Polska Telefonia Cyfrowa uruchamia nową usługę, umożliwiającą szeroki dostęp do elektronicznego uzupełniania konta użytkownikom ERA Tak Tak. Użytkownik telefonu będzie miał możliwość elektronicznego uzupełnienia konta w sieci punktów sprzedaży utworzonej przez Partnera Polskiej Telefonii Cyfrowej. Od 2 września 2004r. każda osoba prowadząca działalność usługową, która będzie chciała uruchomić w swoim sklepie, salonie usługowym itp. punkt wykonujący elektroniczne doładowania ERA Tak Tak, będzie mogła to zrobić zawierając umowę z Partnerem PTC. Konto ERA Tak Tak będzie uzupełniane przez telefon komórkowy sprzedawcy, wyposażony w aplikację umożliwiającą elektroniczne doładowanie.
Dzięki wprowadzeniu tego rozwiązania użytkownik ERA Tak Tak uzyska możliwość elektronicznego uzupełnienia konta w miejscach, w których obecnie nie istnieją punktu sprzedaży elektronicznych doładowań, na przykład na obszarach wiejskich ( w kioskach, lokalnych sklepach, na stacjach benzynowych). Konto może być doładowane nie tylko poprzez użytkownika ERA Tak Tak, ale i przez inną osobę, która nie jest właścicielem numeru telefonu. Dzięki temu możliwe jest doładowanie konta dziecku przebywającemu na wakacjach, osobie przebywającej za granicą, czy osobie chorej.
Aby doładować konto, wystarczy podać sprzedawcy numer doładowywanego telefonu ERA Tak Tak oraz kwotę doładowania. Konto może być uzupełnione dowolną kwotą od 10 do 500 zł brutto, a przedłużenie ważności konta oraz przyznanie dodatkowych SMSów lub minut odbywa się na ogólnych zasadach doładowań elektronicznych. Po podpisaniu przez klienta zlecenia i uiszczeniu opłaty, sprzedawca doładowuje konto i drukuje potwierdzenie wykonania transakcji. Właściciel telefonu, którego konto zostało uzupełnione otrzymuje również wiadomość SMS informującą o doładowaniu.