Rewolucja w doładowaniach Era Tak Tak

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 85

Era Tak Tak oferuje nowe rodzaje kuponów uzupełniających wartość konta, wraz z nowym sposobem premiowania uzupełnień o wysokich kwotach np. uzupełnienie konta kuponem 100 zł daje dodatkową korzyść w postaci 40 SMS-ów lub 10 minut.

Era oferuje najtańsze na rynku uzupełnienie elektroniczne konta już od 10 zł oraz kupon za 20 zł. Uzupełnienia elektroniczne są premiowane wyżej od kuponowych. Pozwalają na uzupełnianie konta dowolną kwotą od 10 do 500 zł i uzupełniają konto o większą liczbę dodatkowych SMSów lub minut niż doładowania kuponami.

Gratisowe SMSy i minuty można wykorzystać na połączenia do krajowych sieci stacjonarnych i do sieci Era. Dotychczas funkcjonujące kupony 29, 49. 99 i 149 są dostępne w sprzedaży do wyczerpania zapasów i zachowują ważność do wydrukowanej na nich daty.

Obecnie Era oferuje 4 kupony uzupełniające Era Tak Tak:

  • kupon 20 zł (z VAT) - kupon przedłuża ważność konta o dwa miesiące - w tym jeden na wykonywanie i odbieranie połączeń oraz dodatkowy miesiąc na ich odbieranie.

  • kupon 50 zł (z VAT) - przedłuża ważność o 3 miesiące na rozmowy oraz dodatkowo o 1 miesiąc tylko na odbieranie połączeń.

  • kupon 100 zł (z VAT) - przedłuża ważności karty SIM o 5 miesięcy (cztery miesiące na wykonywanie i odbieranie połączeń oraz dodatkowo jeden miesiąc tylko na ich odbieranie). Dodatkowo 40 SMSów wymienialnych na 10 minut.

  • kupon 150 zł (z VAT) - przedłuża działanie karty SIM o 6 miesięcy na rozmowy i dodatkowo o 1 miesiąc tylko na odbieranie połączeń. Dodatkowo 120 SMSów wymienialnych na 30 minut.

Gratisowe SMS-y i minuty są wykorzystywane w pierwszej kolejności. SMSy i minuty mogą być wykorzystane jedynie na połączenia krajowe do sieci Era i sieci stacjonarnych oraz SMS-y do sieci Era, z wyłączeniem transmisji danych (w tym WAP +48 604 02 02 02 i Internet +48 604 01 01 01 ), przekierowań oraz połączeń z numerami 9602, 9797, 9898, 602 913, 602 990, 602 951 000, 602 901, 602 950 000, 602 955 000, 602 960 200, 608 908, numerami zaczynającymi się od 700, 701, Infoliniami bezpłatnymi i ulgowymi, Numerami specjalnymi i innymi numerami bezpłatnymi i usługowymi, a także z wyłączeniem SMS-ów specjalnych i SMS-ów wysyłanych w usłudze SIMextra oraz innych SMS-ów bezpłatnych i usługowych. Dostępne minuty i SMS-y są wymienne, zgodnie z zasadą: 1 minuta połączenia = 4 wiadomości SMS. Minuty są odliczane zgodnie z naliczaniem połączeń krajowych.

Elektroniczne uzupełnianie konta Era Tak Tak dowolną kwotą

Elektroniczne uzupełnianie konta Era Tak Tak daje możliwość zasilenia konta Era Tak Tak dowolną kwotą z zakresu 10 - 500 zł brutto. Przy kwocie doładowania 100 zł klient otrzymuje dodatkowo 60 SMS-ów lub 15 minut na rozmowy. Natomiast przy kwocie doładowania 150 zł otrzymuje dodatkowo 140 SMS-ów lub 35 minut na rozmowy. Zwiększając kwotę doładowania o następne 5 zł otrzyma kolejne 4 SMS lub minutę więcej, aż do dodatkowych 460 SMS-ów lub 115 minut dla doładowania kwotą 500 zł, zgodnie z poniższą tabelą:

* Przez ostatni miesiąc tego okresu możliwe jest tylko odbieranie połączeń i SMS-ów. Uzupełnienie konta kwotami niższymi niż 20 zł nie przedłuża jego ważności.

Konto Era Tak Tak dowolną kwotą można uzupełnić:

  • w punktach sprzedaży Era i innych punktach sprzedaży

  • w bankomatach

  • z konta bankowego przez Internet i SMS

Opinie:

Opinie archiwalne (85):

Komentuj

Komentarze / 85

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    koonraad pisze: 2004-02-17 23:18
    kocham normalnie ere :D ale co z 20zl i 50zl ? :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-17 23:20
    Uważam, że jest to bardzo uczicwe podejście. Przekaz jest prosty: doładuje lektronicznie, a odpalimy ci koszty pośrednika. Brawo. 10 punktów. Natomiast w komunikacie jest kilka lapsów językowych ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    kruki pisze: 2004-02-17 23:22
    bardzo Ciekawe !!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-02-17 23:34
    Dotychczas zasilanie elektroniczne kwota wyzsza niz 150 zl nie mialo wiekszego sensu. A teraz jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-02-17 23:34
    Gonzales - w komunikatach prasowych Ery to calkiem czesto sie zdarza. Pewnie jakis niemiec uczacy sie od 5 lat polskiego pisze te komunikaty......
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-02-17 23:37
    A tak tytułem uwagi ogolnej, nie tylko TT sie odnoszacej - jaki jest sens uzywania prepaida gdy wydaje sie 500 zl miesiecznie na telefon?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-17 23:39
    Gonzales - a co z tymi, którzy chcą fakturę za kaetę? Muszą "odpalać" pośrednikowi :-((( To na stałe wprowadzają? Całkiem niezłe :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    koonraad pisze: 2004-02-17 23:42
    ktos usunal moja wypowiedz :/
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2004-02-17 23:45
    do grzegorz z:oj zdziwilbys sie...moja funfela ktora w rocila ze stanow wydala na rozmowy z facetem w eralove blisko 2300 pln!!! a tylko dlatego, zeby starsi sie nie dowiedzieli z rachunku abonamentowego ile wydaje kasy-dodatkowo w tym okresie wydzwonila na abo blisko 200 pln :-) .takich Era ma klientow indywidualnych!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2004-02-17 23:51
    Pomysł jak najbardziej wporzo. Osobiście nie korzystam ale dla użytkowników TT jest gitarka :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2004-02-17 23:51
    Grzegorz dlaczego 500zl miesiecznie? wystarczy 500zl na 6 miesiecy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2004-02-18 00:03
    ale zauważcie,że dodatkowe minuty są tylko do sieci era i stacjonatrne,w przypadku karty za 150 zł jest to oferta ciut gorsza, bo 30 zł bylo do wszyskich sieci a teraz już nie jest tylko do ery
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-02-18 00:03
    Wszystko fajnie ale te minuty i SMSy do Ery lub stacjonarki. Wcześniej gratisowe 30 PLN z qponu o wartości 149 PLN może było wydać wg. własnego uznania. Nie mówiąc o cenie tego qponu na Allegro (130 PLN). Jak ktoś ma kontakty gł. w Erze i na stacjonarne dzwoni to spoko oferta. W przeciwnym razie starsza forma premiowania wysokich doładowań jest korzystniejsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-18 00:04
    Podoba mi się premiowanie doładowań elektronicznych bo rzeczywiście odpadają koszty pośredników. Choć z 2 strony dzięki występowaniu pośredników i ich chęci konkurowania kupony papierowe zawsze można gdzieś kupić poniżej ceny nominalnej. A z elektronicznym doładowaniem nic z tego nie będzie. Ale generalnie te dodatkowe smsy i minuty umiarkowanie mi odpowiadają- mało to przejrzyste. Poza tym na cholerę znowu wprowadzać jakieś ograniczenia (stacjonarki i nasz sieć a reszta won!). Same komplikacje. A już myślałem że TT dzięki Era Love i pokazywaniu stanu konta w wartości brutto zmierza w stronę uproszczeń. A tak naprawdę diabeł tkwi w szczegółach, trzeba sobie troszkę popatrzeć w tabelki i troszkę policzyć co komu odpowiada. I jeśli wyjdzie że lepsze było to co do tej pory trzeba szybciutko lecieć do sklepu po resztki starych kuponów.
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2004-02-18 00:04
    bo teraz jest tylko do ery i stacjonarnych
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2004-02-18 00:05
    brawo buciu rowno zauważyliśmy chaczyk
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafaik pisze: 2004-02-18 00:12
    No to teraz czekamy na odpowiedz Popa i Simplusa. Ciekawe co wymysla ? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2004-02-18 00:18
    do matullko:po co wprowadzac ograniczenia?, zeby zachecic posiadaczy TT do namawiania znajomych do wyboru ery(w ten sposob beda mogli w wiekszym stopniu wykorzystywac era jednostki), a pozatym dlaczego sponsorowac konkurencje(interconnect) :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-18 00:23
    ***kaosone: Chodziło mi o to że miałem cichą nadzieję że te czasy już odchodzą w przeszłość. Wiem po co się to robi ale myślę że na zbytnich komplikacjach i ograniczeniach Era może stracić. W końcu nadchodzą czasy kiedy odchodząc od swojego opa będziemy mogli zabierać ze sobą numer. Choć właściwie jak pomyślę ciut dłużej to chyba masz rację. Przecież w IdK też są rozróżnienia a Simplus bardzo się chwali Swojakami. Ale na 1 rzut oka oferta wygląda bardziej skomplikowanie niż proste 150+30 i stąd moje żale że się muszę po nocy wgłębiać.
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-02-18 00:24
    ***Rafaik: niech lepiej nic nie wymyślają tylko zostanie stare premiowanie wysokich doładowań czyli wydaje tą premie wg. własnego uznania ***przem: :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kjarzyna pisze: 2004-02-18 00:24
    Porównując: Kupuję kartę za 150 PLN w TT i POPie. W POPie mam wydłużona ważność konta na odbieranie i wykonywanie połaczeń o 5 miesiecy a tylko na obieranie o 12 miesięcy od daty doładowania. W TT okres ten wynosi odpowiednio 6 miesięcy 7 miesięcy od daty doładowania. Co zmusza mnie do częstszego doładowywania konta jeżeli chce dalej posiadać numer. W POPie dokounując takie doładowania otrzymuję dodatkowo 30 PLN na rozmowy lub SMSy do jakiejkolwiek sieci a Erze dostaję 30 minut w ramach sieci ERA lub stacjonarki. Licząc że mam Era Love i głowinie rozmowy trwają około minuty otrzymuję dodatkowo około 24 PLN. Wiec gdzie tu rewolucja, bo ja takowej nie widzę ?
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-18 00:31
    Rewolucja jest bo zamieszanie jest. Ale zmiany chyba niekoniecznie muszą być na lepsze. W końcu w POPie były karty 100+20 a zaraz potem zostało już tylko 100+10.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-02-18 00:34
    No to musza troche podgonic konkurencje tj. obecnie krolujacego plusa, ale wolabym, zeby to robili cenami rozmow i czyms takim...
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-02-18 01:17
    Widze, że opki bardzo się wzieły za ulepszanie pre-paidów. Ja czekam z utęsknieniem kiedy wezmą się za abo bo juz mi się znudziły te taryfy w Idei! Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-18 01:26
    na ogol ludzie maja tel. w tej sieci co rodzina/znajomi wiec to ze premia jest tu tylko w erze nie jest jakas tragedia, raczej slabszym punktem oferty. za to chwali sie proporcjonalne podnoszenie wartosc bonusa a do 460sms/115min. tylko kto jednorazowo wydaje taka kwote? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ateh pisze: 2004-02-18 02:41
    ***kjarzyna - 30 minut w EraLove to jest ok. 36zł z groszami, więc ciut więcej niż piszesz. Natomiast jeśli weżmiemy pod uwagę, że będziemy korzystać tylko z SMS-ów wypada to jeszcze lepiej, bo byłoby to ok. 46zł (przy wysyłaniu średnio 4 SMS dziennie). Więc chyba zmiany na gorsze nie ma... A to, że tylko w sieci... No cóż - każda sieć promuje siebie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-02-18 04:12
    ha! A jednak! Wewnątrz sieci! Czyli jedną ręką coś dają, drugą zabierają! Najpierw "erajednostki" a teraz to... Niedługo pewnie na TakTaka będzie się można tylko z Ery dodzwonić :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2004-02-18 08:35
    funfela, bucu, wporzo, gitarka... chyba era konkretnie określiła swój target ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-02-18 09:12
    latwiej ustalic wlasciciela prepaida w systemie doladowan elektronicznych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szamanek pisze: 2004-02-18 09:36
    No to d..a. Przedtem jak kupowałem tt 149/179 to miałem do jednej osoby w taryfie Razem w sieci era 0,49+VAT=0,60zł czyli za te 30zł gratisu 30/0,60=50 minut, a teraz będzie tylko 30. W sieci Era też miałem 0,69+VAT=0,84zł czyli 30/0,84=35 minut a teraz 30. Że nie wspomnę o tym jak komplikuje to liczenie stanu konta. Aha i ciekawe jeszcze jak z naliczaniem w ERA LOVE. Jak ktoś dzwonił już więcej niż dwie minuty w ciągu doby to płacił 0,84 brutto, a teraz to będzie go kosztować 1zł. Dlatego 1zł bo przedtem gratis był 30zł a teraz jest 30 minut =30/30=1zł za minutę lub 0,25zł za SMSa
    0
  • Users Avatars Mini
    Szamanek pisze: 2004-02-18 09:39
    Wniosek: przenoszę sie i swoją dziewczynę do Simplusa. Dlaczego? Do dwóch wybranych osób połączenie tylko 0,60 czyli tyle ile w Era Razem, a dodatkowo stawki do wszystkich 1,20 czyli tyle ile w Era Love i naliczanie sekundowe po pierwszej minucie i brak zaokrąglenia danych w połączeniach GPRS o 24:00
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2004-02-18 09:52
    ale faktem jest ze jak ktos ma duzo kasy na koncie to szybciej wygada ta sume i znow bedzie uzupelnial konto znam to po sobie jak mialem jakis czas TT
    0
  • Users Avatars Mini
    1955 pisze: 2004-02-18 09:53
    strasznie to skomplikowane i pogmatwane; i jak zwykle każdy sam musi sobie policzyć co mu się najbardziej opłaca ( czy era, czy idea, czy plus); ale cieszy ogólna tendencja, że przy każdej inowacji planów taryfowych ceny usług SPADAJĄ !! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    antyerowiec pisze: 2004-02-18 09:56
    na pierwszy rzut oka zmiany pozytywne, dobrze bedzie wygladac na ulotkach...ale jak juz wczesniej wyzej niektorzy zauwazyli jest to tylko pozornie bardziej oplacalne....bo siec era to taka jedna wielka sciema! leb sprasuja i czlowiek mylsi ze pana boga za noogi zlapal, a pozniej przy rachunku sie dziwi! Kiedy zmiany w abonamencie w tej przestarzalej ofercie?????co z przechodzacymi minutami i naliczaniem sekundowym?????ja czekam jeszce a pozniej zegnam abonament!
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2004-02-18 09:58
    a pozatym to kolejny chwyt aby klientom namieszac w glowach i wszystkich ogupic wszyscy licza kalkuluja a i tach sa w plecy nie bez powodu kazda siec ma po kilka taryf i do kazdej z nich kilkanascie obcji (taniej w sieci, w weekendy, wieczorami, skndowe naliczania, wydbane numery, rozmowy lokalne itp) wszystko to poto aby jak najbardziej za mieszac klienta, ktory po rozmowie z konsultantem niema zupelnego pojecia ile placi za polaczenie i czy jest to netto czy brutto
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-02-18 10:28
    No cóż, jak sobie to wszystko dobrze podliczyłem (bilingi słuzbowe) to okazało się w wiekszosci przypadków że era love jest tańsza niż super 200 minutowe abo. (tylko niektóre sieci). Jest tak gdy sie dzwoni kilka godzin w mięsiącu (ponad 2 min. dziennie) - wychodzi tanio. Era sie na tym złapała i utrudniają sprawę korzystnych doładowań
    0
  • Users Avatars Mini
    axell pisze: 2004-02-18 10:33
    Z tego co pamietam to chyba zdrapki 100 zł przedłużały ważność rozmów wychodzących o 6 mc a nie o 4 jak w rewolucyjnym doladowaniu :) Nie mam TT ale jakos na rewolucje mi to nie wygląda.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-18 10:35
    ***Wlo: a ja mam wrażenie, że musi być sposób na "wyrwanie" od nich faktury vat.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-18 10:42
    Natomiast co do tych rzekomo "niekorzystynych" rozwiązań z dopuszczalnymi kierunkami rozmów: bez przesady. Ostatecznie w praktyce nie będzie to takie straszne ograniczenie, jak to niektóym się zdaje, ponieważ generalnie dzwoni się do trzech sieci. I co w tym złego, że dzwoniąc do Ery najpierw wydzwonimy te minuty bonusowe, a dopiero dzwoniąc gdzie indziej pomniejszymy stan konta? Nie rozumiem tej krytyki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-18 10:47
    ***Piasek: takie rzeczy - jak koszt rozmowy - to się oblicza zerkając do cenników. Netto czy brutto - również. No, chyba że komuś ósemka myli się z bałwankiem, a czwórka z odwróconym krzesełkiem ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    Popularny pisze: 2004-02-18 10:52
    Dodatkowe minuty i SMSy są do wykorzystania tylko do sieci stacjonarnych oraz Ery. W przypadku doładowania zwykłym kuponem, można je wykorzystać dowolnie. Więc w sumie to lipa.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-02-18 10:53
    Dla tych, co maja tansze stawki z powodu tanszych taryf (czyli pewnie wiekszosci) przelicznik 1 pln=1 min niekoniecznie jest korzystny. Dla tych, co placa wiecej-moze i tak. Ale przy oczywistym zamotaniu kwestii doladowywania nie widac tu ZNACZACYCH oszczednosci. Gonzales: To w tym zlego, ze za minuty do ery w niektorych taryfach (lub trzecia i dalsze do kazdej sieci w elove) placilo sie taniej niz 1 pln. Czyli w niektorych przypadkach rewolucja polega na... PODWYZCE cen polaczen! Zwykle kiedy daja swoj towar zamiast gotowki klient traci. Dotyczy to nie tylko bonow do supermarketu.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaska pisze: 2004-02-18 10:59
    I znów nie w ta strone panowie działaja czyli zamykaja rynek polaczen wiec nie majac nikogo w sieci bez sensu jest ładowac nowymi wiekszymi kartami. wole stare metody ...
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-18 11:03
    Zgadzam się z ***jarpolem. W wielu wypadkach skończy się podwyżką a najlepiej mieć po prostu do wykorzystania dodatkową kwotę a nie minuty/smsy. Zresztą komplikacje straszne powodować to też będzie w prezentowaniu stanu konta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-18 11:06
    ***Jarpol:to prawda co piszesz, ale zwróć uwagę na to, że ta teoretyczna "rewolucja" polega przede wszystkim na promowaniu doładowań elektronicznych oraz doładowaniach wyższymi kwotami. I to, co w dolnych stawkach jest faktyczną podwyżką, w stawkach górnych jest dosyć korzystnym rozwiązaniem. Natomiast zgadzam się, że tam, gdzie marketingowcy piszą o rewolucji, tam przeważnie wszystko - w najlepszym wypadku - zostaje po staremu ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-18 11:06
    ***Jarpol: to prawda co piszesz, ale zwróć uwagę na to, że ta teoretyczna "rewolucja" polega przede wszystkim na promowaniu doładowań elektronicznych oraz doładowaniach wyższymi kwotami. I to, co w dolnych stawkach jest faktyczną podwyżką, w stawkach górnych jest dosyć korzystnym rozwiązaniem. Natomiast zgadzam się, że tam, gdzie marketingowcy piszą o rewolucji, tam przeważnie wszystko - w najlepszym wypadku - zostaje po staremu ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-18 11:13
    Natomiast przeglądają - pobieżnie - cenniki TT wychodzi na to, że te rabata w niższych doładowaniach - a zwłaszcza w 150/180 najbardziej opłacają się wysyłającym SMS, gdzie 120 smsów - nawet do tylko do Ery - jest więcej warte aniżeli 30 PLN rabatu. No i tak jak pisał ***Mattulko: ciekawe, czy zrewolucjonizują również system powiadomień o stanie konta ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-02-18 11:19
    ***Gonzales: rewolucji w prezentacji konta nie będzie. Jedyna zmiana to podawanie kwoty brutto. A gratisy z wyższych doładowań to poprostu Erajednostki. Tak to będzie wyglądać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario Blaster22 pisze: 2004-02-18 12:16
    Ogólnie nadchodzą zmiany w taktaku od 1 marca ponoż mają sie zmniejszyć upusty jakie dostajemu my pośrednicy z 11% do 5% czyli juest wiekszy nacisk na zasilanie elektroniczne. Dla klijenta jest to bardzo dobre bo jeżeli Era sprzedaje kupon 99zł za 88,11zł+koszty wydrukowania i zabezpieczenia!!!!!! karty to może te10,89zł dołożyć do zasilania elektronicznego i klijent bedzie zadowolony wychwalając Ere pod niebiosa:-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    ERA LOVE! pisze: 2004-02-18 12:53
    Myślę, że te minuty na stacjonarki i erę i tak się wyda spokojnie. Inne sieci też sobie taki monopol robią (Np. 3 i ja w idei to też tylko na ideę i stacjonarne). Jak dorzucą w przyszłości jakieś darmochy do 50 złotych to już będę wniebowzięta:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2004-02-18 13:01
    Bardzo fajny pomysl. Zawsze cieszy jak daja darmowe mintki albo jak ceny spdaja. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    slavko pisze: 2004-02-18 13:38
    GOL pisze, że gwiadka w tabeli przy ważności konta(*) oznacza, że: przez ostatni miesiąc tego okresu możliwe jest tylko odbieranie połączeń i SMS-ów. To chyba jakaś pomyłka, bo przy ładowaniu np. za 150 pln mamy 6m na rozmowy + 1m na odbieranie. GOLu lepiej sprawdź to.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-02-18 13:54
    ha! a ja widze tu tu, ze jednak bardziej(!) oplaca sie zasilac tradycyjnymi kuponami (czyli do 150 pln).. dlaczego? poniewaz taka zdrapke mozna kupic juz za 135 pln, czyli 14 zl taniej, co daje wiecej sms'ow i minut niz przy e-doladowaniu (roznica 20 sms'ow i 5 minut, co raczej mniej warte niz 14 zlotych).. ale zamieszalem.. :P ale chyba moje obliczenia sa poprawne? chociaz biorac pod uwage zmniejszenie marzy dla posrednikow.. chociaz pewnie ci co sprzedaja (np. na allegro) maja z hurtowni, czyli cena u nich sie _raczej_ nie zmieni.. chyba.. ;) geez, co za pokretne rozumowanie.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-02-18 14:03
    dokladnie slavko, poza tym czasy waznosci przy doladowaniach 100 i 150 w tabelce i w tekscie sa rozne
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario Blaster22 pisze: 2004-02-18 14:07
    Q** również sie zmieni bo ja biorę również z dóżej hurtowni i powiedzieli że u nich też spada marża czy spadnie zobaczymy bo idea też kiedyś obniżyła ale potem wróciło spowrotem do 10%.Narazie wziełem sobie duży zapas i poczekamy zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-02-18 14:31
    Super za 500zł + 460 SMSów lub 115 minut.Chyba przejdę do TakTaka!!
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-02-18 14:43
    Wszystko fajnie,ale dlaczego nie ma premiowania za doladowanie konta kuponami zdrapkami za 49 złotych ???? że za 20 złotych nie ma,to sie nie dziwie,ale za 49 i 99 ???? niech mi ktos to wyjasni,najlepiej ktos z Ery????? A tak to świetny pomysł :-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2004-02-18 15:27
    ***Q! bardzo dobre rozumowanie wlasnie; kupujac karte za 135 dostawalismy: 150+30 i teraz niech kazdy dla swojej wersjii dzwonienia dopasuje czy oplaca mu sie czy nie(?) wiem ze nie kazdy byc moze mial taka mozliwosc ale aleggro,swistak,znajomi itd. mnie natomiast najbardziej wkurza fakt wymuszenia tego-gdyz stare kupony znikna niedlugo i nie ma innej mozliwosci no chyba ze za zmianami kuponow pojda inne zmiany-ale tych to ja sie juz sam boje:-) ***fynf i myslisz ze ja uwierze ze rodzic czy Ty sam sobie np. doladujesz elektronicznie taktaka 500pln by miec zawczasu owe 460 sms czy 115 minut do ery czy stacjonarki? chyba lepeij juz jakiekolwiek abo nabyc co?
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2004-02-18 15:32
    bardzo dobrze *gonzales to ujal (zreszta nie tylko gonzales bo i *buciu i inni) -dla nizszych oznacza to defacto podwyzke (cos jak wprowadzenie nowych taryf w erze) -no ne oklamujmy sie i nie zachwycajmy ze przecietny prepraidowiec wydaje miesiecznie na karte iles tam pln!-no to mnie smieszy najbardziej w niektorych wypowiedziach wlasnie rozumiem gdyby przy zasileniu niska stawka juz byl gratis jakis albo..a tu nic:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-02-18 15:33
    Niedługo zrobi się taniej niż na abonament!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-18 16:01
    W każdym razie dziwią mnie wypowiedzi ludzi, którzy nie mogą zrozumieć, dlaczego nie ma bonusów przy niższych doładowaniach??? ***Jędrzej: a ja mam wrażenie, że cała ta sprawa strat jest co nieco nadmuchana. Jeżeli ktoś ma dojścia, to i tak kupi taniej karty zasilające, i tak. Natomiast co do samego bonusu - fakt, że można stracić na minutach, ale zyskuje się na smsach. A ponieważ przeważnie i dzwoni się, i smsuje, bilans pewnie wyjdzie na zero.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario Blaster22 pisze: 2004-02-18 16:23
    Gonzales** można znaleśc tańsze ale to sa albo gdzieś ukradzione albo z punktów stokrotek.sam czasem odkupywałem 150zł za pół ceny jak ktoś potrzebował kase:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-02-18 19:56
    Hmmm... dodam jeszcze że od dawna TT kojarzy mi się z ciągłym mieszaniem i kombinacjami. Popatrzmy na Simplusa - tam w sumie to tylko dodaja kolejne taryfy, stare zostaja jak komus odpowiadaja. To samo z doladowaniami w simplusie. zaczynali od kuponow za 100, pozniej doszly 50, pozniej 149+30 a na koniec 30. Jak komus odpowiada to moze od lat korzystac z niezmiennej taryfy multi i uzupelniac konto kuponami za 100 zl. I takie podejscie do klienta mi sie podoba. A nie mieszanie polaczkom w glowie przez erowych marketingowcow, ktorzy nawet gramatycznie i stylistycznie poprawnych ulotek nie potrafia stworzyc..........T-Mobile Polen... heheheh
