Podczas wieczornej gali, 11.04.2005r., ogłoszono wyniki konkursu Klubu Twórców Reklamy (KTR). 12 statuetek przyznano reklamom Heyah, przy kreacji których pracowała agencja G7. Agencję uhonorowano za przygotowanie kampanii wakacyjnej „Zarażeni” oraz „SMS za 3 Grosze”. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się komiksy Janka Kozy z kampanii komiksowej Heyah, które pojawiły się również jako rozkładówka w magazynie Playboy - "Krysia - taniec na wajsze"
Konkurs Klubu Twórców Reklamy odbywa się w ramach Festiwalu Reklamy. Festiwal ma na celu podnoszenie standardów kreacji, a dzięki temu dostarcza rozrywki i pokazuje, że reklama może być jednocześnie sztuką i zabawą.
Nagrody za Heyah dla agencji G7 przyznano w następujących kategoriach:
Reklama telewizyjna, Podkategoria produkty i usługi komunikacyjne - kampania „SMS za 3 Grosze” i spoty: „Spartakus”. „Lejdi”, „Kanalarz”, „Teaser”, „Rowerzysta” oraz "Epidemia” z kampanii wakacyjnej.
Reklama Print, Podkategoria produkty i usługi komunikacyjne – „Autobus I” (ramki), „Autobus II” (ramki) oraz rozkładówka do Playboya.
Warsztat film, reżyseria - "Heyah Epidemia" i "Heyah Animowane" ("Heyah 3 Grosze").
W roku ubiegłym agencja G7 została uhonorowana na konkursie KTR za kampanię wprowadzającą Heyah.