Rekordowa sprzedaż Plus GSM w 4 kw. 2002r.

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 142

W czwartym kwartale 2002 r. Plus GSM osiągnął rekordowy w historii polskiej telefonii mobilnej kwartalny wynik sprzedaży. W ostatnim dniu roku 2002 z usług sieci korzystało ponad 4 550 tys. użytkowników. 

Ostatni kwartał 2002 r. umocnił silną pozycję sieci Plus GSM na polskim rynku telefonii komórkowej. Na koniec roku z usługi abonamentowej w sieci Plus GSM korzystało 2 240 tys. osób, a z usługi przedpłaconej "Simplus" 2 310 tys. osób. Przyrost bazy Plus GSM w tym okresie wyniósł 462 000 klientów i wzrósł w stosunku do bazy z trzeciego kwartału 2002 r. o 11,3 %. Użytkownicy docenili benefity płynące z korzystania z sieci Plus GSM, tj. najniższy abonament na rynku (17 zł), konkurencyjne ceny telefonów oraz wysoką jakość usług. 

W czwartym kwartale 2002 r. przyrost liczby klientów w segmentach abonamentowym i przedpłaconym był dwukrotnie wyższy niż w każdym z poprzednich kwartałów, a w przypadku segmentu abonamentowego wyniósł niemalże tyle, co łącznie w trzech pierwszych kwartałach. 

Na koniec czwartego kwartału 2002 r. Polkomtel S.A. zwiększył udziały w krajowym rynku telefonii komórkowej o około 0,3 pkt.%, a w segmencie przedpłaconym o ok. 0,8 pkt.%. Natomiast udział Plus GSM we wzroście rynku w czwartym kwartale 2002 r. kształtował się na poziomie ok. 35,5%, dla porównania w pierwszych trzech kwartałach zeszłego roku osiągał średni poziom ok. 25%. Według szacunków analityków Polkomtel S.A., sieć Plus GSM miała na koniec 2002 r. 32,6% udziału w polskim rynku telefonii komórkowej.

"Dzięki wprowadzeniu przez Plus GSM taryf "Plus Lider" - oferty skierowanej do klientów biznesowych, ich udział wśród nowo pozyskanych użytkowników wzrósł w ostatnim kwartale 2002 r. o 7% w stosunku do pozostałych kwartałów zeszłego roku - powiedział Robert Krawczyk, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Polkomtel S.A. - Wynik ten świadczy o zachowaniu przez Plus GSM pozycji lidera na rynku biznesowej telefonii komórkowej w Polsce". 

W czwartym kwartale 2002 r. zmalał także wskaźnik churn (deaktywacji) i wyniósł 3,3 %. Istotny wpływ na obniżenie wskaźnika churn miała konkurencyjna oferta Plus GSM oraz atrakcyjne programy lojalnościowe. Według prognoz analityków malejąca tendencja wskaźnika churn będzie się utrzymywać także w 2003 roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (142):

Komentuj

Komentarze / 142

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-01-23 12:17
    No fajnie... szkoda ze pod koniec roku, ze Judea ich wyprzedzila. Ciekawe jak bedzie w I-ym kwartale tego roku. A tak na marginesie +em w tych abonamentach jest to ze nie zdzieraja za cala minute na "dzien dobry" tylko za 30 sekund. U konkurencji jest niby co sekunde ale trzeba za to slono placic w nowych abonamentach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike pisze: 2003-01-23 12:17
    Wystarczyl SL45i, a ludzie walili drzwiami i oknami :)
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-01-23 12:19
    Racja Mike SL45i to superowy telefonik. PLUS jednak okazał się godnym 2 pozycji na rynku. Gratulacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    tadzio pisze: 2003-01-23 12:23
    I dlatego zostaje przy Simplusie z rozmowami za 21 groszy brutto z wybranym Plusowcem o 23ej.Dla mnie bajka.2 godziny gadania w miesiacu o 23ej za 25 zl!!! W najtanszym abonamencie Plusa mialbym tylko 10 minut rozmow i placilbym (17+5(CLIP))*1,22(vat)=26,84zl i to tylko przez rok...Potem juz 36,60zl (czasami 10)Krotko mowiac -Simplus the best- oczywiscie w Multi z tanimi rozmowami w weekendy i o 23ej.Czekam na taryfikacje sekundową!!!.Bede jeszcze wiecej rozmawial.
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2003-01-23 12:35
    A tak wszyscy narzekali na jakosc promocji Plusa, a tu zonk, Plus wszystkich zaskoczyl.
    0
  • Users Avatars Mini
    spawik pisze: 2003-01-23 12:51
    "konkurencyjne ceny telefonów " - rotfl jeden sl45i to tylko wyjatek... mi by sie marzylo zeby spadly ceny motek, i pojawily sie wreszcie te nowe modele, np t720...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 12:54
    Spawik, trzymaj się zatem ery. przecież tam tak tanio.....i przecież możesz więcej :) A co do tematu... to skoro sprzedaż była taka wysoka, to chyba możemy się pożegnać z nowymi taryfami w Plusie w tym roku.... szkoda.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Diwo pisze: 2003-01-23 12:58
    Najbardziej rozbawiły mnie prognozy churnu. Każdy kto wie o co chodzi pęka ze śmiechu. Jajcarstwo chwalenia się przez +sa zmniejszeniem poziomu churn polega na tym, że jak sprzedaż rośnie, churn w krótkim okresie MUSI zmaleć. Wzrosnąć może dopiero w styczniu - lutym. Wtedy się zobaczy naprawdę, co się dzieje. I jak to niestety bywa w takich przypadkach - wtedy z przyczyn naturalnych churn wzrosnie (musi - bo sprzedaż spadnie). Ale pochwalić się zawsze można...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 13:10
    Poza tym uwazam ze te wyniki to skutek kampanii reklamowej "reklamujacej marke". IMHO reklama Plusa byla bardziej udana. Reklama Ery byla jedynie jej nasladownictwem. Ten gosc ktory moowil "znajdz sobie wielki cel" na pierwszy rzut oka nie kojarzyl sie z jakims ludkiem ktory objezdza swiat dookola na rowerze, a raczej ze.... zbieraczem zlomu z filmu "Edi". Takie bylo moje pierwsze wrazenie. Gdy zapytalem paru znajomych nt tej reklamy, czy widzieli w nich faceta pchajacego dwukolowy wozek to wszystkie cztery indagowane osoby powiedzialy ze TAK !!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-01-23 13:15
    Ale plus sie chwali i sobie sam słodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 13:21
    Diwo, chyba nie do konca masz racje. To prawda ze w grudniu zawsze rosnie sprzedaz. Zawsze tak bylo. Ale logicznym nastepstwem duzej sprzedazy w grudniu jest tez zwiekszone konczenie sie dwuletnich kontraktow zawierach w grudniu... dwa lata wczesniej. Tak wiec skoro prawda by bylo ze "wszyscy" uciekaja z Plusa do Ery i Idei to churn nie powinien sie zmienic, na zasadzie "naczyn polaczonych - tu przybylo tyle samo co ubylo tam".
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 13:22
    Greg, wejdź zatem na strone Ery i poczytaj 'komunikaty prasowe". Wszyscy sobie słodzą po równo.
    0
  • Users Avatars Mini
    spawik pisze: 2003-01-23 13:25
    Grzegorz Z. imposible ;) (to odnosnie 3mania sie ery) mimo wszystko plus mnie osobiscie jeszcze najbardziej odpowiada... (najmniejsze zlo? ;P) a co do nowych taryf - pewnie bedzie takie samo z czekaniem na nie jak na (porzadna) promocje swiateczna ; a szkoda bo mysle ze plus moglby stosunkowo niewielkimi nakladami wysunac sie bardziej do przodu,
    0
  • Users Avatars Mini
    spawik pisze: 2003-01-23 13:25
    (cd) tyle ze tu trzeba troche zaryzykowac... fakt, ze np po wprowadzeniu nowych taryf czy taktowania 15/15 _w ramach abo_, konkurencja pewnie pojdzie tez w takim kierunku, ale o to chodzi by zaproponowac cos co niekoniecznie bedzie ladnie wygladac tylko w reklamie (a po dokladnym przygladnieciu sie temu okaze sie ze wcale nie jest tak fajne), ale bedzie tez dzialac na odpowiednim poziomie... i nie chodzi juz o to ze ma byc zawsze najtaniej (normalne przeciez ze opy to nie instytucje charytatywne)... ale skoro na biurko prezesa trafiaja takie prognozy analitykow (ktore czesto zupelnie nie przystaja do opinii zwyklych uzytkownikow) to prezes bedzie nadal rosl w dume, a dla nas niewiele z tego bedzie wynikalo... ale chyba sie trzeba z tym pogodzic, zadko kiedy opinie \"gory\" i \"dolu\" sie pokrywaja... ; uff sie rozpisalem ;))))
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-01-23 13:34
    Grzegorz Z. ma racje obawiam się, że jedyna nowościa plusa w tym roku moze byc "home zone". Ja sie tak przyjrzec to taryfy plusa nie sa wcale takie złe pomimo tego, że sa na rynku juz od 2 lat. Jakby obnizyc cene połaczeń w najnizszych taryfach, albo wprowadzić takt 15/15 bez opłat ... mogłoby byc ciekawie
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-01-23 13:35
    qwa mac -ja z innej beczki.1 stycznia zamowiłem sobie zestaw startowy simplusa za punkty 5plus.Mowie sobie-napisali ze termin realizacji zamowienia-14dni roboczych.No to super-akurat zdaze na urodziny dziewczyny, dokupie jej słuchawke i jest git.No i kurde dzisiaj dzwonie do 5plus a ci do mnie ze 14 dni roboczych to od momentu przetworzenia mojego listu i ze jeszcze pare tygodni i MOŻE dojdzie.Mam ochote komus przylozyc-najlepiej zwiazanemu z firma + i wydziałem 5 plus..wrrrr jacys chetni?sor ze tutaj to gadam-musialem sobie ulzyc;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-01-23 13:49
    Pawcio: Ja czekam na rozpatrzenie reklamacji w 5plus... ...od października 2002. Nie wspomnę o tym, że pierwsze pismo reklamacyjne wysłałem w lipcu, ale podobno do nich nie dotarło. Szkoda pisać:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2003-01-23 13:49
    Paru moich kolesi kupiło SL54i i zapomnieli o płaceniu rachunków ciekawe ilu w sumie kupiło SL45i i nie płacą . Moze się okazać ze z tej promocji będą większe straty jak zyski.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-23 13:50
    Tak, Grzegorz ma rację - pomimo proroctw tych, ktorzy jeszcze nie skomentowali tego newsa, jakoś nie było źle z Plusem... Poczekajmy jeszcze na sprawozdania kwartalne (w celu porównania tego najlepszego okresu w roku) i roczne wszystkich sieci. Głupoty opowiadają ci, którzy twierdzą, że Plus ma najdroższe ceny. Nie wystarczy porównać ilości "darmowych" minut do ceny abonamentu i ceny minuty w abonamencie. Są też inne rzeczy, jak np. 30-sekundowe taktowanie od pierwszej minuty, czego inni operatorzy nie proponują (i nie opowiadać mi tutaj o tych śmiesznych promocjach 1/1 czy nawet niepromocjach z abonamentem, bo to żadne porównanie - spośród moich kontaktów tylko dwie duże firmy z tego skorzystały, nikt z "fizycznych"). Plus jako jedyny ma tak szeroką ofertę taryf - aż trzy plany. No i oczywiście czekamy na nowe oferty taryfowe...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-23 13:53
    eramen, odpuściłbyś sobie... nie ma się czym chwalić :-) Zapewne ci Twoi koledzy najbardziej narzekają na wysokie ceny w Plusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-23 13:55
    spawik, że Cię jeszcze do Polkomtela na doradcę nie wzięli... Jakimi niewielkimi kosztami? Może masz jakieś konkretne propozycje?
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-01-23 13:56
    nie wiem jak to sie dzieje...mi np w grudniu/styczniu doszly do mojej ksiazki telefonicznej prawie same nowe numery w idei,95% mmoich znajomych ma tel w idei,wiec chyba ci klienci to sami biznesowi,bo na pewno nie studenci....na 75 pozycji mam 2 simplusowcow i 2 abonamentowych z plusa...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-01-23 13:57
    era i tak jest najlepsza!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-23 13:59
    Ciekawie w tych danych wynika stosunek prepaidów do postpaidów,jak widać z powyższego bardzo SimPlus podniósł ich ilość.Wynika to chyba z tych promocji jakie Sim+ dał na koniec roku.Zastanawiam się tylko jak to jest taka elitarna sieć a tak stawia na ten najniższy abonament nawet w reklamach.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-01-23 14:02
    no wlasnie nie powinni sie chwalic simplusami tylko abonamentami to jest prawdziwy wskaznik, simplusy tatusiowie zakupili pod choinke i tyle :)
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2003-01-23 14:12
    Kolejny raz PLUSik potwierdza, ze jest POTEGA wsrod sieci GSM w Polsce... jestem szczesliwym uzytkownikiem sim+-a od ponad 2 latek i jest ok!!!. Simplus TEAM wymiata ;] Pozdrawiam +owcow
    0
  • Users Avatars Mini
    gbpi pisze: 2003-01-23 15:13
    mialem idee, zmienilem na ere z powodu ryczaltu wap gprs ale od samego poczatku jak wszedl simplus uywam go do dzwonienia po 23. Jeszcze prezent od plusa z 30% obnizka :-) nigdzie nie ma tak tanich polaczen do dluuugich rozmow i za plusa chwale. Jedynym minusem jak dla mnie to gorszy zasieg plusa, przynajmniej w tych miejscach, w ktorych czesto przebywam. A tak apropo nie rozumiem gadek w stylu, moja siec najlepsza i takie inne teksty.... moze mi ktos wyjasni, czy niektorym sieci placa za zasmiecanie usenetu i portali takimi tekstami ? pozdrawiam serdecznie Wszystkich uzytkownikow gsm :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Scareface pisze: 2003-01-23 15:13
    Czy ktos wie jak wyglada podzial udzialu w segmencie biznesowej telefonii komórkowej w Polsce?
    0
  • Users Avatars Mini
    bluetooth pisze: 2003-01-23 15:25
    Ciekawe czy to prawda, czy taki chwyt marketingowy...
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-23 15:40
    Ten wzrost sprzedazy -ok. Tylko ile % sprzedanych aktywacji to te z 17 PLN abonamentem w ktorym ludzie beda dzwonic 10 minut w miesiacu po 18 i w weekendy. Pewnie 90% albo i 99%. Wiec nie podniecajcie sie plusowcy bo oferta abonamentowa plusa jest drozsza i slabsza od konkurencji oczywiscie zakladajac ze dzwonimy glownie w szczycie i do roznych sieci!Wtedy oferta Plusa jest najdrozsza (ponizej 5 kart sim) i **wlo** piewco plusa i inni zakochani w sieci z drwiacym usmiechem chyba nie chcecei mi wmowic ze jest inaczej. Wiem niektorzy to za 36 miesiec dostaja wiecej minut,ale to i tak nie zmienia faktu,ze minuta rozmowy w Plusie w szczycie jest drozsza od konkurencji!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-23 15:43
    A takt 30 sekundowy nie usprawiedliwia zdzierstwa w szczycie co robi plus! Ponadto ta biurokracja!!!Ludzie jesli probowaliscie w tej sieci cos zareklamowac to wiecie o czym mowie. Plus nadaje sie powoli tylko dla tych co albo bardzo malo dzwonia,tzn. prawie wogole-abo 17 PLN albo dla tych co sa z plusem od poczatku-za lojalnosc dodatkowe minuty. Inni maja Ere i Idee!!I korzystaja na tym!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 15:43
    pawlo, wszyscy operatorzy chwala sie liczba prepaidow. Wez chocby poczytaj którekolwiek kwartalne sprawozdanie Ery.... kiedys napisali ze cyt. "marka taktak jest synonimem uslug przedplaconych w Polsce"
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 15:45
    "Paru moich kolesi kupiło SL54i i zapomnieli o płaceniu rachunków ciekawe ilu w sumie kupiło SL45i i nie płacą . Moze się okazać ze z tej promocji będą większe straty jak zyski." *********** Ciekawe ilu kolesi innych kolesi kupiło Motorolę T720 i też zapomniało o płaceniu.... Z tego co mi wiadomo Era także kieruje do sądu kilka tysięcy wniosków z tytułu niezapłaconych należności.... żaden op nie jest u nas specjalnie uprzywilejowany na tym polu. Poczytaj sprawozdania operatorow, zanim wysnujesz takie rewelacyjne wnioski. I pamietaj ze nie masz czterech milionów kolesi....
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2003-01-23 15:46
    Moze to zmusi konkurencje do jeszcze lepszych promocji, bo nowych klientow do pozyskania coraz mniej
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-23 15:46
    A moich znajomych numery w ostatnich 6 miesiacach zmienily prefiksy na 606,608, 694 itp. lub na 504,505 i nie tylko placa mniej za rachunki ale i sa bardziej zadowoleni! Maja abonament w Plusie Czesto 50 musialem placic po wykorzystaniu minut nawet 1.60 netto za minute polaczenia!!!!To chyba lekko przesadzona cena???? Czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 15:48
    louis - obawiam sie ze rownie dobrze mozna powiedziec ze "oferta ery jest slabsza jesli chodzi o polaczenia poza godzinami szczytu, w weekendy, święta i w nocy". kazdy wybiera co mu bardziej pasuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 15:51
    louis, a ciekawe ilu sposrod Twoich znajomych wyposazylo siebie i rodzine w aktywacje Ery (tak jak ja, w sumie 4) a teraz sobie pluje w nos? Btw. mam tez aktywke plusa uzywajac ja w zasadzie tylko do polaczen "sami swoi" za 25 groszy netto. Mialem ostatnio okolo 220 minut i zaplacilem nieco ponad sto trzydziesci zlotych. Pokaz mi taki rezultat w Erze to masz ode mnie zgrzewke dowolnej marki browca (sam sobie wybierzesz)
    0
  • Users Avatars Mini
    sloniczek pisze: 2003-01-23 15:56
    JA MAM SIM+ OD 4 LAT!!!!!!!!! I JESTEM Z NIEGO CAŁKOWICIE ZADOWOLONY!!!! SIM+ TAK TRZYMAJ!!!!!!!! ALBO JESZCZE LEPIEJ!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-23 15:58
    Grzegorz Z***właśnie nie ma i nie było i nie bedzie najlepszej sieci nawet jeżeli wejdą wirtualni,poprostu każdy wybiera a właściwie powinien się kierować swoimi potrzebami.I na tym opierać swój najlepszy wybór,a by to potwierdzić podam taki artykuł:Wymuszona obniżka cen połączeń komórkowych w Wielkiej Brytanii.Brytyjski regulator telekomunikacyjny Oftel nakazał tamtejszym operatorom znaczące obniżenie stawek za rozmowy komórkowe Oftel oskarża operatorów komórkowych o zawyżanie nawet do 40 proc. stawek za połączenia z telefonów stacjonarnych i komórkowych pracujących w sieciach konkurentów.Operatorom nakazano obniżkę kontrowersyjnych stawek o 15 proc. oraz kolejne znaczące redukcje cen połączeń (w wysokości uzależnionej od stopy inflacji) w przyszłości, do marca 2006 r. Więc jak widać operator zawsze działa na korzyść swoją nie klienta niezależnie od nazwy,a nawet kraju;)(ź)GW.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-23 16:05
    A tak na koniec jak to komentują:Komentatorzy wyrażają też obawy, że operatorzy odbiją sobie utracone przychody w inny sposób, manipulując przy taryfach i podnosząc ceny samych komórek. Jak z powyższego wynika operator zawsze wychodzi na swoje,to dla tych którzy uważają,że ich jest najlepszy.Niestety operator może dawać mi tylko najlepszą ofertę i taką jaka jest dla mnie najlepsza,ale może nie odpowiadać drugiemu klientówi,który w tym czasie wybiera inny salon innego operatora.Nikt nic nie daje za darmo,choćbyśmy go wychwalali pod niebiosa,zresztą i tam się ponosi koszta ;)ale to inna bajka nie z dziedziny GSM.Brawa dla Plusa za rekord,ale,to tylko biznes i tak należy go traktować.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-23 16:10
    ***Grzegorz Z** poza szczytem to plusa stawki bynajmniej nie powalaja, jesli chodzi o taryfy Czesto! bo jesli 0.90 gr do obcej sieci poza szczytem to tanio....mhhhh to ja ci powiem ze ja w erze mniej w szczycie place w mojej taryfie:-) a jesli tak koniecznie tanio z jedna osoba chcesz rozmawiac to w Erze w TakTaku (taryfa razem)mozesz przez caly dobe a nie tylko wieczorami i w weekendy! za 0.49 gr za minute! i nie placisz grosza abonamentu,czyli za to co wydajesz na abo i CLIP(bo musisz w tej najlepszej sieci z drwiacym usmiechem za to placic) czyli masz 61 minut w TakTaku z wybranym numerem!I proste wyliczenie-220 minut wygadanych z innym numerem Ery o dowolnej porze!!!! bedzie cíe kosztowac 107.8 PLN netto (brutto bedzie cie okolo 130 PLN ale jesli kupisz karte za 149PLN to bedzie jeszcze taniej!) Wiec poprosze jakies dobre wino, bo piwa nie pije:-) ERA-mozesz wiecej....;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-01-23 16:10
    louis**** procent najnizszych abonamentów w całej sprzedazy jest bardzo niski, w granicach 10% a to dla tego ze ludzie potrafia liczyc i woleli dolozyc pare zlotych za abo i miec wiecej minut gratis. Te dobre wyniki sprzedazy to tylko i wylacznie zasługa dobrej promocji, ktora moim zdaniem była jedna z najlepszych w ostatnim czasie w sieci z cyt. DRWIĄCYM USMIECHEM
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2003-01-23 16:15
    Kan*** To samo bylo w Holandi, tamtejszy urzad ochrony konsumentow, tez nakazal obnizke cen polaczen u operatorow komorkowych, bo udowodniono ze byli w zmowie i ustalali ceny na zbyt wysokom poziomie.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2003-01-23 16:17
    grzegorz.z. sprobój z taktem 1/1 to moze i w erze nastrzelasz 220 minut i zaplacis nawet mniej niz 130pln. i to nie tylko po szczycie albo w nocy.
    0
  • Users Avatars Mini
    tadzio pisze: 2003-01-23 16:18
    KIEDY MÓJ SIMPLUS PÓJDZIE W ŚLADY PREPAIDÓW CZESKICH GDZIE TARYFIKACJA JEST JUZ 60/1 -1SEKUNDOWA PO 1 MINUCIE...JAK PATRZE NA CENNIK POŁĄCZEŃ W PREPAIDZIE W SIECI EUROTEL -WWW.EUROTEL.CZ TO WYDAJE MI SIE ZE MAMY TRZECI ŚWIAT JEŚLI CHODZI O CENY POŁĄCZEŃ KOMÓRKOWYCH.GENERALNIE 40% NIZSZE CENY.CHWALĘ PLUSA ZA 21 GROSZY DO WYBRANYCH PLUSOWCOW O 23EJ WIECZOREM...ALE TO MAŁO.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2003-01-23 16:18
    grzegorz. z. moze byc Zywiec ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2003-01-23 16:19
    grzegorz.z sorry za spróbuj przez drugie ó. mea culpa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 16:31
    Louis, a co mi po wybranym numerze z Tak Taku skoro potrzebuję połączenia na numer stacjonarny albo wewnątrz sieci Plus GSM? Każdy kraje jak mu materii staje. Taryfy często poza szczytem nie powalają, ale one są do szczytu. Jak ktoś chce dużo poza szczytem to nie wybierze często.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 16:32
    Regan, 220 jednosekundowych połączeń to nie 220 minut tylko 220 sekund :) Miałem na myśli PEŁNE 220 (powiedzmy że tyle) minut. Stawka 130 zł. BRUTTO !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 16:33
    Regan piszesz "po szczycie i w nocy". A jaka jest różnica w cenach po szczycie i w nocy? I w abo Ery i w Taktaku? Żadna!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 16:39
    Louis, jeszcze jedno. "Erowcy" z drwiącym uśmiechem często wypowiadają się o Clipie w najtańszych taryfach plusa. Ja wtedy z równie drwiącym uśmiechem odpowiadam - a co z RACHUNKIEM SZCZEGÓŁOWYM w Erze ? Ilu z nas nie korzysta ze szczegółowego bilingu? Kto z nas pozwala operatorowi na "testowanie" na sobie systemu bilingowego bez możliwości sprawdzenia poprawności rozliczenia ???? I na koniec - proszę jeszcze porównać kwotę najniższych abonamenów w Plusie w których trzeba zapłacić za Clip z wysokością opłaty w taryfie Moja 25 Start - w której (i to zauważam równie drwiąco!) również trzeba dopłacić 5 zł haraczu za uniemożliwienie robienia w konia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 16:56
    Hmm, może w ten sposób powiem - porównywanie połączeń do obcych sieci (komórkowych) prowadzi do nikąd. Porównywać należy połączenia wewnątrz sieci, bo tutaj możemy skorzystać z oferty tańszych połączeń do wybranych numerów. Wrócę jeszcze do mojej ostatniej faktury z \"sieci z drwiącym uśmiechem\". Zaokrąglijmy do 220 minut i 91 zł NETTO (bo tak łatwiej zobrazować) oraz załóżmy że korzystamy TYLKO z połączeń za 25 gr. netto.(w przypadku mojej faktury było kilka minut innych połączeń) Abonament za czasami 10+clip wynosi 30 zł. Wliczone w abo jest 10 minut. czyli pozostaje nam 61 zł. pomnóżmy owe 61 razy cztery (bo minuta w Sami Swoi to 1/4 zł). W wyniku tego otrzymujemy 244 minuty. Dodajemy 10 z puli i dostajemy 254 minuty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 16:57
    (W moim przypadku jeszcze 5 za 18 miesięczny staż czyli 259 minut). To wszystko za 130 zł brutto. To wszystko W TEJ SIECI Z DRWIĄCYM UŚMIECHEM. CZTERY I PÓŁ GODZINY. za 130,00 PLN. A teraz kolego Louis czekam na TWOJE WYLICZENIE, w dowolnej taryfie Ery (starej czy nowej). Wewnatrz sieci i poza godzinami szczytu, tak jak w moim przypadku.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-23 16:58
    W erze placisz za rach.szcz. tylko w Start, natomiast w Plusie za Clip w Czasmi 10,30 oraz Czesto 15 i NonStop15-4 do 1! a ze wymaganie oplaty za rachunek szczegolowy jest kretynstwem to nie zaprzeczam. Wiec moze zmienie slogan-Era-mniejsze zlo:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-23 17:02
    a nie chce mi sie liczyc, ja mam Moja 140 i nie intersuje mnie gdzie dzwonie, po prostu dzwonie i tak powinno byc!!! A plus powinien w koncu obnizyc stawki za polaczenia w szczycie, wtedy przestane go krytykowac:-) Do ery tez mam kilka zastrzezen,ale tak jak u nich szybko sie zalatwia reklamacje to chyba w zadnej sieci i za to tez plusa nie lubie!! za kazdym razem reklamacja po kilka miesiec trwala!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-23 17:04
    P.S. A plus ma w ogole zasieg w szczecinie??;-) Grzegorz Z??
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2003-01-23 17:25
    ***Grzegorz Z*** Przyglądam się Twoim rozciagągłym wypowiedzią na temat plusa jak to bardzo tam tanio itp. Ja mam w erze abo moja medium 80 taktowanie 1/1s i płace za to w zaokrągleniu 60 pln , na rynku tel. nie ma dla mnie lepszej oferty. A poza tym nie muszę myśleć na jaki numer dzwonię i o której godzinie. POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-23 17:26
    louis, trzeba było doradzić koledze non stop 50 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gresiek pisze: 2003-01-23 17:30
    juz w marcu przyczynie sie do wzrostu churn-u :) i nie dlatego ze plusa nie lubie, wrecz przeciwnie, a dlatego ze programy lojalnosciowe sa do d... :) wole kupic nowego phona, a "fajny" numer i tak w simplusie mam, pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-23 17:31
    Grzegorz Z - można porównywać, ale tylko "płaskie" taryfy. Louis się uparł i niedługo porówna jakąś moja 200 (jest taka?) do czasami 10 - gdzie coś około 2 zł minuta kosztuje - tak też można :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-23 18:38
    louis, eramen, jaki macie problem? przecież w Plusie też są płaskie taryfy i nie trzeba się zastanawaiać gdzie i kiedy się dzwoni... Louis, masz Moja 140 - 130 zł za 140 minut i po 78 gr minuta... Ja mam Non Stop 150 z Plus Tobie - 150+40=190 minut za 160 zł i po 60/80 gr minuta (sieć/poza) - nie mam żadnych szczytów, poza szczytem czy w nocy. Ponieważ mam 70% kontaktów w Plusie, mam taniej niż Ty. Porównajmy, gdybym zmienił na Non Stop 100 - 100+30=130 minut za 110 zł i 1,00/0,80 zł minuta... Trzeba byłoby przeanalizować czy te 20 zł różnicy wykorzystam przy różnicy ceny minuty. No i taktowanie 30/30 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-23 18:44
    Teraz Ty Eramen - masz Moja 80, płacisz 82 zł za 80 minut i 99 gr za minutę. Nie ma porównywalnej taryfy w Plusie, ale NS100 - 110 zł za 100 minut to przeliczając 88 zł za 80 minut a cena minuty 0,80/1,00 (sieć/poza). Jak by nie liczyć przy niewielkiej ilości minut do własnej sieci różnica 6 zł szybko się niweluje. No i nie liczyłem tutaj Plus Tobie - 15/30 minut po 18/36 miesiącach :-) Można wziąć do porównania NS50 za 70 zł z cenami 1,20/0,80 (sieć poza) za 12 złotych masz 10/15 minut, czyli ogółem 60/65 - mniej ale z taktem 30/30 :-) Z Plus Tobie po 36 miesiącach to 70 minut (abonamentowe). Tak więc panowie, najpierw policzcie, później sądźcie.... Rzeczywiście są taryfy, które wychodzą drożej, są porównywalne ale i są tańsze (z mijej strony patrząc). Już kiedyś louis Cię prosiłem, żebyś mi podał korzystniejszą taryfę w innej niż Plus sieci... Czekam nadal :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2003-01-23 18:44
    z komentarza w innym portalu wynika ze taryfy od marca sa przesadzone. bedzie takze zmiana taryfikacji 1/1 za 15 zł a co 3 sek. za 2 zl. na ile to pewne to trudno ocenic ale jest to jakis sygnal.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-23 19:31
    Grzegorz Z,luis,wlo,ereman i wielu innych czy zastanawialiście się czasem,kogo chcecie przekonać.Jeżeli ktoś faktycznie poszukuje dla siebie najlepszej oferty,jest tu możliwośc porównania taryf.I nie jest potrzebne wypisywanie tych wszelkich elaboratów ze swoimi rachunkami.Niestety zaciemnia to wszystko sam efekt jaki chcecie osiągnąć, mam na myśli decyzje dlaczego ja wybrałem najlepiej.Był Plus,była Era za chwilę znajdzie się user,który zacznie wyliczać taryfę Idei.I mam pytanie kto kogo przekona,zresztą po co jeżeli tego typu dyskusje powtarzają się prawie co tydzień lub nawet częściej tylko userzy się zmieniają.Praktycznie GOL zmienia się w poligon dyskutantów pragnacych coś komuś udowodnić.Pozdrawiam i zapraszam na browarka;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 20:32
    Ufff, ja nikogo nie chcę do niczego przekonać :) Podałem tylko przykład, gdzie w naszym kraju można mieć najtaniej za najmniej :) Jasne, obawiam się że nawet jakby w taryfie za 19,90 wszystkie połączenia były za 5 gr. za 10 minut, to znaleźli by się niezadowoleni że przecież 10 minut to skandaliczne taktowanie.... takie dysputy można ciągnąć w nieskończoność. A "Erowcom" pod rozwagę poddaję fakt - jak stare są cenniki Ery a jak stare są cenniki Plusa. Czy to nie dziwne ze w tych starych cennikach Plusa można znaleźć sytuację w której "nowoczesne" taryfy Ery są droższe? Dlaczego tworząc nowy cennik, wasi przyjaciele z Ery, którym przecież tak zależy na waszym zadowoleniu nie stworzyli czegoś co było by konkurencyjne wobec taryf "Czasami" albo chociaż nie przywrócili jakiejś tańszej możliwości prowadzenia tanich rozmów po godzinie 23 ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 20:35
    Louis, oczywiście że nie ma zasięgu :) Wszyscy w Plusie w Szczecinie lecimy na roamingu z D1 ......
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-23 20:38
    Kan, jak zapraszasz to rozumiem że stawiasz? Wiesz, my, Plusowcy mamy tak nadszarpnięte budżety że nie stać nas nawet na peewoo tak często jak byśmy chcieli :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-01-23 20:46
    grzegorz z *** zgadzam się z tobą, wg. mnie i wszystkich moich znajomych to oferta Plusa jest najbardziej opłacalna, nawet biorąc pod uwagę częste awarie (judea)... jak ktoś szuka dobrej płaskiej taryfy to polecam NS 15 / NS 50 - z doświadczenia wiem że najopłacalniejsza, a wyliczać nie będę bo każdy rozumny człowiek może wejść sobie na stronę op'a i policzyć wg. swoich upodobań - czy dzwoni dużo czy mało, wystarczy spojrzeć na rachunek ze stacjonarki, wiesz ile dzwonisz...
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-01-23 20:48
    jak nie ma zasięgu w Szczecinie to poczekajcie jak wejdzie taryfa roamingowa Vodafone - Plus to będziecie mogli rozmawiać ile wlezie ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-23 21:11
    Grzegorz Z no problem,trochę odległość przeraża,ale czego się nie robi dla kufelka dobrego piwa.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-01-23 21:15
    He he,no i dobrze,oby tak dalej i PLUS wykosi z 2 pozycji te smieszna idee!
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-01-23 21:39
    boss *** Plus nadal jest na drugim miejscu, judea machnęła się w obliczeniach, był już news na ten temat...
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-01-23 21:52
    Wystarczy, że Plus da Siemensa S55 na promocję i I kwartał idzie jak nic... PLUS GÓRĄ!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wielkusso pisze: 2003-01-23 22:18
    jak to mowia kazdy chwali swoje ja mam plusa i twierdze ze jest najlepszy
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-23 22:47
    Kan, Grzegorz Z. już Ci wyjaśnił - nie chodzi o przekomarzanie się czy dowodzenie wyższości jednej sieci nad drugą... Nie po to np. Plus ma 12 taryf, żeby wszyscy z jednej korzystali. Ja wybrałem NS150 z Plus Tobie bo tyle wydzwaniam i wg moich obliczeń nigdzie taniej nie ma (louis, no i jak masz coś tańszego?). Wkurza tylko jeśli ktoś nie zna taryf, nie chce mu się nawet do nich zajrzeć a głupoty wipisuje, że w szczycie Plus ma drożej. Plus ma również taryfy, w których nie ma "szczytu", to tylko próbowałem wyjaśnić. I czekam na nowości w mojej sieci :-) A tymczasem... na zdrowie - nawet niezłym piwkiem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    WK pisze: 2003-01-23 23:46
    Rewelacja! To nieslychane, teraz na polączenie z konsultantem w BOKu Plusa czekac bedziemy nie 30, a 45 minut....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-24 00:00
    WK - to niestety w każdej sieci jest problem... Moja siostra mówi, że w Idei po 10-15 minut czeka. Mi osobiście w Plusie nie zdarzyło się czekać dłużej niż 3-5 minut. Poza tym wyjątkowo rzadko dzwonię do BOK. Powiem nawet, że częściej niż do BOK dzwonię do sekcji wymiany aparatów :-) E-BOK i dosyć szczegółowe informacje na stronach internetowych wystarczają mi jak na razie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2003-01-24 00:31
    taka dobra sprzedaz plusa to wynik jego nwej kampani reklamowej oraz promocji sl45i-oplacilo sie wydac pieniazki-nawet era zmienia swoj wizerunek w reklamach na bardziej przyjazny dla czlowieka (reklamy ery to kalka reklam plusa-chodzi mi o promowanie wizureknu sieci jko czegos bardzo przyajaznego czlowiekowi, rodzinie)pozdro....
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2003-01-24 00:33
    sorki...ma byc wizerunku....
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2003-01-24 01:20
    Gratuluję Plusowi, choć to nie moja sieć. Ten wynik jest godny uznania.
    0
  • Users Avatars Mini
    kevcio pisze: 2003-01-24 01:49
    rzeczywiscie zaskakujaca wiadomosc, szczegolnie po tych promocjach dla wioslarzy itp... ciesza mnie takie newsy! + klask klask
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-24 02:26
    moim zdaniem Plus nie jedzie na nowych promocjach tylko na swojej opini, ....
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-24 03:28
    Ja juz nie bede wam niczego udowadnial wy niereformowalni plusowcy!!Tak to do Ciebie sie tyczy wlo. Oferte Plusa znam lepie niz dobrze bo w koncu bylem z nim 4 lata, wiec zdazylem poznac i uslugi i ceny! Porownywalem taryfy Czesto i Ery bo Era ma tez poza szczytem i w szczycie -Taniej po godzinach i Taniej w sieci Era czyli wybierajac do moich porownan beznadziejne taryfy czesto postapilem z metodologicznego punktu widzenia prawidlowo. Taryf Czasami nie krytykuje pod wzgledem cen w szczycie bo sa one stworzone do innego profilu telefonowania! Taryfy Czesto Plusa sa drogie i nieoplacalne dla wiekszosci dzwoniacej do roznych sieci-to jest moja teza i mysle ze rzut okiem na ceny rozmow wystarczajaco ja udawadnia!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-24 03:30
    **wlo** a ty mi nie porownuj taryf plusowych z tymi swoimi minutami za slepa lojalnosc bo to zaciemnia caly obraz i nijak sie ma do oferty dla nowych uzytkownikow czy takich ktorzy uzytkowuja telefon ponizej 18 miesiecy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-24 03:34
    acha i przyznam czesciowo racje **Grzegorzowi** Era nie ma konkurencyjnej taryfy ani tez idea do Czasami 150,czy ogolniej rzecz biorac do taryf czasami.Wiec jesli ktos telefonuje po 18 i w weekendy i to wewnatrz sieci to najlepsza oferte ma PLUS! i wiem to bo korzystalem wlasnie z czasami 150:-) Ale jako ze zmienil mi sie profil telefonowania i zaczalem potrzebowac telefon rowniez w szczycie to z przykroscia muisalem stwierdzic ze Taryfy Czesto sa zdziercze!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-24 09:50
    louis - sam widzisz - czasami są do dzwonienia po 18 a do dzwonienia wszędzie są non stop... często, mi też się wydaje, że są dla tych, którzy mają większość kontaktów w swojej sieci :-) Co do metodyki... W cenniku Nowa Era Moja (czy jakoś tam) jest zapis: "Połączenia krajowe do wszystkich operatorów bez względu na porę dnia (standardowa opłata za minutę połączenia)" - gdzie Ty widzisz podział na szczyt/poza i sieć/poza? Usługa Tanich połączeń to opcja, powodująca zróżnicowanie ceny - i wtedy staje się odpowiednikiem Non Stop Plusa właśnie a nie Często. Co wówczas widzimy? W Moja 140 VIP za 140 minut płacimy 130 zł netto i 66/84 gr za minutę (sieć/poza) z taktem 60/30 i 5 zł za aktywację usługi. A w Non Stop za 160 zł netto mamy 150 minut ze stawką 60/80 gr/min (sieć/poza) z taktem 30/30. Czy nie są to porównywalne ceny? Pomijam, że ceny za minutę są niższe :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-24 09:53
    Jeszcze jedno louis - Era ma NOWE cenniki :-) Na nowe cenniki Plusa czekamy - i zapewne się doczekamy niedługo. Pozdrawiam... coś Cię Plus musiał mocno zdenerwować, że po 4 latach zrezygnowałeś tracąc tak korzystne warunki w programie lojalnościowym?
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-01-24 11:18
    wlo**** louisa plus nie zdenerwował tylko pewnie Era rzuciła jakiegos bajeranckiego fona na rynek i facet rozwiazał cyro zapominajac o Plus Tobie.Teraz chlopak przeliczył ze dał ciała i ze wielka z niego pierdoła i teraz zeby sie dowartosciowac pisze jakies brednie o braku atrakcyjnosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-01-24 11:46
    Nie od dziś wiadomo że nie ma co sie spierać która sieć jest najlepsza, bo od dawna wiadomo ze najlepsza sieć to taka która najbardziej pasuje swojemu użytkownikowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-01-24 11:50
    Więc chyba nie ma więkrzego sęsu pisanie, że Plus jest badziewiasty lub cudowny. Jest jaki jest i jeśli to komuś nie odpowiada to wybiera inną sieć (sa jeszcze dwa opki do wyboru)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 12:15
    Paweł, Wlo - mam nadzieję że Louis wybaczy mi odrobinę ironii (w końcu moja ulubiona sieć to ta z ironicznym uśmiechem) ale przyszło mi na myśl że Louis rzucił Plusa (mając czteroletni staż czyli podwójną pulę minut w usłudze Plus Tobie) po tym jak pojawiły się te "nowoczesne telefony już od 2 groszy netto" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-24 12:19
    Pawel** moj telefon kupilem w Niemczech, wiec oferta telefoniczna Ery mnie grzala...Samsunga T100 dostalem za smieszna cene oczywiscie z lojalka,ale niemiecka karta z racji czestego odwiedzania zachodniego sasiada bardzo mi sie przydaje. I wiesz jezeli sie dobrze orientujesz w uslugach operatorow i cenach to nie dajesz ciala! wlo** w plusie bylem cztery lata ale z przerwa-2 numery, z jednego zrezygnowalem bo bardziej mi sie oplacalo za 5 groszy przez rok napierac do drugiej polowy:-) i daltego owe przywileje mnie nie zatrzymaly. A swoja droga cos takiego w erze i Idei bardzo by sie przydalo.***Pawel** wierz mi moje rachunki w Erze sa nizsze i dzwonie wiecej:-) i dlatego chwale ta siec!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-24 12:21
    oczywiscie najpierw jeden numer, pozniej rezygnacja i wzialem drugi-wyjasnienie!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-24 12:26
    **Grzegorz Z** wierz mi telefon zmieniam przynajmniej dwa razy do roku, nie zdazylbym z podpisywaniem lojalek jesli bym robil tak jak mowisz;-) A mam obecnie tylko 2 i to jedna sie juz na szczescie konczy w Plusie:-) Okaze sie ze dalem ciala,jak plus wprowadzi taryfy lepsze niz konkurencja:( To sie wkurze! Ale jakos watpie. Prawdziwej konkurencji u nas w kraju w telefonii komorkowej nie ma i na razie chyba nie bedzie, iwec i Nowe Taryfy Plusa jesli kiedys sie pojawia to bede albo cenowo bardzo podobne,ale ciutke tansze,albo minimalnie drozsze ale za to minuty beda przechodzic. Beda to jak zwykle dzialania pozorowane- taniej,ale jesli.... tak jak to robia pozostali!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-24 12:29
    _CISCO_ sprawdz w slowniku ortograficznym jak sie pisze *SENS* bo raczej nie przez ę ! Czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-01-24 12:34
    louis : wykazałeś sie wielką błyskotliwością, lecz oczywiście nie na temat
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2003-01-24 12:46
    ***wlo***Ty mi nie musisz przedstawić takich wyliczeń bo doskonale znam wszystkie taryfy i wiem dobrze ile płace za swoje abo i nie jest to 82 plm tylko 41 za abo i 9 za abo takt 1/1s a to dlatego że mam 50% znizki na wszystkie abo w erze i tylko w erze udało mi się to załatwić tak więc nie ma dla mnie lepszej oferty powtarzam to jwszcze raz.Pozdrawiam Cię wlo
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 13:20
    Ejże! My tu nie bijemy się na promocje tylko na cenniki!
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2003-01-24 13:31
    Wilekie zdzierstwo to było i nadal jest ze strony IDEI i ERY z taktem 60/30s. I co z tego ze jest 1/1 skoro trzeba za to placic. Skoro sa tacy mocni to niech na stałe i za darmo wprowadza to do cennika. Plus nie bał sie tego zrobic z 30/30 za darmo. Dla mnie osobiscie to wielkie udogodnienie i wcale nie załuje ze nie ma na razie 1/1 w Plusie, nie naleze do tych klientów ktorzy rozmawiaja kilka sekund. Z własnych obserwcji widze ze bardzo zadko koncze rozmowy przed 15. Czekam tylko na ewentualne wprowadzenie 15/15 i bedzie rewela.
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2003-01-24 13:51
    ***Grzegorz Z***Nie wiem czy to było do mnie ale ja nie kozystam z zadnej promocji a znizki na abo mam od 98 roku i dlatego trzymam się ery. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2003-01-24 13:52
    ***wlo** co ty na to? czekam.
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniel pisze: 2003-01-24 13:54
    z ciekawością przyglądam się tym wymianom poglądów i dam wam cos na uspokojenie ducha :-)) """Kupte si Nokii 7650, podepište s Eurotelem smlouvu a získejte Sony Ericsson T68i s velkou slevou. Jeden telefon pak darujte, druhý si nechte pro sebe a radujte se z MMS-ek oba."""hehe a tak a'propos moze ktos z "trzech króli" kto wymyśla promocje czyta te nasze propozycje i od czasu do czasu cos wprowadzi?? pozdrawiam wszystkich fanatyków i tych mniejszych fanatyków!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2003-01-24 13:55
    Tak nawiasem mówiąc to ładne długa pogawędka się zrobiła.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-24 16:36
    Za GW jak podaje Era wyniki podają w połowie marca.ale podobno 4,55mln abonentów i użytkowników prepaida uzyskała juz w IIIkw. 2002r.Idea według oficjalnych danych miała na koniec roku 4,48mln użytkowników.Z bilansu wynika,że duża rzesza użytkowników prepaidów przeszła z pop-a do simplusa,ciekawie bedą brzmieć teraz komentarze tych userów,którzy wyśmiewali właśnie takich klientów w sieci Idea.Wogóle śledząc ostatnie zmiany w propozycjach opów widać,że zaczynają odchodzić od obniżania abonamentu oferując im lepsze warunki w prepaidach.Na rzecz dobrych ofert dla klienta który jest w stanie zapłacić ok 100zł.Co tylko odzwierćiedla wogóle trend jaki jest w ofertach w innych krajach choćby Europy,gdzie zdecydowana większość to klienci usługi przepłaconej.
    0
  • Users Avatars Mini
    tbc pisze: 2003-01-24 16:53
    ja tez wybieram +) po 5 latach w erze, ktora niestety zaczela systematycznie od 4 msc probowac osukiwac mnie. Przez dwa miesiace nie dopisywala mi darmowych 30 min. (w zamian za ktore mialem przedluzona umowe) po mojej reklamacji uznali swoja pomylke ALE koszt zwrotu ktory mi wyliczyli byl mniejszy od wartosci 30min.(bardzo latwo to wyliczyc gdy ma sie 1/1 iplaska taryfe) dodali mi rowniez rekompensate w wysokosci 12zl, ktora w nastepnym miesiacu zostala dopisana do rachunku czyli musialem ja zaplacic i dodatkowo uznali zaledwi 20min darmowych. w nastepnym miesiacu reklamacja zwrot za 10 min. itd. itd. tlumaczenie, straszenie sadem, proszenie o rozwiazanie umowy bez koniecznosci placenia kary nic nie daje. jedyne co moge zrbic to zaplacic kare i przejsc do +).
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 17:23
    Eramen, a ile masz kart SIM ? 5? 10? 50? Nie oczywiście masz jedną. I masz 50% zniżki od 98 roku.... A ja nazywam się Bond. James Bond.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 17:30
    tbc, wychodzi na to by komuś coś dać to trzeba komuś coś zabrać ;-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 17:37
    ...a "załatwić" to sobie możesz... w cenniku jak wół podane są stawki rabatów za długość używania kart sim. Zniżki nie są objęte "ofertą indywidualną". Indywidualne warunki dotyczą innych usług. Np. dostępu do internetu, taryfy telemetryczne czy sieć korporacyjna. O tym można sobie poczytać w informatorze o usługach dla firm. Przy wielu usługach pisze "cena - zgodna z ofertą indywidualną". Nie rzuciło mi się w oczy by zniżki były objęte takimi warunkami. No chyba że Twoja firma to Sejm RP albo Orlen SA :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 17:38
    .... ale nie wydaje mi się, skoro nawet z Internetem łączysz się przez 0202122 :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 17:46
    "20min darmowych. w nastepnym miesiacu reklamacja zwrot za 10 min. itd. itd. tlumaczenie, straszenie sadem, proszenie o rozwiazanie umowy bez koniecznosci placenia kary nic nie daje. jedyne co moge zrbic to zaplacic kare i przejsc do +)" *** Nie jest to najgorsze rozwiązanie, biorąc pod uwagę sposób w jaki Era traktuje kary umowne.
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2003-01-24 18:06
    ***Grzegorz Z*** Chyba najlepiej by było gdybym wysłał Ci mój rachunek albo moze zapoznaj się z ofertą ery i zobacz kto moze kozystać z upustu 50% na abo i jeszcze jedno nie jestem zadna fimą ani instytucią jestem bo jestem i od ery nie odejdę bo gdzie indziej nie będe miał lepiej.Bardzo Ciebie pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 18:30
    Z przyjemnością zobaczę na własne oczy - grzes72@polbox.com
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 18:32
    a co do 50% upustu to dostaje się go w przypadku gdy było się abonentem innej sieci. Jak to się zowie w Erze? Zmiennicy? Nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 18:36
    btw. czy uważałeś że moją intencją było przekonanie Ciebie żebyś przeszedł z Ery do Plusa? Jeszcze raz powtórzę, choć wiem że wiele osób to irytuje - aktualnie posiadam w Erze 4 aktywacje, w Plusie jedną. Nie uważasz że powinienem najpierw przekonać samego siebie by te 4 karty zamienić na 4 Plusowe? Zresztą w czerwcu ZREZYGNUJĘ z abo Plusa - już podjąłem taką decyzję, i nawet wtedy gdy będę tylko abonentem Ery, nadal będę uważał ofertę Plusa za atrakcyjniejszą w porównaniu z Erą. I NIC PONADTO! Jestem niereformowalny :) Nikt mnie nie przekona, by po 5 czerwca br. pozostać w gronie klientów abonamentowych Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 18:38
    ...chyba że spełnią się na mnie "czarne historie" niektórych ex Plusowców jakoby po wygaśnięciu 24-ro miesięcznego kontraktu, Polkomtel nadal zmuszał ich, pod groźbą sądu, do dalszego płacenia im abonamentu!!! Pozdrowienia dla Graffiego bo to zdaje się on opowiedział kiedyś taką historię.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-24 22:12
    Grzesiu Z jest takie powiedzenie nigdy nie mów nigdy,cóż.Oprócz wyimagowanych operatorów wirtualnych mamy tylko możliwość wyboru w śród trzech więc ;)Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-01-24 22:21
    Pie.rdol.enia nie ma końca.
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-01-24 23:05
    Simplus ostatnio poprawil sie wyraznie. Jednak zn\miany benda 1 kwietnia. Wtedy koncza sie promocje roamingu taktowania i programu premiowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-24 23:46
    Kan, rozważam rozne warianty. Simplus, Pop. Jest tez taki ze W OGOLE przestane sie poslugiwac telefonem przenosnym i wszystkim znajomym powiem ze JUZ NIE MAM KOMORKI. 27 lat przezylem bez czegos takiego, mam nadzieje przezyc drugie tyle. Moze sprawie sobie Neostrade za zaoszczedzone w ten sposob srodki finansowe....
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2003-01-25 13:49
    *Eryk* Idea nie wyprzedziła wcale Plusa. Zobacz sprostowanie w poprzednich newsach. A Plus tylko umacnia swoją pozycję. I dobrze. Ja tam nie narzekam na tego opka. Mam jeszcze jedną aktywację w Erze i wcale jej nie używam. Czekam na zakończenie umowy. Wydzwaniam tylko to co w abonamencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2003-01-25 15:47
    ***Grzegorz Z*** Do korzystania ulgi 50% na abo są upowarznione osoby mające 1 lub 2 grupe inwalidzką na słuch lub wzrok a ja widzę isłyszę bardzo dobrze tylko a zgadnij sam. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    sebicomm pisze: 2003-01-25 15:55
    Pawel:udzial najnizszych taryf w aktywacjach przekracza 50%! dlatego Agenci dokladaja gratisy do wyzszych taryf, bo wysokosc prowizji zalezy od wysokosci taryfy przy aktywacji. Jesli Klient pozniej zmieni, to Agent nic z tego nie ma. Dla Plusa taryfa CZASAMI10 jest baaardzo korzystna. Wiekszosc Klientow chce najtanszy abonament. Z doswiadczenia wiem ze sporo Klientow nie zmienia pozniej taryfy generujac rachunki ok.80-100zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-25 17:13
    "upowarznione" to one już niestety nie są. Od stycznia bieżącego roku. I to nie tylko w Erze. W pozostałych sieciach też.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-25 17:19
    "moze zapoznaj się z ofertą ery i zobacz kto moze kozystać z upustu 50% na abo" - mam nadzieję że wiedziałeś że z owego upustu można BYŁO korzystać nie tylko w Erze?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-25 19:49
    eramen - widzę, że chwalisz Erę patrząc na jej ofertę WYŁĄCZNIE ze swojego punktu widzenia... I nie dziwię się - ja nie odejdę z Plusa z tego samego powodu. Tylko dlaczego do [...] uogólniasz ofertę pozostałych sieci? Na szczęście w końcu się wyjaśniło dlaczego... louis miał mi za złe, że podając możliwości Plusa uwzględniam moje "bonusy" jakie mam z powodu wieloletniego stażu, mimo, że zawsze powtarzam, że właśnie z tego powodu Plus ma dla mnie najlepszą ofertę. Że nowi mają źle? Ich problem, że nie potrafią planować tylko patrzą na doraźne oszczędności, a raczej na zarobek... (znam dziesiątki przypadków kupowania dobrych telefonów w promocjach tylko po to, żeby je odsprzedać zaraz po wyjściu z salonu) - pewnie jak w każdym innym przypadku, nie tylko w przypadku telekomunikacji :-) Zapewne sporo się różnimy (wiekowo również) stąd inne spojrzenie na te kwestie...
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2003-01-26 14:51
    Plus ma najlepszy system lojalnościowy. I to jest jego +. Można wymienić telefony za friko (za punkty). Czy jakaś inna sieć to oferuje? W Erze jakieś kupony...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-26 18:50
    galeo***wszystko zalezy od punktu widzenia i rachunków.W Idei jak masz duże rachunki,też nazbierasz na słuchawki i nie oznacza,to że można mówić iż jest najlepsza,bo zawsze może być oferta lepsza.I takiej sobie życzmy,inaczej nasze opy zadowolone zatrzymią się na pozycjach,a tego chyba nikt nie chce.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-26 19:56
    Widzę, że Kan próbuje rozrzedzić atmosferę... I dobrze :-) Gadane, że ta albo tamta sieć jast najlepsza do niczego nie prowadzi. Wszystkie trzy mają po ok. 4,5 miliona klientów (nie wiem dokładnie, ale wydaje się, że różnice nie są większe niż 10 %) to o czymś mówi - napewno nie o tym, że jedna sieć ma przewagę na drugą na tyle dużą, że klienci uznali ją za lepszą... Akcje promocyjne też nie spowodowały znaczącego odpływu klientów z jednej do drugiej. Nasycenie mam co tu dużo mówić jeszcze słabe, więc mimo wszystko większość promocji kierowana jest nadal do nowych (potencjalnych) klientów. "Starzy" klienci mają bardzo subiektywne zdanie nt. własnej sieci - zgadzam się, ja też. Wynika to właśnie z powodu akcji lojalnościowych, dzięki którym Plusowi udaje się mnie zatrzymać. Co nie znaczy jednocześnie, że na siłę chciałbym zmieniać sieć - za dobrze już potrafię się "poruszać" pośród jej oferty (więc dobieram sobie w zależności od sytuacji naoptymalniejsze dla mnie rozwiązania.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-26 20:10
    Liczy się też numer - nie złoty, bo i po co - ci, którzy wiedzą o co mi chodzi rozumieją, reszta nie musi :-) Korzystając zatem z należnych mi z racji długoletniego stażu "bonusów" (wybór właśnie Plusa nie był jakoś specjalnie przemyślany - po prostu nie było innej sieci wówczas w moim mieście i okolicy, a kiedy się pojawiła rok później Era, nawet dilera w "normalnej" odległości onie mieli), nie widzę dla mnie bardziej korzystnej oferty cenowej i dotyczącej zakresu usług (np. promocja WAP-u przez GPRS - 1 MB za 5 zł zupełnie mi wystarcza). Staram się również obiektywnie patrzeć i oceniać ofertę dla nowych klientów wybierających dopiero sieć. Nigdy nie kieruję się (i nie polecam tego) ofertą promocyjną aparatów - raczej zwracam uwagę na inne dodatki do promocji - obniżony abonament czy dodatkowe minuty.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-26 20:22
    Polecając Plusa nie widzę, żeby prawdą było, że jest najdroższą siecią. Znając możliwości sieci, potrafię znajomemu wybierającemu sieć zawsze dobrać najtańszą taryfę - właśnie w Plusie. Bardzo wiele osób skorzystało z moich rad i jak na razie nikt mi nie tego nie wypomina... "Gorące głowy" porównujące cenę minuty np. z Moja 140 - płaskiej taryfy z ceną minuntę 1,60 z taryfy Często 50 próbując w ten sposób wykazać jaki to Plus jest drogi, albo ceny również płaskich taryf indywidualnych Idei z taryfami Czasami czy Często Plusa, nawet nie wiedzą ile tracą płacąc swoim sieciom za usługi :-) Że Czasami 150 to najlepsza taryfa Plusa, która bije wszystkie inne sieci? Sobie koledzy żartują chyba... Co jest dobrego w tej taryfie? Chyba tylko to, że "abonamentowa" minuta w tej taryfie kosztuje 57 gr brutto. Natomiast zamiast Czasami 10 wolałbym pre-paid...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-26 20:30
    Ale nie!!! Przecież pre-paid kosztuje 17 złotych miesięcznie co prawda, ale dużo gorsze telefony są w nim oferowane kilkaset razy drożej niż w najtańszym abonamencie... Mam cię!!! To Panowie interes. Interes i tylko interes. Zwracajcie więc uwagę nie na to gdzie jest tańszy abonament, gdzie jest tańsza minuta... Płacisz za ile wygadasz... he, he... Podpisując umowę na dwa lata trzeba trochę kalkulować, co po tych dwóch latach. Legend również nie słuchajcie. Do bOK-u nie można się dodzwonić? A kto korzysta z BOK-u? Jeśli twierdzicie, że korzystacie, nie uważam Was za świadomych użytkowników GSM niestety, a już napewno nie za ekspertów, jak niektórzy o sobie (może to sama rejestracja na GOL powoduje) mówią :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eramen pisze: 2003-01-27 12:19
    Zrobiłem ciekawy test. Zadzwoniłem do wielkiej trójcy i co się dowiedziałem na temat zniżek na abo. Plus daje znizki na inwalidztwo 1,2grupy słuch lub wzrok,Idea daje na 1,2grupe bez względu na rodzaj inwalidztwa,era daje tak jak plus czyli 1,2 grupa słuch lub wzrok.W erze właściwie to nie powinienem mieć tej znizki ale napisałem podanie ze telefon jest mi bardzo potrzebny itp.no i dostałe tą znizkę.[mam 1 grupę jestem po wypadku drogowym]Doceniam to ze era uwzględniła moje potrzeby.Mam równiez numer którego nie mogę zmienić. Wydawało by się że Idea pod względem znizek jest najlepsza ale jak tu przejść do idei jak tam jeszcze komuną śmierdzi no i przesiąknięta jest tepsą . To na tyle Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-01-27 10:02
    po przeczytaniu wszystkich postów /2 dni/ stwierdzam, że nie ma najlepszej czy najgorszej sieci i każdy abonent powinien sie kierowac tylko i wyłącznie tym ile zapłaci za usługe bo jakosc tych usług jest dość podobna. Tylko to ile jest na comiesięcznym rachunku powinno decydowac o tym która siec wybierzemy. wlo nie wiesz jak jest w innych sieciach skoro jestes tylko w plusie, ja jak z plusa przeszedłem do innego operatora to rachunki spadły mi o ok 200 złotych, teraz konczy mi się umowa i juz sie rozgladam za jakas promocja by płacic jeszcz mniej, moze wrocę do plusa jak będzie miał dobra ofertę? A numer, coż - numer zawsze można zmienic jeśli jest woly to kosztuje to chyba 50 złotych netto, za złoty chyba trzeba zapłacic wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    BIGMUZZY pisze: 2003-01-27 18:30
    Plus to nieźli kiciarze....Audyt im się na głowę zwalił to stosują kreatywną księgowość.Zwalniają pracowników,dopiero teraz się zarząd zorientował ,że straty są wysokie ,to kto leci pierwszy ludzie.Fakt ,że większość osób co siedzi tam po znajomości jest nie do ruszenia ,choć nic nie robią i zgarniają całkiem niezłe pieniążki... Uważajcia także na serwis plusa. A prosze zwrócić uwagę ,na obsługę klientów w + ..Kto stał w kolejce do jedynego punktu obsługi klienta w warszawie wie o co chodzi ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Vera pisze: 2003-01-27 19:07
    Dobra! Ja podam tańszą wersję 220 minut! W Erze jest abonament "Medium 80" za 50 PLN brutto (dotyczy promocji Witamy). Masz już 80 minut, zostało 140 minut. Jedna minuta z wybranym nr kosztuje 0,48 brutto przez całą dobę. Razem daje 117 PLN brutto. Normalna minuta połączenia kosztuje 1,28 brutto w szczycie lub 0,84 brutto poza szczytem. Taniej i nie musisz czekać do 23:00.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-29 09:03
    Znowu promocja? A może porównamy promocję "Witamy" z promocją "sami swoi za 5 groszy" ? W cenniku Ery nie można znaleźć możliwości przebicia taryfy Czasami 10 i usługi "sami swoi". Niezależnie jak "zwolennik" Ery będzie nadymał policzki i kombinował - po prostu nie da się. The End.
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-01 12:49
    Duzy na to wpływ miał na pewno Simplus.To Idea pierwsza postawiła na PP(to znaczy wiem ze jako ostatnia go wprowadziła,ale najmocniej wypromowała),Plus i Era dostrzegły,ze to takze wazny klient.Moze nie przynosi za duzych dochodów,ale jest stały i wypłacalny.Mysle ze przyszłość w Polcse to prepaid.Juz jest ich wiecej niz abonamentów i ta tendencja bedzie sie utrzymywac.Nie mówie ze bedzie u nas jak we Włoszech,gdzie 90% wszystkich komórek to PP.Ale 70% PP to u nas realna perspektywa.
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-01 12:51
    Za chwile ktoś mi zarzuci ze to doprowadzi do bankructwa operatorów.Nieprawda!Jezeli wprowadza atrakcyjne usługi po korzystnych cenach,to mogą spokojnie wyjść na swoje.Zresztą w Polsce coraz czesciej PP maja zastosowanie takze w biznesie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-03 16:02
    oj plus sie bierze ostro do roboty!
    0
  • Users Avatars Mini
    miken pisze: 2003-02-05 10:01
    ciekawe... tym bardziej ze ich promocje wcale nie sa atrakcyjne... telefony w super cenach... to nie ta siec... no ale skoro tak twierdza... pewnie tylko simplus napedzil im klientow do kampanie mieli swietna...
    0
  • Users Avatars Mini
    bohdan300 pisze: 2003-02-05 21:24
    Tylko Idealna siec zaczela krecic z tepsa i juz wylatuje z rynku.... bo + i era sa lepsze tansze itd. I teraz mozecie sobie porownac co by sie dzialo jakby byly 2 duze sieci telefonii stacjionarnej + Telekomuna
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratman_zakochany pisze: 2003-02-06 14:22
    Ciekawe czym tak plus zawojowal rynek.... siemensem sl45 czy moze ciekawymi taryfami w simplusie?? nie mam pojecia ale swoja droga ten patent z tanszymi smsami w simplusie, do 2 osob jest calkiem niezly
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: