Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
8 października 2024
Mamy ponad 17 mln odsłon na Youtube - SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! Mamy ponad 2 tys. fanów na Facebooku - POLUB NASZ PROFIL!
Według danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl w styczniu 2015 r.występowały duże różnice pomiędzy wydatkami na reklamy telewizyjne poszczególnych operatorów komórkowych. Dużo więcej na reklamy w telewizji wydaje Orange i PLAY. Najmniej wydaje Grupa CP.
Korporacja |
Wydatki (w zł) |
|
styczeń 2014 |
styczeń 2015 |
|
ORANGE SA |
26 917 905 |
22 002 244 |
P4 |
14 236 336 |
19 882 053 |
POLSKA TELEFONIA CYFROWA |
4 068 487 |
13 119 249 |
POLSAT I POLKOMTEL SA |
7 850 |
12 915 423 |