Od 1 marca w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV można obejrzeć nowy spot reklamowy Heyah promujący ofertę „60 minut za złotówkę do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych”.
Ceny pakietów w ramach oferty zależne są od kwoty doładowania i zaczynają się już od złotówki:
1 zł – przy doładowaniu o wartości 30 zł lub więcej i aktywowaniu w ciągu 3 dni od doładowania,
9 zł – przy doładowaniu kwotą z przedziału 5-29 zł, lub przy aktywowaniu pakietu powyżej 3 dni od doładowania.
9 zł – to również cena pakietu w przypadku, gdy na koncie użytkownika jest aktywna oferta 1000 SMSów do wszystkich sieci.
Z minut w pakiecie można korzystać przez 30 kolejnych dni.
Nową kampanię zobaczą również użytkownicy internetu, w tym social mediów. Linię kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, za social media odpowiada agencja Interactive Solutions, a kreację w internecie agencja Engine. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.