Rewolucja PR w polskim OPPO i OnePlus

Newsy
Opinie: 0
Rewolucja PR w polskim OPPO i OnePlus

Agencja Ro przejęła obsługę public relations marki OPPO w Polsce.

Decyzja o powierzeniu działań agencji to efekt wcześneijszej współpracy przy marce OnePlus z grupy BBK Electronics.

Wcześniej za obie marki odpowiadała agencja 24/7.

Współpraca przy budowaniu wizerunku marki OnePlus szybko pokazała nam, że mamy przy sobie partnera, z którym warto rozwijać kolejne projekty. - mówi Julita Hubicka, Brand Marketing Director, OPPO i OnePlus.

Za markę OPPO odpowiada w agencji Marcel Płoszyński.

Za markę OnePlus w Ro odpowiada Miłosz Ciekalski.

Marki OPPO i OnePlus mają także nowego PR Managera. Roberta Sierpińskiego zastąpił Piotr Domański, który wcześniej pracował m.in. w Huawei.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: