Regulamin promocji „Plan Codzienny” z dnia 26 kwietnia 2004 r.
§ 1 ZAKRES PROMOCJI
1. Promocyjna sprzedaż telefonów i aktywacji w ofercie „Plan Codzienny”, zwana dalej „Promocją” skierowana jest osób fizycznych, prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, zwanych dalej „Abonentami”, zawierających w okresie jej trwania umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Idea, zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 28 października 2003 roku.
2. Promocja obowiązuje od dnia 26.04.2004 r. do odwołania albo do wyczerpania zapasów telefonów lub kart SIM. PTK Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zakończenia Promocji w każdym czasie, bez podawania przyczyn.
§ 2 PRZEDMIOT PROMOCJI
1. W ramach Promocji opłata za włączenie do sieci (aktywacja) w promocyjnym planie taryfowym Plan Codzienny wynosi 50 zł bez VAT (61 zł z VAT) i jest płatna wraz z pierwszym rachunkiem za usługi telekomunikacyjne.
2. W ramach Promocji Abonent ma możliwość zakupu telefonu w cenie promocyjnej określonej w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Plan Codzienny” obowiązującym w dniu zawarcia umowy.
3. Telefony oferowane w Promocji posiadają blokadę SIM-lock umożliwiającą pracę telefonu jedynie z kartami SIM w sieci Idea.
4. W promocyjnym planie taryfowym Plan Codzienny Abonent otrzymuje na każdy dzień miesiąca Pakiet Codzienny.
5. Abonent korzystający z promocyjnego planu taryfowego Plan Codzienny ponosi opłaty zgodne z poniższym cennikiem:
Okres rozliczeniowy: jeden miesiąc (31, 30, 29 albo 28 dni)
Plan taryfowy: Plan Codzienny | Cena (w zł) | |
bez VAT | z VAT | |
Opłata dzienna za Pakiet Codzienny (płatna z góry w cyklach miesięcznych) | 1,50 | 1,83 |
Liczba bezpłatnych minut połączeń lub SMS-ów do sieci Idea w Pakiecie Codziennym do wykorzystania w danym dniu (w godz. 00.00.00 – 23.59.59) 1) 2) | 20 | |
Opłata za minutę połączenia 3) 4): - do sieci Idea po wykorzystaniu minut z Pakietu Codziennego - do innych sieci | 1,35 | 1,65 |
Opłata za wysłanie SMS-a: - do sieci Idea po wykorzystaniu SMS-ów z Pakietu Codziennego | 0,24 | 0,29 |
Opłata za SMS-a wysłanego na numer 333 o treści 5): - DZIEN (sprawdzenie liczby minut/SMS-ów pozostałych do wykorzystania w danym dniu w Pakiecie Codziennym) - ILE (sprawdzenie liczby dodatkowych minut/SMS-ów np. minut zakupionych za punkty Profit, pozostałych do wykorzystania w danym miesiącu z wyłączeniem minut wynikających z Pakietu Codziennego) | 0,24 | 0,29 |
Połączenia międzynarodowe | 1,35 + stawka za połączenie wg Cennika połączeń międzynarodowych w sieci Idea | 1,65 + stawka za połączenie wg Cennika połączeń międzynarodowych w sieci Idea |
1) Z wyłączeniem połączeń i SMS-ów z numerami bezpłatnymi i specjalnymi określonymi w Cenniku usług w ofercie Idea Optima w tabeli „Opłaty za połączenia z numerami specjalnymi”.
2) Każda minuta wykorzystana na połączenia zmniejsza liczbę możliwych do wysłania SMS-ów o 1 i odwrotnie: każdy wysłany SMS zmniejsza o 1 liczbę minut możliwych do wykorzystania na połączenia. Niewykorzystane w danym dniu minuty lub SMS-y będące w Pakiecie Codziennym nie przechodzą na następny dzień lub na następny miesiąc.
3) Rozmowa rozpoczęta przed godz. 24.00 i kontynuowana po godz. 00.00 będzie w całości zaliczona do dnia, w którym została rozpoczęta.
4) Opłata za pełną minutę połączenia. Po pierwszej minucie połączenia, za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia naliczana jest połowa opłaty.
5) SMS nie jest wliczany do Pakietu Codziennego.
6. Pakiet z minutami lub SMS-ami inny niż Pakiet Codzienny może być wykorzystany na połączenia lub SMS-y:
a) do sieci Idea po wykorzystaniu Pakietu Codziennego,
b) do pozostałych sieci niezależnie od wykorzystania Pakietu Codziennego.
7. Abonent ma możliwość bezpłatnej zmiany promocyjnego planu taryfowego Plan Codzienny na jeden z planów taryfowych:
a) Nowa Idea Optima 30, 60, 90, 120, 240 lub Pakiet DoMowy w czasie trwania umowy o świadczenie usług
telekomunikacyjnych
b) Idea Firma 25, 50, 100 lub Idea Top Firma 200, 400 - po zakończeniu 6 pełnego okresu rozliczeniowego liczonego od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, pod warunkiem, że Abonent jest uprawniony do skorzystania z oferty Idea Firma lub Idea Top Firma.
Nowy plan taryfowy obowiązuje od następnego okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym nastąpiła dyspozycja zmiany.
8. Abonentowi korzystającemu w 24-ym pełnym okresie rozliczeniowym liczonym od daty zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z planu taryfowego Plan Codzienny, PTK Centertel sp. z o.o. automatycznie zmieni plan taryfowy Plan Codzienny na plan taryfowy Nowa Idea Optima 60 począwszy od 25-go pełnego okresu rozliczeniowego.
9. W ramach Promocji Abonent ma możliwość korzystania z połączeń z numerami infolinii i serwisów audioteksowych na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia promocyjnej usługi „Dostęp do numerów infolinii i serwisów audioteksowych”.
10. W planie taryfowym Plan Codzienny nie są dostępne usługi: „Trzy i Ja”, „Wolne Chwile”, „Przyjaciel”.
11. Korzystanie z usług dostępnych w planie taryfowym Plan Codzienny, w zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem odbywa się na zasadach określonych w obowiązującym Cenniku usług w ofercie Idea Optima.
§ 3 WARUNKI PROMOCJI
1. Warunkiem skorzystania z niniejszej Promocji jest:
a) zawarcie z PTK Centertel sp. z o.o. umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony 24 miesiące z jednoczesnym zakupem telefonu w promocyjnej cenie zgodnej z Cennikiem telefonów w ofercie promocyjnej „Plan Codzienny”,
b) wyrażenie zgody na wykonanie kserokopii dokumentów wymaganych przez PTK Centertel sp. z o.o. do zawarcia umowy oraz dokumentów potwierdzających wiarygodność płatniczą Abonenta, zgodnie z obowiązującą Procedurą zawierania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w PTK Centertel sp. z o.o. ,
c) zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu,
d) wybór promocyjnego planu taryfowego Plan Codzienny.
2. Po upływie okresu, o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a), umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych przekształca się w umowę na czas nieokreślony.
3. Abonent w czasie określonym w § 3 pkt 1 lit. a) zobowiązany jest do:
a) utrzymywania aktywnego numeru w sieci Idea,
b) niedokonywania odłączenia czasowego na życzenie Abonenta,
c) niewypowiadania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
4. W czasie 6 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych Abonent zobowiązany jest do niedokonywania zmiany promocyjnego planu taryfowego Plan Codzienny na jeden z planów taryfowych Idea Firma 25, 50, 100 lub Idea Top Firma 200, 400.
5. W czasie trwania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony Abonent nie ma możliwości zmiany promocyjnego planu taryfowego Plan Codzienny na plan taryfowy Nowa Idea Optima 15, MEGA 150, MEGA 350, IdeaMIX 19,99, IdeaMIX 49,99 lub IdeaMIX TP.
6. Niedotrzymanie warunków Promocji określonych w § 3 pkt 3, § 3 pkt 4 będzie traktowane jako wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Abonenta, z przyczyn leżących po jego stronie.
§ 4 KARY UMOWNE, OPŁATY SPECJALNE
1. W przypadku naruszenia przez Abonenta warunków niniejszego Regulaminu, określonych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4, a także rozwiązania umowy przez PTK Centertel z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel sp. z o.o. uprawniony jest żądać od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 750 zł dla każdego numeru abonenckiego, którego naruszenie dotyczy.
§ 5 UMOWY ZAWARTE POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Prawo powyższe przysługuje Konsumentowi, czyli osobie fizycznej zawierającej umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku odstąpienia od umowy świadczenie usług telekomunikacyjnych Abonent obowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości
różnicy pomiędzy rzeczywistą ceną telefonu, określoną w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Plan Codzienny” jako „Cena telefonu poza ofertą promocyjną”, a ceną uiszczoną przez Abonenta.
2. Na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży telefonu zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Prawo powyższe przysługuje Konsumentowi, czyli osobie fizycznej zawierającej umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. W przypadku skorzystania przez Abonenta wyłącznie z prawa, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu, a następnie naruszenia przez Abonenta warunków opisanych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4, a także rozwiązania umowy przez PTK Centertel sp. z o.o. z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel sp. z o.o. uprawniony jest żądać od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 250 zł.
§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 28 października 2003 roku oraz obowiązującego Cennika usług
w ofercie Idea Optima.
2. W okresie, o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a) Abonent nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z innych ofert, dotyczących zniżek w abonamencie lub opłatach za połączenia w zakresie numeru abonenckiego objętego niniejszą Promocją.
Cennik telefonów w ofercie „Plan Codzienny” znajduje się tutaj (plik w formacie PDF, 34KB)