T-Mobile uruchomił usługę ReklaMówka dla klientów z segmentu prepaid, postpaid i mix. Za odsłuchiwanie treści reklamowych przez osoby dzwoniące na dany numer klienci T-Mobile będą oni nagradzani bosnusami w postaci niewielkich pakietów minut/SMS-ów. Warunkiem korzystania z usługi jest równoległe korzystanie z usługi Granie na czekanie.
Specjalny serwis internetowy usługi jest dostępny pod adresem: http://www.rekla-mowka.pl/
Usługa została przygotowana najprawdopodobniej w oparciu o platformę HaloAds firmy Wind Mobile.
Halodzwonek to sygnał, który słyszy w słuchawce osoba nawiązująca połączenie telefoniczne zanim respondent podniesie słuchawkę. Dzięki technologii opracowanej przez Wind Mobile abonenci wszystkich operatorów mobilnych w Polsce mogą zastąpić ponad stuletni, tradycyjny sygnał na dowolny dźwięk: przebój muzyczny, śmieszne nagranie, charakterystyczny dźwięk firmowy. Technologia HaloAds pozwala np. przejście krok dalej i wykorzystanie halodzwonków do celów reklamowych.
Abonent przystępujący do programu HaloAds wybiera spośród reklam zaproponowanych przez system te, które mu odpowiadają, i z którymi się utożsamia. Po dokonaniu wyboru reklamy dźwiękowe są odgrywane osobom dzwoniącym do danego uczestnika programu HaloAds zgodnie ze strategią określoną przez reklamodawców. Reklamy proponowane abonentom dostosowane są do ich profilu oraz mogą być targetowane geograficznie.
Abonent odsłuchujący reklamę zainteresowany szczegółami oferty może w trakcie odsłuchiwania reklamy nacisnąć dowolny klawisz na telefonie, by uzyskać dodatkowe informacje, w atrakcyjnej, multimedialnej formie. Jednocześnie reklamodawca uzyskuje bezpośrednią więź z potencjalnym konsumentem, od której jest tylko krok do sprzedaży.
Elastyczny i prosty system zarządzania kampaniami wyposażony w moduł raportowy daje reklamodawcom pełną kontrolę nad realizowanymi kampaniami.