    0
  • Users Avatars Mini
    BONUS pisze: 2004-02-18 21:23
    Era sobie grabi, dla mnie to gorsza oferta, wolałem 150 zł + 30 zł zamiast 150 zł + 30 minut, zwłaszcza ze dodatkowe 30 zł po drugiej minucie w ciagu dnia w Era Love, mogłem wykorzystać na większą ilośc minut do dowolnej sieci. Jeszcze trochę a wywalę Tak Taka i kupię znacznie ciekawszego pod względam zasiegu i cen połączeń Simplusa - 1 sekunda z dwoma tanimi numerami.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-02-18 23:30
    era jest mistrzynia manipulacji....a oferta jest dosc ciekawa, aczkolwiek o rewolucji to bedzie mozna mowic jak taktak bedzie mial 10/10 takt! a nie przy wprowadzeniu premii za doladowania,ktora w niektorych wypadkach jest mniej korzystna od tej wczesniejszej. P.S. czy zwrociliscie uwage ze w nowych promocjach ery postpeidowych zmienil sie zapis co do kary umownej! nie ma juz ze jest rozliczana proporcjonalnie, tylko jest ze jak do ktoregos tam miesiaca to cala suma, jak powyzej ktoregos to 60% itd.czy to dotyczy wszystkich nowych promocji???
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-02-18 23:57
    T-Mobile EU - to ze zmiana kar umownych pojawilo sie juz dobre pare miesiecy temu. Pewnie doszli do wniosku ze zbyt wiele osob rezygnowalo dowiedziawszy sie ze np. nie maja do zaplacenia 650 zl a np. 120 zl na szesc miesiecy przed koncem umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-19 01:03
    No Fakt to rewolucja w TT, do tej pory TT spał, aż tu nagle taka promocja!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-19 01:05
    Dodatkowe minutki i SMS, to bardzo dobre rozwiązanie przy wyższym doładowaniu konta, no przecierz więcej wydajemy, to nam się coś należy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Das Boot pisze: 2004-02-19 02:23
    Coraz weselej sie robi :-( Nie dosc, ze - jak to juz tu napisano, 30 min. =/= 30 zl, to... Jeszcze jakis czas temu wydawalo mi sie, ze jedna z cech prepaida jest kontrola kosztow - wiem ile mam na koncie i wiem, ile bedzie mnie kosztowac okreslony rodzaj polaczenia (w ramach sieci, poza siec, na stacjonarne, w szczycie, poza szczytem, weekend, wybrany numer, taryfa plaska etc.). Prosty rachunek... A tu do rozliczenia kwotowego dochodza minuty... lub SMSy... lub czasopisma... "Stan twojego konta wynosi 10 minut, 3 SMSy i 150 zlotych" ;-) Jako nastepna rewolucje proponuje uzaleznic cene polaczenia od kursow gieldowych lub temperatury powietrza i oprzec te rozliczenia na rublu transferowym :-/ "Gratisowe SMS-y i minuty są wykorzystywane w pierwszej kolejności" - rowniez przed zlotowkami z _poprzedniego_ zasilenia? Ciekawe, w jaki sposob sie dowiem, czy wlasnie wykorzystuje minuty czy zlotowki. Ot, taka mala watpliwosc w zwiazku z kontrola kosztow...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-19 10:20
    ***Das Boot: niezle ujete, ja mam teraz tak zamieszana sytuacje w abo. dostalem w +) 20zl na wygadanie (przedluzka kontraktu), ktore schodzi przed min/sms z abo i mam jeszcze 10min. przez jakis czas (bonus za podpisanie szybkie umowy), ktore schodzi jeszcze wczesniej wiec przez pierwsze kilka dni gadam jak chce (10zwyczajnych minut) potem raczej poza szczytem (bo 20zl) a pod koniec miesiaca,jak 20zl sie skonczy znow normalnie. smsmy tez najpierw schodza z pakietu kwotowego i te z abo pewnie sie skumuluja... ehhh, zakrecone to wszystko ale dzwoniac poza szczytem wychodzi b. tanio
    0
  • Users Avatars Mini
    bodyg pisze: 2004-02-19 11:42
    wiecie moze czy w taryfie 40 Medium darmowe minuty przechodza na nastepny miesiac ??
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-19 12:08
    czepiacie sie zawsze pare polaczen i tak robi sie do wlasnej sieci czyli ery wiec te bonusy i tak sie wykorzysta nalo kto majac telefon w erze nie dzwoni do ery i do stacjonarnych no nie wiec to jest juz poprostu czepianie
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-19 12:11
    ktos sie pytal o fakture ja pracuje w takiej firmie gdzie mozna doladowac elektronicznie i z faktura nie ma zadnych problemow powiem wiecej obok mam ere a i tak doladowuje TT a mam w ofercie rowniez POP i Sim+ ale tamtych mniej doladowuje
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-19 12:13
    co do doladowan to malo sie urzywa ale jak ktos doladowuje np 200 zl to w TT otrzyma dodatkowy bonus a w innych sieciach tylko ten za 150 zl wiec jest to super pomysl
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2004-02-19 12:21
    Ważne że jest konkurencja, dzięki temu mamy takie promocje. Teraz czekamy na odzew Popa i Simplusa. ...
    0
  • Users Avatars Mini
    slavko pisze: 2004-02-19 12:53
    dokładnie DAS BOOT. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Mącą i tyle! Ponadto jesli prawdą okaże się, że skracają dla większych doładowań czas na rozmowy (z 6 na 5miesięcy) to korzyści z "rewolucji" są wręcz iluzoryczne. Co z tego, że mogę doładować konto kwotą 500 zł jak mam na wydzwonienie tej kwoty tylko 5m. Jak okroją czas na rozmowy, to się żegnamy i nie dostaną moich 5 stówek!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-19 15:03
    Bodyg Minuty w Erze przechodzą na następny miesiąc ale tylko na jeden.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2004-02-19 15:26
    Zapisy w tabelce dotyczące przedłużania konta, poczynając od kwoty 150zł są błędne, prawdziwe informacje znajdują się w tekście. Poprawka zostanie naniesiona.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-02-19 16:16
    Ooo.widze ze nas panowie z Ery czytaja.To ja korzystając z okazji chciałbym się dowiedziec czy zamierzacie dokonac jakichkolwiek zmian w taryfach (szczególnie biznesowych) bo są one ładnie mówiąc najmniej atrakcyjne. Moje pytanie wywodzi się z tego ze skończyła mi się już 2 letnia umowa z Wami (biznes) i chciałbym skorzystac z przedłużenia (ze względu na sentyment do numeru i wogole:)- bo widze ze Wy tam chyba jeszcze nie przebudziliście się ze snu zimowego, wciąż zmieniacie oferte pre-paid a o abonamentowcach zapominacie – wiem ze robicie to specjalnie ze względu na „przeciążenie sieci” z którym nie możecie sobie dac rade i chcecie jak najwięcej osob poprzerzucac do tik-taka no ale bez przesady – bo Wam pouciekają ale nie w tym kierunku co chcecie tzn. do konkurencji .Wciąż przedłużacie promocje-widocznie ludzie lecą na te pozornie tanie minutki i smsy z * a nie myślą o tym ile będą płacić po tych promocyjnych 9 miesiącach:( Pomyślcie o tym,Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2004-02-19 18:54
    Jak dla mnie to super. Chociaż ja korzystam z abonamentu to uważam, że jest to fajna rzecz. Lepiej sobię doładować konto elektronicznie, a do tego jeszcze dostaje się dodatkowe minuty/sms-y...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-02-19 20:55
    Przypomina mi to troche ofete abonamentową.... Płacę ileś tam i mam ileś minut i sms za free.... Pomysł ciekawy, ale wiadomo, że niektórym to się nie opłaci... Tak jest zawsze. I zawsze opłaci się to Naszym Wspaniałym Operatorom :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Antyklerykalny pisze: 2004-02-20 23:04
    Wreszcie ustapili z tym doladowywaniem netto i rozliczaniem netto, doszli do wniosku ze wszystko w brutto jest jednak przejrzystsze. Za karte 20zl 10pkt. , szkoda ze "Erajednostki" nie dzialaja do wszystkich sieci, ale generalnie OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    Edyta pisze: 2007-04-01 14:06
    kto wie jak doladowac komus konto w erze ? :( pilne !!
    0
  • Users Avatars Mini
    mateusz pisze: 2008-01-22 22:53
    łe, to jak ja sobie w simplusie za 51 zl konto doładuje to dostane 150 smsow i to do wszystkich. jak więcej niż 100 zł doładuje konto to mam 300 esów!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    oswiecony pisze: 2010-02-18 21:10
    ludzie bezmyslni, musicie dalej lykac te kretynskie reklamy i promocje bo nie umiecie liczyc. skoro jest siec ktora po 1 doladowaniu daje karte wazna na rok,za 30zl mozesz przez miesiac gadac z kazdym do oporu a sms masz 5000 za free(do wszystkich sieci) to przeniescie numer za darmo bo inaczej bedziecie cale zycie durni. 5 minut stracisz i za darmo idziesz do PLAY. oszczednosc od 50-70%. mi z orange biznes z 300 zl zeszlo na 60-90 zl
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: