Warunki oferty promocyjnej "Ty i Ja" w ofercie Jedna Idea z dnia 08.12.2004r.:
USŁUGA PROMOCYJNA "Ty i Ja"
Obowiązuje od dnia 8 grudnia 2004 do 31 grudnia 2004 lub do wyczerpania się limitu Usługi, przy czym PTK Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do skrócenia lub wydłużenia okresu obowiązywania Usługi promocyjnej.
Usługa dostępna jest dla Abonentów oferty Jedna Idea z rachunkiem oraz Jedna Idea mix.
W okresie trwania promocji Abonent może aktywować Usługę Ty i Ja. Usługa umożliwia wykonywanie darmowych połączeń głosowych z wybranym jednym numerem sieci Idea z wyłączeniem numerów bezpłatnych i specjalnych. Usługa jest limitowana, limit aktywacji Usługi (maksymalna ilość wszystkich aktywacji Usługi dla Abonentów) to 40.000. Po wyczerpaniu limitu aktywacja Usługi będzie niedostępna. Usługa nie działa w dniach 25, 26, 31 grudnia 2004 oraz 1 stycznia 2005 - w tych dniach za połączenia z numerem wybranym w ramach Usługi Abonent płaci zgodnie z Cennikiem usług w ofercie Jedna Idea.
Cennik usługi Ty i Ja:
Opłata za aktywację Usługi Ty i Ja | 0 zł |
Abonament miesięczny za Usługę Ty i Ja (z wyjątkiem, gdy Abonent korzysta z kwoty deklarowanej PREMIUM – patrz poniżej w tabeli)* | 8 zł |
Abonament miesięczny za Usługę Ty i Ja – jeżeli Abonent korzysta z kwoty deklarowanej PREMIUM | 0 zł |
Opłata za każde zlecenie modyfikacji Usługi Ty i Ja (zlecenie zmiany wybranego numeru abonenckiego na inny) | 5 zł |
Opłata za deaktywację Usługi Ty i Ja | 0 zł |
Opłata za minutę połączenia w ramach Usługi Ty i Ja (z jednym wybranym numerem) | 0 zł |
Ceny z VAT
*Abonament za Usługę aktywowaną w trakcie okresu rozliczeniowego jest wprost proporcjonalny do okresu od momentu aktywacji Usługi do zakończenia danego okresu rozliczeniowego.
ZARZĄDZANIE USŁUGĄ TY i JA:
1. Jedna Idea z rachunkiem
Usługa Ty i Ja aktywowana jest kolejnego dnia po złożeniu zlecenia aktywacji usługi. Abonent może korzystać z Usługi przez 6 pełnych kolejnych okresów rozliczeniowych po dniu złożenia zlecenia aktywacji, chyba że wcześniej Abonent złożył zlecenie deaktywacji Usługi. Nowa lub ponowna aktywacja Usługi poza okresem promocyjnym nie jest możliwa.
Abonent może składać zlecenia zmiany numeru wybranego w Usłudze lub deaktywacji Usługi. Zlecenia wykonywane są w następujący sposób: w przypadku zmiany numeru – zmiana następuje od pierwszego dnia następnego okresu rozliczeniowego, w przypadku deaktywacji – Usługa jest deaktywowana z upływem danego okresu rozliczeniowego. W przypadku złożenia przez Abonenta w trakcie jednego okresu rozliczeniowego kilku zleceń zmiany numeru wybranego w Usłudze, wykonane zostanie wyłącznie ostatnie zlecenie, a opłata za zlecenia pobrana zostanie zgodnie z powyższą tabelą.
Zlecenie modyfikacji, deaktywacji powinno zostać złożone najpóźniej w ostatnim dniu danego okresu rozliczeniowego do godziny 22.00; zlecenia złożone po tym terminie będą traktowane jakby zostały złożone w kolejnym okresie rozliczeniowym.
Opłaty za Usługę doliczane są do rachunku telefonicznego za usługi telekomunikacyjne (opłaty nie są pobierane z kwoty startowej ani z kwoty deklarowanej).
2. Jedna Idea mix
Usługa Ty i Ja aktywowana jest od razu po zleceniu aktywacji. Abonent może korzystać z Usługi przez 6 pełnych kolejnych okresów rozliczeniowych pod warunkiem, że saldo na koncie Abonenta prowadzonym przez PTK Centertel wystarcza na pokrycie opłaty za Usługę, chyba że wcześniej Abonent złożył zlecenie deaktywacji Usługi. W przypadku, gdy saldo na koncie Abonenta prowadzonym przez PTK Centertel nie wystarcza na pokrycie opłaty za Usługę, Abonent otrzyma SMS-a z informacją, iż przedłużenie Usługi nie jest możliwe i Usługa zostanie zdeaktywowana. Nowa lub ponowna aktywacja Usługi poza okresem promocyjnym nie jest możliwa.
Abonent może składać zlecenia zmiany numeru wybranego w Usłudze lub deaktywacji Usługi. Zlecenia wykonywane są w następujący sposób: w przypadku zmiany numeru – zmiana następuje od pierwszego dnia następnego okresu rozliczeniowego, w przypadku deaktywacji – Usługa jest deaktywowana z upływem danego okresu rozliczeniowego. W przypadku złożenia przez Abonenta w trakcie jednego okresu rozliczeniowego kilku zleceń zmiany numeru wybranego w Usłudze, wykonane zostanie wyłącznie ostatnie zlecenie, a opłata za zlecenia pobrana zostanie zgodnie z powyższą tabelą.
Zlecenie modyfikacji, deaktywacji powinno zostać złożone najpóźniej w ostatnim dniu danego okresu rozliczeniowego do godziny 22.00; zlecenia złożone po tym terminie będą traktowane jakby zostały złożone w kolejnym okresie rozliczeniowym.
Opłaty za Usługę pobierane są z kwoty startowej lub poprzez pobranie odpowiedniej ilości jednostek taryfowych pochodzących z kwoty doładowań.
W pozostałym zakresie do oferty stosuje się postanowienia Ogólnych Warunków Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w ramach Oferty Jedna Idea.