Zasady korzystania z usługi Teleprzelew w sieci Plus:
Z usługi Teleprzelew może skorzystać użytkownik posiadający aktywne konto na połączenia wychodzące oraz stan konta o wartości minimum 1 PLN. W celu skorzystania z usługi użytkownik musi być w zasięgu sieci Plus, Sami Swoi lub w roamingu międzynarodowym
Odbiorcą Teleprzelewu może być każdy użytkownik Simplus lub Sami Swoi. Teleprzelew może być dokonany tylko między użytkownikami tej samej sieci.
Użytkownik zleca realizację Teleprzelewu poprzez wysłanie wiadomości SMS na numer 5511 o treści "P X YYYYYYYYY" (gdzie P oznacza komendę Usługi, X oznacza wysokość kwoty Teleprzelewu w pełnych złotych a YYYYYYYYY oznacza numer telefonu Przyjmującego)
Po wysłaniu zlecenia Przekazujący otrzyma od Polkomtel S.A. wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie realizacji Teleprzelewu. Aby sfinalizować realizacje Przekazu Przekazujący w ciągu 15 minut od otrzymania wiadomości SMS od Polkomtel S.A. musi dokonać ze swojego numeru telefonu potwierdzenia jego realizacji poprzez wysyłanie wiadomości SMS o treści TAK na numer 5511
W ciągu 30 dni jeden użytkownik może przekazać w formie Teleprzelewu nie więcej niż 100 zł z VAT. Podobnie w ciągu 30 dni jeden użytkownik może otrzymać w formie Teleprzelewu nie więcej niż 100 zł z VAT.
W przypadku braku możliwości realizacji Teleprzelewu Przekazujący jest informowany o takim fakcie wiadomością SMS,
Koszt wysłania wiadomości na numer 5511 to 5 gr z VAT,
Kwota Teleprzelewu nie przedłuża okresu ważności konta użytkownika.