Orange: pierwszy w Polsce interaktywny blok reklamowy w kinie

Newsy
Opinie: 0

Pod koniec grudnia w Multikinie Złote Tarasy odbyła się pierwsza w Polsce prezentacja kinowego interaktywnego bloku reklamowego. Blok powstał dzięki współpracy Multikina z Orange. Komercyjnie usługa wejdzie do sieci Multikina jeszcze w tym roku.

Specjalny pokaz zorganizowany został przy okazji premiery Star Wars. Trafiły na niego osoby, które wzięły udział w konkursie na profilu Multikina na Facebooku. Uczestnicy pokazu po ściągnięciu aplikacji odpowiadali w czasie rzeczywistym na pojawiające się na ekranie pytania. Na trzech najlepszych graczy czekało PlayStation z limitowanej edycji Star Wars.

Jedna z pierwszych informacji, jakie standardowo pojawiają się na dużym ekranie, to prośba o wyłączenie telefonów. Za interaktywnym blokiem stoi przekaz: nie wyłączaj swojego smartfona w kinie (oczywiście w czasie reklam). Dzięki urządzeniom mobilnym miejsce reklamy zajmuje interaktywna gra (mogą to byś quizy wiedzy czy proste gry zręcznościowe), której uczestnikami stają się widzowie. W trakcie bloku rywalizują oni o zwycięstwo i atrakcyjne nagrody. Podobne narzędzia marketingowe z powodzeniem wykorzystywane są już w Stanach Zjednoczonych i krajach Europy Zachodniej.

Relacja ze specjalnego pokazu:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: