Pod adresem tpcenter.pl TP S.A. we współpracy z firmami aTelo Inc. i ASSI Sp.z o.o. udostępniła do testów pierwsze w Polsce rozwiązanie integrujące pocztę internetową, pocztę głosową, faksy w jednym systemie, na stronie internetowej. W fazie testów usługa jest bezpłatna. Użytkownik otrzymuje własny numer telefonu (Osobisty Numer Kontaktowy), własny adres e-mail, 15 MB wolnej przestrzeni na dysku i 60 minut bezpłatnych rozmów.
Oto niektóre z funkcji systemu tpcenter.pl:
wysyłanie i otrzymywanie e-maili, poczty głosowej i faksów poprzez internet lub telefon.
dostęp do wiadomości z dowolnego urządzenia lub telefonu na świecie.
integracja wszystkich wiadomości do jednej skrzynki odbiorczej
lista kontaktów, rozkład spotkań, lista rzeczy do zrobienia
Opcje dodatkowe:
przekazywania rozmów: ktokolwiek dzwoni do użytkownika tpcenter.pl używając jego osobistego numeru kontaktowego może zostawić wiadomość głosową, lub, jeżeli chce rozmawiać z użytkownikiem może nacisnąć przycisk "*" na swoim telefonie i rozmowa zostanie przekierowana na numer (np.: telefonu komórkowego), który wcześniej zdefiniowano w systemie.
przekazywanie wiadomości: dostępne jest przekazywanie e-maili, faksów i poczty głosowej na dowolny adres e-mail lub numer faksu, wskazany przez użytkownika.
filtrowanie wiadomości: system może automatycznie zarządzać wiadomościami (np.: przekierowywać je do wyznaczonych folderów, przekazywać je na inny adres e-mail, numer faksu) bazując na pewnych kryteriach (np.:, kto wysłał wiadomość, słowa kluczowe w temacie lub treści wiadomości itp.)
powiadamianie: powiadomienie o nowej wiadomości (na telefon komórkowy, pager lub konto ICQ).
zewnętrzny e-mail: odbieranie wiadomości z innego konta emailowego.
historia wychodzących rozmów i faksów
osobisty podpis dodawany do wychodzących wiadomości.
odpowiedź urlopowa: automatyczna odpowiedź na emaile, faksy podczas gdy użytkownik jest nieosiągalny.