2 spoty telewizyjne Simplus Team przygotowane przez Euro RSCG Warsaw znalazły się w finale międzynarodowego Festiwalu „Golden Hammer”. Reklamy “Olejek” i “Pierwsza Komórka” przygotowane dla marki Simplus Team zostały zgłoszone w kategorii usługi (telekomunikacja, finanse, handel, ubezpieczenia).
Motywem przewodnim reklamy telewizyjnej „Pierwsza Komórka” – dla Simplus Team jest dzień Pierwszej Komunii, obchodzony w Polsce bardzo uroczyście. W roli głównej występują dzieci, ustawiane przez fotografa do wspólnego zdjęcia po zakończeniu ceremonii komunii. Niestety, fotografowi nie udaje się zrobić zdjęcia przed dłuższy czas, ponieważ co kilka chwil ktoś mu przeszkadza, np: mama poprawiająca włosy swojej córeczce, czy tata, poprawiający muszkę pod szyją syna. Gdy już wydaje się, że wszystko jest w idealnym porządku i wystarczy tylko nacisnąć migawkę, nagle rozlega się dźwięk telefonu komórkowego i okazuje się, że powaga chwili ustępuje radości z Pierwszej Komórki.
Czas trwania kampanii (maj 2004) pokrywa się z przystępowaniem dzieci do pierwszej komunii, natomiast adresatem kampanii są rodzice i bliscy, którzy zastanawiają się nad wyborem najlepszego prezentu dla dziecka. Reklama podpowiada im co może być najlepszym prezentem na tę uroczystość, jak również na inne okazje, stąd hasło kampanii: "Simplus. Prezent na każda okazję. Bez okazji też."
Druga zgłoszona kampania „Olejek” – przygotowana również dla marki Simplus Team prezentuje paczkę przyjaciół razem spędzających wakacje nad morzem i opalających się na plaży. W pewnej chwili jeden z bohaterów odbiera SMSa .... i okazuje się że dostał go od dziewczyny leżącej tuz obok. SMS dotyczył prośby aby podał jej olejek do opalania. Celem przekazu reklamowego było przedstawienie tanich SMSow w taki sposób, ze powoduje to wręcz zmianę w normalnym zachowaniu młodych ludzi. Przestają oni komunikować się werbalnie nawet gdy są blisko siebie, a komunikują się przez sms-y. Zadaniem komunikacyjnym było przedstawienie oferty "mega tanich" SMSów, które wtedy kosztowały 5 gr. Była to najlepsza oferta na rynku i przebijała wszystkie inne w sposób bardzo znaczący.