Orange i PLAY wydają najwięcej na reklamę telewizyjną - styczeń 2015

Newsy
Żródło: Wirtualnemedia.pl
Opinie: 3

Mamy ponad 17 mln odsłon na Youtube - SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! Mamy ponad 2 tys. fanów na Facebooku - POLUB NASZ PROFIL!

Według danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl w styczniu 2015 r.występowały duże różnice pomiędzy wydatkami na reklamy telewizyjne poszczególnych operatorów komórkowych. Dużo więcej na reklamy w telewizji wydaje Orange i PLAY. Najmniej wydaje Grupa CP.

Korporacja

Wydatki (w zł)

styczeń 2014

styczeń 2015

ORANGE SA

26 917 905

22 002 244

P4

14 236 336

19 882 053

POLSKA TELEFONIA CYFROWA

4 068 487

13 119 249

POLSAT I POLKOMTEL SA

7 850

12 915 423

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: