Regulamin promocji „SIMDATA” - dodatkowa karta prepaid do transmisji danych

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 193

Regulamin Promocji „SIMDATA”

1. Promocja "SIMDATA" ("Promocja") trwa od 27.05.2005 r. do 31.01.2006 r.
2. Promocja obejmuje osoby, które w okresie jej trwania:
a) zakupią promocyjny Mini Zestaw SIMPLUS „SIMDATA” składający się z karty SIM (z przypisanym numerem telefonu) oraz materiałów informacyjnych („Mini Zestaw”) za 30 zł z VAT ( w tym 20 zł z VAT na połączenia i SMS-y oraz inne usługi dodatkowe dostępne w ramach promocyjnej taryfy SIMDATA) z przypisaną promocyjna taryfą SIMDATA („Promocyjna Taryfa SIMDATA”)
b) włączą się do sieci, stając się Użytkownikami w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Użytkowników.
3. Promocyjne stawki oraz zasady świadczenia usług, a w szczególności wykonywania połączeń, przesyłania wiadomości SMS oraz korzystania z usług dodatkowych dostępnych w ramach Promocyjnej Taryfy SIMDATA, określone są w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu Promocji.
4. Wszystkie ceny podane w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu Promocji podane są w złotych polskich. Podatek VAT na usługi telekomunikacyjne wynosi 22 %.
5. Zastrzega się możliwość zmiany niniejszego Regulaminu Promocji oraz wcześniejszego zakończenia Promocji.
6. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Promocji zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Użytkowników.
7. Organizatorem niniejszej Promocji jest Polkomtel S.A. z siedzibą Al. Jerozolimskie 81, 02 – 001 Warszawa.
8. Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu Promocji stanowi jego integralną część.

Załącznik nr 1
do Regulaminu Promocji „SIMDATA”


PROMOCYJNA TARYFA SIMDATA
1. Opłaty za transmisję danych

Pozycja Jednostka Cena z VAT
Pakietowa transmisja danych (GPRS) Internet 100KB (APN: www.plusgsm.pl; Internet )1,2 100KB 0,12 zł / 100 KB
Minuta połączenia z Internetem (połączenie komutowane HSCSD, CSD) - numer 123 i 321 min 0,31 zł/min
Pakietowa transmisja danych (GPRS) WAP 10KB (APN: wap.plusgsm.pl ) 1,2 10KB 0,12 zł /10KB
Minuta połączenia z WAP (połączenie komutowane HSCSD, CSD) - numer 234 min 0,31 zł / min

2. Opłaty za połączenia krajowe i SMS

Połączenia krajowe Stawka podstawowa - wszystkie sieci krajowe (stacjonarne oraz sieci komórkowe)
Cały tydzień Z VAT 1,20 zł
Stawka za 1 SMS Z VAT 0,29 zł

3. Opłaty za połączenia międzynarodowe.

Stawka za minutę połączenia Wg tabeli połączeń międzynarodowych + stawka za minutę połączenia krajowego do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych

Tabela opłat za połączenia międzynarodowe
Opłaty według podziału na strefy taryfowe

Numer strefy taryfowej Opłata za minutę połączenia

Z VAT
Kraj
1 1,70 zł Białoruś, Bułgaria, Czechy, Litwa, Rumunia, Słowacja, Ukraina
2 1,89 zł Austria, Belgia, Dania, Holandia, Liechtenstein, Niemcy, Owcze Wyspy, Szwajcaria, Szwecja, Węgry
3 2,06 zł Andora, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Estonia, sieć wydzielona COMINCOM(Moskwa), Finlandia, Francja, Grecja, Jugosławia Fed. Rep. (Serbia i Czarnogóra), Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Mołdawia, Monako, Norwegia, Rosja, San Marino, Słowenia, Watykan, Wielka Brytania, Włochy
4 2,28 zł Albania, Armenia, Azerbejdżan, Cypr, Gruzja, Hiszpania, Irlandia, Kanaryjskie (Wyspy), Kazachstan, Kirgistan, Libia, Malta, Tadżykistan, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Uzbekistan
5 2,56 zł Algieria, Gibraltar, Islandia, Maroko, Portugalia
6  4,22 zł Alaska, Australia, Dziewicze Wyspy St. Zjedn., Ekwador, Gabon, Gujana Francuska, Gwadelupa, Gwatemala, Hawaje, Kanada, Zjednoczone Emiraty Arabskie (Abu Dhabi), Adżman, Dubai,Fudżaira, Ras-al-Haima, Szardża, Umm-al-Kaiwan), Martynika,Puerto Rico, Somalia, Stany Zjedn. Amer. Północnej, Wenezuela
7 7,63 zł  Afganistan, Angola, Anguilla, Antiqua i Barbuda, Antyle Holenderskie, Arabia Saudyjska, Argentyna, Aruba, Bahama, Bahrajn, Bangladesz, Barbados, Belau, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Brazylia, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Chile, Chiny, Cooka (Wyspy), Czad, Diego Garcia, Dominika, Dominikana, Dziewicze Wyspy Brytyjskie, Dżibuti, Egipt, Erytrea, Etiopia, Falklandy, Fidżi, Filipiny, Gambia, Ghana, Grenada, Grenlandia, Guam, Gujana, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równik, Haiti, Honduras, Hong-Kong, Indie, Indonezja, Irak, Iran, Izrael, Jamajka, Japonia, Jemen, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Katar, Kenia, Kiribati, Kolumbia, Komory, Kongo, Kongo-Rep. Demokratyczna, Korea Płd., Koreańska Rep. Lud.-Dem, Kostaryka, Kuba, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Marshalla (Wyspy), Mauretania, Mauritius, Meksyk, Mikronezja, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Myanmar, Namibia, Nauru, Nepal, Niger, Nigeria, Nikaragua, Niue, Norfolk, Nowa Kaledonia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua (Nowa Gwinea), Paragwaj, Peru, Polinezja Francuska, Republika Południowej Afryki, Republika Środkowo-Afryk., Reunion, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent, Saipan, Salomona (Wyspy), Salwador, Samoa Amerykańskie, Samoa Zachodnie, Senegal, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Sudan, Surinam, Swaziland, Syria, Św.Helena (Wyspa), Św.Piotra i Mikelona (Wyspy), Św.Tomasza (Wyspa), Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tokelau, Tonga, Trynidad i Tobago, Turks, Tuvalu, Uganda, Urugwaj, Wallis i Futuna, Wietnam, Wniebowstąpienia (Wyspy), Wybrzeże Kości Słoniowej, Vanuatu, Zanzibar, Zambia, Zielonego Przylądka (Wyspy), Zimbabwe

4. Naliczanie opłat za połączenia do wszystkich sieci krajowych (stacjonarnych i komórkowych) i połączenia międzynarodowe

  • opłaty za połączenia do wszystkich sieci krajowych ( stacjonarnych i komórkowych) naliczane są za każdą sekundę połączenia – 1/60 stawki minutowej

  • za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia międzynarodowego naliczana jest połowa stawki za 1 minutę połączenia

5. Telekarty zasilające

  Telekarta SIMPLUS „10” Telekarta SIMPLUS „30” Telekarta SIMPLUS „50” Telekarta SIMPLUS „100 / 115” Telekarta SIMPLUS „150 / 180”
Z VAT 10 zł 30,00 zł 50,00 zł 100,00 zł * 150,00 zł**
Okres ważności dla usług i połączeń wychodzących 7
Dni
30
dni
90
dni
180
dni
180
dni
Okres ważności dla połączeń przychodzących 37
Dni
60
dni
120
dni
210
dni
210
dni

* Przy zakupie telekarty „100 / 115” udzielany jest rabat w wysokości 15 zł.
** Przy zakupie telekarty „150 / 180” udzielany jest rabat w wysokości 30 zł.

6. Opłaty za połączenia pod numery serwisów rozrywkowych i informacyjnych

Numer serwisu * Opłata za minutę połączenia
Z VAT
605 70 5x xx 2,28 zł
605 70 6x xx 2,44 zł
605 70 7x xx 2,56 zł
605 70 8x xx 4,22 zł
605 70 9x xx 4,88 zł

* - x dowolna cyfra z zakresu od 0 do 9. Numery podawane będą przez dostawców serwisów rozrywkowych i informacyjnych w ich materiałach reklamowych i promocyjnych.
Objaśnienia

Ceny są podane za minutę połączenia. Naliczanie impulsu następuje co każde rozpoczęte 60 sekund połączenia z wybranym numerem. Podane stawki obowiązują przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Dostęp do serwisów rozrywkowych i informacyjnych
Opłata za połączenie z numerami serwisów rozrywkowych i informacyjnych

Zakres numerów Opłata za minutę połączenia
Z VAT
*70 x1 0,61 zł
*71 x1 1,22 zł
*72 x1 2,44 zł
*73 x1 3,66 zł
*74 x1 4,88 zł
*75 x2 6,10 zł
*76 x2 7,32 zł
*77 x2 8,54 zł
*78 x2 9,76 zł
*79 x2 10,98 zł

x - oznacza ciąg cyfr z zakresu od 0 do 9
1 naliczanie opłat za połączenia za każde rozpoczęte 60 sekund
2 naliczanie opłat za połączenia za każde rozpoczęte 30 sekund

7. Opłaty za pozostałe usługi.

Opłaty za usługi
Zasilenie konta (numer 5555) Bezpłatne3
Identyfikacja numeru dzwoniącego (CLIP) Bezpłatne3
Zastrzeżenie prezentacji numeru dzwoniącego (CLIR) Bezpłatne3
Przyjmowanie wiadomości tekstowych SMS Bezpłatne3
Poczta głosowa SIMPLUS Brak poczty głosowej
Przesyłanie wiadomości SMS – e-mail (numer 119999) Opłata naliczana wg stawki obowiązującej za wysłanie 1 wiadomości tekstowej SMS  
Jednorazowe połączenie z Działem Obsługi Klienta SIMPLUS (numer 2601) Z VAT 0,95 zł - niezależnie od czasu trwania połączenia -
Wiadomości multimedialne MMS9 Z VAT 0,40 zł
SimplusNet – dostęp głosowy
Opłata za minutę połączenia z numerem 4444
Z VAT 0,30 zł
Pilot Plus
Opłata za wysłanie jednej wiadomości po wybraniu poleceń z grupy Pilot Plus w menu Plus Mega
Z VAT 0,92 zł

Uwaga:
Dostęp do niektórych serwisów w ramach stron WAP jest dodatkowo płatny. Informacja o tym, że serwis jest płatny wraz z wysokością opłaty za korzystanie z danego serwisu pojawi się na wyświetlaczu telefonu. Wejście do odpłatnego serwisu WAP jest możliwe po akceptacji przez Użytkownika wysokości dodatkowej opłaty. W przypadku braku akceptacji dostęp do serwisu jest zablokowany, a dodatkowa opłata nie jest naliczana.

8. Usługi „Krótkim kodem”

Nazwa usługi Kod usługi Opłata za usługę
„Na raz, dwa, trzy”
Zasilenie konta SIMPLUS, TELEKOD oznacza 14-cyfrowy numer z karty zasilającej
*123*TELEKOD# Bezpłatne3
 
„Jaka taryfa”
Sprawdzenie aktualnej taryfy
*147# Bezpłatne3
„Dostępny Limit Krótkim Kodem” Sprawdzenie aktualnego limitu *100# Bezpłatne3
„Do kiedy?”
Sprawdzenie okresu ważności konta
*125# Bezpłatne3
„Zmień język” Zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język polski *105*10# Bezpłatne3
Zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język angielski *105*20# Bezpłatne3
Aktywne usługi na koncie Sprawdzenie aktywnych usług na koncie *101# Bezpłatne3
  • Uaktywnienie usług „Krótkim kodem” polega na wpisaniu wyżej wymienionych kodów w telefonie i naciśnięciu przycisku „zadzwoń”

Opinie:

Opinie archiwalne (193):

Komentuj

Komentarze / 193

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 00:04
    Kto dał 10 punktów tej ofercie , niech się przyzna! ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2005-05-28 00:01
    Ciekawa propozycja dla... obcokrajowców- turustów, będących tymczasowo w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 00:03
    Co stoi (stało) na przeszkodzie , by te same stawki wprowadzić do zwykłych taryf Simplusa? Ruch obliczony na zwiększenie liczby aktywacji;-) Cena za HSCSD to kompletna pomyłka , a ceny gprs też nie zachwycają. Zaś ceny za połączenia głosowe i smsy to ... brak mi słów;
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 00:06
    ***derek - jak ma sim-locka w swoim telefonie to nie za bardzo;-) A z Sagemem "emłaj" z Simpka to się nie za bardzo przyda;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    spokojna pisze: 2005-05-28 00:07
    nie ma co, jaj nie urywa!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-05-28 00:14
    issa ----- te 10 pkt. to dał pewnie prezez Pachowski ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Witcher pisze: 2005-05-28 00:17
    Niezla sprawa... Teraz na zajeciach i "ciekawszych" wykladach to jak znalazl... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2005-05-28 00:20
    Bez sensu i drogo. Nawet do samego netu.
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-28 00:37
    chyba lepiej by było gdyby taktowanie na www było co 10KB ale w sumie ja sie nie znam.Jak zwykle dowiaduje sie o nowej promocji z gol, dobrze ze jest bo wogóle bym nic nie wiedział...
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-05-28 00:40
    to jest taniej niz w simplusie ale mogli te stawki za gprs jeszcze o conajmnije połowe obnizyć
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-28 00:47
    Porazka... myslalem, ze to bedzie jakas rewelacja, ale srodze sie zawiodlem :(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 00:56
    Można by dodać do Easy pakiet Easy Gprs;-) Lub rozwinąć tę w kierunku pakietowym , skoro stawki za smsy i połączenia głosowe są teraz w Easy atrakcyjniejsze niż w NP , można tak samo zrobić z gprs , lub przynajmniej dorównać. Wpisujemy odpowiedni kod i mamy pakiet 50 mega w szczycie i poza szczytem za 30zł , lub za 20/30 zł pakiet 100/250 mega poza szczytem i w weekendy. Nawet uwzględniając wykorzystanie w ciągu 30 dni i przepadanie niewykorzystanej częsci , byłaby to rewelacja a Plus by raczej nie stracił.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-28 00:59
    Issa - ja dałem! Nie, no dobra - żartuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:04
    elmo11 - masz taniej? issa - to PRE-PAID!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:05
    issa - JEŚLI KTOŚ POTRZEBUJE 250 MEGA ZA 30 ZŁOTYCH, NIECH SOBIE WEŹNMIE W nOWYM pLUSIE...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:10
    Nie rozumiem za bardzo Waszej krytyki... Ceny transmisji danych dą DOKŁADNIE TE SAME co w Nowych Plusach... Taktowanie też... W czym problem? Że nie ma pakietów 90 MB po 6 złotych netto? Przecież one były dla biznesu tylko, a toi, że mżńa z nich korzystać nie stanowi najmniejszej podstawy do jakichkolwiek porównań, nie sądzicie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:11
    Podajcie mi gdzie można kupić tanie modemu GPRS a jeszcze lepiej EDGE... Ja już mam kilka zamówień na "instalację" ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 01:11
    ***wlo - nie wiem , czy taniej , ale o ile mnie pamięc nie myli w tej samej cenie , a w okresie promocji pakietów taniej jest w Jednej Idei na Kartę. Tanie minuty , tanie smsy , tani gprs. Wszystko razem i z sensem ,z możliwością migracji do POPa i z powrotem. To nie jest żadne wytłumaczenie , że pre-paid. To znaczy , że gorszy? Bo Idea pokazuje , że nie... 24 mega za 30zł... Hmmm , to nie lepiej by było już dokupić zamiast tego Nową Super Kartę z abo.25zł? I połączenia tańsze i smsy i gprs w najgorszym wypadku nie droższy ,a w najlepszym dużo tańszy. 30 mega , załóżmy na pocztę. OK. ktoś ciągnie przez Outlooka , a co będzie jak się nadzieje na 1-2 megowy plik od znajomego? To że sporadycznie , to żadne wytłumaczenie. Pakiety gprs w NP też można wyłączać i włączać w razie potrzeby...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 01:14
    ***wlo - no to zdążyłem napisać o NP... :-)) A o pakietach 90 mega nikt tu jeszcze nie napisał;-) Naprawdę zastanawiające jest to , że nie można było(?) dodać tych cen do zwykłych taryf Simplus , lub do tej taryfy cen za minutę i smsy jak choćby z Team7...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-28 01:20
    Issa - nietrudno się domyśleć - po to, żeby móc się chwalić największym przyrostem liczby "nowych klientów".
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:23
    issa - nie wydziwiaj... chcesz mieć wszystko w jednym? Masz... Max Profit ;-) Tyle, że za superkartę co miesiąc regularnie dostajesz fakturkę z terminem 14 dni od daty wystawienia ;-) Za Nowy Plus, mimo możliwości włączania i wyłaczania pakietów kiedy się podoba, podobnie co miesiąc fakturka przychodzi... Nawet jeśłi się nie dzwoni i nie konwersuje na GG ;-) To jest wytłumaczenie... Nie napisał? Napisze...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:29
    Grzegorz Z. - jeśli to tak cienka oferta to chyba głuipich za dużo nie znajdą? Nie wiem czemu nie można było... Może chcą rozdzielić jak w abonamentowych, że karty są tylko (no, nie tylko ale przede wszystkim) do transmisji danych? To dla mnie np. jest lepsze rozwiązanie, niż jedna karta w telefonie. Coraz więcej jest urządzeń gdzie można włożyć kartę sim i korzystać z transmisji danych nie pozbawiając się telefonu. Cena jaka jest taka jest... Jedni mają drożej inni taniej, jedni mają pakiety po 100 kilo inni po 500 albo po 10... Jest to nowa oferta, ciekawa oferta. Mi się podoba i jak mówiłem, mam kilku znajomych zainteresowanych taką właśnie ofertą - wszyscy oni mają telefony i po tej samej cenie (albo i taniej w pakietach) mogliby korzystać z transmisji danych. Jednak kiedy im powiedziałem o tym, powiedziałęm że za cenę 30 zł mogą mieć kilka razy więcej ciągle są zainteresowani - bo potrzebują to do naprawdę sporadycznego korzystania z dostępu do sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-05-28 01:32
    ceny z kosmosu oczywiscie 1 punkt
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:34
    arczi - a gdzie mają ziemskie ceny?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:40
    No ja mogę powiedzieć, że to wygórowana cena - tutaj 1 MB za 1 złoty netto taktowane co 100 kB. Ja mogę mieć 10 MB za 1 złoty taktowane co 10 kB... To więcej niż 90 MB za 6 złotych netto, ale też jeśli wezmę pakiet 90 MB oznacza to, że wyrzuciłem w błoto 6 złotych...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 01:41
    wg mnie oferta do bani! co to za łaska dac pakiety w sim+? czy oni nie rozumieja, ze 99% ludzi nie kupi sobie drugiej karty i nie bedzie z niej korzystac? bo oni chca miec pakiety na _tej samej_ karcie co juz maja i nie przejmowac sie kazdym zassanym kilobajtem! i zadne tlumaczenia ze to pre-paid mnie nie rusza! co to, doplaca polkomtel do nich czy co? jak tak to niech zlikwiduje sim+ i bedzie po klopocie! widocznie plusowi nie zalezy na kasie.. a jeszcze tyle jej mozna sciagnac z rynku.. wystarczylaby porzadna kampania i pakieciki.. ale co ja sie znam! coz, widocznie plusowi to wisi, a jak plusowi wisi porzadna obsluga klienta to mnie wisi oferowanie takich pseudouslug jak powyzej! amen!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:44
    Q! - więc problemu nie ma - ci którzy chcą mieć tani internet na jednej karcie poczekają... nie muszą korzystać - pokażą Plusowi, że to nie tędy droga... Jakie radykalne opinie! Niech zlikwodują Simplusa... A czemu nie Heyah? Tam nie ma żadnej oferty transmisji danych, czy może się mylę?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 01:47
    aha! i w kontekscie tego niusa mozna powiedziec, ze o jakichkolwiek zmianach gprs'a w sim+ do konca stycznia 2006 mozemy sobie pomarzyc.. :-/ coz, widocznie plusowi smierdzi kasa od pre-paid'owcow.. bez łaski! plus ostatnio ladnie daje "czadu" w pre! a to poroniona pseudo taryfa "sim+ easy", a to te pseudo pakiety.. nie wspomne juz o "rewelacyjnej" team7 przestarzalej o pol roku (co najmniej), nie dzialajacej (do konca) poprawnie nowej platformie, itp. "jutro zaczyna sie juz dzis (u konkurencji, a nie u nas)." atpo: plus chyba bawi sie w zabawe zwana "powrot do przeszlosci".. no coz, szkoda juz slow..
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 01:49
    *** wlo -- mylisz sie.. w heyah jest wap / gprs po 20 gr za 50 kB (razem dane we/wy).. :-) gdyby patrzec z Twojego punktu widzenia (klienta poslusznie czekajacego na Pana sprzedawce i siedzacego cicho jak cos nie gra) to minuta dalej by byla po 2.90, takt 60/60, brak uslug dodanych, a sms tylko na zamowienie (aktywacja) i po 1 pln za sztuke.. *** wlo -- nie tedy droga! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:51
    Q! - o ile abonamentowcy mogą mieć pewien problem, to pre-paidowcy go nie powinni mieć... Jedt cała gama ofert alternatywnych... Heyah z tanią transmisją danych, TT Happy z ceną coś ok. 1,40 za MB... Tylko wybierać.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-28 01:51
    Jezu 21 wiek i SESEMES po 29 Groszy??? na łeb upadli???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:54
    Q! - to sobie podłącz tego Heyaha do komputera i ściągnij pocztę, przejrzyj ofertę allegro...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 01:56
    *** wlo -- znow patrzysz nie od tej strony! aaa, juz wiem o co Ci chodzi! po prostu bys nie mogl zniesc gdyby "szczyl placacy 30 pln / m-c i nie majacy zadnych zobowiazan" placil za gprs tyle co Ty? :-P zauwaz, ze abonamentowcy maja inne przywileje (5+, pwa, "sluchawka za zeta", kolorowa makulatura co m-c, rachunek szczegolowy, tanszy (i prostszy) roaming, itd.).. poza tym nie widzisz, ze ja nie chce _tego samego_ co abo maja? ja chce tylko zlizone uslugi (pakiet gprs 15 mb za 10 pln).. tak duzo wymagam? moja kasa smierdzi polkomtelowi? nie rozumiem tego, naprawde..
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-05-28 01:57
    ***wlo jesli chodzi ci o karty PCMCIA to na allegro pojawiaja sie rzadko ale sa cena do ok 300zl
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-28 01:58
    Wlo - czemu nie? Zwłaszcza że tam nie liczą osobno za wysłane i odebrane, tylko te 20 gr za 50 kb to łącznie za oba kierunki. W Maxproficie by się takie przydało, no nie? ;-
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:58
    Q! - śmieszny jesteś trochę powiem Ci szczerze... Jakie zobowiązania? Ty do mnie coś porównujesz? Człowieku - nie tędy droga!! Jeśli chcesz czego innego to sobie kup!!! A kiedy to zrobisz, powiedz, gdzie kupiłeś!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 01:59
    *** wlo -- czyli to dziala tylko na "dzwonki i tapety"? no dobra, niech i tak bedzie.. ale wciaz nie rozumiesz (i nawet sie nie starasz) mojego punktu widzenia.. coz, trudno.. ja na ten temat mam swoje zdanie i go nie zmienie.. :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 01:59
    Grzegorz Z. - ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 02:01
    *** wlo -- najpierw piszesz, ze jest spory wybor ofert gprs'a wsrod pre-paid'ow i zawsze mozna przejsc tam gdzie pasuje, a jak ja pisze o "wolnosci" pod tym wzgledem uzytkownikow pre to sie dziwisz.. no sorry -- cos tu chyba nie gra..
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 02:02
    Grzegorz Z. - ja nie korzystam z cennikowej transmisji danych za "impuls" bo korzystam na tyle dużo, że oferta pakietów jest dla mnie korzystniejsza. A 50 kB w obecnym pakiecie taktowanym co 10 kB mam po niecałe 2 grosze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-28 02:02
    a co? może w Maxproficie są liczone razem? nie! Tylko szczyl płacący 30 zł miesięcznie bez zobowiązań - w Heyah - ma takie oto rozwiązanie do dyspozycji.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 02:04
    Q! - no właśnie masz wolność - wybierasz to co Ci pasuje. Nie musisz najgorszej oferty brać, takiej, po której oceniasz, że operatorowi pieniądze śmierdzą i nie chce sobie dać szansy zbicia kasy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 02:04
    Grzegorz Z. - nie są liczone razem, ale co to ma do rzeczy?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 02:05
    i na WAP-ie tylko... Chłopie, daj spokój ;-) O czym mówimy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 02:05
    *** wlo -- gdybym patrzyl tylko na gprs to zapewne sim+ bym nie wzial.. ale nie samym gprs'em czlowiek zyje.. :-) ok, niewazne, zmykam juz.. milego klikania.. ;-) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 02:06
    A jeśli nawet... WAP mam w moim pos..ym MaxProfit co 1 kB liczony... naprawdę to chyba jednak "nieco" lepsze niż 50 kB łącznie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-28 02:06
    a co do rzeczy mają pakiety po 9 mb ? Dobrze chociaż, że nie są po 75 zł :) Dobranoc!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 02:07
    "gdybym patrzyl tylko na gprs to zapewne sim+ bym nie wzial.. " - a na co patrzysz, że wziąłeś? Ja też gdybym tylko na gprs patrzył tej oferty w życiu bym nie wziął ;-))) Ale są tacy, którzy wezmą, sporo weźmie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 02:17
    Aj, aj, aj... Panowie... Ja nie przeczytałem regulaminu porządnie a i redaktory się nie popisały... Przypisy: 1 Opłaty za pobranie i wysłanie danych naliczane są razem (w ramach jednej sesji). Opłaty za połączenie APN: wap.plusgsm.pl; naliczane są za każde rozpoczęte 10 KB; Opłaty za połączenia za APN: www.plusgsm.pl oraz Internet naliczane są za każde rozpoczęte 100KB 2 APN (Acces Point Name) oznacza nazwę punktu dostępu do sieci informatycznej, jak np. dostęp do Internetu lub serwisu WAP." O czym to mieliśmy porozmawiać? Grzegorz Z.?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-28 02:17
    ***wlo: Alez Ty potrafisz wszystko latwo wytlumaczyc. Nie porownujcie tego z pakietami 90MB po 6zl ??? Jak to nie? Przeciez to jest wlasnie prepaid i operator juz w momencie zakupu startera zarabia, zeby chociaz jakies karty PCMCIA w zestawach zamiast telefonow byly to nic nie powiem. Dla kogo niby mialaby byc ta oferta adresowana? To ma byc odpowiedz na BlueConnect?? Smiech na sali chyba. Jesli mialaby to byc odpowiedz konkretna na BlueConncect to musialby byc byc karty np. z zlotowke, umowa na czas okreslony i takie stawki + ciut tansze pakiety moglyby sie obronic lub karty w cenach \"normalnych\" i normalne stawki.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-28 02:17
    Ale to to jest kompletny niewypal. Kazdy rozsadny biznesmen, ktory potrzebuje mobilnego dostepu wezmie usluge PTC, bo po pierwsze integruje wszystkie rodzaje dostepu, po drugie daje mozliwosc zakupu karty, po trzecie jest postpaidem. Tu juz kazdy musi samemu ocenic czy to wada czy zaleta. Ale nie przyjmuj wszystkiego az tak bezkrytycznie i nie przekonuj innych do tej oferty...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 02:21
    tkubon - odpowiedź na blueconnect? A może na dostęp przez satelitę (ostatnio się ktoś reklamuje)? Biznesmeni mają lepsze i tańsze rozwiązania już od dłuższego czasu. Ty chyba nie myslałeś, że to oferta dla biznesu jest? Nie przekonujęnikogo, szczególnie biznesu . Ale OK - to cienka oferta... nikt im tego nie kupi...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 02:22
    A nie biznes sobie z Heyah będzie korzystał...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 02:23
    Alno z Happy (przy okazji jeśli 4 miesiące ma aktywną kartę sobie tanio pogada...)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 02:25
    Powiedzcie, w porównaniu z czym to jest niewypał? No bo chyba z czymś porównujecie? Nie można powiedzieć np., że nasze Słońce to niewypał... Nie mamy innego.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-28 02:33
    wlo: simplus doszedl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-05-28 02:46
    a jednak jest jakiś plus tej oferty-dane naliczane są łącznie
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-05-28 02:49
    coś mi sie zdaje że ostatnio Plus zaczął duzo ciekawych ofert postpaid wypuszczać ale prepaid zaniedbuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2005-05-28 11:00
    Wystarczyło obniżyć opłaty za transmisję w Simplusie a nie tworzyć jakieś dziwadło.Widać że Plus na siłę chce dostukać te 2 miliony nowych klientów ale tą ofertą będzie trudno...
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2005-05-28 11:02
    wlo: wlo może ceny są najniższe na rynku bo takie same jak w NP ale jak się robi taką ofertęna transmisję danych to przynajmniej powinni te ceny jeszcze obniżyć a połączenia głoosowe sobie darować
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-28 11:11
    **wlo: Na BlueConnect, na GOLu byla nie dawno wzmianka, ze plus szykuje tansza oferte dostepu mobilnego jako odpowied zna BC i nazywac sie to ma SIMDATA. Wiec jesli to jest ta odpowiedz to zenada. A jest to niewypal w porownaniu chociazby do pakietow GPRS tych starych, nawet cen GPRSu w TT, choc tam jest naliczanie co 0,5MB to mimo to taniej wychodzi niz tutaj przy dluzszych sesjach
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-28 11:27
    ...a mi sie wydaje ze i na to znajdą sie chętni.bo jade na wakacje na tydzień kupuje taką karte, zasilam, korzystam z www i email, wracam i wyp...do kosza, moge to zrobić bo nie dawałem nikomu tego numeru,nikt nie bedzie do mnie na niego oddzwaniał a że smsy po 0,29?ja na abonamentowej karcie nie wysyłam bo wole zadzwonić albo maila sklecić a tu na karcie którą bede miał wyłącznie do netu bede pisał smsy...no ale dla mnie pisanie smsa to jak kara
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 11:48
    elmo11 - są takie same ale plusem jest łączne naliczanie danych... A powiedz dlaczego ciągniki siodłowe nie mają wygodnych foteli dla 10 pasażerów, jedynie dla trzech i komfortową leżankę (też nie wszystkie)? tkubon - kto tę informację podał? Polkomtel? No weź bądź poważny - nie wierzysz w to co mówisz, prawda? Jakich starych pakietów GPRS? Taniej wychodzi w TT mówisz? A jak to policzyłeś? Nawet dla kogoś kto chciałby pociągnąć film nie będzie taniej, tym bardzej dla kogoś dla kogo paczka 100 kB jest za duża - co tutaj już też mówiono... 50 KB liczone łącznie jest OK a Ty mówisz o pół mega liczone rozdzielnie? Faaajnie ;-) No i ten WAP w paczkach po 500 kilobajtów... suuuper ;-) neko - tam do kosza... 365 dni karta jest ważna (kas pozostaje ;-)) - do następnych wakacji spokojnie wytrzyma.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 11:51
    ***tkubon - Ale czy aby nie było informacji , że alternatywą dla BlueConnect będzie oferta możlwa do włączenia na aktualnie posiadanych aktywacjach? Zaraz poszukam tego newsa...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 11:59
    W porównaniu do ofert abonamentowych (pakietów szczególnie) to nic nadzwyczajnego - trzeba przyznać. Klienci abonamentowi na pewno nie skorzystają - to oczywiste. Chociaż... Jeśli bym miał urządzenie, np. palmtop z gniazdem na SIM i GPRS-em, to kto wie... Z drugiej strony taki palmtop ma zwykle inne łącza - bluetooth np. i znowu - eliminowałoby to potrzebę posiadania oddzielnej aktywacji. Ale dla jak sądzę sporej części abonamentowców i pre-paidowców to jest ciekawe rozwiązanie. Mamy pierwszy dzień oferty promocyjnej. Trzeba poczekać na rozwój sytuacji - jest karta, jest system zasialnia - to najważniejsze. Wprowadzenie pakietów to sądzę drobnostka tylko. Dlatego myślę, żeby Ci, którzy mają coś tańszego (ja też mam taniej - 4 grosze brutto za 100 kB i nie jest to najtaniej jak wiecie) nie krytykowali oferty nie dla siebie. Nie porównywali tej oferty ze swoją ofertą - jeśli już to z porównywalną... którą - kuż pytałem?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 11:59
    issa - od kogo ta informacja? Od dobrze poinformowanych? Wyborcza też była dobrze poinformowana ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 12:01
    No , to nie jest na szczęście odpowiedź na BlueConnect , chyba , że wyjątkowo opatrznie zinterpretowałem wcześniejszy news. Czekamy dalej , pierwsze SimDatowe koty za płoty;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 12:04
    ***wlo - obyś się mylił , bo jeśli to jest alternatywa , to salwy śmiech z Plusa będzie słychać w Karkonoszach;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 12:07
    issa - jeśli jest trochę prawdy w tych niewsach to wg mnie "obecne taryfy" to nie taryfy standardowe, "telefoniczne" nazwijmy to tak, ale taryfy do transmisji danych. Czy już zapomniałeś, że są takie? Dla firm właśnie. Za 25 netto 50 MB np. albo 2 GB za 199 netto. Rozmowy po złotówce netto, esemesy po 20 groszy netto. To myślę będzie podstawa tamtej oferty - może i nawet zmienią nazwę na simData tej oferty także?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 12:08
    Nie mylę się - to nie jest odpowiedź... Bo czym było wczśniejsze wprowadzenie tamtych ofert transmisji danych (jeszcze przed erowym blueconnectem)?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 12:31
    *** wlo (0959) -- "wprowadzenie pakietow to sadze drobnostka tylko"! wlasnie dokladnie o tej drobnostce mowilem! jesli wprowadza ciekawe pakiety (nawet takie jak w NP) to bedzie to! a jesli ma to byc odpowiedz na BC to tyle raczej nie wystarczy.. a Ty od razu sie nasmiewasz.. nieladnie tak, oj nieladnie.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 12:36
    Q! - naśmiewam się, bo jak pre-paidowa usługa ma być "odpowiedzią" na Blueconnect? Nie zwróciłeś uwagi, że lepsze niz ta usługi Plus już ma w swojej ofercie? Tamte nie były odpowioedzią na Blueconnect bo były przed wprowadzeniem przez Ere tej oferty, a to ma byc? Przestań...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 12:38
    Nawet jeśli wprowadzą te pakiety w tej pre-paidowej simData to ciągle nie będzie to odpowiedź. To będze tylko jedna z ofert dostępu do sieci. I tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 12:56
    *** wlo -- a gdzie ja pisalem, ze to ma byc odpowiedz na BC? takiej odpowiedzi w pre na 99.9% nie bedzie! bo pre nie jest do tego, przeciez! :-) chodzilo mi raczej o pakiety _podobne_ do tych z abonamentu, co w pre jest jak najbardziej mozliwe, i z pewnoscia przynosiloby operatorowi (niekoniecznie plusowi) dodatkowe zyski! :-) a co do simDATA to, jesli by to wprowadzic do pre, mogloby byc ciekawe np. do wysylania mms'ow (laczny takt we/wy).. pytanie tylko skad wysylac takie mms'y, aby docieraly bezposrednio na telefon? aha, chyba juz wiem: 486..@mmsc.plusgsm.pl? ;-) jak wiesz *** wlo to prosze o odp. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-28 13:06
    Q!- ma być chyba @mmsc.plusnet.pl... A wysyłać skąd? No np. z Plusnetu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 13:14
    Q! - w PlusNecie na stronie głównej jest możliwość wysyłania ememesów na telefony w Plusie. Także na podany adres ty;lko z adresu PlusNet wyślesz. Chociaż szczerze powiem, mi się nie udało jeszcze (niektózy mówią, że się da - w skrzynce nadawczej podaje właśnie taki adres, ale wg mnie nie wystarczy go wpisać do wysyłki, jakieś inne mechanizmy stosują), co najwyżej na komórkę przychodzi esemes z informacją o ememesia do odebrania w Plusnecie. pajorro - udało Ci się kiedykolwiek?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 13:20
    Może inaczej - udaje się ale jeśli się wysyła tylko poprzez www. Z klienta pocztowgo (poprzez konto w Plusnecie) ma te objawy, o których mówię ;-) Sorry za nieścisłość. Ale jeśli tak, to lepiej korzystać z gotowego formularza niż logować się w skrzynce. Chociaż ze skrzynki wygodniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 13:24
    *** wlo -- chodzi mi o to, zeby zasysac jak najmniejsza ilosc danych (wiecej zostanie na mms'a w paczce 100 kB).. chcociaz chyba i tak wtedy nawet np. 60 kB za 12 gr to calkiem dobry wynik.. ;-) o formularzu na plusnecie wiem, tez korzystam z niego.. :-) tak wiec czekamy na rozwoj tej uslugi (moze byc nawet w takiej formie jak jest) i wprowadzenie do sim+ jako dodatkowa usluge.. :-) *** pajorro -- no wlasnie, udalo Ci sie? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 13:26
    *** wlo -- przez www to rozumiem, ze moze byc przez przegladarke (xhtml) w telefonie? komus juz sie to udalo? ciekawe jak wtedy wyszukuje sie plik? no i szkoda, ze tylko jedna fotke mozna wyslac i tylko(?) do 50 kB.. ale dobre i to, choc troche kombinowania.. zwyklym mms'em by chyba to sprytniej poszlo.. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-28 13:33
    **wlo: Informacje te podal GOL, ktory przynajmniej dla mnie jest w miare wiarygodnym zrodlem informacji ;) Poczytaj pare artykulow wstecz to zobaczysz o czym pisze. Stare pakiety to oczywiscie 90mb za 7,32zl. Pisze stare, bo na nie promocja dawno przestala obowiazywac, a mimo tego mozna je ciagle uruchamiac. Gdy chodzi o GPRS w erze no to rzeczywiscie jest troche drozej, ale za chwile piszesz o osobach dla ktorych paczka 100kb jest za duza? To co chcesz w necie ogladac strony tekstowe. Zaladuj jakis portal i juz prawie 100kb nie masz (uwazgledniajac wszystkei elementy, np. flash), wiec naliczanie przynajmniej dla mnie nie ma az tak wielkiego znaczenia przy przegladaniu stron www, bardziej liczy sie cena za 1MB, ale to juz zalezy od indywidualnych upodoban. Poza tym jesli ktos chce miec na osobnej aktywacji transmisje danych to lepiej chyba wziac jakis tani abonament (moze za niedlugo pojawi sie opcja za 10zl) i do tego uruchomic sobie 3 pakiety po 90MB :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-28 13:36
    poza tym cena gprs w TT to 72gr za 0,5MB czyli za 1MB wychodzi 1,44zl tutaj 1,22, Wiem, wiem tu naliczaja razem, ale jesli ktos chce intensywniej korzystac z GPRS to cena 1,22 za 1MB to stanowczo za duzo. Wychodzi tylko ok. 30% taniej niz w TT, to tak troche jak naliczanie 30/30 i 1/1. Zatem jeszcze raz moge powtorzyc: LIPA
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 13:59
    Q! - jeśli zalogujesz się na plusnecie to czemu nie? tkubon - jeśłi można je aktywować, nikt nie kupi karty simData. Czy ja coś mówię, że jest dla mnie za duża labo za mała? Ja tylko przytaczam Wasze komentarze... A 100 kB to dla wielu rozbój w biały dzień. Sam mam 10-kilobajotowe paczki. W sumie mogę więc powierdzieć, że 100 to 10 razy więcej... Tak jak taktowanie co 60 sekund to dwa razy gorsze niż co 30 sekund. Ale przecież kto by rozmawiał do 30 albo do 90 sekund... Przy takich jak były jeszcze niedawno stawkach... tkubon - 1,20 to za dużo więc przechodzi do TT? Nie wiem o co Ci chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 13:59
    Co nie jest więc lipą? Oferta Idei? Co tam mają bo nie wiem nawet?
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-05-28 14:11
    To jest oferta dla osób które chcą na np wyjazd wakacyjny pokorzystać miesiac i tylko z gprs
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-28 14:28
    szału niema niech wpeowadzą ciś cieckawego w postpaid 5pkt
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 14:37
    Q! - wysyłając z plusnetu (przez www) objętość załączników może mieć coś ok. 6 MB. Nie ma tego ograniczenia co w formularzu MMS. Wysyłasz co Ci się podoba - grafiki, muzykę...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 14:38
    Trzeba spróbować a nie wypytywać tylko ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-28 15:01
    *** wlo -- bede miec troche wiecej wolnego czasu (i tel z mms przy sobie) to pobawie sie tym troszke! dzieki za rady i wskazowki! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_maly pisze: 2005-05-28 15:04
    na co top nam............nie lepiej od razu UMTS wprowadzić???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 15:14
    lukasz_maly - jeśli jesteś w zasięgu UMTS i masz stosowny terminal, spokojnie za pomocą tej prymitywnej usługimożesz korzystać z tej nowoczesnej technologii ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-28 15:15
    wlo-myśle że powinieneś prowadzić szkolenia z gprs... ;)sam bym sie zapisał...albo wydać broszurke "gprs i transmisja danych w pigułce"to byłby hicior...pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-28 15:18
    a ja ciągle bez oficjalnych informacji o simdata ale to pewnie przez dłuugi weekend...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 15:24
    ***wlo - jak pisałem w Jednej Idei jest to 5groszy za 50KB. TYle , że Jedna Idea na Kartę działa od listopada , obejmuje także tanie sms-y , mmsy , połączenia głosowe. Wszystko w Jednym;-)Nie tak jak tutaj. Era na szarym końcu ze swoim gprs , Plus bezapelacyjnym lidererem w post-paid...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 15:34
    A ja ze swojego K500 wysłałem załącznik 1.2 mega , MP trójkę:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-28 15:38
    Szkolenia z GPRS-u to issa powinien prowadzić! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-05-28 15:44
    Dziwne, ze te uslugi zamiast taniec to drozeja plus robi sie syfem!!! Syfem!!! SYFEM!!! bo inni juz nim dawno sa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-05-28 15:45
    issa** moje kondolencje z powodu koniecznosci przesylania mp3 z fona do ... czegos tam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 15:58
    AQQ - kondolencje? Wiesz ile Go to kosztowało?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 16:09
    issa - 5 groszy za 50 kB (w pakiecie za 10 złotych niecałe 10 MB). Zatem około 1 złoty za 1 MB. Czy ta usługa się bardzo różni? Pakietem, którego w smData nie ma ;-) Pakiety nie są do wykorzystania na poszczególne usługi z tego co pamiętam - transmisja danych to albo GPRS albo CSD (nie high speed ;-)). Tutaj jest to dedykowana dla transmisji danych oferta i myślę, że na tym możmna poprzestać. Poza tym, ntego co prawda pewien nie jestem, aby skorzystać z taniego GPRS-u musisz dokupić pakiet poza kwotą deklarowaną? A jeśli tak toczym to się różni od oferty na innej karcie? Co za różnica płacić dodatkowo na daną kartę czy na inną? Jest, tylko to, że to jedna karta i nie trzeba jej przekładać do jedynego "modemu" - telefonu komórkowego jaki jest w posiadaniu użytkownika. To problem, ale nie jakiś nadzwyczanie wielki.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 16:12
    ***AQQ - ależ dlaczego? Siedzę sobie nad rzeką i przesyłam znajomym co tam sobie akurat chcę. Nawet byś nie uwierzył , co mieści się w folderze "Inny":-)) No i dobrze skwitował to **wlo;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 16:15
    ***pajorro - pierwsze nauki o gprs i HSCSD , zbierałem od **wlo , a ja nie jestem z tych co zapominają:-) W żadnym wypadku nie można odjąć znajomości tematu ***wlo , ale tacy naprawdę super spece to pracują w Działach Technicznych , ja się do nich z pewnością nie zaliczam , pisze to bez fałszywej skromności. W każdym razie zmykam do pracy , hejka:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 16:18
    ***AQQ - jak bardzo chcę wysłać z komputera , to jak widzisz mam z czego , w razie czego..;-) **wlo - nooo , haj spida ;-) w Idei nie ma , to prawda. Żeby skorzystać z taniego gprs wystarczy dokupić pakiet z pakietu bo to Jedna Idea na Kartę , naprawdę świetnie przemyśłany produkt Idei , w pozostałych jest tak jak piszesz - spoza deklarowanego abo. Ogólnie luzik , bo i tak gprs rządzi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 16:19
    No to się odezwij z pracy, jeśli nie będziesz zajęty zbytnio ;-))) Upał, że problem jest ze skupieniem się na jakimś problemie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 16:22
    Nie przeczę, ale nie jest zbyt przyjazny użytkownikowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2005-05-28 17:09
    ...a ja tam wole swojego Blue Connect`a i nieograniczony transfer danych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 17:13
    Mattle - no jeśli 99 zł plus 30 zł za tayfę to jest odpowiedzia cena za to czego potrzebujesz... Co to za ograniczenie jest? Pewnie mało klientów jest i jeszcze nie ograniczają transferu?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-05-28 17:39
    I to ma być odpowiedź na blueconnect??? Wytłumaczcie mi proszę na czym polega konkurencyjność tej oferty względem BC bo ja chyba niedowidze albo czytać nie potrafie... ***wlo czasem mam wrażenie że ci płacą za tą bezwarunkową obronę oferty plusa...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 17:52
    Alienus - złe wrazenie... A to jest odpowiedż na blueconnect? kto to powiedział?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 17:54
    Blueconnet z ceną 30 zł za taryfę i 99 zł za drugą taryfę jest naprawdę ofertą dla wszyskich. Jeśli ktoś nie korzysta to wydaje się, że jest niespełna rozumu... Niestety tomoje zdanie na ten temat - kto się poczuł obrażony... wystarczy, że kupi blueconnect i będzie OK ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-05-28 18:10
    wlo: Tyle że w Idei jest już ryczałt za 50zł, tylko gprs ale tanio lub 99 (brutto) i gprs/edge. To już jest alternatywa dla blueconnecta jak ktoś nie ma stałęgo łącza. A Plus w tej dziedzinie narazie nic nie proponuje podobnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 18:43
    RAFALS - no jest od dawna w sumie... ale czy dla wszystkich? Nie zapomniałeś dodać, że tylko dla firm? Plus nie oferuje ryczałtu masz rację. Tylko co to ma do simdata? Jeśli ktos potrzebuje stałego dostępu a stać go na wydanie 129 zł netto na blueconnect albo ma firmę i może skorzystać z oferty Idei - nielimitowany dostęp za 49/99 zł netto. Ale nie sądzę by użytkownicy idnywidualni skorzystali... Z simdata jak widzę też nie skorzystają, bo pomimo braku dość wysokiej opłaty miesięcnej (chyba, że 129/99/49 to pestka dla Was - a nie wydaje mi się bo najbradziej popularne są najniższe taryfy) płaci się drogo za paczkę - nie do przyjęcia wręcz - 1,20 za megabajt... Znaczy to, że mobilny internet nie ma szans powodenia w Polsce ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 18:45
    Plus dość dawno oferował taryfę nazwijmy to do transmisji danych. Limitowaną oczywiście. Jak widać nikt nie korzytsał, wszyscy korzystają z blueconnecta i "licencji" Idei... To bardziej opłacalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-28 18:49
    **oj wlo doczpiles sie tego gprs. Czytaj dokladnie moje komentarze. Kto Ci powiedzial, ze przechodze do TT? Nie nadinterpretuj tego co pisze. Probujesz w tych swoich komentarzach znalezc jakby grupe docelowa komu ewentualnie taka usluga jak SIMDATA moglaby sie przydac, takie mam wrazenie dokladnie to samo co Ty z tym GPRSem w moim przypadku. Gdyby plus wypuscil cos w rodzaju BC/Licencja GPRS to z pewnoscia zachwalabys to jako swietna oferte. Troche wiecej obiektywizmu. Prawda jest taka, ze konkurencja oferuje juz ryczal GPRS w jakies tam formie, a plus nic. Poza pakietami, ktore nie sa stala oferte, tylko tym czyms o czym wiedza nieliczni nie oferuje nic rozsadnego w GPRS. Pakiety danych sa drogie nie oszukujmy sie. Gdyby byl GPRS za 50zl tak jak w ideii to prawdopodobnie mieliby na to wielu klientow. A oni oferuja takie badziewie z cena 1,22zl tylko nie wiadomo komu. Bo ktos kto korzysta intensywnie sie nie wyplaci i z pewnoscia skorzysta z oferty konkurencji
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-28 18:50
    ***wlo: ja sobie nie przypominam tej taryfy. Podaj ceny i opisz te oferte i potem porownamy do Licencji GPRS i BC wtedy bedzie mozna calosciowo ocenic
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 19:01
    tkubon - oj się uczepiłem, bo o tym mowa... Nie wyp[uścił więc niec nie mówię. Wy natomiast porównujecie wypuszczoną ofertę ze wszystkim ale nie z tym co można porównać. Nie ma po prostu do czego porównać. Ryczałt oferuje mówisz? Blueconnet - OK. Dla wszuystkich? No powiedz - dla wszystkich? Idea też oferuje - dla wszystkich? no śmiało! Dla wszystkich? Bo mam wrażenienie, że nie dość, że dla części rynku (niewielkiego, bo firm to oni za dużo nie mają) to jeszcze optymizm z tej oferty za 99 złotych bije za duży... Kiedy Plus oferuje,nie ryczałt - zgadzam się - dla każdej grupy odbiorców usługi dostępowie (o stałych łączach nie mówię bo to dla największych tylko) to nie jest OK bo to nie ryczałt a jakieś śmiesznie wysokie ceny 1,20 za megabajt albo jeszcze śmieszniejsze pakiety 250 MB po 30 złotcyh... (to przykłądy - 2 GB za 199 też jest).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 19:03
    Jeśli więc wszystkim zależy na tych ryczałtach to zastanawia mnie po co ględzić, że Plus nie ma ryczałtów zamiast kupić Blueconnect czy Licencję w Idei? Jeśli sindata jest cienka bo nie ma ryczałtu, po co dorabiać ideologię? Nie ma i już. Porównajmy ją do innej podobnej oferty. Jakiej? Blueconnect? No już uzgodniliśmy, że to bez sensu, do Pakietów w Jednej Idei? No proszę bardzo - co wynika z porównania?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 19:05
    tkubon - już powiedziałęm, że nie ma sensu porównywać rzeczy które są inne - tam były limitowane oferty - jakbyś sięinteresował wiedziałbyś co mam na myśli - są nadal dostępne te oferty... Plus nie ma nielimitowanego dostępu! Jakiś problem?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 19:08
    tkubon - jak czytam coś takiego: "Bo ktos kto korzysta intensywnie sie nie wyplaci i z pewnoscia skorzysta z oferty konkurencji" to mi się słabo robi... Jak ktoś musi być być w kilku miejscach na raz nie jeździ maluchem a helikopterem... drobna różnica w utrzymaniu tych wehikułów jest tylko... Chyba już uzgodliliśmy kilkadziesiąt postów temu, że simdata nie jest dla tych co korzystają intensywnie? Ja intensywnie korzystam i dlatego mam stałe łącze, nielimitowane, wolne, ale stałe!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 19:31
    Hmmm... Patrzę na ten upał za oknem i sobie pomyślałęm, że by może zrobić ankietę - kto z czytelników GOL-a kosztysa z jakichkolwiek usług dostępowych swojego (lubo innego jeśli swój ma cienką ofertę) operatora? Pytanie dotyczy jaki pakiet/oferta i u którego operatora...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 19:33
    No może jeszcze niech się pochwali ankietowany jaką posiada taryfę, żeby można było ocenić czy dobrze dobrał sobie ofertę transmisji danych ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 19:38
    A propos Plusa - chłopaki w siatkę z Argentyną 3:1 wygrali :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2005-05-28 20:04
    Jest taka piękna pogoga od 10 do 16 leżałem w górach nad jeziorkiem i się opalałem a jak widze że niektórzy cały dzień spędzili na golu to mi się ich żal robi
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 20:10
    elmo11 - ja niestety nie mogę za bardzo na słońcu przebywać... dziękuję za współczucie :-) tam od razu cały dzień - mam dzisiaj spokój bo reszta rodziny się właśnie na słońcu byczy a ja sobie poporządkowałem parę zaległych spraw... a że komputer jest włączony non stop... podchodzę czasem ;-) meczyk obejrzałem dobry całkiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-05-28 20:35
    OK, Wlo, to ja zacznę :) Pakiet GPRS 500 MB, taryfa MaxProfit 15, aktywka wzięta specjalnie do GPRS.
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-28 20:47
    Oferta do bani !!! 1,20zł za 1MB buhahaha, poje..ało SIMPLUSA z takim taktowaniem , mysłałam że jakieś 0.02zł za 100Kb a tu taka cena , SIMPLUS zdziera żywcem
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-05-28 21:06
    Agnieszka, 20 groszy za megabajt? W prepaidzie? Też bym chciał, ale w tym roku raczej tego nie doczekamy. Z tym zdzierstwem też nie przesadzajmy, trochę drożej od pakietów w Idei i taniej od reszty (cały czas mowa o prepaid).
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-28 21:22
    ***wlo: Porownujemy nie ryczalt tylko mozliwosc korzystania w miare taniego z mobilnego dostepu u naszych operatorow. Chyba widac wyraznie z zamieszczonych postow. Blueconnect jest dla wszystkich, ktorych na to stac, jak wszystko zreszta. Przyklad: moj kolega ma mozliwosc w mieszkaniu podlaczenia sobie stalke od lokalnego providera za jakies 60zl+vat, w mieszkaniu bywa rzadko, calymi dniami siedzi w pracy w terenie (jest nauczycielem w kilku szkolach), ma laptopa. I jesli ma placic te 60 netto za internet, z ktorego i tak rzadko by korzystal woli BC gdzie za te 100zl+taryfa ma mozliwosc prawie nielimitowanego korzystania (bo nawet jesli 2GB przekroczymy dalej mozna korzystac). Wszystko zalezy od indywidualnych predyspozycji. Przypuszczam, ze chwalilbys te usluge gdyby byla pod szyldem Plus GSM :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-28 21:27
    a teraz wypowiadasz sie o niej sceptycznie, ze nie dla wszystkich itp. moze i w istocie nie do konca dla wszystkich bo nie ma takiej uslugi, ktora jest dla kazdego ;) w kazdej kwestii to logiczne. pakiet 250mb za 30zl to ten wieczorny, wiec tez ograniczenie za dosyc duza cene. Przyznasz ze bardziej oplaca sie wziac 3x90MB po 3*7,32 caly dzien. poza tym piszesz ze simdata nie jest dla tych co korzystaja intensywnie, wiec jesli ktos sporadycznie korzysta po co mu dedykowana aktywacja. Chyba tylko przy rzadkim zalozeniu, ze kupi sobie np. modem GPRS/EDGE na PCMCIA za kilkaset zlotych i wlozy do tego taka karte. A mysle, ze zdecydowana wiekszosc sporadycznie korzystajacych uruchomi komorke z komputerem i przezyje nawet ciut wieksza cene za GPRS w "normalnym" simplusie lub taka sama w NowymPlusie na przyklad. Teraz juz wiesz czemu napisalem, ze oferta jest do bani? To tyle z mojej strony ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 21:31
    Agnieszka - dopasowałaś się poziomem do większości użytkowników - super... A gdzie po 20 groszy za megabajt jest? Kogo nie poje..ało jak Plusa i za tyle oferuje dostęp? tkubon - sam widzisz - dla wszyskich, kogo na to stać... A kogo stać? Blueconnect jest przeze mnie akurat chwaloną usługą - nie czytasz jak widzę dość dokładnie moich opinii ;-) Ale mówimy o innym odbiorcy - sam potwierdziłeś - a dla nich blueconnect jest niestety nawet nie wartą zainteresowania ofertą. Ja nawet gdyby w Plusie była taka oferta nie skorzystam. Bo właśnie nie potrzebuję - wolę coś jak user. Teraz na próbę wziąłem 150 MB, ale zapewne niedługo aktywuję 2 GB na konto - trzy numery MaxProfit będą mogły korzystać. Przez 7 miesięcy wykorzystam - ale będę musiał się starać.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 21:35
    tkubon - no jak poco? Bo ma taniej iż w swoim prepaidzie! Bo ma tak samo (a nawet taniej poprzez łączne naliczanie danych) niż w swoim abonamencie. I jeśli tylko wydane co miesiąc 16 czy 17 złotcyh przy zasileniach "50" nie stanowi problemu, ma za to znacznie więcej niż w standardowej usłudze. Dlatego właśnie. Mówiłem, że ktoś w końcyu przytoczy legendarne 90 MB za 6 złotych ;-) Ciut większą mówisz w Simplusie? Ile jest to "ciut"?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 21:45
    Coś czuję , że wraz z pojawieniem się ryczałtu na gprs w Plusie ,podniosą wajchę na resztę i pakiety biznes i mb przejdą do historii. Era się w ogóle nie liczy ze swoim gprs , w sierpniu zeszłego roku 72 grosze za pół mega to było coś , Nocny Internet też. BlueConnect , hmmm.... Może to i fajne , Mercedesy też są fajne , to odpowiednia analogia. ***tkubon , dla zwykłych śmiertelników 250 mega za 30zł to całkiem dobra oferta , spora jednak część ludzi pracuje od 8 do 18ej;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-28 21:47
    wlo , korzystałam z GPRS-u i prawda jest taka że megabajty szybko idą , biorąc pod uwage że przeciętny rozmiar strony to 500kB to opłata jest stanowczo za duża , za 1MB płacić 1,20zł to wielkie nieporozumienie , moim zdaniem najlepszą oferte mam IDEA w ofercie JEDNA IDEA z pakietami Świat IDEI gdzie za około 50MB płace 25zł .
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-28 21:52
    Oczywiście mam na myśli powyżej tylko i wyłącznie oferte pre-paid
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 21:56
    ***wlo - trzeba powiedzieć jasno - aktualnie w pre paid karty rozdaje Jedna Idea na Kartę , mówiąc tu o ogólnej atrakcyjności oferty nie wnikając w połączenia wewnątrzsieciowe itd. W każdym razie każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie , jeśli tylko dobrze poszuka.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 21:56
    Strasznie dużo płacisz Agnieszka... Tyle co w abonamentach Plusa - w ofercie "Cała Doba przez 7 dni w tygodniu" - o 5 zł nie będziemy się kłócić chyba :-) Z tych 50 MB to sobie jakieś 100 stron przejrzysz... a propos :-) A jeśli po pracy albo w wolny od pracy weekend chcesz sobie pooglądać www to już za 20 zł masz do dyspozycji 100 MB...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 21:57
    issa - ogólnie, owszem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-28 22:01
    wlo jestem uczulona na abonamenty :) i bardzo nie lubie podpisywać cyrografów;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-28 22:10
    wlo wiesz może co sie szykuje z neostradą od 1 czerwca bo coś o tym trąbią głośno w telewizji ???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 22:14
    Ale ***Agnieszka sprytnie nie powiedziała , że 50 mega za 25 zł , to tylko okresowa , trzymiesięczna promocja;-) Noramlna cena to też 1zł za mega , tyle , że jak pisałem od 7 miesięcy już i bez konieczności dokupowania nowej sim karty , czy zmiany numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 22:27
    ***wlo , odnosząc się do pytania z 20.10 i nie tylko , bo takich przykładów mógłbym mnożyć w nieskończoność , to nie masz czasem wrażenia , że w panteonie telekomunikacyjnych Bogów przypadła Ci rola Zeusa? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-05-28 22:28
    Agnieszka, jakiś konkretny link? Bo na szybko znalazłem na stronie Idei tylko trzymiesięczną promocję, którą jakoś nie wypada porównywać ze stałymi ofertami. A propos cyrografów... też nie lubię, ale MaxProfita podpisałem bezstresowo - umowa na 12 miesięcy, abonament 15 + VAT i kara za ewentualne zerwanie - potężne 100 PLN ;) Ale nie zamierzam zrywać, przechodzenie pakietu GPRS przez kolejne 6 miesięcy to piękna rzecz.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 22:30
    Nie , tylko nie MaxProfit! ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-28 22:39
    user sądze że tą 3 miesięczną promocje będą przedłużać albo zamienią ją na oferte na stałe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-05-28 22:43
    Agnieszka, życzyłbym tego Tobie i sobie, bo dobra oferta jednego operatora prędzej czy później wymusi korzystne ruchy u pozostałych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 23:25
    issa - dziękuję, wolę nie - coś mniej boskiego byłoby lepsze... Ciskać gromów nie potrafię jeszcze ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-28 23:46
    ***wlo - ale jak Strefę Plus ustawiasz. Bosko! ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-28 23:55
    No faktycznie - to mi się ze trzy razy udało nieżle... sam sobie muszę pogratulować ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    qq pisze: 2005-05-29 00:39
    ja odpalilem w styczniu 4x90 mega za 4x6 PLZ (nettto) na plusmaxie 100. do wrzesnia na tym pociagne a potem moze znowu cos plus ciekawego wymysli. jak narazie to poza tą promocją za drogo cenią sobie gprsa a ten simdata to wogóle chyba pomyłka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-29 00:45
    Maxprofit! Maxprofit! Maxprofit!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 00:57
    Grzegorz Z. - żałujesz, zazdrościsz, czy co?
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-29 01:06
    No właśnie :) jak by zrobili pakieciki w taryfie SIMDATA dla pre-paida , 90MB za 6zł , można by było powiedzieć o przełomie a tak to wielka lipa .
    0
  • Users Avatars Mini
    qq pisze: 2005-05-29 01:09
    ja tez smigam na max profita i to chyba najtańszego bo różnice między taryfami profitowymi są dwugorszowe, tylko boje sie ze te pakiety gprsowe strace - jak nie urok to sraczka ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 01:13
    qq - te po 6 złotych? nie stracisz jeśli przegadasz szybko abonamerntowy pakiet :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    qq pisze: 2005-05-29 01:24
    wydaje mi sie ze w regulaminie do tych pakietów po 6 zyla było że przy zmianie taryfy pakiety przepadają, ktoś już próbował ? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 02:05
    qq - ja próbowałem, nie przepadają... z Plusa na MaxProfit zmieniałem, inne też nie przepadają - pakiet 10 zł w Plusie na Max Profit przeszło - jedyne co to zachowuje 3-miesięczny okres ważności nie 6-miesięczny jak pakiety Max Profit
    0
  • Users Avatars Mini
    qq pisze: 2005-05-29 02:38
    no to git. trzeba będzie zmienić taryfke koło 24. heh e-bok w dziale oferta dla telefonu proponuje mi w mega promocji 1MB gprs za jedyne 4.55 mimo ze mam 90MB za 6. Niezly dowcip.
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-05-29 03:03
    te 1MB za 4,55 proponuje wszystkim:]
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin b pisze: 2005-05-29 09:51
    szybkich trasmisj danych czy wolnych transmisj danych???!!!:(!!!???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 13:56
    marcin b - ??
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-29 20:36
    ***wlo: zdecydowanie prosciej jest obnizyc cene w standardowym sim+ i bedzie bez przekladania kart ;) Co takim czyms plus chce osiagnac. Chyba tylko wyzsza ilosc aktywacji w rocznym bilansie. Ile oszczednosci mozna zyskac poprzez laczne naliczanie? No badzmy powazni 10% gora 15% to przywyjatkowym sposobie korzytania.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 20:58
    tkubon - wszystko zależy od punktu widzenia. Szczególnie kiedy "patrzący" wie, że rozdzielne naliczanie jest mniej korzystne niż łączne i to mu przeszkadza mimo, że nie korzysta - a nie korzysta bo jest rozłączne naliczanie i się nie opłaca. Inny przypadek to "patrzący" na wielkość paczki - im mniejsza tym lepiej, 100 KB to za dużo więc nie korzysta - bo się nie opłaca. Cena - 72 grosze za pół mega - wypasiona cena ale... patrz punkt poprzedni. No i jeszcze jako kolejny (i nie ostatni jakby popatrzeć na opinie) to świadczenie usługi na oddzielnej karcie z ceną minuty (bój się Boga!!!) złoty dwadzieścia!!! Gdybym miał wybierać, wolałbym właśnie taką oddzielną usługę. Jeśli będę potrzebował, na pewno coś takiego wybiorę. Zawsze miałem rozterkę kiedy zastanawiałem się nad communicatorem, który w zasadzie jako palmtop z dostępem do sieci niż telefon by mi służył. Teraz mam ten problem rozwiązany. Problemem jest tylko cena. W abonamencie telefonicznym mam o wiele taniej .
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-29 21:10
    wlo przydałby sie oferta pre-paid np za 100zł brutto dostęp do internetu 24h na dobrze przez równy miesiąc , wtedy szybko znaleźli by sie chętni
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 21:30
    Agnieszka - to byłaby abonamentowa usługa raczej nie pre-paid ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 21:31
    Blueconnect jest nieco drożej - jeszcze nie mam znajomego, który by skorzystał. A wiem, że wielu czeka na nielimitowany mobilny dostęp ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-29 21:39
    Agnieszka ??? w prepaid??? bezsensu - przecierz jak ktos tyle na telefon wydaje i to w dodatku na transmisje danych to bierze abo... no chyba ze korzysta nie wiele...niestety blueconnect ma narazie mizerna predkosc poza obszarem gdzie jest umts... u mnie nawet edge nie ma...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-29 22:28
    A co by szkodziło, mieć do wyboru "oddzielną usługę" i "łączoną usługę" ? Gdyby dodali to do "aktualnego" simplusa to można by wybrać co wygodniejsze. Dwie karty sim albo jedna karta sim do wszystkiego. No ale Polkomtel zdecydował i wybrał to co mu lepiej w "rocznym bilansie" wypadnie. A wlo i znajomi jak zawsze niezmiennie zadowoleni.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 23:20
    Grzegorz Z. - znasz kogoś z prepaidowców korzystających namiętnie z transmisji danych? Ja nie. Co najwyżej goście ściągają melodyjki czy tapety albo gry wydając na to po 9 złotych netto plus transmisja WAP. I to tyle. A "interek" czy tam "neta" mają z lokalnej kablówki albo neostrady dzielonej na 5 czy 8... Znam instalacje SDI na 8 użytkowników ;-) Myślisz, że dodanie taniego pakietu czy niskiej stawki do prepaida coś zmieni? Że będą nagle korzystać z bezprzewodowego dostępu? Wątpię. Można powiedzieć, że jeśli by operator obniżył cenę na pewno by to "zdopingowało" użytkowników, albo, że na pewno by nie zbiedniał bo i tak mało kto będzie korzystał... Być może. Doradź ten sposób Idei albo Erze. Może coś zmienią ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 23:20
    A może Heyah dołoży do swojej cudownej oferty bez ściemy dostęp mobilny?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 23:22
    Dobrze kiedyś powiedział ktoś - z zagranicznej firmy analitycznej zajmującej się rynkiem telekomunikacyjnym, że w Polsce rynek jest wymagający... ale wystarcza im Heyah ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-29 23:22
    Widze że nie rozumiecie jednej kwestii :) że podpisywanie umów na 24 miesiące - jak w przypadku BlueConnect to troche bezsensowne:) bo napewno w ciągu tych 2 lat pojawi sie znacznie tańsza i lepsza oferta innego operatora .
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 23:28
    Agnieszka - zatem i blueconnect jest bezsensowną usługą wg Ciebie. Tak - znam wielu takich, co twierdzą, że z transmisji bezprzewodowej nie korezystają... o za droga. Czekają aż wejdzie czwarty i pokaże wszystkim ile może kosztować taka usługa. Ale jak najbardziej głos nt. ofert aktualnych zabierają. Po co? Wystarczy, że powiedzą - to nie dla mnie - za drogo. Ale twierdzenie, że coś co mogą mieć jest tańsze, że z tego nie warto korzystać bo na oddzielnej karcie... No pytam! Dlaczego więc z tych tańszych ofert nie korzystają? Bo nie korzystają!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 23:30
    Nikt Ci moja droga nie każe podpisywać umów na 24 miesiące. Możesz podpisać na czas nieokreślony i rozwiązać umowę z okresem wypowiedzenia 30 dni kiedy bedzie lepsza oferta. Naprawdę tak też można!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-29 23:48
    wlo :) bo tańszych ofert nie ma :) ogólnie jest bardzo drogo :) , a odnośnie BlueConnect to prędkość modeowa 53,6kB w 90% całego kraju to niestety za drogo jak na BlueConnect jak by było EDGE w całym kraju i limit 4GB to sądze byłoby wtedy ok :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 23:53
    Agnieszka - możesz sobie sądzić... oferta jest jaka jest. Ja sądzę, że byłaby na pewno popularniejsza gdyby dali cenę 59 zł bez tej specjalnej taryfy i limit danych 10 GB. Już nawet nie limit do ograniczenia szybkości transferu a limit danych ;-) Mogę tak sądzić? Mogę. Tylko co z tego, że sobie sądzę? Oferta jest jaka jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-29 23:54
    A OK by było gdyby transfer był na poziomie gwarantowanym 1 Mbps ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Agnieszka pisze: 2005-05-30 00:21
    sądze że 1Mbps będzie za około.... 15 lat w Polsce :) oczywiście mam na myśli usługe bezprzewodową :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-30 00:33
    wlo - no ale jaką korzyść użytkownicy mają z tego, że żeby z tego skorzystać trzeba aktywować drugą kartę? gdyby dali to do simplusa po prostu to każdy mógłby wybrać czy chce korzystać z tej samej karty co do połączeń głosowych czy może sprawić sobie osobną? W jaki sposób wykażesz nietrafność przypuszczenia, że po prostu chodzi tu o "zawyżenie statystyk" ?
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-30 01:44
    IMHO takie podejscie do tematu (chodzi o karte SIM dedykowana transmisji danych) ma duzy sens przy nielimitowanych transferach - instaluje sie karte 'na stale' do modemu / telefonu pelniacego funkcje modemu, a ze swojej 'wlasciwej' karty korzystamy dla polaczen glosowych... Wydaje sie, ze w dobie dosc 'pokaznych' pakietow i oferty nielimitowanego dostepu do internetu via GPRS/EDGE, wszyscy bardziej zainteresowanu tematem i naprawde korzystajacy z takich uslug, rozejrza sie za innymi rozwiazaniami niz SIMPLUS.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-30 01:48
    *** Swoja droga wiem, ze po wprowadzeniu przez Idee w Jednej Idei pakietow kwotowych dedykowanych transmisji danych, znacznie wzrosla sprzedaz zestawow JINK ktore czesto w juz salonach byly 'odpalane' i aktywowano na ich kontach wlasnie pakiet DANE (bo co tu duzo ukrywac - dosc przystepna cena dla osob korzystajacych z GPRS / EDGE na poziomie do 50MB/mc) - moze to odpowiedz Simplusa wlasnie na te pakiety? W jednej Idei na te uslugi sa 'odrebne' budzety (dot. pakietow) na tych samych kartach.. .w Simplus odrebny budzet na odrebnej karcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-05-30 02:07
    ***wlo pakiety 90MB za 6 zl netto wciaz mozna dodawac! Zarowno w taryfach indywidualnych jak i biznesowych!Ostatnio uruchomilem znajomemu w tamtym tygodniu. Osobiscie korzystam z nich do WAPu bo te biznesowe tez go obejmuja :)) A taryfe mam obecnie Nowy Plus :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-05-30 02:11
    ***Agnieszka 25 zl za 50 mb? To rozboj! za taka kase to ja mam 270MB i jeszcze mi zostanie :))
    0
  • Users Avatars Mini
    qq pisze: 2005-05-30 03:41
    dt - a sprawdzales moze w e-boku do kiedy są ważne te ostatnio odpalone pakiety? ciekawe czy bite 6 miesiecy od daty odpalenia czy do konca czerwca?
    0
  • Users Avatars Mini
    TadeX pisze: 2005-05-30 10:36
    Szukam na stronie simplusa i nie widze nigdzie premii urodzinowej? Juz niema tej promocji?
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-30 11:55
    *** Grzegorz Z. - pokusilem sie o odwiedzenie podanej przez Ciebie aukcji... takich 'kfiatkoof' na allegro jest multum. Zupelnie rozjezdzaja mnie aukcje (a w zasadzie kupujacy na tych aukcjach) typu 'doladuj telefon 50 pln za free' (cena KT= 1pln) albo '10 zeta na twoje konto - legalnie' (cena KT=11pln :D) ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-30 13:02
    dt - orientuję si e w tym ;-) Ale pamiętaj, że to promocja a i pakiety nie dla wszystkich taryf są... Znaczy są dla wszystkich, ale w niektórych raczej nie skorzystasz, albo jeśli skorzystasz, to za zbyt dużą cenę... Większość czytelników wie o czym mówię.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-30 16:22
    promedia: a na czym polega to "doladuj telefon 50 pln za free" ??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-30 16:25
    **reboot - telefony w POP , całkiem "za darmo". Noooo , co najwyżej na koszt osoby do której skrzynki się podłączyli i na naumer z którego kręcą na 0-300 , ale przecież to nie ważne:-P
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-30 18:30
    *** reboot - mniej-wiecej issa wyjasnij na czym polegaja takie 'free'kowe dowadowania... najgorsze jest to, ze ludzie placa za taka informacje pare zlotych (1, 2 pln) bo chca miec coz 'za nic'.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-30 18:39
    Ok dzieki za wyjasnienie :) PS. issa: czemu piszesz tutaj, a na gg sie nie odezwiesz ?? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    sokolowiak pisze: 2005-06-01 12:19
    A zauważyliście, że aktywacje w SIM DATA jako pierwsze w Simplusie mają od razu aktywną nową plaformę??? Tylko tu w regulaminie i załączonym do niego cenniku widnieje punkt mówiący,że aktualny stan konta Simplus można sprawdzić poprzez wpisanie kodu *100#. Pozostałe aktywacje Simplus (łącznie z EASY) mają domyślnie uaktywnioną starą platformę. To chyba znak,że Polkomtel uporał się po 6 miesiącach z awaryjnością nowej platformy i niedługo acznie ona być obowiązkową w nowych aktywacjach. Umożliwi to wprowadzenie do oferty zestawów z nowymi Nokiami co niewątpliwie podniesie atrakcyjność oferty pre paid Polkomtela.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-06-01 16:48
    PLUS sie wycwanił.Daje nową karte za którą trzeba zapłącić 30zł na niej jest 20zł na usługi.czyli zarabiają już na start 10zł od każdej aktywnej karty w sieci.czysty biznes poza tym,że poprawiają teoterycznie liczbe urzytkowników sieci...Strasznie zaczyna dziaąłć polkomtel.Kiedyś byli lepsi i żetelniejsi.Mogli to wprowadzić do oferty SIMPLUSA ale tak by nie zarabiali na nowym nr. w sieci 10zł od osoby....a i przy okazji ktoś tam jak kupi to jak będzie zmuszony to zadzwoni za 1,20zł i tez będzie nabija kasle im..
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-03 04:43
    ***wlo - praktycznie w kazdej taryfie sa te pakiety. Wiem mowisz o maxprofitach gdzie zeby skorzystac z pakietu 90mb trzeba wykorzystac kwotowy najpierw niestety:( Ale tym sie nie martwie bo jestem indywidualny :))
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-03 04:45
    qq - oczywiscie ze sprawdzalem na e-boku. Sa aktyne rowne 6 m-cy a nawet dluzej bo 6 pelnych okresow rozliczeniowych. Obecne 90 mb za 6 zl wygasnie mi 08.11.2005 ! :)))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: