Reklama Heyah: dlaczego złoty, bo się zlałeś w galoty - wideo

Newsy
Żródło: Heyah
Opinie: 2

Od 1 marca w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV można obejrzeć nowy spot reklamowy Heyah promujący ofertę „60 minut za złotówkę do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych”.

Ceny pakietów w ramach oferty zależne są od kwoty doładowania i zaczynają się już od złotówki:

1 zł – przy doładowaniu o wartości 30 zł lub więcej i aktywowaniu w ciągu 3 dni od doładowania,
9 zł – przy doładowaniu kwotą z przedziału 5-29 zł, lub przy aktywowaniu pakietu powyżej 3 dni od doładowania.
9 zł – to również cena pakietu w przypadku, gdy na koncie użytkownika jest aktywna oferta 1000 SMSów do wszystkich sieci.
Z minut w pakiecie można korzystać przez 30 kolejnych dni.


Nową kampanię zobaczą również użytkownicy internetu, w tym social mediów. Linię kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, za social media odpowiada agencja Interactive Solutions, a kreację w internecie agencja Engine. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Zamir pisze: 2013-03-01 14:10
    Reklama śmieszna :) widzę że Heyah chce wrócić do motywów z kreskówki, i dobrze, reklamy z Ryśkiem były bardzo śmieszne i szkoda że nie ma już Ryśka.
    0
  • Users Avatars Mini
    RZUWIG pisze: 2013-03-02 14:04
    Fajna reklama, prosty przekaz, chociaż te obostrzenia co do ilości dni na aktywowanie pakietu komplikują nieco sprawę. Jakby nie można tego zrobić automatycznie po doładowaniu...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: