T-Mobile protestuje przeciwko kampanii informacyjnej sieci PLAY i PLUS

Newsy
Opinie: 40

T-Mobile wysłał do swoich konkurentów (Play, Orange i Plus) listy, w których protestuje przeciwko prowadzonych kampaniach informacyjnych, które sugerują klientom tej sieci, że rejestracji karty można dokonać w salonie dowolnego operatora. Taka zdalna rejestracja była dopuszczalna tylko do 25 lipca, a obecnie taki proces jest niezgodny z Prawem Telekomunikacyjnym i Ustawą Antyterrorystyczną. Według T-Mobile jakiekolwiek nakłanianie klientów tej sieci przez innych operatorów do podania im swoich danych osobowych na potrzeby rejestracji może być  rozpatrzone jako czyn nieuczciwej konkurencji wobec T-Mobile oraz nieuczciwa praktyka rynkowa wobec klientów tej sieci.

Jako pierwszy na list odpowiedział Orange, który jednocześnie wstrzymał swoje działania reklamowe z takim komunikatem.

T-Mobile czeka teraz na decyzję Plusa i PLAY.

Kampania PLAY:

Kampania Plusa:

Opinie:

Opinie archiwalne (40):

Komentuj

Komentarze / 40

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    apex pisze: 2016-08-09 14:51
    Co za siec. Chyba prosty abonament, zwyzki i cala ta kampania cebulaka nie odniosza skutku, wiec trzeba zwalic na konkurencje, ze ludzie od nich uciekaja.
    13
  • Users Avatars Mini
    najgirsze pisze: 2016-08-09 14:54
    Na całym Świecie najgirsze to: polityka dziennikarstwo rak Łatwo sie moźna przekonać
    -3
  • Users Avatars Mini
    Roman pisze: 2016-08-09 15:08
    Czy to nie Play najgłośniej krzyczał o łamaniu prawa 25 lipca, a teraz w reklamach nakłania do przestępstwa. Zreszta to ich karty sa sprzedawane na czarnym rynku
    -3
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2016-08-09 15:30
    Różowe "dzieci" się zesrały i wołają "Mamo ratuj"! Co, pętla wokół szyi powoli się zaciska? Ludzie uciekają z "najlepszej sieci"? A teraz ucieknie jeszcze więcej, zwabionych atrakcyjniejszymi ofertami konkurencji. Zamiast popracować nad uatrakcyjnieniem własnej oferty, najwidoczniej wolą tracić czas na żenujące przepychanki. :-]
    7
  • Users Avatars Mini
    td pisze: 2016-08-09 15:50
    Orange masowo, czyli za pośrednictwem swojej strony www wprowadza klientów w błąd !!! Myślę, ze to sprawa dla UOKiK oraz do UKE i kara na grube miliony ! Na stronie http://www.orange.pl/kid,4003445680,id,4003459907,article.html w ofercie internet mobilny, bez urządzenia w opcji na 12 miesięcy oferują internet z "Maksymalna prędkość po pakiecie danych" (do 100 gb ponad podstawy pakiet), a cwaniaki na umowie przysyłają ofertę z lejkiem do 10Mb/s po wykorzystaniu podstawowego pakietu, zamiast bez lajka aż do 100 gb ponad podstawy pakiet, to jest skandal i jawne oszustwo ! Wg ich firmowej www zamawiam konkretną usługę o podanych właściwościach, a przysyłają mi umowę na usługę znacznie odbiegającą od tego co oferują na stronie ! O konsultantach BOK nie będę wspominał bo ręce opadają... Ponadto przez 2 tyg od mojej reklamacji nie zmienili opisu na stronie, czyli g mnie robią to z premedytacją ! Proszę o pomoc w nagłośnieniu tej nieuczciwej praktyki !
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2016-08-09 15:57
    No bo faktycznie to jest podawanie nieprawdy i nieuczciwa konkurencja. Rejestracja klienta konkretnej sieci możliwa jest jedynie w sieci z której jest karta sim.
    2
  • Users Avatars Mini
    oracz pisze: 2016-08-09 16:12
    @up przecież jest napisane w tym co wysłałeś, że po wykorzystaniu pakietu podstawowego internet zwalnia do prędkości 10Mb/s, a po 100GB internet może zwolnić do 1Mb/s. Z brakiem umiejętności czytania i obsługi stron www to raczej powinna ci pomóc szkoła, a nie UKE.
    5
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2016-08-09 16:12
    Na pytanie do UOKiK czy rejestracja jest obowiązkowa dostałem odp ,że nie ok ,koniec tematu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2016-08-09 16:14
    T-mobile się kończy , dla mnie już dawno znikli z rynku, @ td zatrudnij się do bok ,zobaczymy czy będziesz taki wielki uczciwy to po pierwsze, a po drugi jeśli umowa się nie zgadza to jej nie podpisujesz.
    5
  • Users Avatars Mini
    td pisze: 2016-08-09 16:19
    @oracz to zaznacz sobie opcję na 12 miesięcy i dopiero się wypowiedz ok ? Ty też jesteś z BOK Orange, że trzeba Cie za rączkę prowadzić po waszej firmowej www ?
    -8
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2016-08-09 16:25
    @ td kto podpisuje jakieś umowy na 12 miesięcy ,jak podobną ofertę na kartę w orange można mieć o polowe taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    Spec pisze: 2016-08-09 16:42
    No niestety są jelenie lubiący sponsorować korporacje ;) A bedzie coraz gorzej bo obecna młodzież popada coraz częściej w wymyślone choroby typu dyslekcja, dysortografia etc. czyli mają wiele dysfunkcji a wszystko po to żeby za kilka lat można było łatwo nimi manipulować a korpo na to czekają. Tuz biznesu powiedział kiedyś - głupim społeczeństwem łatwiej się rządzi ;) Niestety ale nauki myślenia w późniejszych latach się nie nadrobi.
    4
  • Users Avatars Mini
    oracz pisze: 2016-08-09 16:48
    @td no niestety chyba ciebie biedne dziecko trzeba prowadzić, bo widać podstawówka nie ukończona, skoro brak umiejętności czytania ze zrozumieniem i nieumiejętność korzystania ze stron www. Doszukujesz się cholera wie czego, a to ty masz problem. Wszystkie informacje są. Chyba że chcesz opcję dla niedorozwiniętych, żeby powtarzali na każdej stronie o tym 100GB i drugim limicie, bo raz to za mało, wtedy się zgadzam z tobą w pełnej rozciągłości.
    1
  • Users Avatars Mini
    oracz pisze: 2016-08-09 16:59
    @spec dysleksje i dysgrafie to i za komuny były, ale woleli po łapach lać jak się brzydko pisało. To są choroby, które utrudniają życie, ale problemem nie jest to diagnoza choroby, a problemem jest to, że zamiast to leczyć (czyli pracować nad sobą i trochę bardziej się przyłożyć do nauki ortografii), to młodzież traktuje to jako przywilej zwalniający ich ze znajomości własnego języka i tak samo myślą ich starzy. To jest patologia po prostu.
    1
  • Users Avatars Mini
    Robert pisze: 2016-08-09 17:15
    Z rejestracją jest coraz więcej nieprawidłowości i pewnie będzie coraz więcej. Moim zdaniem mają rację, to już nieuczciwe zachowanie i korzystanie z zamieszania jakie powstało.
    4
  • Users Avatars Mini
    Kok pisze: 2016-08-09 18:38
    Nikt nie chce rejestrować w Tmobile to protestują :-) a niech zdychają.
    4
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-08-09 18:52
    A jak T-badziewie wydzawaniało do klientów Orange i nakłaniało ich nachalnymi bucami albo trajkoczącymi babami do przejścia do T-badziewia to było dobrze? Zamiast się skupić na ofertach T-badziewie które są denne i ludzie uciekają od tego szukają problemów. A oddać pozwolenia radiowe zwolnić częstotliwości i wyjazd z Polski, przejmą to inni operatorzy i rozbudują sobie sieci. Potrzebne tu komuś T-badziewie.
    9
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2016-08-09 23:05
    @td i gdzie ten spisek Orange bo nie widzę? Widzę za to jak wół informację o limicie 10Mb/s!!
    0
  • Users Avatars Mini
    cv890 pisze: 2016-08-10 07:36
    DanielR i Spec to tusąNAJWIĘKSZYMI NAGANIACZAMI!!!!! NIGDZIE TAK NIE NAGANIAJĄ JAK gsmonline hi,hi,hi...? To sa "spece" hi,hi.......!!!!!!!!!
    -1
  • Users Avatars Mini
    KIF pisze: 2016-08-10 09:56
    A'propos dysleksji itp... Tak się składa, że prowadzę małą firemkę i doświadczam czytania różnych materiałów CV-podobnych. Otóż w żadnym takim dokumencie, nikt nigdy nie wspomina o posiadaniu dysmózgowia w jakiejkolwiek postaci. Wszyscy są genialni, doświadczeni, dyspozycyjni i umieją wszystko! Trochę inaczej to wygląda gdy daję "wszystkoumiejącemu inżynierowi" spreparowany rysunek z opisem w języku angielskim i pytam: Co tu się nie zgadza na pierwszy rzut oka? Albo proszę o napisanie odręcznie podyktowanych 5-ciu zdań z wredną ortografią. A jakie zdziwienie wywołuje prośba o podanie średniej ze studiów i okazanie pracy dyplomowej albo przejście na dialog w języku angielskim! Poziom wykształcenia wyższego jest żenujący! Oczywiście zdarzają się wyjątki - jak na razie natrafiłem jedynie na naście takich przypadków w mojej ponad 10-cio letniej praktyce biznesowej.
    -1
  • Users Avatars Mini
    masny pisze: 2016-08-10 11:29
    Obie te reklamy wprowadzają w błąd i sugerują że bonusy są na rok i ciekawe czy ktoś przy rejestracji poinformuję że te pincet złotych w plusie to na 30 dni np i to samo się tyczy zapraszania klientów konkurencji.
    5
  • Users Avatars Mini
    KIF pisze: 2016-08-10 11:32
    a ktoś chce u ciebie pracowac ?? Najgorsze co moze byc to szef buc ;)
    2
  • Users Avatars Mini
    DanielR pisze: 2016-08-10 11:53
    @cv890, "naganiaczami"? Niby na co? Akurat byłem klientem T-Mobile (ówczesnej Ery) przez dobre kilka lat. Wiec według twojego prostackiego rozumowania, raczej powinienem "naganiać" na rzecz różowych. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    KIF pisze: 2016-08-10 12:05
    Załóż pajacu własną firmę stwórz naście etatów. Zadbaj o zlecenia o to żeby mieć na wypłaty ZUSy CITy PITy VATy i przyjmuj niedorozwoje co tylko pytają o premię. A do sedna pytania - moi pracownicy mają znajomych rodziny itd. i ci widzą, jak się u mnie zarabia, że autko, dobry komp, telefon i różne inne profity to standard. Więc chętnych do pracy jest wielu. Ale często oni zapominają, że taka "manna" jest za kompetencje i wydajną pracę, nie za przyjście do pracy. Jeżeli uważasz że ktoś kto płaci ale wymaga - jest bucem, to juz wiem - jesteś jednym tych z dysmózgowiem.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Pusz-ek Okruszek pisze: 2016-08-10 12:29
    zostali sami nieudolni (wszyscy fachowcy odeszli na PDO) to i tak działa Tmobile
    0
  • Users Avatars Mini
    cv890 pisze: 2016-08-10 12:43
    DanielR musiałeś się zesrać i wołałeś mame. Z takim doświadczeniem jak piszesz,źe masz, to moźna krytykować, ale tak jak to na łamach porządnej strony internetowej. Wróć tam, gdzie więcej przebywasz!!!!!!!!! i operuj paszkwilami.
    -2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-08-10 14:23
    taki sam poziom jak Wy tutaj, prezentują pracownicy (studenci) przeróżnej maści BOK-ów u wielu operatorów. Dlatego jest tak jak jest, czyli do dupy. Ja to samo widzę w T-Mobile. Niezależnie czy zadzwonisz, czy napiszesz e-mail to jest tak samo źle, często padają różne wymijające odpowiedzi i zależnie poziom obsługi zależy od poziomu "konsultanta". Jest tragedia. Prezes powinien coś z tym zrobić, wprowadzić jakiś system motywacyjny punktowy, selekcyjny, sam nie wiem.
    1
  • Users Avatars Mini
    Troip pisze: 2016-08-10 14:37
    Wszyscy żyjemy w tym karaju, ale niektórzy jeszcze się nie nauczyli, że wszystkie reklamy oszukują!!!! Tak samo T-Mobile oszukiwał w reklamach 10 GB za 25 zł czy 100 GB za 10 zł nigdzie nie padło słowo że to jest czasowa krótkoterminowa promocja. Tak jak obecne reklamy bonus za rejestrację. Nikt się nie zająknie, że bonus złotówek i GB jest na 30 dni. A tu nagle wielki płacz T-Mobile, że ktoś śmie bardziej oszukiwać niż oni. Po prostu żenada na maxa.
    2
  • Users Avatars Mini
    Organ pisze: 2016-08-10 18:00
    @troip coś ci sie pomyliło 10GB jest za darmo po doładowaniu a nie za 25 zeta - 100GB było reklamowane na próbę, a jak w Play ze na rok...
    1
  • Users Avatars Mini
    Troip pisze: 2016-08-10 18:18
    Organ, uprościłem swoją myśl bo raczej wszyscy tu wiedzą o co chodzi, oczywiście mialem na myśli promocję T-Mobile, która weszła gdzieś w lutym, a skończyła się na początku czerwca, 10 GB po doładowaniu za 25 zł. Ta promocja została zakończona. I od czerwca nie funkcjonuje . Teraz coś podobnego przywrócili za rejestrację. Niezarejestrowani klienci dalej nie mogą z tego korzystać.
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2016-08-11 04:10
    Orange toDziadostwo, Jakim to trzeba byc gnojem źeby taki nick uźywać TY IRANGE.
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2016-08-11 04:17
    0
  • Users Avatars Mini
    Janek pisze: 2016-08-12 00:12
    Niech sobie robią co chcą, niech się kłócą, a ja i tak kartę zarejestrowałem w Plusie, bo się najbardziej opłacało. I tyle w tym temacie, a jak kto chce jeszcze drążyć, to powodzenia ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Palmer pisze: 2016-08-13 16:10
    Powiem tak. Wszystkie oferty operatorów są słabe. Nadal dużo kosztuje dzwonienie do osób z innych sieci. Zaś pakiety internetowe są za małe. Ten kto ma LTE w smartfonie, wie o czym mówię. Przykładowy pakiet 10gb znika w oczach, zwłaszcza osobom które nie są świadome, że istnieją przeglądarki oszczędzające transfer.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartek pisze: 2016-08-14 12:21
    w plau nawet za darmo nie chcialbym miec teelfonu ani internetu. najgorsze dziadostwo jakie tylko istnieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    lakukaracza pisze: 2016-08-24 15:47
    jakbym miał wybierać to chyba znów wybralbym t-m. coby nie mowić i wysmiewać ze abonamenty wszędzie reklamują, to tu przynajmniej obcięli dodatkowe opłaty które gdzie indziej nadal muszę płacić, choćby za te papierowe faktury...
    0
  • Users Avatars Mini
    Nazir pisze: 2016-08-24 21:05
    T-Mobile niech poprawi ofertę na kartę bo takiego dziadostwa już nikt nie ma od 1,5 roku . Za około 30 zł. wszyscy oferują nolimit +6-8GB net a T-M jakaś kpina za 45 zł. nolimit + 1GB net
    1
  • Users Avatars Mini
    blackorange pisze: 2016-08-31 18:37
    Mnie dziwi skąd T-mobie miało numer do mnie i oferowało mi w sumie niezłą ofertę za 69 zł + samsung s5,ta niby ich zniżka 6 miesięcy jest niestety podobnie lipna jak w play czyli do 6 miesięcy aż przeniosą ci numer,czyli równie dobrze może być miesiąc.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemek1234 pisze: 2016-09-05 20:54
    @blackorange: Przez pierwsze 6 miesięcy po podpisaniu umowy płacisz 1 zł. Nie ważne czy numer przeniesie się po miesiącu czy po 6 miesiącach. Natomiast po tych 6 miesiącach przez kolejnych 18 płacisz pełną kwotę. Ja przeniesiesz pod sam koniec umowy, to 6 miesięcy po przeniesieniu masz 1 zł. W praktyce z abonamentu 79,99 zł/mc robi się średnio 60 zł/mc.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: