALNE
1. Minuty wliczone w abonament nie są wymienne na SMS.
2. Minuty wliczone w abonament można wykorzystać na krajowe połączenia do krajowych sieci stacjonarnych oraz do sieci Plus GSM. Minut wliczonych w abonament nie można wykorzystać na usługi międzynarodowe i roamingowe; połączenia z numerami sieci Sami Swoi; połączenia z numerami Premium Rate oraz numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usługi: Numer Ulgowy i usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych oraz transmisję danych.
3. Minuty wliczone w abonament, określone w § 1 pkt.8, niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych.
4. Jeśli liczba minut wliczonych w abonament nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do ich niewykorzystanej części. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty wliczone w abonament.
5. Abonentowi, który zakupił Zestaw w Promocji „Dom Plus" i wybrał promocyjny plan taryfowy Domowa 60 w momencie aktywacji automatycznie uruchomiony zostaje promocyjny pakiet „Darmowe Wieczory i Weekendy”, który przyznawany jest przez 24 pełne okresy rozliczeniowe rozpoczynając od daty aktywacji karty SIM, z zastrzeżeniem § 3 pkt 8, a opłata za ten pakiet wliczona jest w abonament miesięczny.
6. Promocyjny pakiet „Darmowe Wieczory i Weekendy” obejmuje w każdym z 24 okresów rozliczeniowych 300 minut do wykorzystania na krajowe połączenia do sieci Plus GSM i do krajowych sieci stacjonarnych w godzinach 18.00 - 8.00 od poniedziałku do piątku oraz całą dobę w soboty, niedziele i święta, z wyłączeniem połączeń z numerami sieci Sami Swoi, numerami Premium Rate oraz numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usługi Numer Ulgowy i usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych oraz transmisji danych.
7. Minuty wliczone w promocyjny pakiet „Darmowe Wieczory i Weekendy”, o których mowa w § 3 pkt. 6 powyżej można wykorzystać wyłącznie w okresie rozliczeniowym, którego dotyczą. Jeśli minuty wliczone w pakiet „Darmowe Wieczory i Weekendy” nie zostaną wykorzystane w danym okresie rozliczeniowym wówczas Abonent traci prawo do ich niewykorzystanej części. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty wliczone w pakiet „Darmowe Wieczory i Weekendy”.
8. Jeżeli Abonent dokona aktywacji karty SIM w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut wliczonych w promocyjny pakiet „Darmowe Wieczory i Weekendy” w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
9. Po wykorzystaniu wszystkich minut wliczonych w pakiet „Darmowe Wieczory i Weekendy” w danym okresie rozliczeniowym, opłata za minutę połączenia z numerami w sieci Plus GSM oraz z numerami stacjonarnymi zgodna będzie ze stawkami określonymi w § 1 pkt.8.
10. Z zastrzeżeniem § 2 pkt 4, jakakolwiek zmiana promocyjnego planu taryfowego; transfer numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też cesja na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie, o którym mowa w §2 pkt.1, powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z promocyjnego pakietu „Darmowe Wieczory i Weekendy” na warunkach promocyjnych określonych w §3 pkt.5 - 8. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony czas rozmów w ramach promocyjnego pakietu „Darmowe Wieczory i Weekendy”.
11. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji „Dom Plus" nie ma możliwości aktywowania promocyjnej usługi „Swojaki” ani „Strefa Plus”.
12. Za usługi nie określone w § 1 pkt.8 opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf NowyPlus, zgodnie z poniższą tabelą:
Promocyjny plan taryfowy | Domowa 30 | Domowa 60 |
Odpowiadająca taryfa NowyPlus | NowyPlus 25 | NowyPlus 55 |
13. Jeżeli Abonent dokona aktywacji karty SIM w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut wliczonych w abonament w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI
1. Promocja „Dom Plus” w czasie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji „Dom Plus” będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość.
§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W Promocji " Dom Plus ", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "Dom Plus", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto.
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 8 pkt.1 Regulaminu.
§ 6 BLOKADA KARTY SIM
1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 610,00 zł brutto.
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 6 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.
§ 7 INNE ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel S.A. ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji „Dom Plus” ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.
§ 8 KARY UMOWNE
1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu:
a) rozwiązania Umowy przez Abonenta
b) zawieszenia świadczenia usług przez Abonenta,
c) spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta, w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów
d) spowodowania zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 PLN. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 8 pkt.2.
2. Jeżeli rozwiązanie Umowy przez Abonenta, zawieszenie świadczenia usług przez Abonenta, spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów albo spowodowanie zaprzestania świadczenia usług przez Polkomtel SA w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów nastąpi w okresie:
przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej, o której mowa w § 8 pkt.1
pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej, o której mowa w § 8 pkt.1
pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej, o której mowa w § 8 pkt.1
pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcami 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej. o której mowa w § 8 pkt.1
3. Nie podlega rygorom określonym w § 8 pkt.1 i 2 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji „Dom Plus” zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.